دومین فستیوال برندهای برتر عروسی - اسفندماه 1397

دومین فستیوال برندهای برتر عروسی - اسفندماه 1397

فهرست عناوین

در آستانه سال نو و با هدف تسهیل تعامل زوجهای جوان با کسب و کارهای مختلف عروسی، بزمینه برای دومین بار در سال جاری، اقدام به برگزاری ایونت برندهای برتر عروسی کرد. از آنجا که برگزاری این گردهمایی ها موجب آشنایی با برندهای مختلف و دریافت بهترین آفرها در کوتاهترین زمان ممکن می شود و نهایتا سهولت برگزاری جشن ها را به دنبال دارد، در تاریخ پنج اسفندماه 1397 دومین فستیوال برندهای برتر عروسی توسط تیم بزمینه در تالار پذیرایی آمیتیس برگزار شد. این ایونت همزمان با لانچ فروشگاه آنلاین بزمینه اتفاق افتاد و مهمانان و بازدیدکنندگان کد تخفیف خرید از فروشگاه بزمینه را نیز دریافت کردند. 

بازدیدکنندگان این فستیوال چه کسانی بودند؟

اغلب بازدیدکنندگان فستیوال زوج های جوانی بودند که در تدارک مراسم عروسی خود نیاز به کسب اطلاعات و آشنایی با کسب و کارهای مختلف دارند یا پدر و مادرانی که مشتاقانه آمده بودند تا بهترینها را برای جشن فرزندانشان انتخاب کنند. بلاگرهای عروسی و گزارشگران رسانه های مرتبط نیز در این فستیوال حضور داشتند و از مراسم گزارش تهیه می کردند.

خلاصه ای از برنامه های دومین فستیوال برندهای عروسی

در این فستیوال 12 کسب و کار مختلف حضور داشتند و از ساعت 15 الی 21 محصولات و نمونه کارهای خود را در معرض نمایش عموم قرار دادند. حضور مجری توانمند، موسیقی زنده، انجام قرعه کشی های منظم و اهدای هدایای نفیس از طرف تیم بزمینه که همگی از ویژگی های فستیوالهای برگزار شده توسط بزمینه هستند، بر کیفیت این گردهمایی می افزود.

برندهای حاضر در این فستیوال

در ادامه به معرفی تعدادی از برندهای حاضر در این فستیوال می پردازیم.

سالن زیبایی بهاره اللهوردی

سركار خانم بهاره الله وردي، ميكاپ آرتيست تخصصي عروس و از اساتيد ميكاپ حرفه اي، فارغ التحصيل از دانشگاه هنر تهران هستند كه در حال حاضر ١٠ سال بصورت مستمر و هدفمند فعاليت گريم و ميكاپ عروس انجام ميدهند.
مجموعه سالن عروس و زيبايي بهاره الله وردي با پرسنلي هنرمند و مجرب در كليه لاينهاي آرايشي با به كارگيري با كيفيت ترين مواد و برندهاي روز دنيا در محيطي كاملا ارام و حرفه اي پذيراي عروس خانمهاي عزيز است.
این مجموعه با ارائه نمونه کار شکیل به همراه تخفیف جذاب به مناسبت روز مادر موفق به جلب نظر مخاطبان زیادی در روز فستیوال شد.

مزون سودا

سودا دیزاین با نگاه خاص و ویژه به طراحی و دوخت لباس عروس و لباس شب فعالیت خود را آغاز کرد و در این مسیر توانسته است رضایت مشتریان خود را کسب کند. مزون سودا علاوه بر لباس عروس در طراحی و دوخت لباس فرمالیته، لباس شب، لباس کژوال، مانتو و شومیز نیز بسیار توانمند است.

آتلیه عکس و فیلم افضلی

استودیو حمید افضلی با تجربه ده سال سابقه کاری در زمینه فیلمبرداری و عکاسی تخصصی عروسی، و داشتن تیمی حرفه ای و شایسته موفق شده است با کار تیمی از انجام پروژه تا تحویل سفارشات را در مجموعه خود و بدون هیچ واسطه ای انجام دهند، که این امر باعث به وجود آمدن قیمتهایی اقتصادی در این گروه شده است .
قرار دادهایی که در این استودیو ثبت میشود کاملا شفاف هستند. تجهیزات در این هنر، نقشی به سزا دارند که این استودیو از بروزترین آنها برای ارائه خدمات استفاده میکند. شایان ذکر است که در استودیو حمید افضلی به تمام جزئیات مراسم اهمیت داده می شود تا اثری که به یادگار می ماند با امضا و سلیقه عروس داماد باشد.

کلینیک دکتر فروزش

دکتر فاطمه فروزش، دارای بورد تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند. حضور ایشون از نکات حائز اهمیت این ایونت بود. ایشان با ارائه مشاوره رایگان به زوجهای بازدیدکننده، در ایجاد لبخندی زیبا و حس اعتماد به نفس بالاتر به همه کمک می کردند.
به طور کلی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در حیطه ارزیابی سلامت دهان و دندان و ریسک پوسیدگی، پیش‌گیری از ایجاد پوسیدگی، درمان محافظه‌کارانه نقایص مادرزادی و نازیبایی‌های دندانی و پوسیدگی‌ها فعالیت دارد.
درمان‌های تخصصی این رشته عبارتند از، ترمیم‌های هم‌رنگ دندان(کامپوزیت)، ترمیم آمالگام، inlay و onlay های کامپوزیتی، فلزی و سرامیکی، پست ریختگی، روکش‌های زیبایی، فلزی و سرامیکی، روکش ایمپلنت، طراحی لبخند، اصلاح رنگ (بلیچینگ، ماکرو و میکرو ابریژن) و شکل دندان‌ها، بستن فواصل دندانی، ونییرهای کامپوزیتی، پرسلن و سرامیکی (لمینیت) ، اصلاح نحوه قرار گیری دندان‌های دو فک در ارتباط با هم، بازسازی تک دندان از دست رفته

سالن زیبایی گل رخ

آرایشگاه گل رخ واقع در تهران پارس یکی از مجهزترین و تخصصی ترین سالن‌های زیبایی در شرق تهران است که از بهترین انتخاب ها برای دریافت خدمات زیبایی توسط بانوان عزیزان است. این سالن ارائه دهنده حرفه‌ای ترین و به روزترین خدمات آرایشی است و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد، آماده ارائه خدمات زیبایی است.

آتلیه عکس و فیلم هورسا

آتلیه هورسا با همتِ تعدادی از هنرمندان جوان و با استعداد و همچنین اساتیدی با تجربه و خوشنام در عرصه عکاسی، فیلم برداری و ادیت، فعالیت هنری خود را اغاز کرد و با استفاده از بهترین متدها و اکسسوری های عکاسی و فیلمبرداری آماده خدمت رسانی در زمینه عکاسی و تصویربرداری تخصصی از عروسی و دیگر جشنها، برای خلق تصویری بیاد ماندنی می‌باشد. مدیران این آتلیه با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور همواره تلاش میکنند تا تمامی خدمات خاص و زیبا و مدرن را با کمترین قیمت در قالب پکیج های مختلف برای تمامی عزیزان عرضه کنند. آتلیه هورسا همچنین برای مراسم مخصوص بانوان نیز یک گروه کاملا حرفه ای از خانمهای تصویر بردار را جمع کرده است تا زوج های عزیز از این بابت دغدغه ای نداشته باشید.

کیک و کوکی هانالند

هانالند با تجربه ده ساله در پخت کیک‌های خاص، انواع شیرینی، شکلات، کندی بار و بادکنک‌آرایی، علاوه بر طراحی خاص جشن‌ها، طعم و مزه‌ای نو برای جشن‌های فراهم می‌کند. هانالند در ابتدا کار خود را با تهیه و توزیع کیک‌های خانگی آغاز کرد و رفته رفته با تمرکز بر تولید کیک‌های مجالس و تولدها با ایده‌های نو در طراحی، تلاش نموده است با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب علاوه بر ارائه‌ی طعم‌های خاص و مطلوب، جلوه‌ی ویژه‌ای برای مراسم مشتریان خود فراهم آورد. هانالند افتخار دارد تا محصولات خود را بدون هیچگونه مواد نگهدارنده عرضه کند تا سلامت مشتریان پیش از هرچیز در اولویت قرار داشته باشد.
گروه هانالند با این نگاه که پخت کیک و شیرینی فراتر از قنادی، یک هنر زیباست تلاش نموده است با کسب اطمینان و اعتماد مشتریان در ارائه محصول زیبا، مدرن، با کیفیت و با سلامت کامل، و عرضه آن در اسرع وقت به تمام نقاط شهر بخشی از خاطرات شیرین مشتریان خود باشد.

دستسازه های ثمین

این بانوان با سلیقه، دست سازه هایی از جنس عشق، شامل باکسهای هدیه خاص و کارتهای فانتزی مخصوص جشن و عروسی برای عروس خانم ها و آقا دامادهای شاد و دوست داشتنی ارائه می دهند.

مزون فابرا

مزون فابرا با مدیریت سرکار خانم ابراهیمی با پارچه های ترک، فرانسه، ژاپن و ایتالیا و به کارگیری متد ایتالیایی به طراحی و دوخت جدیدترین لباس های عروسی، نامزدی و مانتوی مجلسی می پردازد. ظرافت و دقت مزون فابرا زبانزد خاص و عام است. تیم فابرا با بادکنک آرایی زیبا و با همراهی یک عروس و داماد نمادین در این مراسم شرکت کردند و با شکوه و زیبایی خاص در این ایونت نیز درخشیدند.

مزون سهیلا

مزون سهیلا ارائه دهنده لباسهای فرمالیته عروس و مانتوهای عقد و مجلسی و لباس کودک است. طراحی و اجراء کلیه امور در این مزون توسط خانم سهیلا مکاری و تیم ایشون انجام می شود. این مزون با ارائه بهترین کیفیت و مرغوبترین متریال ها و پارچه سازی کارهای خاص در این مراسم، مورد توجه بانوان زیبا پسند قرار گرفت.

کیک و کوکی تیستی آفر

سرکار خانم زهره انصاری کلاسهای زیادی در سطح پیشرفته کیک سازی شرکت کرده اند. کلاس گلسازی را با خانم پاکروان آموزش دیده اند (مخصوصا برای کیک های عروسی، چون قسمت مهم تزیینات رو گل ها تشکیل میدهند). سبکهای مختلفی از قبیل فوندانت، کلاسیک، خامه ای، نیمه پوشیده یا نیکد،کیک های ضدجاذبه و وارونه ...می توانند تهیه کنند.

جواهر فاخته

گالری جواهرات فاخته ارائه دهنده به روزترین و زیباترین جواهرات در طرح های مختلف با بهترین کیفیت است. این دومین حضور آقای کربلایی در ایونتهای بزمینه بود و مانند مراسم گذشته تخفیفات خوبی هم برای بازدیدکنندگان ایونت در نظر گرفتند.

دی جی علیرضا خراسانی

آقای علیرضا خراسانی که مسئولیت ایجاد لحظاتی شاد را به عهده داشتند و به خوبی از عهده این مسئولیت برآمدند و اوقات خوشی را برای میهمانان خلق کردند. خوش اخلاقی و حس مسئولیت پذیری بالا از ویژگی های بارز ایشان است که در کنار کار حرفه ای، باعث محبوبیت ایشان شده است.

پلتفرم آنلاین برنامه ریزی جشن، بزمینه

بزمینه سایتی تخصصی در زمینه برنامه‌ریزی برگزاری انواع جشن‌ها است و با شعار "بزم‌تان را هوشمند برنامه‌ریزی کنید" در یکسال گذشته خدمت رسانی کرده است. تمامی تلاش همکاران ما در این سایت، تامین محتوای به روز و کاربردی و معرفی کسب و کارهای خوشنام در راستای اجرای هرچه باشکوهتر مراسم‌ و جشن‌ها است تا افراد بتوانند بهترین خدمات را از کسب و کارهای معتبر دریافت نمایند.
همچنین لذت خرید آنلاین را هم می توانید با فروشگاه بزمینه تجربه کنید. انواع اکسسوری جذاب، چتر عروس، تاج و ریسه در فروشگاه آنلاین بزمینه موجود است.
در نهایت خدا را شاکریم که برای دومین بار میزبان فستیوال برندهای برتر عروسی بودیم و امیدواریم در سال آتی نیز بتوانیم بهترین ها را برای همراهان عزیز بزمینه فراهم کنیم.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت