کارت دعوت آنلاین بزمینه چیست؟

کارت دعوت آنلاین بزمینه چیست؟

فهرست عناوین

مدرنیته و زندگی دیجیتالی، در سال‌های اخیر، بسیاری از وجوه زندگی انسان‌ها را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. همه کارهای روزمره انسان‌ها اعم از غذا خوردن، روزنامه خواندن، حمل و نقل، خرید کردن و ... در دنیای دیجیتالی امروز شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است. برنامه‌ریزی برای جشن‌ها نیز از این مساله مستثنی نیست.
امروزه دیگر مانند سالهای گذشته، هنگام برگزاری جشن های شادی خود مانند جشن عروسی، نامزدی، عقد، تولد و ... تنها نیستید و یا احساس خامی و بی تجربگی نمی‌کنید. مدرنیته و تکنولوژی به یاری شما می‌آیند.
بزمینه اولین پلتفرم برنامه‌ریزی آنلاین جشن در ایران است که صفر تا صد هر جشنی را به صورت کامپیوتری و با استفاده از الگوریتم‌های منحصر به فرد، برنامه‌ریزی و بودجه بندی می‌کند و با خیال راحت می‌توانید تمام بخش‌های جشن خود، اعم از انتخاب تالار و باغ تالار، مزون، سالن زیبایی، دکوراسیون جشن، کیک و شیرینی و قنادی، تشریفات و همچنین مدیریت هزینه های جشن را به بزمینه بسپارید. اما در این مقاله قصد داریم تا کمی بیشتر در مورد کارت دعوت آنلاین که یکی از قابلیتهای جذاب و رایگان سایت ما است، صحبت کنیم. پس با بزمینه در این مقاله همراه باشید.

کارت دعوت آنلاین بزمینه چیست؟

این روزها با ورود دنیای دیجیتال به تمام جزئیات زندگی انسان‌ها، شکل و شمایل برگزاری مراسم عروسی نیز روز به روز مدرن‌تر و دیجیتالی‌تر می‌شود. یکی از این ابعاد دیجیتالی در برگزاری مراسم عروسی، نحوه دعوت و فراخوانی میهمان‌ها به مراسم عروسی است.
کارت دعوت آنلاین، این امکان را در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهد، تا با شیوه‌ای جدید و مدرن، زمان و مکان برگزاری مراسم خود را به اطلاع میهمانان خود برسانند. در کارت دعوت انلاین، یک صفحه اینترنتی به شما اختصاص داده می‌شود تا به راحتی بتوانید تمامی اطلاعات مربوط به جشن خود را در آن بارگذاری نمایید و آدرس این صفحه را از طریق ایمیل یا
پیام کوتاه به میهمانان خود ارسال نمایید. میهمانان با کلیک بر روی لینکی که از طریق شما برای آنها ارسال شده است، وارد صفحه اینترنتی شما می‌شوند و با فضایی زیبا و طراحی شده روبرو می‌گردند که نام شما و همسرتان (در کارت های مربوط به مراسم عروسی و سالگرد ازدواج) در آن دیده می‌شود و اطلاعات جشن شما نیز به صورتی زیبا در آن نمایش داده شده است.   

امکانات کارت دعوت آنلاین بزمینه

در کارت های دعوت انلاین بزمینه امکاناتی در نظر گرفته شده است که هر یک از آنها قدمی در بهبود روند دعوت میهمانان برای مراسم شادی می‌باشند. این امکانات عبارتند از:

1. عکس عروس و داماد

در کارت دعوت طراحی شده توسط خودتان در سایت بزمینه، می‌توانید عکس خود و همسرتان را با کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی آپلود نمایید و کارت دعوتی منحصر به فرد داشته باشید.  

2. شمارشگر معکوس

جشن شما یک اتفاق مهم و تاریخی در زندگی شماست و دوستان، خویشاوندان و نزدیکان شما نیز برای این شادی شما احترام بسیار زیادی قائل هستند. در کارت دعوت آنلاین بزمینه، یک شمارشگر معکوس، با فرمتی زیبا و جذاب طراحی شده تا زمان باقیمانده تا برگزاری مراسم شما را نشان دهد و هیجان شما برای رسیدن به لحظه برگزاری جشن و ملاقات با میهمانان‌تان را نشان دهد.

3. زمان و مکان جشن به همراه نقشه

هدف اصلی در هر کارت دعوتی، اطلاع‌رسانی به میهمانان در مورد زمان و مکان برگزاری مراسم است. در کارت دعوت آنلاین بزمینه، علاوه بر اعلان تاریخ و مکان برگزاری مراسم می‌توانید آدرس تالار، باغ تالار و ... را به صورت دقیق روی نقشه مشخص کنید و در معرض دید میهمانان‌تان قرار دهید تا دیگر هیچکس برای پیدا کردن آدرس به مشکلی بر نخورد.

4. پیام های یادبود میهمانان

جشن شما یکی از تاریخی‌ترین روزهای زندگی‌تان خواهد بود. روزی که خاطره تک تک لحظات آن تا آخر عمر با شما باقی خواهد ماند و مسلما هر کسی دوست دارد تا این لحظات را هرچه زنده تر و پویاتر در صندوقچه خاطرات خود نگاه دارد. پیام‌های یادبود میهمانان، یک اتفاق خاطره انگیز در جشن شما خواهد بود و زمانی که حتی پس از گذشت سال‌ها به آنها مراجعه کنید و آنها را بارها و بارها مطالعه نمایید، تمام حال و هوای آن روزها برای‌تان زنده خواهد شد و خاطرات زیبا در جلوی چشمان‌تان رژه خواهند رفت.

5. پاسخ به دعوت

در انتهای کارت دعوت آنلاین بزمینه، قسمتی برای پاسخ به دعوت شما توسط میهمانان در نظر گرفته شده است که میهمانان می‌توانند بدون فوت وقت و به راحتی، حضور یا عدم حضور خود را در جشن، با شما در میان بگذارند و حتی علت خود برای غیبت در جشن را برای شما شرح دهند.

مزایای استفاده از کارت دعوت آنلاین بزمینه

سوالی که در این بین به وجود می‌آید، این است که چرا باید از کارت دعوت آنلاین استفاده نماییم در حالی که کارت‌های کاغذی نیز کار دعوت از میهمانان را به خوبی انجام می‌دهند؟ در ادامه به این سوال پاسخ داده ایم.

1. صرفه جویی در وقت

هفته انتهایی قبل از برگزاری مراسم عروسی، شلوغ‌ترین و پرمشغله‌ترین هفته زندگی‌تان خواهد بود! و پخش کردن کارت‌های دعوت عروسی نیز یکی از کارهای بسیار وقت‌گیری است که باید در این هفته انجام دهید. در شلوغی، ترافیک، سرما و گرما و الودگی هوا و ... باید تک به تک به منزل میهمانان خود بروید تا کارت دعوت را به دست آنها برسانید. اما در صورت استفاده از کارت دعوت آنلاین بزمینه به راحتی می‌توانید این کارها را در خانه و از طریق لپ‌تاپ یا گوشی انجام دهید.

2. تخمین دقیق‌تر از حضور میهمانان و برنامه‌ریزی بهتر

با در نظر گرفتن قسمت پاسخ به دعوت، شما می‌توانید به راحتی تخمین دقیق‌تری در مورد تعداد میهمانان جشن خود داشته باشید و این تخمین دقیق‌تر، خود به معنای مدیریت بهتر هزینه‌ها، جلوگیری از برخی اتفاقات ناگوار در حین برگزاری مراسم مانند کمبود غذا، میوه و شیرینی و ... و جلوگیری از اسراف و دور ریختن غذاهای اضافه در شب مراسم و به طور کلی اعتماد به نفس و آرامش بیشتر در زمان برگزاری مراسم می باشد.

3. صرفه جویی در هزینه ها

کارت‌های دعوت کاغذی، خود یکی از بخش‌های هزینه‌بر در روند برنامه‌ریزی مراسم عروسی به شمار می‌روند که با استفاده از کارت‌های دعوت آنلاین، این بخش از هزینه‌ها از لیست مخارج، حذف می‌شوند. هم چنین همانطور که قبلا نیز اشاره شد با تخمین دقیق‌تر تعداد میهمانان، مدیریت اقتصادی مراسم، تسهیل می‌یابد و اینها همگی به معنای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌باشند. کارت دعوت آنلاین بزمینه، رایگان می باشد.

4. عروسی خاص و شیک و مدرن

مدرنیته با ورود به هر یک از بخش‌های مراسم عروسی، نامزدی، سالگرد ازدواج یا تولد شما می‌تواند باعث شود تا جشن شما شیک تر، زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسد. کارت دعوت آنلاین یکی از راه‌هایی است که در عین کم هزینه بودن، باعث می‌شود تا مراسم شما خاص‌تر و مدرن‌تر به نظر برسد.

5. کمک به حفظ محیط زیست

با روی کار آمدن کارت‌های دعوت آنلاین، کارت‌های کاغذی به مرور زمان از عرصه برنامه‌ریزی مراسم عروسی و تولد و ... حذف می‌شوند و این به معنای جلوگیری از هدر رفتن کاغذ و منابع طبیعی ای که برای تولید کاغذها به صورت روزانه در حال از بین رفتن هستند، می باشد. پس از همه این‌ها به مساله تولید زباله می رسیم، عموما کارت‌های دعوت کاغذی پس از اتمام مراسم، دور ریخته می‌شوند و این به معنای تولید بالای زباله خشک است، کارت‌های دعوت آنلاین به کاهش زباله‌ها و حفظ محیط زیست نیز کمک شایانی می‌نمایند.
برای استفاده از کارت دعوت آنلاین بزمینه و استفاده از خدمات آنلاین و رایگان برنامه ریزی مراسم بزمینه می توانید به این قسمت مراجعه نمایید و پس از انتخاب نوع جشن خود (عقد و نامزدی، عروسی، تولد کودک، تولد بزرگسال، سالگرد ازدواج، بی بی شاور و فارغ التحصیلی) از برنامه ریزی جشن خود و کارت های دعوت آنلاین بزمینه لذت ببرید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت