13 ایده برای برگزاری عروسی با تم آبی کلاسیک (رنگ سال2020)

13 ایده برای برگزاری عروسی با تم آبی کلاسیک (رنگ سال2020)

فهرست عناوین

انتخاب رنگ تم عروسی باید متناسب با سلیقه عروس و داماد باشد. اما بعضی از عروس و دامادها دوست دارند تا برای انتخاب المان‌های عروسی از رنگ سالی که مراسم آن‌ها در آن برگزار می‌شود استفاده کنند. در این مقاله تیم بزمینه به بیان ایده‌هایی برای استفاده از رنگ آبی کلاسیک،رنگ سال 2020 پرداخته است. مقاله زیر را نیز بخوانید:

1- رنگ مو

اگر دوست دارید تا عروس خاص و متفاوتی باشید می‌توانید از رنگ موهای خود شروع کنید. بدون شک موهای کاملا آبی برای عروس قشنگ نیست اما می‌توانید موهای خود را با رنگ آبی آمبره کنید یا داخل موهای خود دسته‌هایی از رنگ آبی درآورید. اگر تصمیم گرفتید موهایتان را آمبره کنید سعی کنید موها را باز بگذارید تا جلوه زیباتری داشته باشد.

2- ربان دسته گل

اگر دوست ندارید از گل‌های آبی استفاده کنید اما در عین حال علاقمند هستید که رنگ آبی در تمام جاهای عروسی شما به چشم بخورد می‌توانید ربان دسته گل عروسی خود را به رنگ سال یعنی رنگ آبی کلاسیک انتخاب کتید.

3- جا حلقه‌ای

قبلا در مقاله جشن عروسی با رنگ برگزیده سال، آبی کلاسیک درباره انتخاب سنگ آبی برای حلقه ازدواج صحبت کردیم اما اگر علاقه‌ای به انتخاب سنگ آبی رنگ برای حلقه ازدواج خود ندارید می‌توانید جا حلقه‌ای آبی انتخاب کنید یا اگر جا حلقه‌ای را به شکل دست ساز مانند آن چه در مقاله چگونه خودمان جا حلقه‌ای بسازیم آموزش داده شد، تهیه می‌کنید، از وسایلی با رنگ آبی استفاده نمایید.

4- لاک عروس

عروس خانمی ‌که دوست دارد تم آبی کلاسیک را در مقابل دوربین و مهمان‌ها به نمایش بگذارد به راحتی می‌تواند با انتخاب آبی کلاسیک برای رنگ لاک ناخن‌ها این تم را کامل کند. چنین انتخابی سبب می‌شود تا سایر انتخاب‌های عروس خانم بر اساس این رنگ، کامل‌تر و بهتر به نظر برسد.

5- کفش عروس

کفش عروس یکی از وسایلی است که رنگ آن را به راحتی می‌توانید با تم مراسم هماهنگ کنید. رنگ آبی کاربنی ست با دسته گل یا ربان دسته گل و ناخن‌های عروس خانم جلوه خوبی خواهد داشت.

6- لباس عروس

شاید این ایده کمی‌عجیب به نظر برسد اما اگر دوست ندارید لباس عروس آبی بپوشید می‌توانید لباس عروس سفید رنگی انتخاب کنید که روی آن با دانتل آبی رنگ تزئین شده است. لازم نیست این دانتل در سراسر لباس کار شده باشد، همین که در بخش‌هایی از لباس، رنگ آبی دیده شود شما به هدف خود رسیده‌اید.

7- گیفت‌های عروسی

هرچیزی را که به عنوان گیفت عروسی انتخاب می‌کنید، می‌توانید به گونه ای آن را با تم مراسم هماهنگ کنید. کافی است قسمتی از گیفت به رنگ آبی کلاسیک باشد تا با کل مراسم هم‌خوانی داشته باشد.

8- کارت دعوت عروسی

کارت دعوت عروسی مهمانان را برای مراسم عروسی با خبر می‌کند. چه بهتر که این خبر را هم بدهد که مراسم عروسی شما قرار است کاملا به روز و متناسب با رنگ سال2020 یعنی آبی کلاسیک باشد. تنوع بالایی برای کارت‌های عروسی وجود دارد که با انتخاب رنگ آبی برای بخشی از آن می‌توانید تم عروسی را به کارت دعوت خود نیز منتقل کنید. استفاده از قلم آبی برای متن کارت، ربان آبی، مقوای آبی و ... همگی ایده‌هایی برای این کار هستند. برای آن که کارت دعوت دست‌ساز خود را داشته باشید می‌توانید از مقاله چگونه کارت عروسی‌مان را خودمان درست کنیم؟ آموزش‌های لازم را ببینید.

9- کارت تشکر از مهمانان

اگر قصد دارید در بشقاب‌هایی که در مقابل مهمانان قرار می‌گیرد کارت‌های تشکر قرار دهید، در جهت استفاده از رنگ آبی برای تم مراسم، این کارت‌ها را نیز به رنگ آبی انتخاب کنید.

10- دستمال سفره یا حلقه دستمال

این که دستمال سفره به رنگ آبی کلاسیک باشد یا حلقه ای که به دور آن قرار می‌گیرد بستگی به تشریفات عروسی شما دارد. نحوه تزئین دستمال سفره حائز اهمیت است. این موضوع را به تشریفات بسپارید و از او بخواهید یکی از این دو مورد را به رنگ آبی انتخاب کند. برای مثال دستمال سفید رنگ با حلقه آبی ‌ترکیب خوبی را نتیجه می‌دهد.

11- کروات داماد

اگر ربان دسته گل شما آبی رنگ است، بد نیست نشانی از رنگ آبی در لباس‌های داماد نیز دیده شود. گل یقه آبی متناسب با دسته گل عروس، یا کروات آبی ایده‌های خوبی برای رعایت رنگ آبی کلاسیک در مراسم عروسی است.

12- بادکنک‌های آبی

اگر در کلیپ عروسی یا در شب عروسی از بادکنک استفاده می‌کنید این بادکنک‌ها را به رنگ سال 2020 یعنی رنگ آبی کلاسیک انتخاب کنید. استفاده از بادکنک‌ها یک فرصت خوب برای این است که در آسمان عروسی شما نیز رنگ آبی دیده شود.

13- مبل‌های آبی رنگ

معمولا در بین صندلی‌های عروسی داخل باغ یا سالن چند مبل راحتی نیز قرار می‌دهند. این که تمام صندلی‌های مراسم، آبی باشد ممکن است برای همه ایده جالبی نباشد می‌توانید به جای این کار از چند مبل آبی رنگ استفاده کنید یا با یک ربان باریک پشتی صندلی‌ها را تزئین نمایید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت