8 نکته که در برگزاری مراسم عروسی تابستانی باید رعایت کنید!

8 نکته که در برگزاری مراسم عروسی تابستانی باید رعایت کنید!

فهرست عناوین

معمولا اکثر افراد فصل تابستان را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب می کنند. وضعیت هوا در فصل تابستان نسبت به پاییز و زمستان، پایدارتر و مساعدتر است و احتمال بارندگی کمتر و نزدیک به صفر است، باغ تالارها در فصل تابستان سرسبزتر و زیباتر هستند، افراد محصل در فصل تابستان اوقات فراغت بیشتری دارند، روزها در تابستان طولانی تر هستند و ... همه این ها می توانند جزو دلایلی باشند که افراد، فصل تابستان را برای مراسم عروسی خود انتخاب نمایند. اگر تصمیم دارید تا عروس و داماد تابستانی باشید، بزمینه نکاتی را به شما یادآوری می کند که شاید در انبوه کارهای مربوط به مراسم عروسی نادیده گرفته شوند و باعث شوند تا برنامه های شما به خوبی پیش نرود.

فیکساتور قوی و آرایش ضد آب

معمولا همه میکاپ آرتیست ها در میکاپ عروس های خود از فیکساتور استفاده می کنند اما در فصل تابستان استفاده از فیکساتور قوی اهمیت دو چندان پیدا می کند چون جنب و جوش مراسم عروسی و تعریق زیاد و گاهی استرس های ناشی از برگزاری مراسم در گرمای هوای تابستان نباید باعث شود که آرایش شما به هم بریزد یا کرم پودر روی صورت شما بماسد پس استفاده از فیکساتورهای قوی و لوازم آرایشی ضد آب را به میکاپ آرتیست خود یادآوری نمایید. حتما مقاله چگونه از به هم ریختن آرایش در تابستان جلوگیری کنیم؟ را بخوانید.

بادبزن را فراموش نکنید!

گرمای هوا نباید شما را کلافه کند. مخصوصا اگر جزو افرادی هستید که نسبت به گرمای هوا حساس هستید و به راحتی از گرما عصبی می شوید حتما بادبزنی سفید و زیبا که همرنگ با لباس عروس تان است را به همراه داشته باشید. کلافگی از گرما باعث می شود چهره شما عبوس و ناراحت به نظر برسد و تعریق زیاد آرایش شما را بهم می ریزد پس بادبزن را فراموش نکنید.

چترهای آفتابی نجات بخش شما خواهند بود!

در روز عروسی، شما برای عکاسی و فیلمبرداری مدت زمان زیادی را در باغ و فضای باز می گذرانید و این یعنی زمان زیادی را باید زیر نور مستقیم خورشید سپری کنید پس اگر چترهای سفید و آفتاب گیر را به همراه داشته باشید علاوه بر زیبایی در عکس ها شما را از اشعه های آزاردهنده خورشید مصون نگه می دارد.

وسایل سرمایشی را کنترل نمایید!

میهمانان شما یکی از اجزای اصلی مراسم عروسی شما هستند پس به راحتی و احساس خوب آنها هم توجه کافی را داشته باشید. وسایل سرمایشی تالار را از قبل کنترل کنید و مطمئن شوید که به درستی کار می کنند و دمای معمول تالار را بررسی کنید تا میهمانان گرمشان نشود به یاد داشته باشید علاوه بر گرمای هوا، ازدیاد جمعیت در جشن عروسی هم باعث بالارفتن بیش از حد دما می شود پس حتما قبل از مراسم سیستم های سرمایشی را بررسی نمایید.
اگر عروسی شما قرار است در فضای باز برگزار شود باید حساسیت خود نسبت به وسایل سرمایشی را دو چندان کنید تا میهمان ها راحت باشند و فضای عروسی شما به محلی کلافه کننده تبدیل نشود.

از گل های مقاوم در گرما استفاده کنید!

اکثر گل ها در اثر گرما پژمرده و پلاسیده می شوند و مقاومت بالایی نسبت به گرما ندارند پس بهتر است برای گل آرایی مکان برگزاری مراسم عروسی خود و انتخاب دسته گل عروس از گل های مقاوم نسبت به گرما استفاده کنید. برای انتخاب دسته گل خود این مقاله را بخوانید چگونه دسته گل عروسی منحصر به فرد انتخاب کنیم ؟

در انتخاب مدل موی خود دقت کنید!

اگر دوست دارید که مراسم عروسی شما در فصل تابستان برگزار شود بهتر است از انتخاب مدل های باز برای موهای خود حذر کنید. موهای باز بر اثر تعریق به راحتی حالت خود را از دست می دهند پس مجبور هستید از مقدار زیادی تافت و فیکساتور مو استفاده کنید که ظاهری غیرطبیعی و نازیبا به موهای شما می دهند علاوه بر همه این ها موهای باز باعث کلافگی شما در گرمای هوا می شود و باعث می شود اطراف گردن و گوش های خود احساس ناراحتی یا خارش داشته باشید. شینیون های بسته و رو به بالا یا شینیون های همراه با بافت مو انتخاب های زیبا و به جایی برای عروس های تابستان هستند.

لباس های ماهی انتخاب خوبی نیستند!

اگر استایل مورد علاقه شما برای لباس عروس دامن های ماهی یا پری دریایی است بهتر است مراسم عروسی خود را در فصول سرد برگزار کنید زیرا این مدل از دامن ها به بدن شما می چسبند واحساس گرما را تشدید می کنند اما همه این موارد نباید باعث شوند که شما احساس کنید تاریخ برگزاری مراسم عروسی، شما را در بعضی از انتخاب ها محدود می کند. همه نکات گفته شده برای راحتی بیشتر شما هستند و رعایت نکردن آنها هیچ خللی به مراسم شما وارد نمی کند.

صندل و کفش های جلو باز 

کفش ها نقش بسیار مهمی در احساس راحتی شما در حین مراسم عروسی دارند. کارشناسان همیشه توصیه می کنند که در فصول گرم از کفش های جلوباز و صندل استفاده کنید. پا قلب دوم شماست پس هر گونه احساس ناراحتی در پا در تمام حالات شما تاثیرگذار خواهد بود. از انتخاب کفش های بسته، گرم و سنگین خودداری کنید تا در بهترین روز زندگی تان احساس راحتی داشته باشید.
سخن آخر:
روز عروسی شما همه کائنات به شما توجه دارند و صدای قلب شما را می شنوند. روز عروسی شما نقطه عطف زندگی شماست. در این روز زیبا استرس ها و افکار منفی را از خود دور کنید و سعی کنید تمام اتفاقات را به فال نیک بگیرید تا بدین صورت احساس خوشحالی و شعف روز عروسی تا آخر شب با شما باقی بماند و از این روز خاطره ای فراموش نشدنی و زیبا برای شما باقی بماند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت