ایده های جدید برای جشن تولد و جشن نامزدی

ایده های جدید برای جشن تولد و جشن نامزدی

فهرست عناوین

همه تولد و جشن را دوست دارند. ولی برگزاری جشن تولد یا یک جشن نامزدی شیک و به یادماندنی، سختی هایی هم دارد. علاوه بر صرف هزینه و زمان، گاهی شما از نتیجه حاصله راضی نیستید و احساس خاص بودن از مراسم خود ندارید. در این مقاله ایده های جدید برای برپایی یک جشن شیک و خاطره انگیز را با هم مرور می کنیم.

برج توت فرنگی و دونات

دو تا از خوشمزه ترین خوراکی های دنیا، دونات و توت فرنگی هستند. با استفاده از این خوراکی ها می توانید یک دکور شیک و خاص هم برای جشنتان ایجاد کنید. برای روکش شکلاتی توت فرنگی، بهتر است از شکلات تخته ای خارجی استفاده کنید. توت فرنگی ها را پس از شستشو خوب خشک کنید، یک خلال دندان در سر توت فرنگی فرو کنید و سپس آن را درون شکلات آب شده ببرید.

اگر برج توت فرنگی شما با گلهای رز غنچه تزئیین شود، بهترین و رویایی ترین دکور میز نامزدی را خواهید داشت.

بادکنک آرایی خاص برای جشن

شکلهای هلالی برای بادکنک آرایی تقریبا تکراری شده است. قسمت ایده های دکوراسیون را در سایت بزمینه ببینید و یک ایده خاص برای جشن خود انتخاب کنید. مطمئنا بادکنک آرایی های حرفه ای آن را برای شما پیاده سازی می کنند.

میزی مملو از خوراکی ها

مدل سنتی چیدمان میز پذیرایی و شام را فراموش کنید. انواع فینگرفود و خوراکی های جذاب را روی میز قرار دهید و به صورت سلف سرویس از مهمانتان پذیرایی کنید. 

اگر مهمانان جشن شما نوجوان و جوان هستند، کمی سنت شکنی هم بد نیست. دسر و شکلات را می توانید به این شکل پذیرایی کنید!!!

برای تم جشن هالوین هم می توانید از این ایده استفاده کنید.

خاص ترین کیک ها را سفارش دهید.

کیک اصلی ترین عنصر جشن است. اگر کیک شما خاص باشد، خاطره آن تا ابد در ذهن مهمانها می ماند. اگر جشن نامزدی دارید مدلهای جذاب کیک را ببینید ولی نهایتا خودتان طرح کیک مورد علاقتان را بکشد و به دکوراتورهای حرفه ای کیک سفارش دهید. کیک شما می تواند داستان عاشقی شما را روایت کند.

گیفت های خاص به مهمانان جشن بدهید.

لازم نیست گیفت هایی که به عنوان هدیه یادبود به مهمانان می دهید گران و بزرگ باشند. کوکی های خاص در بسته بندی کوچک، عکسی کوچک از شما و نامزدتان روی شاسی، فانوسهای کوچک و یا حتی شمع های تزئینی همگی هدیه های ماندگار و زیبایی برای مهمانها خواهند بود.

ماکارون، پاپ کیک و کاپ کیک را فراموش نکنید.

کیک شکلاتی را پودر کنید و با خامه مخلوط کنید. آن را با دست گرد کنید و بر سر چوب آبنبات بگذارید. این پاپ کیک خوشمزه آماده تزیین است. بچه ها و بزرگترها عاشق گاز زدن پاپ کیک خواهند بود.


 کاپ کیک ها هم می توانند جشن شما را خاصتر کنند. برای تزیین کاپ کیک، از فوندانت هم می توانید استفاده کنید.

محلی خاص برای عکاسی مهمانها ایجاد کنید. 

برای جشن نامزدی خود یک دیوار را با گلهای کاغذی تزئین کنید. مقوایی به شکل قاب اینستاگرام تهیه کنید و پایین آن تاریخ مراسم خود را بنویسید. مهمانان با در دست داشتن قاب، می توانند عکسهای زیبایی در مراسم شما بگیرند.

برای مراسم تولد و جشنهای دورهمی، می توانید از اکسسوری های جالب مثل ریش و سبیل برای عکس گرفتن استفاده کنید.

نوشیدنی های هیجان انگیز تهیه کنید. 

ترکیب آب هلو و آب سیب با تکه های یخ، یا آب آلبالو با تکه های میوه یا حتی یخ در بهشت برای فصل گرما می توانند بسیار هیجان انگیز باشند.

نحوه پذیرایی آبمیوه و شربت هم بسیار مهم است. اگر می خواهید جشنی خاص داشته باشید کلمنهای شیردار شیشه ای برای پذیرایی نوشیدنی تهیه کنید. 

آبشار شکلات فراهم کنید.

پیش از این در مورد آبشار شکلات مقاله ای تهیه کرده ایم. توت فرنگی و مارشمالو در کنار آبشار شکلات قرار دهید و از مهمانانتان به جدیدترین شیوه پذیرایی کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت