معرفی بهترین مزون‌های عروس و لباس مجلسی در شیراز

معرفی بهترین مزون‌های عروس و لباس مجلسی در شیراز

فهرست عناوین

داشتن یک خیاط مورد اعتماد و شناخت مزونی قابل اطمینان شاید یکی از نیازمندی‌های بسیار مهم در زندگی هر خانمی باشد. با ورود اینستاگرام و شبکه‌های مجازی در زندگی افراد، مدل‌های ژورنالی لباس‌های مجلسی و لباس عروس، بیش از گذشته در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند و هر خانمی دوست دارد تا بتواند آن مدل‌ها را بر تن خود امتحان نماید، اما لازمه پوشیدن مدل‌های زیبا و متناسب با فرم اندام، شناخت یک مزون حرفه‌ای و کارآمد است. علاوه بر همه اینها، انتخاب مدل لباس عروس، شاید در نگاه اول کار آسانی به نظر برسد، اما باور کنید که یکی از سخت‌ترین انتخاب‌هایی است که شاید در طول زندگی خود می‌توانید داشته باشید! برای انتخاب صحیح مدل لباس عروس خود، ابتدا باید سلیقه، نوع خواسته‌ها و از همه مهم‌تر، فرم اندام و مدل های متناسب با فرم اندام خود را بشناسید، پس نیاز به یک مشاور متخصص و دلسوز دارید که در مزون‌های حرفه‌ای و لوکس، این مشاوره‌ها در بهترین نوع خود صورت می‌پذیرند. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا بهترین و مدرن‌ترین مزون‌های لباس عروس و لباس شب و مجلسی در شهر شیراز را معرفی نماییم.

مزون نیل شیراز

یکی از شناخته شده‌ترین مزون‌های شیراز، مزون نیل می‌باشد که کار سفارش و دوخت حرفه‌ای انواع لباس عروس را با بهره گیری از بهترین و مرغوب‌ترین انواع پارچه نظیر ساتن، حریر، ارگانزا، کرپ، دانتل و تور و گیپور، انجام می‌دهد. انجام مشاوره‌های تخصصی برای انتخاب مدل لباس عروس متناسب با فرم اندام و قد و قواره عروس و داماد در مزون نیل توسط متخصصین مد و فشن عروس صورت می‌پذیرد که کار انتخاب را برای هر عروس خانمی آسان‌تر می‌سازد.

مزون حنا شیراز

سفره‌های عقد مزون حنا در شیراز بسیار معروف هستند. چیدمان هر نوع سفره عقد سنتی و مدرن و متناسب با تم رنگی انتخاب شده برای مراسم عقد و عروسی را می‌توان با خیال راحت به مزون حنا سپرد. علاوه بر سفره‌های عقد بسیار خاص و متفاوت، سفارش، طراحی و دوخت انواع لباس عروس و لباس عقد نیز در مزون حنا صورت می‌پذیرد که حاصل آن، خاص‌ترین و زیباترین لباس عروس‌های ژورنالی و مشابه با معروف‌ترین و گران‌قیمت‌ترین برندهای لباس عروس در دنیا می‌باشد.

مزون دیبا شیراز

تنها نمایندگی برند لباس عروس از روسیه در شیراز، در مزون و گالری دیبای شیراز می‌باشد که بهترین و زیباترین لباس‌های عروس ژورنالی و مدل‌هایی که متناسب با سلیقه عروس خانم‌های ایرانی است به صورت وارداتی توسط این مزون، برای عروس خانم‌ها، در نظر گرفته شده‌اند. علاوه بر لباس‌های برند، طراحی، سفارش و دوخت انواع لباس‌های عروس، نامزدی، فرمالیته، لباس ساقدوش و لباس‌های مجلسی و لباس شب در مزون دیبا با بهره‌گیری از بهترین پارچه‌ها و مجرب‌ترین طراحان و خیاطان لباس عروس انجام می‌شود.

مزون ویدا افشار شیراز

مانتوی عقد برای مراسم عقد رسمی یا عقد محضری، یکی از مواردی است که خوش دوخت بودن و تناسب مدل آن با فرم اندام، بسیار مهم و حائز اهمیت است. لباسی در تن شما زیباست که کاملا سایز شما باشد و علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه و خواسته شخصی شما، با فرم اندام و حالت چهره شما نیز متناسب باشد. در مزون ویدا افشار شیراز، مشاوره‌های تخصصی برای انتخاب مدل انواع مانتو عقد، لباس عروس، فرمالیته، لباس عقد و نامزدی، لباس حنابندان و لباس مجلسی و لباس شب انجام می‌شود و بهترین مدل‌ها، برای هر فرد انتخاب شده و در بهترین و با کیفیت‌ترین نوع خود، اجرا و دوخته می‌شود.

مزون ژینو شیراز

یکی از بزرگ‌ترین برگزارکنندگان شوهای عروس زنده در شهر شیراز، گالری ژینو می‌باشد. انجام مشاوره‌های تخصصی برای انتخاب مدل لباس عروس و لباس نامزدی و عقد، متناسب با فرم بدن و مدل شینیون و تاج و تور عروس، با بهترین و مجرب‌ترین طراحان لباس شیراز در گالری ژینو موجب شده است که هیچ نوعروسی از مزون ژینو ناراضی نباشد. گالری ژینو یکی از مزون‌های لوکس شیراز محسوب می‌شود و لباس‌های عروس و لباس‌های عقد طراحی شده در این گالری، مطابق با آخرین مد و فشن عروس در برندهای مطرح آمریکایی و اروپایی می‌باشند.

مزون ساتین شیراز

یکی از بهترین و به روزترین مزون‌های شهر شیراز، گالری ساتین می‌باشد که به صورت اختصاصی به طراحی و دوخت مانتو عقد و لباس عقد محضری، با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین پارچه‌های موجود در بازار ایران و پارچه‌های خارجی سفارشی می‌پردازد. یکی از بهترین انتخاب‌های عروس خانم‌های شیرازی، برای سفارش و دوخت انواع لباس‌های فرمالیته، مزون ساتین می‌باشد که مدل‌های فرمالیته ترند و موجود در ژورنال‌های خارجی متناسب با لوکیشن‌های خاص مانند لوکیشن‌های ساحلی و لوکیشن‌های کوهستانی و جنگلی دوخته می‌شوند.
 گالری ساتین علاوه بر لباس عروس، لباس عقد و لباس فرمالیته، به طراحی و اجرای تور عروس و تاج‌های ست با لباس‌ها نیز می‌پردازد.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت