9 روش برای اینکه مراسم عروسی را شیک و لوکس برگزار کنید به همراه 50 مدل پیشنهادی

9 روش برای اینکه مراسم عروسی را شیک و لوکس برگزار کنید به همراه 50 مدل پیشنهادی

فهرست عناوین

مراسم عروسی، به یاد ماندنی ترین مراسم زندگی هر فردی است که زیبایی ها و نقص های آن تا ابد در ذهن افراد باقی می ماند، اینجاست که اهمیت برنامه ریزی برای عروسی هویدا می شود. بی شک هر عروس و دامادی با هر سطح بودجه ای دوست دارند تا بهترین جشن عروسی را داشته باشند و تا حد ممکن این مراسم را به شیوه های لوکس و شیک برگزار نمایند. یکی از راه های برگزاری اصولی و برنامه ریزی شده مراسم عروسی استفاده از خدمات موسسات تشریفات عروسی است که علاوه بر بهبود مدیریت هزینه ها، با مشورت افراد با تجربه می توانید جشن عروسی بی نقصی را برگزار نمایید. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا چند راه، برای برگزاری شیک و لوکس جشن ازدواج را بررسی نماییم.

کندی بار و دسر را در لیست پذیرایی قرار دهید.

در مراسم های عروسی لاکچری، همیشه دسر در لیست پذیرایی از میهمانان قرار می گیرد. خاصیت دسرها، رنگارنگ بودن و تنوع آنهاست که به واسطه این زیبایی و تنوع در آنها، میزهای پذیرایی از میهمانان نیز رنگارنگ، شیرین و خوشمزه می شوند.
علاوه بر دسرها، ایده دیگری برای لوکس بودن پذیرایی از میهمانان، در نظر گرفتن کندی بار در گوشه ای از مراسم عروسی است. کندی بار به میزی گفته می شود که به صورت سلف سرویس از میهمانان پذیرایی می کند و روی آن انواع شیرینی ها و شکلات ها از هر نوع و هر رنگ و هر طعمی در نظر گرفته می شود. توت فرنگی های شکلاتی، آبشار شکلات، ماکارون، پاستیل های رنگارنگ، نوتلا، شیرینی های با آیسینگ های متفاوت از جمله باترکریم، فوندانت، کاپوچینو و ... همگی می توانند روی کندی بار قرار داده شوند و میز جذاب و زیبایی از لحاظ جلوه های بصری برای میهمانان پدید آورند.

ساقدوش داشته باشید.

داشتن ساقدوش به دلیل هارمونی رنگی که لباس ساقدوش ها در اطراف عروس و داماد به وجود می آورند و گاهی رقص های هماهنگ و گروهی آنها باعث می شود تا صحنه های رقص عروس و داماد و هم چنین لحظه ورود آنها به درون تالار بسیار شیک تر و هیجان انگیزتر به نظر برسد.

نورپردازی و جلوه های ویژه صوتی و تصویری بسیار مهم است.

لحظه ورود عروس و داماد به مراسم از مهم ترین لحظات در طول مراسم عروسی است، به همین دلیل اگر می خواهید این لحظات را لوکس تر و به یادماندنی تر کنید، سعی کنید از ایده های جدید بهره بگیرید.
نورپردازی های متفاوت، استفاده از مه سرد، جلوه های صوتی و یا استفاده از پروژکتورهای بسیار بزرگ برای نمایش ورود عروس و داماد روی پرده های بزرگ بر روی یکی از دیوارهای مکان برگزاری مراسم، می توانند ایده های جذابی باشند، اما گاهی عروس و دامادها، پا را فراتر گذاشته و برای ورود خود از خلاقیت های دیگری استفاده می کنند. بالون بادکنکی، بالابرهای فانتزی، ورود عروس در کجاوه و ... از جمله این ایده ها هستند که استفاده از آنها به سلیقه عروس و داماد بستگی دارد.

لباس و تور عروس بسیار مهم است.

لباس عروس، تور عروس و اکسسوری های عروس و به طور کلی ظاهر عروس، در شیک بودن کل مراسم عروسی تاثیرگذار است. البته که انتخاب لباس عروس کاملا به سلیقه و فرم اندام عروس بستگی دارد اما بعضی از مدل ها، شکوه بیشتری را به چشم بیننده القا می کنند. لباس های دنباله دار با دنباله های بسیار بلند و یا تورهای بلند که به آنها تورهای کاتدرال گفته می شود؛ از جمله این لباس ها هستند که وقار خاصی را به عروس می بخشند و ورود او را با شکوه تر و فاخرتر می سازند. البته انتخاب این دست از لباس ها و تورها گاهی برای مراسم، مشکلات و محدودیت هایی را ایجاد می کنند و انتخاب آنها کاملا به سلیقه عروس و داماد بستگی دارد.

گل آرایی و دکوراسیون

گل آرایی همیشه جزو زیباترین دکوراسیون های عروسی محسوب می شده و حالا حالاها قصد خالی کردن میدان را ندارد. گل آرایی های متنوع در جایگاه عروس و داماد و روی میزهای پذیرایی از میهمانان و در جای جای دکوراسیون محل برگزاری مراسم عروسی، باعث زیباتر و لوکس تر شدن مراسم عروسی می گردد و نشاط و شادابی خاصی به جشن  تزریق می گردد. البته انتخاب گل ها و رنگ بندی آنها و هم خوانی تزئینات با هم نیز بسیار مهم است که موسسات تزئینات و دکوراسیون جشن حرفه ای این هارمونی ها را به خوبی می شناسند و به زیبایی اجرا می کنند.

کیک عروسی

یکی دیگر از عرصه های بروز هنر و خلاقیت در مراسم عروسی، کیک عروسی است که ظاهر و اندازه آن در لوکس تر شدن جشن عروسی بسیار تاثرگذار است. البته همیشه این کیک های بزرگ و غول پیکر نیستند که باعث می شوند تا مراسم عروسی لاکچری به نظر برسد بلکه خلاقیت در انتخاب مدل و رنگ کیک نیز می تواند علیرغم سایز کوچک کیک عروسی باعث زیباتر شدن مراسم گردد.

میز فینگرفود

یکی دیگر از ایده های پذیرایی شیک و لاکچری از میهمانان، میزهای فینگرفود است که به صورت سلف سرویس معمولا در گوشه ای از تالار یا محل برگزاری مراسم قرار گرفته و در آنها انواع فینگرفودهای لذیذ شامل فینگرفودهای سبزیجات، رژیمی، دریایی، ژامبون و انواع سس ها در نظر گرفته می شود و تبدیل به میزی هیجان انگیز برای جوانان می گردد.

به کار گیری ایده های جدید برای عروسی

خلاقیت در مراسم عروسی و توجه به تمام جزئیات برگزاری مراسم، وقتی در کنار هم قرار می گیرند به طرز چشم گیری باعث زیباتر شدن جشن عروسی می شوند. به عنوان مثال استفاده از کالسکه به جای ماشین عروس، جا حلقه ای های شیک و زیبا برای گذاشتن حلقه های عروسی در آنها و یا در نظر گرفتن تعداد زیادی شاخه گل رز طبیعی برای تقدیم کردن به میهمان ها، استفاده از تابلوهای یادبود برای نوشتن یادداشت های خاطره انگیز توسط میهمانان، نام گذاری میزهای پذیرایی به اسم هر خانواده و تعیین جا برای میهمان ها، البته اگر به صورت محترمانه و با سلیقه صورت پذیرد، گیفت های شیک و زیبا برای هدیه به میهمان ها در انتهای مراسم همگی جزو جزئیات کوچکی هستند که می توانند در شیک تر بودن مراسم عروسی شما بسیار تاثیرگذار باشند.

گروه موسیقی را به درستی انتخاب کنید.

انتخاب گروه موسیقی و دی جی نیز در گرم تر برگزار شدن مراسم عروسی بسیار موثر است. یک گروه موسیقی حرفه ای می تواند انرژی عروسی شما را از صفر به صد برساند و مطمئن باشید که اگر گروه موسیقی عروسی خود را به درستی انتخاب کنید،  خاطره خوب و زیبای مراسم عروسی شما تا مدت ها در ذهن میهمانان شما باقی خواهد ماند.
سخن آخر:
عروسی های شیک و لاکچری، منوهای غذایی پر و پیمان، دسرهای رنگارنگ، ماشین عروس های گران قیمت و ... همگی در نوع خود بسیار زیبا هستند و باعث می شوند تا رویایی ترین شب زندگی تان زیبا و زیباتر شود اما در کنار همه این زیبایی ها، مدیریت هزینه ها در برگزاری مراسم عروسی حرف اول را می زند. شما با هر سطح بودجه ای که برای برگزاری مراسم عروسی خود در نظر گرفته اید لایق زیباترین ها و شیک ترین عروسی ها هستید. با برنامه ریزی آنلاین بزمینه می توانید به خوبی هزینه ها را در راستای برگزاری یک عروسی زیبا، به خوبی مدیریت نمایید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت