8 ایده برای برگزاری جشن نامزدی به کمک تیم تشریفات

 8 ایده برای برگزاری جشن نامزدی به کمک تیم تشریفات

فهرست عناوین

از عشق‌تان خواستگاری نموده‌اید و حلقه رویاهای‌تان را در انگشتان او به ودیعه گذاشته‌اید. اینک نوبت به یک تور هیجان‌انگیز و تجربه‌ای شگفت‌انگیز است. سفر به دنیای جشن‌های مربوط به ازدواج. آمیخته‌ای از خلاقیت، هنر، رویا، رنگ‌ و صد البته پول!
اگر می خواهید از این تجربه خارق العاده، خاطره‌ای منحصر به فرد بسازید پس دست به کار شوید و قوای خلاقیت و استعداد هنری خود را به کار بیندازید. بهترین راه برای پیمودن درست و زیباتر این مسیر، کمک گرفتن از یک تیم تشریفات حرفه‌ای است. موسسات تشریفات نامزدی به شما در برگزاری هرچه با شکوه‌تر و هنرمندانه‌تر مراسم نامزدی‌تان یاری می‌دهند. هر زمینه‌ای می‌تواند دستمایه خلاقیت برای برگزاری زیباتر مراسم نامزدی شما شود. اگر به ورزش علاقمند هستید، مهم‌ترین سرگرمی شما فیلم و موسیقی است یا به دنبال بهانه هستید تا لباس‌های مورد علاقه‌تان را امتحان کنید، جشن نامزدی را به عنوان سیبل خلاقیت تان قرار دهید و از آن لذت ببرید.
با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا ایده‌هایی جدید برای برگزاری هرچه زیباتر جشن نامزدی را بررسی نماییم.

کارگردان سناریوی زندگی خود باشید!

یکی از ایده‌های جالب برای جذابیت بیشتر مراسم نامزدی، نوشتن سناریویی دقیق و شیک از تمام لحظاتی است که بین شما و همسرتان از ابتدای آشنایی تا خواستگاری، رخ داده است. اولین دیدار، لحظه عاشقی، شناخت هم، خواستگاری و دادن حلقه نامزدی  به عنوان سکانس آخر ، می‌تواند فیلم جذاب و هیجان انگیزی را به وجود آورد که اکران آن در جشن نامزدی‌تان خالی از لطف نیست. بهترین موسیقی‌ها و ترانه‌ها را انتخاب کنید و صحنه‌هایی از رقص دو نفره را نیز فیلمبرداری نمایید. این کار را می‌توانید به کمک تیم تشریفات نامزدی و با بهره گیری از تجارب یک استودیو عکاسی و فیلمبرداری عروسی حرفه‌ای می‌توانید انجام دهید.

مسابقه‌ای گروهی ترتیب دهید.

یکی از کارهایی که می‌توانید به کمک آن جشن نامزدی خود را خاص و متفاوت برگزار نمایید و میزان هیجان میهمانان را به 1000 برسانید ترتیب دادن یک مسابقه است. از رول‌های رمانتیک برای جذابیت بیشتر مسابقه‌تان بهره ببرید. مسابقه زیباترین رقص دو نفره و یا روی کول بردن همسران تا مسیری معین یا حتی مسابقات سوالات مشترک و جواب‌های مشترک بین زوج‌های جوان حاضر در مراسم‌تان و حتی مسابقات بولینگ یا دارت نیز می‌توانند ایده‌های خوبی برای این قسمت از برنامه‌های‌تان باشند. هدیه‌ای به عنوان یادگاری از مراسم نامزدی‌تان نیز می‌توانید در نظر بگیرید و به برنده‌ها بدهید و به این ترتیب خاطره مراسم نامزدی‌تان برای همیشه در ذهن‌ها ماندگار خواهد شد. تنها نکته‌ای که باید در این‌باره به آن توجه داشته باشید این است که مسابقه‌های طراحی شده نباید به گونه‌ای باشند که باعث بهم خوردن میکاپ یا کثیف شدن لباس‌های میهمانان شوند چون در این صورت کسی از آنها استقبال نمی‌کند.

کارت دعوت آنلاین تهیه کنید.

یکی از روش‌های مدرن برای دعوت از میهمانان، کارت دعوت آنلاین است که می تواند به شیوه ای بسیار شکیل و زیبا، میهمانان شما را سورپرایز نماید. کارت دعوت آنلاین می‌تواند متناسب با سلیقه شما با هر رنگ و استایلی از میهمانان شما برای حضور در مراسم نامزدی تان دعوت نماید و حتی پیام‌های تبریک آنها را نیز به شما برساند. این مقاله را بخوانید: کارت دعوت آنلاین بزمینه چیست؟

سبک و استایل دکوراسیون نامزدی را متفاوت انتخاب کنید.

به دنبال استایل‌های روتین و تکراری برای طراحی دکوراسیون مراسم خود نباشید. از تیم تشریفات خود یاری بخواهید تا بتوانید فضا را به صورتی متفاوت و خاص تزئین کنید. معمولا تیم‌های تشریفات مراسم، دیزاینرهایی را برای دکوراسیون مراسم دارند که با مشورت شما و با شناخت مناسب از سلیقه و خواست شما به طراحی و اجرای دکوراسیون جشن می‌پردازند. سبک روستیک یکی از استایل‌هایی است که علاوه بر خاص و متفاوت بودن، دست شما را برای به خرج دادن هرگونه خلاقیتی باز می‌گذارد. المان‌های چوبی، فلزی، گل و گیاه و رنگ‌های متنوع می‌توانند در این سبک، مناظر خارق العاده‌ای را ایجاد نمایند.

دسر پارتی

شیرینی همیشه طعم جذابی برای میهمانی‌ها بوده است. کمتر کسی است که با شیرینی‌های خامه‌ای و ژله‌ای و حتی شیرینی‌های سنتی رابطه خوبی نداشته باشد پس می‌توانید به کمک تشریفات نامزدی، قطعه‌ای از بهشت را به گوشه‌ای از مراسم نامزدی‌تان بیاورید! میزی را تدارک ببینید و انواع شیرینی، کیک، کندی، پاپ کیک، کاپ کیک، ماکارون‌های رنگی، آبشار شکلات، توت فرنگی‌های شکلاتی، نوتلا، شیرینی‌های محلی و انواع دسرهای ژله‌ای، شیری، نسکافه و کارامل را روی آن قرار دهید. از نوشیدنی‌های خوشمزه و پرطرفدار هم غافل نشوید، قهوه، شیرکاکائو، شیرسرد، ماء الشعیر و نوشیدنی‌های گازدار و آبمیوه‌های طبیعی و صنعتی می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. هر یک از تشریفات‌های نامزدی، سبک خاص خود را برای دیزاین کندی بار و دسر بار دارند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب نمایید.

انتخاب استایل عروس و داماد بر اساس زوج‌های مشهور

یکی از خاص‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، پوشیدن لباس‌هایی اسطوره‌ای است. مثلا می‌توانید استایل پرنس هری و مگان مارکل را انتخاب کنید. استایل‌های افسانه‌ای مانند سیندرلا و پرنس چارمین و یا رومئو و ژولیت شاید در ابتدا کارهای ریسکی و انتخاب‌هایی سخت به نظر برسند اما اطمینان داشته باشید که از پوشیدن آنها لذت می‌برید ولی باید حتمن مزون‌های دوخت لباس نامزدی حرفه‌ای را بشناسید تا بتوانند این لباس‌ها را به خوبی برای شما شخصی سازی نمایند تا این لباس‌ها از شما و همسرتان زوجی خوش تیپ و خوش استایل بسازند.

جشن ساحلی برگزار نمایید

منظره غروب خورشید در ساحل دریا می‌تواند بهترین دیزاین برای دکوراسیون مراسم نامزدی شما باشد. هم رمانتیک است هم زیبا و هم متفاوت!
بسیاری از موسسات تشریفات نامزدی به شما این امکان را می‌دهند که مراسم خود را در ساحل دریا برگزار نمایید و برای برگزاری این نوع از مراسم‌ها نیز تمهیدات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند. از نوع دکوراسیون مراسم گرفته تا استایل لباس پوشیدن شما و نوع پذیرایی از میهمانان! برای برگزاری مراسم نامزدی در ساحل باید به ساعت تاریک شدن هوا دقت کافی را داشته باشید و مراسم را قبل از تاریک شدن هوا شروع نمایید و برای ساعت‌های تاریکی، مشعل‌های آتشین و فضایی نورباران با چراغ‌های ریز و کوچک را در نظر بگیرید.

شیکترین دفاتر ازدواج در تهران

سالن عقد و دفتر ازدواج ایرن مشاهده این کسب و کار
خانه عقد نگارین (سالن عقد- خانه عقد ویلایی) مشاهده این کسب و کار
دفتر ازدواج و سالن عقد اکسیر مشاهده این کسب و کار

رنگ پارتی

گاهی اوقات، تنها چیزی که به آن احتیاج دارید تا بتوانید مراسم نامزدی خود را زیبا و خاص برگزار نمایید، رنگ‌ها هستند. شما می‌توانید رنگ‌های سفید و ابی و صورتی روشن را برای مراسم عروسی‌تان نگاه دارید و از بقیه رنگ‌ها و همچنین پالت‌های رنگی گرم و تند برای مراسم نامزدی خود استفاده کنید. هم چنین می‌توانید در قسمتی از کارت دعوت خود، از میهمانان درخواست کنید تا در صورت امکان، لباس‌ها و استایل خود را در یک تم رنگی خاص انتخاب نمایند. تصورش را بکنید. مراسم نامزدی که تمام طراحی دکوراسیون، کیک و حتی رنگ لباس میهمانان به رنگ بنفش و یاسی است. این خارق العاده است.

جشن نامزدی فراتر از مرزها!

به عنوان یک کار جدید و منحصر به فرد می‌توانید مراسم نامزدی خود را در سبکی برگزار نمایید که از کشورهای دیگری الهام گرفته باشد. سبک‌های هندی، انگلیسی قدیمی، ژاپنی و چینی و عربی می‌توانند انتخاب‌های جالبی باشند. استایل لباس پوشیدن و نوع غذاهای انتخاب شده برای پذیرایی از میهمانان می‌تواند تحت تاثیر این خلاقیت قرار بگیرد. حتی اگر دوست ندارید لباس کشور دیگری را بپوشید همیشه در رویاهایتان لباس نامزدی خود را به گونه‌ای دیگر تصور کرده اید، می‌توانید فقط منوی غذایی را متفاوت از سایر جشن‌ها انتخاب کنید. مطمئنا منویی با غذاهای چینی یا لبنانی و هندی می‌تواند منوی بسیار جذابی برای میهمانان باشد.
سخن آخر:
معمولا جشن‌های مربوط به ازدواج مانند جشن‌های نامزدی، عقد و ازدواج در ایران هنوز هم به شیوه‌های سنتی برگزار می‌شوند و زوج‌های جوان ریسک به خرج دادن خلاقیت های این چنینی را کمتر می‌پذیرند. در جشن‌های عروسی ایرانی امروز، بازهم خلاقیت‌هایی مانند برنامه‌های متفاوت ورود عروس و داماد و یا اتش بازی و مه سرد و دکوراسیون‌های خاص دیده می‌شود اما جشن‌های نامزدی شامل معرفی نوعروس و نوداماد به اقوام، بریدن کیک، دادن هدایا و حلقه‌ها ورقص عروس و داماد و میهمانان شده و در انتها نیز، میهمانان پذیرایی می‌شوند و مراسم به پایان می‌رسد اما با کمک یک تیم تشریفات نامزدی خوب و حرفه‌ای می‌توانید جشنی منحصر به فرد برگزار نمایید و خاطره آن را برای همیشه، هم برای خود و هم برای دیگران، ماندگار بسازید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت