بهترین معیارها برای انتخاب سالن زیبایی عروس

بهترین معیارها برای انتخاب سالن زیبایی عروس

فهرست عناوین

اگر به دنبال یافتن بهترین آرایشگاه ها هستید و از تجربه های ناخوشایند در آرایشگاههای نامعتبر خسته شدید در این مقاله با ما همراه باشید.
اولین نکته ای که باید در نظذ بگیرید این است که بهترین سالن زیبایی تهران، حتما گرانترین آرایشگاه تهران نیست. معمولا مقدار دستمزد آرایشگرها بستگی به شهرت آرایشگر دارد که با آمدن شبکه های اجتماعی و جذب فالور توسط آرایشگرها، کسب شهرت مسیر جدیدی یافته است. پس می توانید در یک سالن عادی هم بدنبال یک آرایشگر ماهر باشید.
ماهر بودن یک آرایشگر لزوما مستلزم حضور او در آرایشگاهی نیست که در بهترین منطقه شهر واقع شده باشد، یا در آرایشگاهی که سطح تبلیغات بالاتری داشته باشد و یا سالنی که تعداد زیادی سوپر استار مشتری آنها باشد. 
بهترین آرایشگاه تهران حتما نباید هزاران فالور در اینستاگرام داشته باشد. مهمترین امر در مهارت یک آرایشگر، حرفه ای بودن اوست و همچنین استفاده از محصولات با کیفیت و ماندگار، که پوست و مو در معرض آسیب قرار نگیرد.
نکته دیگر اینکه امروزه شما وارد هر سالن زیبایی شوید انواع خدمات مانند خدمات ناخن، کوتاهی و کوپ ژورنالی، پیتاژ و انواع هایلایت ها و مش و غیره را ارائه میدهند، اما باید در نظر داشته باشید که کدام یک از این آرایشگاه ها دوره های تخصصی استاندارد و بین المللی را گذرانده اند و از مواد و متریال با کیفیت استفاده میکنند و طبق اصول بهداشتی این خدمات را انجام میدهند.
بارها شاهد بوده ایم که در بهترین آرایشگاه های به ظاهر بنام، مشتریان ناراضی بیرون آمده اند و از نتیجه کار خود راضی نبودند. این نارضایتی دلایل بسیاری می تواند داشته باشد. خیلی از مراجعه کننده ها از برخورد پرسنل سالن زیبایی شکایت دارند و حتی به بعضی از عروس خانمها اجازه اظهار عقیده داده نمی شود و حتی برخورد تندی با آنها میشود. و اگر مشتری خواستار بر طرف کردن عیوب آرایش و یا شنیون خود شود متحمل پرداخت هزینه ی بیشتری می شود. و یا بعضی از آنها از بی اطلاعی مشتریان سوء استفاده کرده واز مواد بی کیفیت به عنوان برند معروف استفاده میکنند.
بنابراین نه تنها باید برای سلامت پوست و موی خود ارزش قائل شویم همچنین بهتر است به آرایشگاه هایی مراجعه کنیم که درآنجا احساس صمیمیت و آرامش داشته باشیم و بتوانیم خواسته خود را بدون هیچ نگرانی از عصبانیت آرایشگر بیان کنیم و تنها بخاطر تبلیغات بالای یک آرایشگاه بدون هیچ تحقیقی به آنجا مراجعه نکنیم.
رعایت بهداشت نیز از اصول مهم در هر آرایشگاه است. مثلا خدماتی که یک آرایشگاه برای اپیلاسیون ارائه میدهد حتما باید با استفاده از لوازم یکبار مصرف باشند.
به طور کلی مشهورترین آرایشگاه یا لوکسترین آرایشگاه تهران در واقع عبارت درستی نیست، بجای شهرت بهتر است بدنبال کیفیت کار آرایشگر باشیم. بهترین سالن زیبایی الزاما در شمال تهران قرار ندارد و یا اگر آرایشگاهی قیمت پائینتر از سالن های معروف و نامبروان میگیرد، دلیل بر بی کیفیتی آن نیست. آن را از لیست انتخابهای خود حذف نکنید.
آرایشگاههایی که خدمات با کیفیت ولی با هزینه مناسب ارائه میدهند در سطح شهر تهران کم نیستند. پس هرگز فریب تبلیغات اینستاگرامی و حضور فعال آنها را در هشتگ های محبوب اینستاگرام را نخورید. یک آرایشگاه خوب را بر اساس تحقیق و مشاوره از متخصصین انتخاب کنید.
اگر مراسم مهمی مانند عروسی پیش رو دارید تا حد امکان برای یکبار هم که شده قبل از مراسم عروسیتان به چندین آرایشگاه سربزنید و به مناسبتهای مختلفی که قبل از جشن عروسیتان به آنها دعوت میشوید مراجعه کرده و خدماتی مانند شنیون و آرایش صورتتان را به آنها بسپارید.
بعضی از آرایشگاه ها برای برجسته کردن کار خود خدمات vip در نظر میگیرند که خیلی از آن خدمات به درد عروس خانمها نمی خورد، خدماتی مثل سولاریوم، فوت بدن، کاور ناخن، لنز، اجاره تاج و تور و غیره. یا خدماتی مانند ماساژ و یا مهمانداری و پذیرایی شخصی! چنین به نظر می رسد که این نوع خدمات تجملاتی فقط برای بالا بردن نرخ آرایش عروس است و پول زیادی بی دلیل از جیب شما بیرون می رود. در نظر داشته باشید آرایش عروس یک فرایند ساده نیست و کل خدماتی که در خلق یک چهره ی بدون نقص تاثیر دارند باید با مهارت کامل و حرفه ای انجام شوند چون ضعف در هر کدام از این جزئیات می تواند کار بقیه ی اجزاء را زائل کند و در شب عروسیتان از چشم مهمانان کنجکاو و دقیقتان به دور نماند.
تا حد امکان سعی کنید آرایشگاهتان را در نزدیکی محل زندگیتان یا حداقل نزدیک تالار انتخاب کنید اینکار باعث تلف کردن بیجای وقتتان نمی شود بخصوص در ترافیک سرسام آور شهر تهران. هرگز گول قیمت های فضایی و عکسهایی با کیفیت بالا که به همراه ادیت و فتوشاپ های فراوان است و یا انتخاب مدلهای زیبای هالیوودیست را نخورید، بیشتر آنها فقط تبلیغات کاذب هستند. اولین قدم برای انتخاب یک آرایشگاه مناسب شناخت خودتان از نوع کار و تحقیقات میدانی است که بتوانید از توانایی آرایشگر مطمئن شوید و همچنین هزینه آن با بودجه شما هماهنگی داشته باشد. در بیشتر مواقع پکیج وی آی پی آرایشگاه های عروس که با هزینه های میلیونی به شما پیشنهاد میشود با واقعیت نهایی بسیار فاصله دارد. پس در آخر متذکر می شویم که مراجعه حضوری خودتان درآرایشگاه ها و مشاوره از متخصصین را فراموش نکنید و قبل از هر انتخابی خودتان به شخصه به آرایشگاه های مختلف سری بزنید و از خدمات مختلفشان استفاده کنید تا از نوع کار میکاپ آرتیستتان مطمئن شوید البته امکان دارد که کمی از بابت هزینه به شما فشار بیاورد ولی مطمئنا از نتیجه انتخابتان در بزرگترین شب زندگیتان می توانید نهایت رضایت را داشته باشید.
بنابراین بیشتر از آنکه بدنبال تبلیغات فراوان و بیلبوردهای مختلف در سطح شهر و صدها هزار فالور اینستاگرامی باشید خودتان تصمیم گیرنده اصلی برای انتخابتان باشید که هرگز باعث پشیمانیتان نشود و رویاییترین شب زنگیتان را تجربه کنید. اگر شاهد تخلفی در قرارداد آرایش بانو از سوی مدیریت آرایشگاه زیبایی بودید مراتب را به اتحادیه سالن آرایش بانوان در تهران حتما اعلام کنید.
با آرزوی خوشبختی برای تمام شما عروسهای زیبا. 
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت