طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

فهرست عناوین

ازدواج زن و مرد متولد اردیبهشت چگونه خواهد بود؟ ازدواج زن و مرد دومین ماه سال از سازگارترین ازدواج‌ها محسوب می‌شود. هردو رمانتیک و در عشق بی‌پروا هستند. مرد اردیبهشتی دوست دارد همیشه بوی غذا از آشپزخانه بیاید و به سبک مادرش غذاهای سنتی را روی میز ناهارخوری به صورت تازه طبخ شده ببیند. زن اردیبهشت نیز عاشق آشپزی است و طبخ غذاها به صورت طبیعی را دوست دارد. در منزلی که زن اردیبهشتی حضور دارد همیشه عطر غذاهای خوشمزه بلند می‌شود. هیچ‌یک از دو نفر اهل عجله نیستند بلکه به انجام کارها در زمان خود معتقدند. اما مشکلی که ممکن است متولدین اردیبهشت باهم برخورد کنند وجود رگ لجبازی در هردوی آن‌هاست. هردو بسیار خوش‌خلق هستند اما زمانی که عصبانی می‌شوند غیرقابل کنترل می‌شوند. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد و توصیه می‌کند با کنار گذاشتن لجبازی به هم کمک کنند تا ازدواج ایده‌آلی داشته باشند.

زن اردیبهشت با مرد فروردین

زن متولد اردیبهشت بر خلاف مرد متولد فروردین ماه از شتابزدگی و عجله دور است. او تمایل به انجام آهسته کارها را دارد در حالی که مرد متولد فروردین به هیچ وجه انتظار را تاب نمی‌آورد. شاید این ویژگی طرفین کمی‌باعث اعصاب خردی آن‌ها شود، شاید هم در بعضی امور و با تقسیم کارها مکمل یکدیگر باشند. مرد متولد فروردین عاشق این است که همسرش مدام آرایش کند و لباس‌های زیبا تن کند. در مقابل زن اردیبهشت ماه اهل سادگی است هرچند لباس‌های تمیز می‌پوشد و همیشه آراسته است اما لباس‌های او به سادگی گرایش دارند. زن متولد اردیبهشت از تنبلی دور است و اگر لازم باشد دوشادوش همسرش کار می‌کند اما هیچ گاه از او پیشی نمی‌گیرد و حس مردانگی و رهبری همسرش را زیر سوال نمی‌برد از این رو ازدواج مرد اولین ماه و زن دومین ماه سال ایده آل است. تیم بزمینه برای این زوج آرزوی روزهای خوبی دارد.

زن اردیبهشت با مرد خرداد

زن متولد ماه اردیبهشت اهل گله و شکایت نیست. چنین دختری برای ازدواج با مرد انتقادناپذیر خرداد بسیار ایده‌آل است. زن متولد دومین ماه بهار و مرد متولد سومین ماه این فصل هر دو علاقمند به هنر هستند و اطلاعاتی که مرد خرداد ماهی در این زمینه‌ها دارد می‌تواند اسباب ذوق و افتخار همسر اردیبهشت ماهی‌اش را فراهم کند. نقطه مشترک ازدواج‌های بین مرد متولد خرداد و زن اردیبهشت ماه معمولاً ذوق و هنر است. اگر دنبال نقاط مشترک در بین این زوج می‌گردید ذوق و هنر می‌تواند یک وجه مشترک عالی باشد. بزمینه ضمن آرزوی لحظاتی خوش برای آنها امیدوار است با شناخت طرفین و درک متقابل بتوانند زندگی خوبی داشته باشند. 

طالع بینی ازدواج زن اردیبهشت با مرد تیر

زن اردیبهشت و مرد تیر بیش از همه چیز، در تمایل به لباس‌های ساده با هم هماهنگ هستند. آن‌ها بیشتر به پارچه‌های ساده علاقمند هستند و هنگامی که کنار هم قرار می‌گیرند ترکیب هماهنگی را ایجاد می‌کنند. هردوی آن‌ها عاشق هنر و موسیقی هستند. مرد متولد تیرماه خواهان همسری است که او را مانند بچه‌ تر و خشک کند. گرچه زن متولد دومین ماه سال در صورت لزوم از هر کمکی برای همسرش دریغ نمی‌کند و می‌تواند برای او تقریباً مادری کند اما ضعیف بودن مرد را نمی‌پذیرد. او از روی ترحم به همسرش نمی‌رسد بلکه از عشق این کار را انجام می‌دهد. مهم‌ترین نکته در این رابطه نگهداری از عشق دوطرفه است. مطمئن باشید با عشق و محبت می‌توانید زندگی خوبی داشته باشید. بزمینه بهترین‌ها را برای شما آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن اردیبهشت با مرد مرداد

مرد متولد مرداد شیری سرکش است، شاید زن اردیبهشت را بتوان کسی دانست که با درایت و صبر خود می‌تواند او را رام کند. مرد متولد مردادماه فردی صبور و عاشق‌پیشه است و برای بدست آوردن دل معشوق هیچ تلاشی را دریغ نمی‌کند در مقابل زن اردیبهشت ماهی نیز علاقه‌ای به تعجیل ندارد و دوست دارد در روابط عاشقانه کارها به مرور زمان انجام شود و عجله‌ای در کار نباشد. تیم بزمینه ضمن آرزوی سعادت برای این زوج پیشنهاد می‌کند تا زن متولد اردیبهشت بیش از هر چیز با کمک صبر بی‌پایان خود ریاست‌طلبی همسر مرداد ماهی‌اش را بپذیرد و او را بامحبت و احساسات، مدیریت کند.

طالع بینی ازدواج زن اردیبهشت با مرد شهریور

برای مرد متولد شهریور ماه اینکه زنی با لوندی و عشوه‌گری بخواهد او را مجذوب خود کند غیرقابل تحمل است. از طرفی زن اردیبهشت ماهی به زنانی که از زنانگی خود برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند به دیده حقارت می‌نگرد. از این رو این دو می‌توانند برای جذب یکدیگر مناسب باشند. زن متولد اردیبهشت ماه گرچه عاشق موسیقی و گل و زیبایی است اما نمی‌توان او را رمانتیک و احساساتی دانست. مرد متولد شهریور نیز از شنیدن جملات عاشقانه و سوز و آه‌های عاشقانه خوشش نمی‌آید. مرد شهریور ماه علاقه‌ای ندارد که همسرش لباس‌های فانتزی تن کند و هر روز خود را به یک شکل درآورد. زن اردیبهشت ماهی نیز در پوشش طرفدار سادگی است و از این جهت نیز می‌توانند باهم سازگار باشند. از گفته‌های پیش برمی‌آید که مرد شهریوری و زن اردیبهشتی در کنار یکدیگر می‌توانند زندگی فوق‌العاده‌ای رقم بزنند. تیم بزمینه چنین زندگی‌ای را برای این زوج آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن اردیبهشت با مرد مهر

زن اردیبهشت و مرد متولد مهر از آن دست زن و شوهرهای با تفاهم زیاد هستند. هر دو قلبی بزرگ دارند و روابط اجتماعی خوبی دارند. هر دو از بی‌نظمی متنفرند و به همین دلیل خانه این زن و شوهر همیشه سرشار از بوی خوب و منظم و مرتب است. هردو صبور هستند و در ناملایمات تحمل زیادی دارند. مرد متولد مهر قادر به درک احساسات ابراز نشده نیست. خوشبختانه زن متولد اردیبهشت در بیان احساساتش پروایی ندارد و از این جهت به‌خوبی با هم ارتباط برقرار می‌کنند. 

طالع بینی ازدواج زن اردیبهشت با مرد ابان

مرد متولد آبان ظاهری آرام و درونی پرجوش و خروش دارد که همیشه به دنبال هیجان است. زن اردیبهشت ماهی در ناملایمات زندگی خونسرد است و خواستار زندگی آرام و بی‌دردسر است. از این جهت ممکن است کمی ناسازگار باشند، اما آستانه بالای تحمل زن اردیبهشت ماهی ممکن است سبب شود برای زندگی مشترک مکمل هم باشند. زن متولد اردیبهشت ماه اهل گله و شکایت نیست و همین می‌تواند راه‌های رسیدن همسر آبان ماهی‌اش را به مراتب بالاتر هموار کند و باعث شود او با خیال آسوده‌تری به بلند پروازی‌هایش جامه عمل بپوشاند. بزمینه برای این زوج بهترین‌ها را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن اردیبهشت با مرد آذر

گاهی وقتها مرد متولد ماه آذر کمی ‌دمدمی ‌مزاج و بد زبان می شود. دختری که در دومین ماه سال متولد شده است می‌تواند با صبر و تحمل و آرامش خود این مشکلات را از سر بگذراند. زن اردیبهشت ماه در عشق و ابراز علاقه بی پرواست. رمانتیک بودن او و محبت کردنش می‌تواند همسر آذر ماهی‌اش را جادو کند. مرد متولد آخرین ماه پاییز در عشق تا حدودی بی اعتناست و ممکن است سبب آزار دختر احساساتی اردیبهشت ماهی شود. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی پیشنهاد می‌کند تا مرد متولد آذر، کمی رمانتیک‌تر عمل کند تا احساسات زن متولد اردیبهشت دچار خدشه نشود و زن اردیبهشت ماهی با شناخت کامل همسرش از حرف‌های او سوءبرداشت نکند.

طالع بینی ازدواج زن اردیبهشت با مرد دی

زن متولد اردیبهشت آشپزی ماهر است و همیشه منزلی مرتب دارد. چنین زن کدبانو و مرتبی برای مرد متولد دی ماه بسیار ایده‌آل است. از منظری دیگر، زن متولد ماه اردیبهشت بسیار احساساتی و رمانتیک است در حالی که مرد متولد دی تا حد زیادی، سرد و کم حرف است و اهل حرف های عاشقانه و رمانتیک نیست. از این رو در این مورد ممکن است به مشکل بربخورند. مرد دی ماهی خواهان پست و مقام است و برای رسیدن به جاه طلبی هایش حمایت‌های زن اردیبهشت ماهی کارساز است. از نظر بزمینه زن متولد اردیبهشت با صبر و حوصله خود می‌تواند ابراز عشق را به همسر دی ماهی‌اش یاد بدهد تا خلاء عاطفی برای خود احساس نکند.

طالع بینی ازدواج زن اردیبهشت با مرد بهمن

مرد متولد ماه بهمن غالبا در اقدام به ازدواج کند است و خوشبختانه زن متولد اردیبهشت نیز در این راستا با شتابزدگی مخالف است. دختری که در دومین ماه بهار به دنیا آمده است، اهل نق زدن و گله گذاری نیست. از این رو می‌تواند برای مرد رفیق باز بهمن ماهی زنی ایده آل باشد که با صبوری همه چیز را تحمل می‌کند. ولی نباید رگ لجبازی دختر ماه اردیبهشت را از یاد برد. از این رو مرد بهمن ماهی باید جانب اعتدال را رعایت کند. تیم بزمینه برای این زوج روزهای خوشی را آرزو می‌کند.

طالع بینی ازدواج زن اردیبهشت با مرد اسفند

زن متولد اردیبهشت و مرد متولد اسفند هر دو بسیار احساساتی هستند. اگر خانم در عشق پیش قدم باشد مرد متولد اسفند به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد. خوشبختانه زن متولد ماه دوم سال در عشق بی پرواست. احتمالا زندگی این زوج بر سر انتخاب رنگ در دکوراسیون منزل کمی به مشکل بربخورد. زن اردیبهشت ماهی معمولا عاشق رنگ آبی و رنگهای سرد است در حالی که مرد متولد اسفند معمولا به رنگ های با تناژ قرمز علاقمند است. دختری که در ماه اردیبهشت به دنیا می‌آید به شدت به موسیقی کشش دارد و مرد متولد آخرین ماه سال اگر عاشق شود ناخودآگاه به سمتی پیش می‌رود که به یک هنرمند تمام عیار تبدیل می‌شود. این زوج هردو مخالف شتابزدگی هستند و با خونسردی و آرامش زندگی را پیش می‌برند. بزمینه ضمن آرزوی سعادت برای این زوج، امیدوار است با مشترکات موجود، بتوانند زندگی سرشار از عشقی را پیش بگیرند و مشکلات جزئی که در زندگی هر زن و شوهری وجود دارد را پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت