همه چیز درباره گیفت عروسی (با سلیقه ها این جذابهای کم هزینه را جدی بگیرید!)

همه چیز درباره گیفت عروسی (با سلیقه ها این جذابهای کم هزینه را جدی بگیرید!)

فهرست عناوین

روز عروسی شما خاص ترین و رویایی ترین روز زندگی شماست. روزی که مدتها منتظر آن بوده اید. مدتها برای آن برنامه ریزی کرده اید و آرزوهای زیادی برای آن در سر داشتید. برنامه ریزی برای عروسی کاری پیچیده است و نیاز به سازماندهی ذهنی افراد برگزار کننده و مخصوصا خود عروس و داماد دارد اما حتی اگر تالار، لباس عروس، ماشین عروس، اتلیه و ... در جشن عروسی شما ایده آل و درجه یک باشند ولی شما مهمترین مساله در جشن خود یعنی میهمانان را فراموش کنید، باز هم جشن عروسی شما خسته کننده یا ناقص به نظر میرسد.
برای جذابیت جشن عروسی برای میهمانان ایده های جالبی میتوان ارائه داد مثل گروه رقص چه از نوع محلی و چه مدرن، نورپردازی و گروه موسیقی حرفه ای، شام با کیفیت و متنوع، برنامه های جذاب مثل آواز خواندن عروس یا داماد و از همه مهمتر دادن گیفت عروسی به مهمانها.
تیم بزمینه هر آنچه که درباره گیفت عروسی باید بدانید را به شما میگوید. این مقاله را از دست ندهید.
دادن گیفت در عروسی کاری جدید نیست، بلکه از قدیم رسم بر این بوده است که عروس و داماد به پاس قدردانی از حضور میهمانان در مراسم شادی آنها هدیه کوچکی به آنها تقدیم میکردند که به شاخه نبات معروف بود و نبات معمولا یکی از اجزای جدانشدنی آن بود. رفته رفته شاخه نبات شکل مدرنتر و خلاقانه تری به خود گرفت و امروزی ها آن را گیفت عروسی مینامند. به طور معمول نبات از آن حذف شده است و ایده های جذابتر، متفاوت تر و متنوع تری برای قدردانی از میهمانان به عروس و داماد ارائه میشود. اگر میخواهید عروسی شما همه‌چیز تمام باشد و همه میهمانان یادگاری کوچکی از این شب به یاد ماندنی داشته باشند، به گیفت عروسی هم توجه داشته باشید و برای آن وقت بگذارید.
گیفت های عروسی هدیه های کوچکی هستند که مدلهای بسیار متنوع دارند و بستگی بالایی به سلیقه و میزان بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید دارند. حتی خود شما هم اگر از نظر زمانی محدودیتی ندارید و خیالتان راحت است میتوانید با استفاده از قدرت خلاقیت خود گیفت های زیبایی برای میهمانان عروسی خود آماده کنید و یا اینکه اگر مایل به این کار نیستید فروشگاه های آنلاین گیفت های بسیار متنوع و زیبایی با قیمت بسیار مناسب به شما ارائه میدهد . 
اگر دوست دارید خودتان دست به کار شوید و گیفت های عروسیتان را بسازید، وقت را تلف نکنید و از همین حالا دست به کار شوید. در ادامه ایده های جالب توجهی برای گیفت عروسی به شما ارائه میکنیم.

گیفتهای کاغذی

هر آنچه که شما را به یاد مراسم عروسی می اندازد میتواند ایده جالبی برای گیفت عروسی باشد. با کاغذ میتوانید پاکتهای زیبایی به شکل لباسهای عروس و داماد بسازید و یک عکس از خود و همسرتان یا یک یادداشت قدردانی با متن زیبا را داخل آن بگذارید و به میهمانها هدیه کنید.
کار دیگری که با کاغذ میتوانید انجام دهید ساخت اکسسوری های جذاب به شکل لباس عروس و داماد، پاکت های دسته دار هدیه که داخل آن را با گل های خشک، نقل و نبات یا شکلات های رنگی و ... پر نموده اید. ایده دیگر استفاده از کاغذ میتواند ساخت گل های رز کاغذی باشدی که این هم به نوبه خود ایده قابل توجهی است.

گیفت هایی از جنس شمع

افراد خوش ذوق معمولا عاشق شمع های جذاب و رنگی هستند. شمع ها در اندازه، شکل و رنگهای متفاوت میتواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند. شما نیز برای گیفت عروسیتان میتوانید از این هدیه های خوش بر و رو استفاده کنید.

گیفت های نمدی

در چند سال اخیر پارچه های نمدی جایگاه ویژه ای در دکوراسیون و تزئینات پیدا کرده اند. شما نیز اگر جزو افراد به اصطلاح  دست به سوزن و نخ هستید وقت را تلف نکنید و گیفت های نمدی را امتحان نمایید.

گیفت های چوبی

چوب همیشه در تزئین هدیه ها جایگاه خاص و طرفداران خاص خود را داشته است. به کمک چوب میتوانید آویزهای قلبی که اسم شما و همسرتان روی آن حک شده است را بسازید و با روبان، نگین های براق، تور یا هر چیز دیگری که به نظرتان زیباست تزئین نمایید. قطعات بریده شده چوبی هم به نوبه خود برای خیلی از افراد جذاب هستند.

 گیفتهای کاربردی

هدیه هایی مثل قرآن های کوچک تزئین شده، جاسوییچی به شکل لباس عروس و داماد ، پیکسل های رنگارنگ، گل های مصنوعی در رنگ های نقره ای و طلایی، صندوقچه های کوچک جواهرات، قاب عکس و مجسمه های کوچک سفالی، گچی یا کریستال که نماد عشق، عروسی و ... هستند نیز میتوانند ایده های جالبی برای گیفت عروسی باشند حتی می توانید در قالب یک عروس و داماد بسیار فرهنگی کتابهایی با موضوعات همسرداری، روانشناسی، عشق و ... تهیه کنید و به میهمانان خود هدیه دهید البته یادتان باشد که با جمله ای زیبا که در صفحه اول کتاب مینویسید میهمانان را بیشتر و بیشتر غافلگیر کنید و برای همیشه خاص و به یاد ماندنی باقی بمانید.

گیفت های خوراکی

شیشه های کوچک عسل، کوکی هایی به شکل لباس عروس و داماد، بطری های شکر و جعبه آبنبات یا ماکارون، همگی از گیفتهای جذاب خوراکی هستند.
به طور کلی گیفت ها، لوازمی زیبا هستند که هیچ محدودیتی برای آنها تعریف نشده است و انتخاب آنها کاملا به بودجه، سلیقه، خلاقیت، استعدادها، میانگین سنی میهمانان جشنتان و استایل مورد علاقه شما دارد. در تهیه گیفت ها هیچ اضطرابی را متحمل نشوید و با خیال راحت در مورد آنها تصمیم گیری کنید. اما اگر گیفت های انتخابی شما با رنگ لباس ساقدوش ها هماهنگ باشد معرکه است. با اینکه گیفت ها متعلق به میهمانان شماست اما در انتها این شمایید که باید آنها را انتخاب کنید و دوست داشته باشید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت