6 نکته در انتخاب آرایشگاه و میکاپ‌ آرتیست عروسی

6 نکته در انتخاب آرایشگاه و میکاپ‌ آرتیست عروسی

فهرست عناوین

انتخاب آرایشگر و آرایشگاه عروس یکی از مشغله‌های ذهنی عروس خانم‌ها پیش از مراسم عروسی است. تعداد بالای میکاپ آرتیست‌های عروس و تنوع زیاد سالن‌های زیبایی باعث سردرگمی‌ عروس خانم‌ها برای انتخاب میکاپ آرتیست‌ها می‌شود. در این مقاله کارشناسان بزمینه سعی کردند راهنمایی جامعی برای شما جهت انتخاب آرایشگر و سالن زیبایی عروسی ارائه دهند.

1- میکاپ آرتیست را انتخاب کنید نه سالن زیبایی!

کسی که قرار است شما را آرایش کند یک نفر است! شاید سایر پرسنل سالن از جمله شینیون کار در روز عروسی شما نقش داشته باشند اما مهم ترین و پررنگ ترین رل را در این میان میکاپ آرتیست عروس بر عهده دارد. از این رو نباید تنها بر اساس نام یک سالن زیبایی آن را برای عروسی خود انتخاب کنید بلکه معیار اصلی شما باید کار آرایش و گریم عروس توسط آرایشگر اصلی باشد. ممکن است میکاپ آرتیست مد نظر شما صاحب سالن خاصی نباشد و طی چند ماه از سالنی به سالن دیگر جابجا شود. در این زمان نیز نباید دچار استرس شوید. چنین مواردی در دنیای آرایشگرها و آرایشگاه‌ها طبیعی است. تنها هنگام قرارداد مطمئن شوید که قرارداد شما با سالن است یا میکاپ آرتیست. در صورتی که تاکید بر میکاپ و آرایش توسط یکی از آرایشگرها را داشتید در قرارداد قید کنید که در صورت نبود میکاپ آرتیست مد نظر شما در سالن قرارداد منتفی است.

2- سالن زیبایی هم مهم است.

این که اولویت شما آرایشگر باید باشد نه سالن به کنار، اما نباید از اهمیت سالن زیبایی هم غافل شویم. محل قرارگیری سالن، دسترسی و نزدیکی آن به سایر مکان‌های مهم عروسی از نکات مهمی‌ است که نباید در خلال انتخاب میکاپ آرتیست فراموش شود. علاوه بر این جو و فضای حاکم در سالن زیبایی، اخلاق پرسنل، تمیزی سالن و آرامش موجود در سالن بسیار مهم است. روحیات عروس خانم‌ها باهم متفاوت است. بعضی از عروس خانم‌ها دوست دارند سالن زیبایی آن‌ها شلوغ باشد و روز عروسی دیگران نیز او را ببینند و در فضای شلوغ و پر گفتگو حضور داشته باشد، در مقابل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند فضای سالن زیبایی در روز عروسی آن‌ها یک فضای ساکت و آرام باشد. این افراد گاها از اظهار نظر غریبه‌ها درباره ظاهر آن‌ها در روز عروسی می‌ترسند یا با شلوغی فضا دچار استرس می‌شوند. بنا به روحیه خود این معیار را نیز در انتخاب آرایشگر و آرایشگاه خود لحاظ کنید.

3- برند لوازم آرایش مورد استفاده آرایشگر را چک کنید.

علاوه بر مهارت و کار آرایشگر، باید بدانید دوام میکاپ عروس از مهم ترین معیارهای یک آرایش عروس خوب و حرفه ای است. هرچقدر هم که عروس خانم با آرایش زیبا شده باشد اگر این آرایش خیلی زود بریزد و خراب شود ارزش آن از بین می‌رود. کیفیت بالای مواد آرایشی علاوه بر این که روی دوام میکاپ تاثیر دارد روی کیفیت آرایش نیز موثر است. بنابراین مطمئن شوید که میکاپ آرتیست مدنظر شما از برندهای خوب و معتبر استفاده می‌کند.

4- سبک میکاپ آرایشگر با سبک مورد علاقه شما هماهنگ باشد.

بسیاری از میکاپ آرتیست‌های عروس سبک خاصی را برای خود انتخاب می‌کنند یا لااقل روی اجرای سبک خاصی مهارت بیشتری دارند. ابتدا ببینید چه تیپ میکاپ و چه سبک آرایشی را می‌پسندید. از بین سبک‌های مدیوم، لایت و غلیظ یکی را انتخاب کنید و ببینید در بین گزینه‌های شما کدام یک روی سبکی که مد نظر دارید تخصص بیشتری دارد. همانطور که عروس خانم‌ها به سبک خاصی علاقه دارند آرایشگرهای عروس تمایل دارند میکاپ انجام شده توسط آن‌ها به سبک مورد علاقه شان نزدیک باشد، از این رو حتی اگر میکاپ آرتیستی اذعان داشت که تمام سبک‌ها را اجرا می‌کند، سعی کنید سراغ آرایشگری بروید که آرایش‌هایی که از او دیده اید اختلاف کمتری با سبک مورد نظر شما دارد.

5- میکاپ آرتیست عروس باید گریمور حرفه ای هم باشد.

این که تنها از رژ لب و کرم پودر و مژه‌های مصنوعی سنگین استفاده شود دال بر یک میکاپ عروس قوی نیست. علاوه بر آب و رنگ باید میکاپ عروس دارای زیرساز گریم باشد. یک گریم حرفه ای و قوی لازمه یک آرایش عروس است. اگر چهره شما نیازی به گریم ندارد انتخاب ساده ترین دارید اما اگر چهره شما دارای نواقصی است که دوست دارید با عمل زیبایی آن را از بین ببرید حتما سراغ آرایشگری بروید که علاوه بر آرایش گریمور حرفه ای و زبردستی هم باشد.

بهترین ها را در بزمینه ببینید!

میکاپ آرتیست فارا داودی مشاهده این کسب و کار

6- میکاپ آرتیست باید خوش اخلاق باشد.

امروزه تعداد آرایشگرها و سالن‌های زیبایی که کار عروس انجام می‌دهند سر به فلک می‌کشد. بنابراین دلیلی ندارد روز زیبای عروسی خود را با فردی شروع کنید که روح و روان شما را آزار دهد. بعضی از میکاپ آرتیست‌ها با اخلاق بد خود صبح روز عروسی عروس خانم را به یک کابوس تبدیل می‌کنند. شما قرار است در ازای پول زیادی که می‌دهید خدمات دریافت کنید. آرایشگر باید بداند که این روز برای شما تکرار شدنی نیست و با اخلاق و روی خوش شما را پذیرا باشد. بنابراین در فرآیند انتخاب سالن و میکاپ آرتیست به سراغ سالنی بروید که پرسنل آن روز خوبی را برای شما بسازند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت