50 مدل لباس عروس جدید 1398

50 مدل لباس عروس جدید 1398

فهرست عناوین

پس از دادن پاسخ مثبت به خواستگاری و شروع برنامه ریزی برای عروسی، معمولا اولین چیزی که به ذهن هر عروس خانمی خطور می کند، انتخاب مدل لباس عروسی متناسب با سلیقه و فرم اندام و ... می باشد، از همین رو در درجه اول شناخت فرم اندام و پس از آن تحقیق در مورد جدیدترین و به روزترین مدل ها و شناخت سلیقه خود و همسرتان برای انتخاب لباس عروس بسیار مهم است.
لباس های عروس مدل های متفاوتی دارند که بسیاری از این مدل ها، سالیان طولانی مورد استفاده قرار گرفته اند و همچنان هم جزو مدل های مدرن و به روز محسوب می شوند به عنوان مثال لباس های عروس با یقه دکلته از سال ها پیش مورد استقبال عروس خانم ها بوده اند و این روزها نیز جزو لباس های پرطرفدار محسوب می شوند. اما پارچه های ساتن برای لباس عروس که در سال های گذشته بسیار زیاد استفاده می شدند، دیگر این روزها در کاتالوگ های کمتر مزونی دیده می شوند و پارچه های دانتل، حریر، ارگانزا و تور، جای آنها را گرفته اند.
با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا جدیدترین و مدرن ترین مدل های لباس عروس که در کاتالوگ های 2019 و 2020 دنیا و در کاتالوگ های 1398 بهترین مزون های عروس ایرانی دیده می شوند را بررسی نماییم. 

لباس های عروس پوشیده و آستین دار

لباس های عروس آستین دار نیز این روزها بسیار مورد استقبال نوعروسان قرار گرفته اند که انتخاب آنها بنا بر سلیقه عروس خانم ها صورت می پذیرد. مخصوصا در عروسی های پاییزه و زمستانه و همچنین عروس خانم هایی که در بالاتنه، دچار اضافه وزن هستند، انتخاب لباس های پوشیده تر و آستین دار، انتخاب بهتر و مناسب تری به شمار می رود.

لباس های عروس بدون آستین

یقه های دکلته، یقه های دلبری، یقه های قایقی و رومی جزو مدل هایی هستند که در لباس های عروس، به وفور مورد استفاده قرار می گیرند و با سلیقه بسیاری از عروس خانم ها همخوانی دارند. این مدل از لباس ها برای عروس خانم هایی که اندام متناسبی دارند و دچار کمبود وزن یا اضافه وزن، مخصوصا در قسمت های بالاتنه نیستند، بسیار توصیه می شوند.

لباس های عروس دنباله دار

ورودی با شکوه و فاخر، نمایشی خیره کننده و چشم نواز، جلوه ای سلطنتی و در کسوت پرنسسی با وقار در لباس های عروس دنباله دار، ممکن است هر عروس خانمی را به پوشیدن این مدل از لباس ها تشویق نماید. اما اینگونه لباس ها در حرکات عروس خانم محدودیت هایی را ایجاد می کنند و هم چنین برای جلوه گری تمام و عیار این لباس ها، نیاز به فضای باز زیادی در تالار یا باغ تالار برگزار کننده مراسم عروسی خود دارید. جایگاه نشستن عروس و داماد، مسیر ورودی آنها و سکوی رقص عروس و داماد باید وسیع و بزرگ باشند.

لباس های عروس مدل ماهی یا پری دریایی

لباس های عروس پری دریایی نیز از جمله زیباترین لباس های عروس هستند که بیشتر مورد پسند عروس خانم هایی قرار می گیرند که خاص پسند هستند و تمایل دارند تا به واسطه لباس عروس خود با همگان متفاوت باشند. این لباس ها برای عروس خانم هایی با فرم اندام مستطیلی و ساعت شنی بسیار مناسب هستند و انحنای این اندام ها را زیباتر نشان می دهد. اما عروس خانم هایی که در قسمت شکم و پایین تنه دچار اضافه وزن هستند باید از پوشیدن این لباس های عروس اجتناب کنند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت