چه حلقه ای برای فرم انگشتان دست شما مناسب است؟

چه حلقه ای برای فرم انگشتان دست شما مناسب است؟

فهرست عناوین

حلقه ازدواج و انگشتر نشان یادگاری هایی از عشق شما هستند که قرار است همیشه صندوقچه اسرارآمیز خاطرات شما باشند. هرگاه که به آن ها نگاه می کنید، انبوهی از لحظات تلخ و شیرین در جلوی چشمان شما رژه می روند. حلقه عروسی همیشه با شما خواهد بود. در میهمانی، محل کار، مسافرت، جشن و هر جای دیگری که فکرش را بکنید پس در انتخاب آن باید بسیار دقت کنید. سلایق خود را به درستی بشناسید ( تست استایل شناسی انتخاب حلقه بزمینه در این زمینه بسیار مفید و کمک کننده است)، مدل های موجود در بازار را موشکافانه بررسی کنید و هم چنین به فرم انگشتان دست خود نیز توجه کافی داشته باشید زیرا هر حلقه و انگشتری برای هر انگشتی مناسب نیست و برخی مدل ها در دست بعضی افراد، بسیار زیبا و چشم نواز هستند در حالی که ممکن است در دست فرد دیگری جلوه و زیبایی کافی را نداشته باشند. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا فرم های مختلف انگشتان و حلقه ها و انگشترهای مناسب برای هر یک را بررسی نماییم.

مدل های مختلف بند انگشتان

مطالعات نشان می دهد که مدل ظاهری بند انگشتان انسان های سالم که بیماری خاصی ندارند، به طور کلی در سه دسته تقسیم بندی می شود که اساس این دسته بندی، استخوان بندی دست است. برای انتخاب حلقه با توجه به نوع بند انگشتان، مساله ای که اهمیت پیدا می کند، رینگ حلقه است، بنابراین ابتدا دست های خود را نگاه کنید سپس با توجه به شکل زیر ببینید که در کدام یک از دسته های "A" یا "B" یا "C" قرار می گیرید. برای کسانی که بند انگشتان آنها مانند شکل "َA" است هر نوع رینگی مناسب است و از این لحاظ مشکل چندانی نخواهند داشت. رینگ های ضخیم و سنگین، باریک و سبک، ساده یا همراه با تراش های بسیار و نگین های زیاد باز هم برای شما مناسب است و می توانید با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب کنند. اگر در دسته "B" قرار می گیرید و بند پایینی در انگشتان تان عریض تر از بندهای بالایی است باید در انتخاب حلقه و نوع رینگ آن کمی بیشتر دقت داشته باشید. رینگ های باریک و ساده برای شما مناسب تر هستند تا این پهنای انتهایی انگشتان بواسطه حلقه های ضخیم و سنگین پهن تر به نظر نیاید. اما کسانی که در دسته "C" قرار می گیرند؛ معمولا دستانی استخوانی دارند و با توجه به استخوان بندی درشت دست ها؛ می توانند حلقه های ضخیم و رینگ های سنگین تر را انتخاب نمایند تا به واسطه حلقه در انگشت خود تناسب ایجاد نمایند. اما مهم تر از رینگ حلقه ها و انگشترها نوع نگین آنها و تراش آنها است که برای انتخاب هر یک بهتر است باز هم به نوع انگشتان خود توجه داشته باشید. در ادامه مدل های مختلف انگشتان را بررسی می نماییم.

انگشت های بلند و کشیده

انگشت های بلند و کشیده جزو زیباترین دست ها به شمار می روند و اگر جزو افرادی هستید که انگشتان بلند و کشیده ای دارید خوب است بدانید که در دنیای صنعت مدلینگ، مدل هایی مشغول به کار هستند که تنها با دستان خود کار می کنند و به واسطه دستان زیبایی که دارند مدل تبلیغاتی برای انواع لوازم آرایشی و اکسسوری مربوط به دست هستند. اکثر این مدل های دست، انگشتان بلند و کشیده ای دارند. بهترین مدل حلقه و انگشتر برای انگشتان کشیده و بلند حلقه هایی با نگین های گرد و بدون زاویه هستند. البته اگر نگین های زاویه دار را دوست دارید می توانید از نگین های مربعی استفاده کنید؛ زیرا نگین های دیگر انگشتان شما را بیش از حد کشیده نشان می دهند.

انگشت های کوتاه و چاق

معمولا در بین عوام این تفکر وجود دارد: "کسانی که انگشتان کوتاه و چاقی دارند افراد خوش قلب و مهربان تری نسبت به سایر افراد هستند" پس اگر انگشتان دست شما کوتاه و چاق است، شما دوست بسیار خوب و دلسوزی محسوب می شوید! برای این دسته از افراد؛ انگشترها و حلقه هایی با نگین های اشکی، لوزی یا مستطیلی توصیه می شود. البته باید دقت داشته باشید که نگین حلقه ای که انتخاب می کنید؛ خیلی ظریف و کوچک نباشد زیرا با توجه به انگشت چاق شما، این نگین ها هم خوانی چندانی با انگشتان شما ندارند و باعث نابهنجاری در استایل شما می شوند.

دست های ظریف و انگشت های باریک

معمولا افرادی که به طور کلی استخوان بندی ظریفی دارند دست های ظریف و کوچکی نیز دارند. این افراد بهتر است از انگشترهای ظریف استفاده کنند زیرا حلقه های ظریف، این ظرافت دستان آنها را بسیار زیباتر و چشم نوازتر می نماید. اما انگشترهای بزرگ و سنگین برای این انگشتان مناسب نیستند و در نگاه اول اینطور به نظر می رسد که سایز حلقه برای دست شما مناسب نیست!

دست های بزرگ و انگشت های بزرگ و ضخیم

اگر دست های شما بزرگ هستند و انگشتان و ناخن های شما نیز درشت هستند بهتر است از انگشترهای سنگین و درشت با نگین های بزرگ و تراش های زیاد استفاده کنید. این تراش های ظریف و زیاد باعث می شوند دست شما زیباتر به نظر بیاید و نگاه ها از انگشتان بزرگ به انگشتر بزرگ کشیده شود.
سخن آخر:
خرید حلقه به همراه کسی که قرار است در تمام زندگی همراه و همسر شما باشد یکی از لذت های وصف ناشدنی است. این حلقه نشان عشق و تعهد شما نسبت به هم و مهر تاییدی بر احساسات عاشقانه و زیبای شماست. اما بسیاری از عروس خانم ها پس از مدتی از حلقه خود زده می شوند و احساس می کنند که مانند گذشته آن را دوست ندارند و یا حس می کنند مدل آن دمده و قدیمی شده است. اما اگر به نکات گفته شده در این مقاله توجه داشته باشید، می توانید از اینکه انتخاب درستی داشته اید اطمینان داشته باشید.
 این مقاله ها را مطالعه نمایید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت