بهترین های کادوی تولد برای دختر بچه های دوست داشتنی

بهترین های کادوی تولد برای دختر بچه های دوست داشتنی

فهرست عناوین

زمانی که تولد یکی از نزدیکانتان است یا به یک تولد دعوت می‌شوید، اولین چیزی که به فکرتان می‌رسد خرید هدیه تولد است. در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترینهای کادوی تولد برای دختر بچه‌ها اشاره کنیم. اگر تولد فرزندتان در راه است یا به تولد کودکی دعوت هستید پیشنهادهای تیم بزمینه را در نظر بگیرید.

1. نقاشی او را به اسباب بازی تبدیل کنید.

از کودک خود بخواهید یک نقاشی بکشد. یا از نقاشی‌های قبلی او یکی را که قابلیت اسباب بازی شدن دارد انتخاب کنید. سپس به یک عروسک ساز یا تولید کننده کار دستی و اسباب بازی بدهید تا از طرح شما یک اسباب بازی بسازد. برای مثال اگر فرزند شما یک خرس کشیده باشد، در نهایت یک عروسک خرس خواهید داشت. این هدیه به کودک نشان می‌دهد که چقدر شما برای تخیلات و کارهای او ارزش قائل هستید. بهترین یادگاری ممکن برای او در آینده چنین هدیه ای است.

2. پیشبندهای ست مادر و کودک سفارش دهید.

یکی از مشکلاتی که مادرها دارند این است که زمانی را که در آشپزخانه سپری می‌کنند مانع از قرارگیری آن‌ها کنار فرزندشان می‌شود. علاوه بر این، گاه هنگام آشپزی دختر کوچولوها دوست دارند کارهای مادر را تکرار کنند و با این کار تمرکز مادر را به هم می‌زنند. پیشنهاد می‌شود با سفارش یک پیشبند ست با خودتان و بعضی ابزار آشپزخانه، آشپز کوچولویتان را به آشپزخانه خود ببرید.

3. لباس‌های دیزنی آرزوی دختر بچه‌ها.

معمولا دختربچه‌ها در رویای خود یک پرنسس دیزنی هستند. با خرید لباسی مشابه لباس پرنسس‌های دیزنی رویای آن‌ها را به واقعیت تبدیل کنید. قلعه‌های دیزنی و یک شنل نیز می‌تواند شما را به این هدف نزدیک کند. 

4. مجموعه نقاشی و رنگ‌آمیزی برای خلاقیت کودکان.

با خرید بوم، مقوا یا دفترهای نقاشی و مداد رنگی، ماژیک، پاستل و ... به کودک اجازه دهید تا با هدیه تولدی که شما داده اید، افکار و تخیلات خود را روی یک صفحه سفید نقاشی کند. بوم‌هایی با طرح‌های از پیش طراحی شده در بازار وجود دارد که تنها کافیست با تهیه گواش یا رنگ‌های اکرلیک به کودک خود جرات رنگ‌آمیزی روی بوم را بدهید. این بوم می‌تواند در نهایت به عنوان یک تابلوی نفیس که نتیجه هنر و خلاقیت اوست، روی دیوار منزل یا اتاق کودک نصب شود.

5. کتاب داستان شخصی کودک را تهیه کنید.

تهیه یک کتاب داستان شخصی با شخصیت اصلی کودک می‌تواند هم سبب شگفتی او شود و هم خانواده کودک را به یکی از اهداف تربیتی او برساند. برای مثال اگر دختر بچه مورد نظر موهای خود را شانه نمی‌کند یا از حمام کردن فراری است با طرح یک داستان پیرامون این موضوع او را به نظافت تشویق کنید. در این کتاب داستان از عکس‌های خود کودک استفاده کنید تا اگر سواد خواندن و نوشتن نداشت با دیدن عکس‌ها متوجه شود که شخصیت واقعی این داستان خود اوست. این کادوی تولد از هر جهت می تواند برای کودک ارزشمند باشد.

6. کلکسیون لاک و گل سر تهیه کنید.

دختر بچه‌ها غالبا عاشق لاک‌های رنگارنگ هستند. یک جعبه پر از لاک‌های رنگارنگ هدیه مناسبی برای یک دختر بچه است. در کنار لاک‌ها انواع گل سر، دستبند و اکسسوری‌های کوچک قرار دهید.

7. پازل عکس کودک را سفارش دهید.

یکی از عکس‌های کودک با لباسی که خود او بیش از سایر لباس‌هایش دوست دارد را به یکی از چاپخانه‌هایی که چاپ بر روی پازل را انجام می‌دهد بدهید تا پازل عکس مورد نظر را تحویل دهد. برای کودک سرگرمی‌خوبی به نظر می‌رسد که با کنار هم قرار دادن تکه‌های پازل عکس زیبای خود را درست کند. این کادوی تولد یکی از خلاقانه ترین هدیه تولد با هزینه تقریبا مناسب به شمار می آید.

8. خانه باربی یک ماکت جذاب برای همه دختر خانم‌ها.

دختر خانم‌ها در هر سنی که باشند با دیدن خانه باربی به وجد می‌آیند. کودک مد نظر شما در هر سنی که باشد ماکت خانه باربی یکی از بهترین گزینه‌ها به عنوان هدیه در روز تولد اوست.

9. ست آشپزی برای کدبانوهای آینده!

یکی از بهترین اسباب بازی‌هایی که برای دختر بچه می‌توان تهیه کرد ست وسایل آشپزخانه است. ابزاری مثل اتو، اجاق گاز، لباسشویی، ماکروفر و سایر وسایل منزل گزینه‌های مناسبی برای تولد یک دختر کوچولو می‌باشند.

10. کتاب بهترین دوست برای هر سن.

در هر سنی بهترین دوست هر کس کتاب است. بهترین چیزی که می‌توان به کسی هدیه داد چند صفحه‌ای تجربه و داستان است. از کودکی کودک را با کتاب خواندن آشنا کنید تا عادت کند در اوقات فراغت به مطالعه بپردازد. کتاب داستان‌هایی که موضوعات آموزنده دارند، ترسناک نیستند و محتوای مناسبی دارند گزینه مناسبی برای کودک می‌باشند. سیندرلا و سفید برفی شخصیت‌های همیشه محبوب دختر کوچولو‌ها چه در کتاب و چه در کارتن هستند.

11. دوربین عکاسی چاپ فوری.

اگر کودک مد نظر شما به سنی رسیده که بتواند از یک دوربین عکاسی ساده استفاده کند، دوربین‌های عکاسی چاپ فوری که در رنگ‌های شاد و طرح‌های کودکانه به فروش می‌رسند را در لیست خود بگنجانید. با این هدیه کودک می‌تواند با دست‌های خود لحظات خوب زندگی را ثبت کند و در آینده با دیدن آن‌ها احساس خوشایندی داشته باشد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

نازگل | 1399 خرداد 29


خوبه به نظر من

پناه | 1401 شهريور 05


سلام میخواستم مجموعه نقاشی و رنگ آمیزی رو سفارش بدم