8 نکته که در انتخاب ساقدوش به شما کمک خواهد کرد.

8 نکته که در انتخاب ساقدوش به شما کمک خواهد کرد.

فهرست عناوین

اگر در حال انتخاب ساقدوش هستید و در موارد مرتبط با انتخاب ساقدوش دچار مشکل شده‌اید ‌‌‌‌می‌توانید با مطالعه این مقاله انتخاب بهتر و راحت‌تری داشته باشید. شاید در ابتدای امر انتخاب ساقدوش و تعیین تعداد آن‌‌‌ها کار ساده‌ای باشد اما بعضی از عروس خانم‌‌‌ها برای انتخاب ساقدوش دچار مشکل ‌‌‌‌می‌شوند. بزمینه در این مقاله به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری برای شما ساده شود.

1- ساقدوش‌‌‌ها نباید حتما مجرد یا متاهل باشند.

گروهی از افراد گمان ‌‌‌‌می‌کنند که ساقدوش‌‌‌ها همگی یا باید مجرد باشند و در مقابل، گروهی دیگر بر این باورند که بهتر است ساقدوش‌‌‌ها متاهل باشند تا تجربه عروسی را داشته باشند. این محدودیت‌‌‌ها را کنار بگذارید تا دامنه انتخاب وسیع‌‌‌‌تری داشته باشید و بتوانید کسانی که دوست دارید را در کنار خود داشته باشید.

2- مقابله به مثل نکنید.

اگر در بین دوستان خود کسی را دارید که تمایل دارید ساقدوش‌تان شود اما او در عروسی خود از شما به عنوان ساقدوش استفاده نکرده است تقابل نکنید. شما او را به عنوان ساقدوش انتخاب کنید. شاید دوستی شما در زمان عروسی او به عمق زمانی که در آن قرار دارید نرسیده بوده باشد. اگر فکر ‌‌‌‌می‌کنید آن فرد ساقدوش خوبی است حتما او را برای ساقدوش شدن انتخاب کنید.
در مقابل، اگر کسی شما را قبلا برای عروسی خود به عنوان ساقدوش انتخاب کرده باشد مجبور نیستید شما نیز از او بخواهید که ساقدوشتان شود. اگر فکر ‌‌‌‌می‌کنید از پس این وظیفه به خوبی بر نمی‌آید رودربایستی را کنار بگذارید و افراد دیگری را به عنوان ساقدوش خود انتخاب کنید.

3- ساقدوش‌‌‌ها حتما نباید از اعضای خانواده یا فامیل باشد.

گمان نکنید که همه ساقدوش‌‌‌ها باید از اعضای خانواده خود یا همسرتان باشد. اگر دوست ندارید خواهر داماد یا خواهر خودتان ساقدوش شود، خودتان را در تنگنا قرار ندهید. در بین دوستان و آشنایان کسانی که با آن‌‌‌ها ارتباط بهتری دارید را برای این مسئولیت انتخاب کنید. فیلم و عکس‌‌‌های عروسی برای همیشه برایتان باقی ‌‌‌‌می‌ماند و لحظه به لحظه آن در ذهن شما ثبت خواهد شد، بنابراین افرادی که در کنارتان قرار دارند، باید از کسانی باشند که به شما حس خوب ‌‌‌‌می‌دهند.

4- ‌‌‌‌می‌توانید هیچ ساقدوشی نداشته باشید.

ساقدوش داشتن یا نداشتن چیزی نیست که از مد بیفتد یا روی مد باشد. این موضوع به میل و خواسته شما بر‌‌‌‌می‌گردد. اگر نمی توانید ساقدوش انتخاب کنید یا کسی را ندارید که از پس چنین کاری بر آید یا شما از پس هزینه‌‌‌های ساقدوش داشتن برنمی آیید، لزو‌‌‌‌می ‌ندارد ساقدوش داشته باشید. عکس و فیلم‌‌‌های عروسی بدون حضور ساقدوش‌‌‌ها با وجود خود شما و همسرتان نیز عالی خواهد شد.

5- ساقدوش‌‌‌های شما ‌‌‌‌می‌توانند آقا باشند.

شاید کمی ‌عجیب برسد که ساقدوش‌‌‌های عروس آقا باشند اما نشدنی نیست. شاید عروس خانمی ‌دوست داشته باشد تا در روز عروسی برادرهایش در کنارش باشند یا آقا دامادی دوست داشته باشد در فیلم عروسی توسط خواهرهایش آماده شود. این سنت‌شکنی اگر خواسته قلبی شما باشد خیلی هم خوب خواهد بود.

6- پدر و مادر بهترین ساقدوش‌‌‌ها هستند.

چند سالی است که افراد به جای این که از ساقدوش‌‌‌های جوان استفاده کنند، پدر و مادر خود را به باغ برای عکاسی و ساخت کلیپ ‌‌‌‌می‌برند. کلیپ آماده شدن عروس و داماد با پدر و مادرها بسیار جذاب خواهد بود. بدون شک شریک شدن آن‌‌‌ها در کلیپ عروسی‌تان یک تشکر بسیار کوچک است از افرادی که از لحظه دنیا آمدن تا شب عروسی کنارتان بوده‌اند و آرزوی قلبی آن‌‌‌ها شادی و خوشبختی شماست.

7- تعداد ساقدوش‌‌‌ها را محدود نکنید.

اگر نمی‌توانید بین افرادی که به شما نزدیک هستند تعدادی را برای ساقدوش شدن انتخاب کنید، لازم نیست کسانی را کنار بگذارید. همه آن‌‌‌ها را برای این امر انتخاب کنید. اگر تعداد ساقدوش‌‌‌های شما زیاد باشد و در عین حال آتلیه خلاقی را انتخاب کرده باشید ‌‌‌‌می‌توانید از آن‌‌‌ها در فیلم عروسی بهترین استفاده‌‌‌ها را بکنید. البته قبل از اینکه با آن‌‌‌ها در این باره صحبت کنید مطمئن شوید از پس هزینه‌‌‌هایی مثل ورودی باغ، خرید لباس، دسته گل و... برای ساقدوش‌‌‌ها برمی‌آیید.

بهترین و خوش قیمت ترین کسب و کارهای عروسی

آتلیه عکاسی نمای نزدیک مشاهده این کسب و کار
استودیو عکس و فیلم ژمرا مشاهده این کسب و کار

8- نیمکت ذخیره داشته باشید.

معمولا پیش ‌‌‌‌می‌آید که در بین ساقدوش‌‌‌ها یکی دو نفر در نزدیکی‌‌‌های مراسم از ساقدوش شدن صرف‌نظر کند یا در مورد خاصی باش ما به اختلاف نظر برسد. در ذهن خود افراد جایگزین را داشته باشید و از نظر روحی نیز خود را آماده کنید که این اتفاق طبیعی است و نباید شما را ناراحت کند. اگر ساقدوش‌‌‌های ذخیره با ساقدوش‌‌‌های اصلی در سایز‌‌‌های مشابه باشند در خرید لباس صرفه‌جویی خواهید کرد زیرا که دیگر مجبور به خرید لباس با سایز مناسب ساقدوش بعدی نخواهید شد. 
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت