بهترین آرایشگاه های عروس شهر شیراز

بهترین آرایشگاه های عروس شهر شیراز

فهرست عناوین

شاید بتوان گفت که شب عروسی، تنها شبی در زندگی است که دغدغه زیبایی و درجه یک بودن میکاپ و شینیون و ماندگاری آنها تا ساعت‌های پایانی شب، مهم‌ترین و اصلی‌ترین و نفس‌گیرترین دغدغه زندگی یک عروس خانم می‌شود. پس از عروسی، مساله زیبایی و جذابیت، با وجود اینکه باز هم یکی از دغدغه‌های اصلی هر خانمی به شمار می‌رود، اما به پله های دوم و سوم و دهم سقوط می‌کند! اما شب عروسی با همه شب‌های دیگر متفاوت است. عروس باید زیباترین فرد جشن باشد و در لباس سفید و زیبای عروسی، همچون فرشته زیبایی جلوه‌گری و طنازی نماید، از این رو انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه عروس یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین کارها در روزها و ماه‌های قبل از برگزاری مراسم عروسی است.
با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا لیست بهترین و معروف‌ترین آرایشگاه‌های عروس در شهر شیراز را بررسی نماییم.

سالن زیبایی حنا شیراز

یکی از لوکس‌ترین سالن‌های زیبایی و ارایشگاه‌های عروس در شهر شیراز، سالن زیبایی حنا است که با وجود قیمت‌های نسبتا بالای پکیج عروس در آن، نوعروسان شیرازی بسیار زیادی، این سالن را به هر سالن زیبایی دیگری ترجیح می‌دهند زیرا، میکاپ و شینیون، خدمات پاکسازی و زیرسازی و رنگ و مش عروس در آرایشگاه حنای شیراز با بالاترین کیفیت و بهترین مواد آرایشی و بهداشتی، صورت می‌پذیرند و به ندرت و با احتمال نزدیک به صفر، پیش می‌آید که عروس خانمی از سالن زیبایی حنا با نارضایتی بیرون بیاید. سالن زیبایی حنا در منطقه قصردشت شیراز واقع شده و مدیریت آن بر عهده خانم زهره دستانی می‌باشد.

سالن زیبایی کلبه فیروزه شیراز

کمتر عروسی در شهر شیراز وجود دارد که نام سالن زیبایی کلبه فیروزه را نشنیده باشد. کلبه فیروزه که در منطقه قصردشت شیراز واقع شده است، یکی از با سابقه‌ترین ارایشگاه‌های عروس شهر شیراز می‌باشد، که از همان ابتدا، در ردیف بهترین سالن‌های زیبایی شیراز قرار گرفته می‌گرفته است. میکاپ‌های اروپایی، شینیون‌های باز و بسته، مش و هایلایت حرفه ای، با بهترین و مرغوب‌ترین مواد، خدمات مراقبت از پوست و مو، اپیلاسیون، ماساژدرمانی و ... با بالاترین کیفیت و با بهترین سطح در سالن زیبایی کلبه فیروزه ارائه می‌گردد.

سالن زیبایی الی شیراز

یکی از بزرگ‌ترین و شیک‌ترین سالن‌های زیبایی در شهر شیراز، آرایشگاه الی می‌باشد که مدیریت آن بر عهده خانم اورنگی است. مانیکور و پدیکور ناخن، کراتینه و ویتامینه مو، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و سایر خدمات آرایشی و بهداشتی در سالن زیبایی الی توسط تیمی مجرب و حرفه‌ای انجام می‌شود. پکیج‌های عروس ارایشگاه الی در شهر شیراز، به زیبایی و منحصر به فرد بودن شهره هستند و بهترین نوع میکاپ و شینیون برای عروس، در سالن زیبایی الی ارائه می‌گردد. با سالن زیبایی الی، خیالتان از بابت شب عروسی‌تان آسوده باشد! شما پرنسس زیبای جشن خواهید بود!

سالن زیبایی ماسک شیراز

اگر از جمله عروس خانم‌های شیرازی هستید که بهترین کیفیت را در کنار قیمت‌هایی منصفانه و اقتصادی می‌خواهید، سالن زیبایی ماسک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما می‌باشد. خانم رضایی مدیریت سالن زیبایی ماسک، رضایتمندی مشتری را در راس امور قرار می‌دهند و  قیمت پکیج‌های عروس، در این آرایشگاه نسبت به سایر سالن‌های زیبایی هم رده، بسیار منصفانه‌تر است. خدمات ابرو و مژه، خدمات ماساژدرمانی و ریلکسیشن، میکاپ و شینیون های مدرن و جدید، اپیلاسیون، گریم و کانتورینگ صورت و ... با استفاده از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنیا نظیر مک و دیور در آرایشگاه عروس ماسک صورت می‌پذیرد.

سالن زیبایی فریده سجادی شیراز

خانم فریده سجادی یکی از با سابقه‌ترین میکاپ آرتیست‌های شهر شیراز می‌باشند که سالیان متمادی با نام تجاری عسل مشغول به فعالیت بوده‌اند و امروز در سالن زیبایی فریده سجادی، بهترین نوع خدمات عروس از جمله مراقبت‌های پوستی، ماساژهای ریلکسیشن، مشاوره‌های تخصصی، پاکسازی و زیرسازی پوست، رنگ و مش مو، هاشور و میکروبلیدینگ ابروها، تتوی بدن، کاشت مژه، لیفت و لمینیت و مدرن‌ترین و جذاب‌ترین میکاپ‌های سنتی و اروپایی و زیباترین شینیون‌های متناسب با فرم صورت، بدن و مدل لباس عروس را ارائه می‌دهند.

سالن زیبایی لیلیان شیراز

یکی دیگر از با سابقه‌ترین آرایشگاه‌های عروس در شهر شیراز، سالن زیبایی لیلیان می‌باشد که در دسته آرایشگاه‌های بسیار مشهور و لوکس شیراز دسته‌بندی می‌شود. محدوده قیمتی سالن زیبایی لیلیان در شهر شیراز نسبت به آرایشگاه‌های دیگر بالاتر است و یکی از آرایشگاه‌های بسیار پرطرفدار و شلوغ می‌باشد. شینیون و میکاپ عروس حرفه‌ای همراه با گریم صورت و بدن، مانیکور و پدیکور، انواع مش و هایلایت، آمبره، سامبره و بالیاژ، با بهترین مواد آرایشی و مرغوب‌ترین برندهای مواد آرایشی صورت می‌پذیرد.

سالن زیبایی ساقی پیروی شیراز

سالن زیبایی ساقی پیروی یکی از ده آرایشگاه برتر در شیراز محسوب می‌شود که یکی از شاخصه‌های آن، همگام بودن میکاپ آرتیست با سلیقه عروس خانم است. برخی از عروس خانم‌ها آرایش‌های اروپایی، سبک و ساده را می‌پسندند اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند در روز عروسی، میکاپی خاص و متفاوت داشته باشند و صورت آنها با گریم کامل به کلی تغییر نماید. در سالن زیبایی ساقی پیروی، علاوه بر مشاوره‌های تخصصی متناسب با هر فرم صورت و مدل لباس عروس، به سلیقه مشتری نیز احترام زیادی گذارده می‌شود. علاوه بر خدمات حرفه‌ای عروس، خدمات مژه، اکستنشن، کاشت و ژلیش ناخن، قرینه سازی ابرو، میکروبلیدینگ و ... در سالن زیبایی ساقی پیروی با بالاترین سطح کیفیت انجام می‌گردد.

آرایشگاه عروس دیورا شیراز

یکی از بزرگ‌ترین شوهای عروس زنده در شهر شیراز متعلق به سالن زیبایی دیورا می‌باشد. علاوه بر ارائه خدمات حرفه‌ای عروس، کار تدریس میکاپ و شینیون تخصصی نیز در این سالن زیبایی ارائه می‌گردد. سالن زیبایی دیورا علاوه بر شیراز، در ترکیه و دبی نیز، کلاس‌های آموزشی برگزار نموده و 15 سال است که جزو بهترین‌ها می‌باشد. بهترین برندهای آرایشی و مجرب‌ترین میکاپ آرتیست‌ها و شینیون کارها در سالن زیبایی دیورا مشغول به فعالیت هستند، که این سالن را به یکی از برترین‌ها و لوکس ترین‌های شیراز تبدیل نموده‌اند.

سالن زیبایی آذین شیراز

پیشنهاد بزمینه برای عروس خانم‌هایی که در مورد آرایشگاه عروسی، وسواس زیادی دارند و سطح استرس، در آنها بسیار بالاست، سالن زیبایی آذین شیراز می‌باشد زیرا خوش‌برخوردی و رفتار دوستانه همراه با آرامش، در کنار سطح بالای خدمات از لحاظ کیفی، در سالن زیبایی آذین، حرف اول را می‌زند. ماساژهای ریلکسی و مدیریت بسیار حرفه‌ای در این آرایشگاه، برای عروس خانم‌هایی که در روز عروسی اضطراب بالایی دارند بسیار کارآمد می‌باشد. بهترین نوع شینیون، میکاپ، رنگ مو و خدمات ناخن و کوتاهی‌های مدرن و به روز، در سالن زیبایی آذین صورت می‌پذیرد و این سالن را در ردیف بهترین‌های شیراز قرار داده است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت