معرفی بهترین سالن زیبایی های مشهد در زمینه تخصصی میکاپ عروس

معرفی بهترین سالن زیبایی های مشهد در زمینه تخصصی میکاپ عروس

فهرست عناوین

همه ما دوست داریم در روز عروسی خود از همیشه زیباتر شویم. از این رو انتخاب یک میکاپ آرتیست (آرایشگر) تاپ، می تواند یک انتخاب سخت برای دختر خانم ها باشد. برای انتخاب سالن زیبایی باید فاکتورهای مختلفی مانند نوع مواد آرایشی مورد استفاده و فضای مناسب آرایشگاه و مسیر آن را در نظر بگیرید، نمونه کار میکاپ آرتیست را دیده و سپس سالن زیبایی مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین آرایشگاه های عروس مشهد آشنا کنیم.

سالن زیبایی یگانه هروی

یکی از سالنهای زیبایی مشهد، سالن زیبایی یگانه هروی است. این سالن زیبایی در خیابان فرامرز عباسی واقع شده است و لاینهای تخصصی متنوعی دارد و شما می توانید جدیدترین میکاپ ها و شینیون ها را در آن ببینید. محیط این سالن زیبایی بسیار تمیز و بهداشتی است و از مواد و لوازم آرایشی با کیفیت در آن استفاده می شود.

سالن زیبایی ویوگ سا

نام دیگر در لیست بهترین آرایشگاه های عروس مشهد، ویوگ سا است. این سالن زیبایی در حد فاصل میدان جانباز و چهار راه مهدی واقع شده است و دسترسی به آن را در هر نقطه مشهد که باشید، ساده کرده است. این سالن زیبایی جز سالن های VIP مشهد به شمار می رود. مدیریت این سالن برعهده سرکار خانم غیور است که بیش از 20 سال سابقه کاری حرفه ای در زمینه زیبایی دارند. برای انتخاب سالن زیبایی برای بهترین روز عروسی خود، کافی است نمونه کارهای این سالن زیبایی را ببینید تا با خیال آسوده این سالن را انتخاب کنید.

سالن زیبایی گریمور

سالن زیبایی گریمور یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی مشهد است که 15 سال سابقه کاری حرفه ای دارد. این سالن زیبایی در حوزه های مختلف میکاپ، شینیون، اسپا، رنگ مو و غیره فعالیت حرفه ای دارد. میکاپ کار این سالن زیبایی، سرکار خانم لیلا حسنی دارای مدارک بین المللی مختلف از ایران، دبی و ترکیه بوده و با انتخاب این سالن از جدیدترین مدل های میکاپ و شینیون بهره مند خواهید شد. این سالن زیبایی از جمله محدود سالن های زیبایی در ایران است که دارای تایید و آرشیو سند در انگلستان و تایید نشان تجاری کانادا است.

سالن زیبایی مهناز موسوی

اگر برای انتخاب بهترین آرایشگاه عروس مشهد، به دنبال سالن زیبایی هستید که پکیج های مختلفی را به شما ارائه کند، سالن زیبایی مهناز موسوی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این سالن زیبایی دارای پکیج های عروس مختلف با قیمت های متفاوت و خدمات مختلف است تا شما بتوانید متناسب با بودجه خود آن ها را انتخاب کنید. خیالتان آسوده باشد که کم هزینه ترین پیکج عروسی در این سالن زیبایی به شکلی حرفه ای و عالی انجام خواهد شد. دیگر خدمات زیبایی نیز در این سالن به بهترین شکل ممکن انجام می شود. این سالن زیبایی عروس در وکیل آباد واقع شده است.

مجتمع زیبایی لیلیاسه

بدون شک مجتمع زیبایی لیلیاسه از دیگر نام هایی است که در لیست بهترین آرایشگاه های عروس مشهد قرار می گیرد. این مجتمع زیبایی یکی از جامع ترین سالن های زیبایی است که شما می توانید تمامی خدمات زیبایی را در بالاترین سطح کیفیت از آن دریافت کنید. پیام این سالن این است" زن بودن را احساس کنیم" با این شعار شما به زیباترین ورژن خود تبدیل خواهید شد. علاوه بر خدمات تخصصی عروس در این سالن خدماتی مانند تکنیک های مختلف رنگ مو، خدمات زیبایی و احیا مو، بافت، کاشت ناخن، کاشت و لیفت مژه، فشیشیال و خدمات دیگر با قیمتی مناسب ارائه می شود.

سالن زیبایی عروس شهر "افق"

اگر برای انتخاب سالن زیبایی برای میکاپ عروس وسواس دارید، کافی است سری به صفحه این سالن زیبایی بزنید. بدون شک نمونه کارهای عالی این سالن هم از نظر میکاپ و هم از نظر شینیون چنان شما را مجذوب خواهد کرد که با خیال آسوده آن را انتخاب خواهید کرد. این سالن زیبایی دارای پکیج های مختلف عروس بوده و از بهترین مواد آرایشی و جدیدترین تکنیک های میکاپ اروپایی استفاده می کند. سالن زیبایی سالن زیبایی عروس شهر "افق" در خیابان جمهوری اسلامی واقع شده است.

سالن زیبایی مرجان تقدمی (سلاطین سابق)

سالن زیبایی با داشتن کادری حرفه ای و با تجربه یکی دیگر از بهترین آرایشگاه های عروس مشهد است که عروس خانم های زیبایی سال ها است این سالن را برای بهترین روز زندگی خود انتخاب کرده اند. این سالن زیبایی در سجاد، بهارستان واقع شده است و محیطی بسیار لوکس و گرم و دوستانه دارد. این سالن زیبایی از جمله آرایشگاه های vip و تخصصی عروس در مشهد است که پکیج های مختلفی به شما ارائه می کند. این سالن زیبایی دارای گواهی نامه های مختلف داخلی و بین المللی مختلف است و تمامی خدمات در این سالن در بهترین کیفیت ارائه می شود.

سالن زیبایی فم

اگر در کنار کیفیت به دنبال دریافت خدمات با بهترین و مناسب ترین قیمت هستید، سالن زیبایی فم در خیابان راهنمایی، برج سلمان، بهترین انتخاب برای شما است. میکاپ های این سالن زیبایی به اروپایی، لایت و ساده بودن معروف است و شما به شکلی بسیار ساده و ملیح، بیشترین تغییرات را مشاهده خواهید کرد. در این سالن زیبایی تمامی خدمات زیبایی مانند هیرکات، رنگ مو، احیا مو، کاشت ناخن و مژه، فیشیال صورت و غیره انجام می شود.

سالن زیبایی نگار آرا

نام دیگر در لیست بهترین آرایشگاه های عروس مشهد، سالن زیبایی نگار آرا است. این سالن زیبایی در بلوار وکیل آباد و حد فاصل حافظ و هفت تیر واقع شده است. یکی از مزایای این سالن زیبایی آن است که با باغ تالارها و آتلیه های مختلفی همکاری کرده و شما می توانید با تخفیف های مختلف خدمات عروسی را دریافت کنید. در این سالن زیبایی شما می توانید قبل از انتخاب، از مشاوره های تخصصی این مرکز بهره مند شده تا بتوانید بهترین میکاپ و شینیون را متناسب با لباس و فرم صورت خود انتخاب کنید.

سالن زیبایی نغمه و نگین (چهره پردازان تهران سابق)

یکی از بهترین آرایشگاه های عروس مشهد، سالن زیبایی نغمه و نگین است. این سالن زیبایی در بلوار فردوسی و نبش فردوسی 16 واقع شده است. این مرکز زیبایی به طور اختصاصی و تخصصی در زمینه میکاپ عروس فعالیت کرده و شما می توانید جدیدترین میکاپ ها و شینیون ها را در آن ببینید. در این سالن زیبایی، شینیون ها توسط شینیون کار مطرح ایران، خانم نگین الیاسی انجام می شود. محیط این سالن زیبایی بسیار لوکس و لاکچری بوده و از لوازم آرایشی اورجینال و با کیفیت استفاده می شود.

سالن زیبایی غزاله یزدیان

یکی از تخصصی ترین سالن های زیبایی مشهد، سالن زیبایی غزاله یزدیان است که بلوار فردوسی واقع شده است. میکاپ آرتیست این مجموعه خانم غزاله یزدیان بیش از 15 سال سابقه طراحی و اجرای گریم سینما و تلویزیون را داشته و 4 سال یکی از بهترین هنرآموزهای آکادمی گریم رخ استاد شجریان بوده است. کادر حرفه ای این سالن دارای مدارک بین المللی مختلف از ترکیه و دبی است و میکاپ عروس به شکلی کاملا اروپایی و لایت در آن انجام می شود. نکته مهم در میکاپ عروس در این سالن آن است که میکاپ به طور تخصصی متناسب با فرم صورت شما انجام می شود تا شما زیباتر از همیشه دیده شوید.

سالن زیبایی فرآرا

نام دیگر در لیست بهترین آرایشگاه های عروس مشهد، سالن زیبایی فرآرا با مدیریت خانم محبوبه رحیمی است. این سالن زیبایی دارای پکیج های مختلف برای مراسم عروسی، نامزدی و بله برون است تا بتوانید متناسب با هر موقعیتی زیباترین حالت خود شوید. قیمت ها در این سالن در مقایسه با سالن های زیبایی دیگر بسیار مناسب است تا شما بتوانید متناسب با بودجه خود بهترین پکیج را انتخاب کنید. کافی است سری به نمونه کارهای این سالن زیبایی بزنید تا متوجه کیفیت بالای نمونه کارهای این آرایشگاه شوید.

سالن زیبایی فلورا

سالن زیبایی فلورا با مدیریت فلور رمضانی یکی از بهترین آرایشگاه های عروس مشهد است که بلوار وکیل آباد هنرستان 19 واقع شده است. کیفیت مواد به کار رفته در این سالن زیبایی از بالاترین درجه به کار رفته تا مو و صورت شما علاوه بر زیبایی، سالم نیز باقی بماند. در این سالن زیبایی تمامی خدمات زیبایی بر اساس جدیدترین متدهای روز انجام شده تا نتیجه کار دقیقا همان چیزی شود که شما می خواهید.

سالن زیبایی هاله

اگر برای میکاپ عروس حرفه ای هستید، دنبال یکی از بهترین آرایشگاه های عروس مشهد هستید، سالن زیبایی هاله یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این سالن زیبایی در بلوار سجاد، بزرگ مهر جنوبی واقع شده است و ساختمانی بسیار لوکس و لاکچری دارد. در این سالن، خدمات گوناگون زیبایی به بهترین شکل ممکن ارائه می شود.

سالن زیبایی ساتل

نام دیگر در لیست بهترین آرایشگاه های عروس مشهد، سالن زیبایی ساتل است. پرسنل این مجموعه در کار خود حرفه ای بوده و رفتاری گرم و دوستانه با شما دارند. قبل از انتخاب نوع میکاپ، شما می توانید از مشاوره رایگان این مجموعه نیز بهره مند شده تا متناسب با فرم صورت و سلیقه خود بهترین میکاپ را انتخاب کنید. این سالن زیبایی در بلوار فردوسی، بین ثمانه و مهدی واقع شده است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت