سفارش کیک عروسی، از بهترین کیک‌فروشی‌ها و قنادی‌ها (راهنمای 1401)

سفارش کیک عروسی، از بهترین کیک‌فروشی‌ها و قنادی‌ها (راهنمای 1401)

فهرست عناوین

یکی از قدیمی‌ترین سنت‌هایی که در مراسم‌های عروسی دیده می‌شود، بریدن کیک عروسی است که نه تنها در ایران بلکه در همه کشورهای اروپایی، ترکی و عربی نیز دیده می‌شود. در زمان‌های گذشته و در برخی از کشورها، رسم کیک عروسی بر این منوال بوده که کیک عروسی توسط عروس پخته و تزئین می‌شد تا از این طریق عروس بتواند مهارت خود در آشپزی و سلیقه و ذوق هنری خود را به همسر و سایر اقوام نشان دهد اما امروزه کیک عروسی به یکی از زیباترین، مجلل‌ترین و اصلی‌ترین المان‌های مراسم عروسی بدل گشته تا جایی که انتخاب طراحی و نوع آیسینگ و دکوراسیون و خرید کیک عروسی در روند برنامه‌ریزی‌های مربوط به مراسم عروسی از ماه‌ها قبل صورت می‌پذیرد.
 با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا علاوه بر مهم‌ترین نکاتی که در هنگام سفارش کیک عروسی باید بدان توجه داشته باشید، به معرفی بهترین کیک‌فروشی‌ها و هم چنین شیوه‌های سفارش آنلاین کیک عروسی بپردازیم.

قند و نبات آوردیم، کیک عروسی خوردیم!

اصولا مراسم‌هایی مانند جشن تولد و جشن عروسی همراه با انبوهی از طعم‌های شیرین و دلچسب است که این شیرینی، نشان از میمنت و شادی در این مراسم‌ها دارد. در میان کیک‌های مناسبتی، مانند کیک تولد، کیک سالگرد ازدواج، کیک‌های بی‌بی شاور و ...، کیک عروسی، شاخص‌ترین نوع کیک‌هاست که شکل و شمایل خاص‌تر و با شکوه‌تری به خود گرفته است.
به عنوان مثال کیک‌های رویال آیسینگ، نوع بسیار مجلل و بی‌نظیری از کیک‌های عروسی هستند و باب شدن آنها به قرن نوزدهم و جشن تاجگذاری ملکه ویکتوریای انگلستان بازمی‌گردد و تا به امروز، بسیاری از عروس و دامادهایی که استایل کلاسیک را برای کیک عروسی خود می‌پسندند، این نوع از کیک‌ها را انتخاب کرده و سفارش می دهند‌.

رنگ و مدل کیک عروسی

از آنجایی که بسیاری از ایرانی‌ها، رنگ‌های روشن، علی‌الخصوص سفید را برای مراسم عروسی مناسب‌تر می‌دانند، بسیاری از عروس و دامادها نیز از این شیوه تفکر تبعیت کرده و کیک نامزدی، کیک عقد و کیک عروسی خود را در رنگ‌های سفید و کرمی و استایل رویال آیسینگ، روکش‌های خامه‌ای، تزئینات گیپور خوراکی و یا تزئین با گل‌های شکری، گل‌های طبیعی و مرواریدهای سفید رنگ انتخاب می‌نمایند به همین دلیل کاتالوگ‌های بسیاری از کیک‌پزان و قنادان حرفه‌ای برای کیک‌های عروسی، مملو از این کیک‌ها است.
اما برخی دیگر از عروس و دامادهای ایرانی ترجیح می‌دهند از شیوه‌های خلاقانه‌تر و مدرن‌تری برای طراحی و سفارش کیک عروسی خود بهره ببرند. کیک‌های فوندانتی، روکش باترکرم، کیک‌های میوه‌ای و حتی کیک‌های شکلاتی نیز می‌توانند دستمایه دکوراسیون کیک عروسی باشند. بنابراین اگر به عنوان عروس و داماد، به دنبال طراحی خاص‌تر و متفاوت‌تری برای کیک نامزدی، کیک عقد و یا کیک عروسی خود هستید، می‌توانید رنگ‌های دیگری جز سفید و کرم، مانند آبی، قرمز، سبز، صورتی، لیمویی و حتی مشکی و شکلاتی را برای کیک عروسی خود برگزینید. کافیست به سایر المان‌های دکوراسیون جشن خود بنگرید. رنگ سفره عقد، رنگ لباس نامزدی عروس خانم، رنگ تزئینات و میزهای پذیرایی میهمانان و نوع تزئینات جایگاه عروس و داماد در تالار و باغ‌تالار، همگی می‌توانند الهام بخش شما برای انتخاب رنگ کیک عروسی و کیک نامزدی باشند.
اگر از طرفداران شکلات هستید، به عنوان کارشناس مسائل عروسی به شما توصیه اکید می‌نماییم که سلایق و علایق خود را در جزء به جزء مراسم عروسی خود دخیل نمایید و طعم دوست داشتنی ومورد علاقه خود را در کیک عروسی جای دهید. لازم نیست تا حتما تمام کیک را به صورت شکلاتی سفارش دهید، می‌توانید تنها یکی از طبقه‌ها را به طعم دلخواه و مورد علاقه خود و همسرتان اختصاص دهید. این طبقه منحصر به فرد می‌تواند، شکلاتی، کاراملی، گردویی، موزی و یا هر طعمی که مورد علاقه شماست، باشد.

کیک‌پز و دکوراتور کیک خود را با دقت انتخاب نمایید.

مهم‌ترین مساله‌ای که در هنگام طراحی مدل و سفارش و خرید کیک عروسی باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب صحیح قنادی یا کیک‌پزی است که قرار است کیک عروسی خود را به او بسپارید. به یاد داشته باشید که کیک عروسی همیشه در آخرین لحظه، از قنادی تحویل گرفته شده و مستقیم وارد مراسم عروسی شما می‌شود یعنی فرصت هیچگونه تغییر، اعمال نظر و یا انتقاد و شکایتی را نخواهید داشت پس در همین ابتدای کار، سعی کنید تا انتخاب دقیقی داشته باشید که پشیمانی هیچ سودی نخواهد داشت!
در هنگام انتخاب تامین کننده شایسته برای کیک عروسی خود، ابتدا کاتالوگ و نمونه کارهای واقعی او را بررسی نمایید و به هیچ وجه به مدل‌های خارجی و اینترنتی که به شما به عنوان الگو، نشان داده می‌شود بسنده نکنید زیرا انتخاب مدل از کاتالوگ‌های خارجی و نمونه کارهای خارجی کار راحتی است اما شبیه سازی و دکوراسیون بی عیب و نقص کیک، کار بسیار دشواری است. پس قبل از این‌که در مورد مدل و استایل پیشنهادی خود برای کیک عروسی‌تان با قناد یا کیک‌پز صحبت کنید، نمونه کارهای قبلی و واقعی او را ببینید تا مطمئن شوید توانایی و تجربه ارائه کاری مشابه با مدل مورد نظر شما را داراست. وقتی از حرفه‌ای بودن، تجربه و سلیقه هنری کیک‌پز خود اطمینان حاصل کردید، در مورد نوع طراحی، انتخاب رنگ، مدل‌های چند طبقه و طعم کیک عروسی با او مشورت نمایید زیرا قطعا تجربه کاری او در این زمینه بسیار کمک کننده خواهد بود.
آخرین کاری که قبل از عقد قرارداد با کیک‌پز باید انجام دهید، این است که مزه کیک‌ها را امتحان کنید و از سلامت و مرغوبیت مواد اولیه مورد استفاده در کیک‌ها اطمینان حاصل نمایید. به یاد داشته باشید که مزه کیک عروسی هیچگاه از یاد شما نخواهد رفت. یک کیک بدطعم که بافت نامناسبی دارد برای مراسمی مثل عروسی، غیرقابل تحمل خواهد بود!!

اندازه و وزن کیک عروسی

قبل از اینکه اندازه، تعداد طبقات و وزن کیک عروسی خود را مشخص کنید، باید در مورد پذیرایی از میهمانان تصمیم‌گیری نمایید. آیا قرار است کیک عروسی بین همه میهمان‌های حاضر در مراسم عروسی تقسیم شود یا فقط عروس و داماد و پدر و مادرها، قرار است کیک را بخورند؟ در برخی از خانواده‌ها که مراسم پاتختی برگزار می‌کنند، کیک عروسی برای مراسم پاتختی باقی می‌ماند و با توجه به اینکه پاتختی یک مراسم زنانه است، کیک فقط در میان نیمی از میهمان‌ها تقسیم می‌شود و در مراسم عروسی، فقط عروس و داماد کیک را می‌برند و به نوبت، تکه‌ای از آن را در دهان یکدیگر می‌گذارند. پس در مورد همه این موارد تصمیم‌گیری کنید تا بتوانید با کمک و مشورت کیک‌پز خود، اندازه و وزن کیک عروسی را مشخص نمایید.
نکات مفصل‌تر و توضیحات بیشتر درمورد سفارش کیک عروسی را در این مقاله بخوانید.
راهنمای کامل خرید کیک عروسی

قناد یا کیک‌پز عروسی خود را از کجا انتخاب کنیم؟

با توجه به توضیحاتی که در زمینه انتخاب تامین‌کننده مناسب برای کیک عروسی بیان کردیم، به نظر می‌رسد که انتخاب قنادی و کیک‌پزی، کار دشوار و بسیار زمان‌بری باشد اما نگران نباشید، بزمینه همراه شماست. با مراجعه به لینک بهترین قنادی‌ها و شیرینی و کیک فروشی‌ها، می‌توانید به راحتی نمونه کارها را مشاهده نمایید و با خیالی آسوده از بهترین و خوشنام‌ترین قنادی‌ها و کیک‌پزی‌ها دیدن نمایید. در این مجموعه، ما بهترین، لوکس‌ترین، مدرن‌ترین، معروف‌ترین و با تجربه‌ترین کیک فروشی‌ها را گرد هم آورده‌ایم تا با مطالعه مشخصات و مشاهده عکس‌ها و نمونه کارهای واقعی و هم‌چنین با توجه به نوع علایق و سلایق خود به راحتی، کیک‌پزی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
همچنین با سفارش آنلاین کیک و شیرینی عروسی، می‌توانید از امکانات دنیای دیجیتال نهایت استفاده را ببرید و بدون فوت وقت و درگیری‌های سفارش حضوری، اقدام به سفارش آنلاین کیک عروسی نمایید و بدون تنش و اضطراب بهترین، زیباترین و مجلل‌ترین کیک‌های عروسی را از آن خود نمایید.
 نمونه کارها و پیشنهادات را بررسی کنید، با کارشناسان مشورت نمایید و سپس کیک مورد نظر خود را سفارش دهید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

مرجان۱۷۹۱ | 1399 فروردين 18


واقعا زیبا و عالی هستن????