10 دیزاین کیک بانمک برای جشن بی بی شاور

10 دیزاین کیک بانمک برای جشن بی بی شاور

فهرست عناوین

برای تزئین کیک بی‌بی‌شاور باید چه کنیم؟ اگر کار با فوندانت یا خامه فرمی را به خوبی بلد باشید، فقط کافیست یک طرح زیبا و مناسب انتخاب کنید تا آن را روی کیک اجرا کنید. اما اگر مهارتی در این زمینه ندارید بازهم مشکلی پیش نمی آید، یک قنادی و کیک فروشی خوب بیابید و مدل مورد نظرتان را به او بدهید.

همیشه ایده های خوبی برای کارهای مربوط به بچه ها وجود دارد که یکی از این ایده ها استفاده از شخصیت های کارتونی معروف یا الهام گرفتن از آنهاست. استفاده از رنگهای کودکانه و ملایم نیز در تهیه کیک نباید فراموش شود! در اینجا 10 طرح زیبا را برای جشن بی بی شاور بعه شما معرفی می کنیم.


تزئین کیک بی بی شاور به با المان‌های شخصیت کارتون خرس پوه و دوستانش

این شخصیت جذاب سمبل کودکانه بسیار زیباییست که بسیار با نمک است. می توانید شخصیت های این کارتون را به صورت عروسک فوندانتی درست کنید و روی کیک قرار دهید.

تزئین کیک به شکل کیف همراه کودک

المان شیشه شیر و وسائل مورد نیاز کودک را به این کیف اضافه کنید تا ببینید که ظاهر کیک چقدر با مزه می شود.

کیک با تزئین ماکارون

ماکارون یکی از تنقلات فانتزی‌ست که اخیرا برای تزئین کیک بسیار استفاده می شود.برای کیک بی بی شاور از ماکارون های صورتی و آبی استفاده کنید.

کیک با تزئین کفش های نوزادی

اصولا بسیاری از زوج ها اولین چیزی که برای نوزاد خود میخرند، یک جفت کفش بامزه برای فرزند دلبندشان است. پس عجیب نیست که بخواهند روی کیک یک جفت کفش عروسکی زیبا قرار دهند.

کیک نوزاد و بالن آرزوها

کیک اسب تک شاخ و رویا

کیک نوزاد دختر و پسر

المان های نوزادی روی کیک خیلی دلربا هستند، عروسک نوزادهای کوچک و لباس های آنها به راحتی با فوندانت تهیه می شوند و روی کیک قرار می‌گیرند.

کیک رنگین کمان

این کیک با الهام از رنگین کمان یکی از زیباترین و رویایی ترین کیک ها برای تعداد زیاد مهمان‌ها مناسب است. تزئین این کیک با پروانه بسیار ایده زیباییست!

کیک جوجه طلائی

به قنادتان بگویید تا یک جوجه طلائی دوست داشتنی با لپ های سرخ برای کیک بی بی شاورتان درست کند و درست در وسط کیک قرار دهد.

کیک فیل کوچک مهربان

نمونه های بسیار زیادی از کیک هایی با تزئین فیل تا به حال درست شده است که همگی جذاب و زیبا هستند. ترکیب رنگ خاکستری یا آبی کم رنگ و صورتی برای جشن تعیین جنسیت بسیار خوب از آب در می‌آید.

برای دیدن ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

فتانه | 1397 مهر 28


این بچه های الان هنوز جنسیت مشخص نشده واسش جشن میگیرن ))))