راهنمای انتخاب فینگرفود برای جشن‌ها

راهنمای انتخاب فینگرفود برای جشن‌ها

فهرست عناوین

برای آنکه از مهمانان خود به نحو احسن پذیرایی کنید لازم نیست تا همیشه هزینه اضافی انجام دهید. گاهی با کمی سلیقه به خرج دادن برای دستیابی به این امر ترفندهایی وجود دارد که شاید یاد گرفتن آنها شما را به وجد بیاورد و مهمانانتان را شگفت زده کند.

خودتان دست به کار شوید.

اگر درصورت امکان فینگرفودها و خوراکی‌ها را خودتان درست کنید، می‌توانید هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. در اغلب موارد با خرید مواد اولیه ساده همچون سیب‌زمینی، تخم‌مرغ و آرد می‌توانید فینگرفودهای بسیار لذیذی تهیه کنید. یک راهکار برای کسانی که جشن‌های کوچک و خانگی فراوانی برگزار می‌کنند این است که به مقدار فراوان فینگرفود تهیه کنند و آنها را درون فریزر قرار دهند تا زمان فرا رسیدن مهمانی‌ فکرشان مشغول پخت و پز برای مراسم نباشد.

طعم‌ها را بشناسید.

برای آنکه بتوانید فینگرفودهای خوشمزه بپزید لازم نیست حتما در آن از گوشت و مرغ استفاده کنید. می‌توانید با ایجاد ترکیبات جالبی از گیاهان فینگرفودهای بسیار لذیذی تهیه کنید. اگر با طعم ترکیبی گیاهان آشنایی کافی داشته باشید با استفاده ترکیب این گیاهان تازه و سرخ شده و آرد می‌توانید فینگرفودهای سالم و پرعطر و طعمی تهیه کنید.

با ادویه جات و ذائقه ایرانی آشنا باشید.

ممکن است درون خانه‌تان یک سری موادغذایی و ادویه‌ها وجود داشته باشند که شما از وجود آنان بیخبر باشید، اما اگر آنها را در فینگرفود خود استفاده کنید باعث میشود طعم فوق‌العاده‌ای به آن اضافه شود. از جمله این مواد عبارتند از: کنجد، زنجبیل و جوز هندی. ادویه‌جات نقش اساسی در بهتر کردن طعم و عطر غذا دارند، در تهیه فینگرفودها ادویه‌جاتی را که با ذائقه ما ایرانی‌ها بیشتر هماهنگ هستند استفاده کنید تا طعم و عطر فینگرفودتان دوچندان شود.

به شکل فینگرفودتان اهمیت زیادی بدهید.

برای اینکه به مهمان‌هایتان نشان دهید که برای تهیه غذای مراسم یا جشن‌تان نهایت تلاش خود را انجام داده‌اید و قصد شما پذیرایی به نحو احسن بوده است، لازم نیست هزینه‌های گزافی را انجام دهید، می‌توانید فینگرفودهای ساده خود را با ایده‌های خلاقانه و ساده به شکل‌های زیبا و جذابتری در آورید و با این کار کیفیت کار خود را در چشمان میهمان‌هایتان دوچندان کنید. برای مثال اگر در کنار غذای اصلیتان می‌خواهید نان‌های مینیاتوری قرار دهید، بهتر است به جای آنکه قرص نان را به شکل ساده و دست‌نخورده در سفره‌تان قرار دهید، با استفاده از قالب‌هایی ساده آنها را به شکل‌های جذابی درآورید و باعث زیباتر شدن سفره خود شوید.

همه غذاهایتان را در سایز فینگرفود تهیه کنید.

اگر می‌خواهید برای غذای میهمانی‌تان ساندویچ‌ یا کیک با سایز معمول تدارک ببینید بهتر است قبل از دست به کار شدن برای تهیه آن، این متن را بخوانید. غذاهایی مانند ساندویچ و کیک وقتی در سایز معمول درست می‌شوند باعث سیر شدن سریع مهمان می‌شوند ولی ممکن است حسرت خوردن غذاهای دیگر با طعم متفاوت در دل مهمان باقی بماند. به همین دلیل بهتر است همه مواد غذایی جشن‌تان را هم‌سایز فینگرفودها تهیه کنید تا مهمان‌هایتان فرصت انتخاب بیشتری داشته باشند و تمامی غذاهای دلخواه خود را میل کنند.

زیباتر کردن نوشیدنی‌تان

برای آنکه نوشیدنیهای خود را در مراسمتان زیباتر کنید می‌توانید در قالب‌های یخ‌تان قطعه‌های کوچکی از میوه قرار دهید و سپس آنها را از آب پر کنید و در یخچال قرار دهید تا یخ ببندند. قالب‌های یخی که در درون آنها قطعه‌های میوه وجود دارد را در پارچ آب گاز دار خالی و بی‌رنگ بریزید و زیبایی چشمگیری به سفره‌تان ببخشید.

فینگرفودهایتان را تزیین کنید.

یک راه ساده برای آنکه فینگرفودهایتان زیبا و چشم‌نواز به نظر برسد تزیین کردن آنها است. برای مثال فینگرفودی ساده متشکل از هندوانه و پنیر را می‌توانید با استفاده از برگ گیاهان و سیخ‌های چوبی کوچک تزیین کنید و لذت خوردن این فینگرفود ساده را برای مهمان‌هایتان دوچندان کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت