درباره‌ متولدین اردیبهشت بیشتر بدانید!

درباره‌ متولدین اردیبهشت بیشتر بدانید!

فهرست عناوین

باهوش، جاه طلب و قابل اعتماد از صفات متولدین اردیبهشت است. صداقت آنها همیشه در میان دوستان، آشنایان و همکاران زبانزد است و داشتن یک زندگی بدون مسائل دراماتیک چیزیست که همیشه مایه‌ی افتخار آنها خواهد بود. اردیبهشتی ها بسیار لجوج هستند، اما این به این معنا نیست که از نظرات دیگران استقبال نمی کنند. با این حال چیزی را نیز برای خوشایند دیگران قبول نخواهند کرد! اردیبهشتی ها از کار کردن ابایی ندارند و به کارهای عملی بسیار علاقه‌مندند و هنگامی که کارشان را شروع می کنند، احساس و عشق را چاشنی اصلی کارشان خواهد کرد. گاهي‌ اوقات‌ به‌ چيزهاي‌ بديع‌ علاقه‌مند مي‌شوند و عاشق‌آرامش‌، راحتي‌، تجمل‌، غذاها و نوشيدني‌هاي‌ دلچسب‌ و لذيذ هستند و سعي‌ دارندكه‌ با ذوق‌ و سليقه‌ خاصي‌ همه‌ چيز را گلچين‌ كنند.

دوستی و عشق

اگر می خواهید با یک اردیبهشتی معاشرت کنید، باید به ظاهر خود بسیار اهمیت دهید. آنها به شدت به تمیزی، زیبایی، ظرافت و بوی خوب حساسند. هنگامی که در اولین قرار آنها را ملاقات می کنید، بیشتر احساس خواهید کرد که در یک مصاحبه کاری قرار دارید، زیرا آنها افراد مورد نظرشان را با دقت و وسواس زیادی انتخاب می کنند.

آنها همسراني‌ خانه‌ دوست‌، صادق‌، باوفا، ثابت‌ قدم‌، با ملاحظه‌ و دقيق‌ به‌ شمار مي‌روند و از همسران  خود توقع‌ زيادي ‌ندارند. البته‌ گهگاهي‌ نیز بيش‌ از حد حسود و انحصارگر مي‌شوند؛ اما‌ با این حال همیشه‌ به‌ موقع‌ به ‌دعوا خاتمه‌ داده‌ و با يك‌ شوخي‌ بجا كينه‌ و كدورت‌ را از دل‌ همسرشان‌ درمي‌آورند. فقط مراقب باشید که به آنها دروغ نگویید زیرا آنها نسبت به دروغ گویی بسیار حساس و کینه ای هستند؛ حتی اگر این دروغ برای خوشامد آنها باشد.

نقاط قوت متولدین اردیبهشت

قابل اعتماد، صبور، اهل عمل، فداکار، وظیفه شناس، با‌ثبات.

نقاط ضعف متولدین اردیبهشت

یک دنده، دارای حس مالکیت، غیر قابل انعطاف.

چیزها و کارهایی که متولدین اردیبهشت به آن علاقه مندند

باغبانی، آشپزی، موزیک، مسائل و کارهای رمانتیک، لباس های با کیفیت، کارهای دستی.

چیزهایی که متولدین اردیبهشت آن را نمی پسندند

تغییرات ناگهانی، مسائل و کارهای پیچیده، عدم احساس امنیت در هر مورد، اجناس مصنوعی.

5 دلیل برای اینکه از اردیبهشتی بودن‌تان لذت ببرید!

  1. نماد گاو برای متولدین این ماه نه تنها نشان دهنده قدرت است، بلکه به طور واضح نمایش دهنده صفاتی چون شجاعت، شور و شوق و پشتکار است!
  2. شما بهترین روش برای عاشقی را می دانید و با پرداختن به جزئی‌ترین مسائل می توانید عشقتان را راضی نگه دارید و همچنین نیازهای عاطفی خودتان را نیز به خوبی ارضا کنید!
  3. شما بسیار مقاوم هستید و هیچ چیز نمی تواند شما را از پای در بیاورد و تنها شما را روز به روز قوی تر از گذشته می کند!
  4. سیاره حاکم شما ونوس، شما را در یافتن عشق و پول کمک می کند!
  5. شما در تصویر سازی ذهنی و سپس خلق کردن بسیار ماهرید. بنابراین کارهایی چون مهندسی، موسیقی و طراحی بهترین کارها برای شما هستند!

آیا مایل هستید که طالع بینی سال تولدتان را ببینید؟ پس اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت