9 ایده برای زیباتر شدن عروسی پاییزی و زمستانه

9 ایده برای زیباتر شدن عروسی پاییزی و زمستانه

فهرست عناوین

اگر جزو کسانی هستید که عاشق فصل رنگارنگ پاییز هستید یا عکاسی در لوکیشن های برفی را دوست دارید و برای مراسم عروسی خود این فصل ها را در نظر گرفته اید ابتدا مقاله 10 نکته طلایی که در عروسی های پاییزی و زمستانه باید رعایت کنید! را بخوانید سپس با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا ایده هایی برای برگزاری هر چه بهتر و زیباتر مراسم عروسی پاییزی و زمستانه را به شما ارائه دهیم.

لوکیشن های عکاسی پاییزی و زمستانی فوق العاده هستند!

یکی از بهترین فرصت هایی که عروسی های پاییزی و زمستانه در اختیار شما قرار می دهند ایده های عکاسی پاییزی و زمستانه هستند. رنگ های متنوع و گرم پاییز عکسهای عروسی شما را متفاوت با بقیه می سازد و لوکیشن های برفی هم از شما عروسی با شکوه و زیبا می سازند. گرمای عشق در سرمای زمستانه در عکس های شما موج خواهد زد!

تم رنگی مناسب برای پاییز و زمستان

برای دکوراسیون مراسم عروسی خود از حال و هوای مناسب فصل برگزاری جشن خود استفاده کنید. اگر مراسم شما در فصل پاییز برگزار می شود از برگ های زرد و قرمز زیبای درختان استفاده کنید. اسپری های براق کننده را روی آنها بپاشید با این روش هم دوام آنها را افزایش می دهید هم جلوه درخشانتری به آنها می دهید. در گل آرایی جایگاه عروس و داماد از گل هایی با رنگ های زرد و قرمز همراه با این برگ ها استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که از نتیجه نهایی آن بی اندازه لذت خواهید برد. اگر عروسی شما در فصل زمستان برگزار می شود تم های آبی و سفید یا طلایی برای شما بهترین انتخاب ها هستند. با اسپری رنگ سفید روی شاخه های خشکیده درختان یا استفاده از تزئینات بلوری و کریستال های درخشان در کنار شومینه هایی که آتش در آنها زبانه می کشد، از محل برگزاری مراسم عروسی خود، یک قصر برفی و باشکوه بسازید.

نوشیدنی های گرم سرو کنید!

در برگزاری مراسم عروسی در فصل پاییز یا زمستان مساله ای که بیش از هر چیزی به چشم می آید و نگران آن هستید سرمای هواست. برای گرم شدن میهمانان و پرشور شدن فضای برگزاری مراسم خود بهتر است در لیست پذیرایی خود نوشیدنی های گرم را قرار دهید. شیرکاکائو یا نسکافه های داغ، هات چاکلت، چای دارچین یا قهوه های خوشمزه می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند.

از درختان همیشه بهار نهایت استفاده را ببرید!

درختان کاج همیشه نماد سبزی و طراوت در زمستان هستند. برگ های سوزنی و زیبای آنها می توانند در هر جای دکوراسیون که فکرش را بکنید به یاری شما بیایند. از گل آرایی جایگاه عروس و داماد گرفته تا میز و صندلی میهمان ها و حتی دسته گل عروس و تزئینات داخل سفره عقد!
به عنوان مثال می توانید با گذاشتن برگهای درخت کاج روی صندلی میهمانان حال و هوای زمستانی را بیشتر به آنها القا کنید. عطر این برگ ها نیز در معطر شدن فضا به شما کمک می کنند و فضای دلچسبی را به وجود می آورند.
ایده دیگری برای تزئین مراسم عروسی در زمستان استفاده از میوه های درخت کاج است. میوه های درخت کاج قابلیت های زیادی برای استفاده در دکوراسیون و تزئینات دارند. از اسپری های رنگ نقره ای و سرد و اکلیل های درخشان هم می توانید روی آنها استفاده کنید و ظاهر رویایی تری به آنها بدهید. میوه های کاج رنگ شده را به عنوان آویز در دیوارها و سقف مکان برگزاری یا روی میز میهمان ها استفاده کنید. آنها را به صورت پراکنده روی سفره عقد قرار دهید و از ایده های عکاسی با این هدیه های زیبای طبیعت غافل نشوید.

در انتخاب گیفت و کارت عروسی با سلیقه باشید!

شما به عنوان یک عروس و داماد زمستانی فرصت های زیادی برای استفاده از حال و هوای زیبای زمستان دارید. یکی از این فرصت های طلایی کارت دعوت و گیفت عروسی است. نمادهای فصل پاییز و زمستان را مرور کنید تا ایده های خوبی به ذهن شما خطور کنند. انار، آدم برفی، برگ های زرد و قرمز درختان، باران، بلورهای شش گوشه و منتظم برف، درختان همیشه بهار و بوت های لگ دار یا خز دار همگی می توانند ایده های نابی برای طراحی کارت دعوت یا گیفت عروسی شما باشند. این مقاله را بخوانید همه چیز درباره گیفت عروسی ( با سلیقه ها! این جذاب های کم هزینه را جدی بگیرید)

از شمع ها غافل نشوید!

شمع ها هر جا که باشند باعث می شوند تا فضا رویایی و رمانتیک شود. حس گرمابخش و عاشقانه ای که شمع ها به شما و میهمانانتان القا می کنند می تواند از عروسی شما یک جشن فوق العاده، خاص و متفاوت بسازد علاوه بر فضای زیبایی که با شمع ها می توانید بسازید تعداد زیاد شمع ها حتی می تواند دمای مراسم شما را هم کنترل کند و باعث گرم شدن میهمان ها شود. روی میز میهمان ها، داخل سفره عقد و ایده های عکاسی زیبا فرصت هایی هستند که شمع ها در اختیار شما قرار می دهند.

کاکائو و شکلات بک گراند خوشمزه مراسم شما!

کافئین یک ماده محرک است که هیجان را برای مراسم عروسی شما به ارمغان می آورد. کافئین باعث افزایش متابولیسم بدن می شود و باعث تحرک و جنب و جوش بیشتر در میهمان های شما می شود. با سرو خوراکی های کافئین دار خواب را از چشمان میهمانانتان بدزدید و پرشوری مراسم خود را تضمین کنید. شکلات و کاکائو جزو خوراکی هایی هستند که علاوه بر اینکه پذیرایی شما را لوکس و زیبا می سازند، در عروسی های پاییزی و زمستانه، هم باعث گرمای بدن و هم هیجان بیشتر می شوند و بسیار مناسب هستند و با ذائقه اکثر افراد نیز مطابقت دارند. توصیه می کنیم مقاله آبشار شکلات را هم مطالعه کنید.

برای میهمان ها پتو در نظر بگیرید!

معمولا در مراسم عروسی افراد جوان تر همیشه در حال جنب و جوش هستند و کمتر پیش می آید که سرمای هوا روی آنها تاثیر بگذارد اما مطمئنا در میان میهمانان شما افراد مسن و میانسال هم وجود دارند که بعضی از آنها علاقه ای برای تحرک و جنب و جوش ندارند پس مخصوصا اگر عروسی زمستانه شما در فضای باز برگزار می شود می توانید پتوهای مسافرتی را به صورتی با سلیقه لوله کنید و داخل سبدهای چوبی قرار دهید و در گوشه گوشه مراسم عروسی خود بگذارید تا اگر کسی احتیاج به پتو داشت به راحتی از آنها استفاده کند و هیچکس در مراسم عروسی شما دچار ناراحتی نشود.

تزئین پاییزی یا زمستانه کیک عروسی

کیک عروسی هم فرصت خوبی برای الهام گرفتن از پاییز یا زمستان است. برای تزئین کیک خود از مدل های پاییزی و زمستانی استفاده کنید. بدین صورت شما یک عروسی تمام و کمال و رویایی را خواهید داشت.
سخن آخر:
مراسم عروسی شما در هر فصلی که برگزار شود می تواند بدترین یا بهترین خاطره زندگی شما باشد. این به خود شما بستگی دارد که از مراسم عروسی برای خود یک خاطره زیبا بسازید. ایده های خلاقانه و با ذوق می توانند احساس شما را به مراسم عروسی تان مثبت نگه دارند و از این که عروس هنرمند و با سلیقه ای هستید احساس لذت و اعتماد به نفس داشته باشید. زیبایی عروسی فقط در گرو صرف هزینه های بالا و پول های گزاف نیست. کافی است کمی ذوق به خرج دهید و برنامه ریزی داشته باشید. برای برنامه ریزی مراسم عروسی بزمینه شما را یاری خواهد کرد.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

مهرنوش | 1398 مرداد 14


سلام
ممنون از شما. خیلی مطالب جالبی بود مخصوصا ایده استفاده از شمع ها

گلناز | 1398 مرداد 14


سلام
مرسی واقعا سایت جالبی هست . من هر وقت میام توش به سختی میرم بیرون دیگه!!!
یه ایده دیگه واسه عروسیای پاییز ریختن حجم زیادی برگ پاییزی روی سکوی رقص عروس داماده. خیلی زیبا میشه

گلناز | 1398 مرداد 14


ببخشید من اگه یه کیک شبیه این کیک پاییزی که عکسشو گذاشتید باید به کجا مراجعه کنم ؟