طالع بینی علامت زودیاک درباره جشن عروسی شما چه پیش بینی می کند؟ (طالع بینی جشن عروسی )

طالع بینی علامت زودیاک درباره جشن عروسی شما چه پیش بینی می کند؟ (طالع بینی جشن عروسی )

فهرست عناوین

طالع بینی زودیاک، صور فلکی را در 12 دسته تقسیم بندی می کند و معتقد است که نحوه قرار گیری خورشید و ماه و ستارگان در هر صورت فلکی بر متولدین آن برج تاثیری روانشناختی دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نشان زودیاک ماه تولد خود ابتدا این مقاله را بخوانید: "طالع بینی ازدواج زودیاک"
تیم بزمینه در ادامه تاثیر نشان زودیاک را در برنامه ریزی جشن عروسی شما بررسی نموده اند. با خواندن این مقاله حتما متعجب خواهید شد!

قوچ

شما عادت کرده اید که بیشتر اوقات دنباله رو سلایق دیگران باشید. این میزان از اعتماد به نفس روی جنبه های مختلف برنامه ریزی عروسی شما تاثیر می گذارد و تصمیمات شما در مورد همه چیز از حلقه گرفته تا محل برگزاری مراسم را تحت الشعاع قرار می دهد. شما اصولا با تعدد کارهایی که باید انجام دهید گیج و سردرگم نمی شوید و اتفاقا از این برنامه های سنگین هیجان زده می شوید و با انرژی آن ها را گام به گام طی می کنید ولی اگر رویای یک ماه عسل آرامش بخش ساحلی پس از اتمام کارهای عروسی دارید پیش بینی کارشناسان بزمینه این است که باید دوباره درمورد آن فکر کنید!
فارغ از برنامه های سنگین قبل از مراسم عروسی اجازه ندهید جاه طلبی کورکورانه روی روابط شما با برگزارکنندگان جشنتان تاثیر منفی بگذارد. به عنوان یک قوچ در انتخاب های خود بسیار سرسخت هستید و با پایداری خود دیگران را متقاعد می کنید ولی به یاد داشته باشید که روابط خوب و دوستانه شما با اطرافیان روز بزرگ زندگی شما یعنی جشن عروسی تان را راحت تر و بی دردسرتر می سازد.

گاو نر

بعضی از عروس خانم ها تک تک کارهای عروسی و همه جزئیات آن را خودشان انجام می دهند و در انجام آن نظارت دقیق دارند اما بعضی از آنها تسلیم می شوند و کارها را به دست سرنوشت می سپارند یا اینکه خودشان را کنار می کشند و برنامه ریزی مراسم را به تشریفات می سپارند. ولی شما در هیچ یک از این گروه ها قرار ندارید! شما کارهای اصلی و اولویت دار را به افراد دیگر می سپارید و خودتان درگیر جزئیاتی می شوید که در لیست اولویت بندی در رتبه های آخر قرار می گیرند و این یک راه حل بسیار هوشمندانه برای مواجهه با ماراتون برنامه ریزی جشن عروسی است، چرا که در برنامه ریزی جشن عروسی معمولا سرعت بالا داشتن مهم نیست ولی قدرت تصمیم گیری در مراحل مختلف بسیار مهم است.
بعنوان یک عروس گاو نر! در سرنوشت شما مقدر شده است که خوش خوراک باشید و برای مد و فشن اهمیت زیادی قائل باشید. شما انسان مهربان و راحتی هستید ولی مثل همه افراد دوست دارید جشن عروسی به یاد ماندنی داشته باشید و به همین دلیل روی منوی غذایی خیلی حساسیت به خرج می دهید و دوست دارید تا خاطره شام عروسی شما در یادها باقی بماند . به یاد داشته باشید این سخت پسندی در طعم غذاها در شما باعث سختگیری کورکورانه در انتخاب غذاهای عروسی نشود و در کنار طعم غذاها به مواد اولیه مرغوب هم توجه داشته باشید.

دو پیکر

اگر بخواهیم جشن عروسی شما را در یک کلمه توصیف کنیم می توانیم بگوییم غیر قابل پیش بینی! دو پیکرها به خودرای بودن شهرت دارند. به همین دلیل وقتی با اطرافیانتان در مورد تاریخ مراسم عروسی خود مشورت می کنید، هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند در انتها چه تاریخی را انتخاب می کنید. خبر خوب برای شما این است که جشن عروسی شما مانند یک صفحه سفید برای شماست و شما می توانید تا هر جا که دوست دارید درباره آن آزمایش و خطا انجام دهید و خبر بد برای شما این است که این موقعیت ها به طرز چشمگیری بی پایان هستند. به عنوان مثال انتخاب کیک عروسی و حلقه ازدواج برای شما به پروسه های نفسگیری تبدیل می شوند که تصمیم گیری برای آنها بسیار سخت است. توصیه ما به شما این است که قبل از هر گونه تصمیم گیری به اندازه کافی تحقیق و مشورت کنید تا بتوانید در انتها تصمیم درستی بگیرید. اما در تصمیمات خود سرسخت نباشید و آنها را قابل انعطاف در نظر بگیرید، تا اگر در مقطعی مجبور به عوض کردن آن شدید دچار آشفتگی نشوید. به عنوان یک دو پیکر این موضوع قابل پیش بینی است که هر چقدر هم زود شروع به برنامه ریزی برای مراسم عروسی خود کنید، باز هم در انتها جزئیاتی باقی می مانند که از قلم افتاده اند و برای بررسی آنها وقت کم آورده اید.

خرچنگ

تصمیم گیری برای خرچنگ ها کاری دشوار است! به طوری که در بیشتر موقعیت ها اطرافیان آنها از آنها می خواهند که راحت باشند و زودتر تصمیم بگیرند. این خصوصیت اخلاقی شما باعث می شود که در تمام مراحل برنامه ریزی عروسی خود احساس کنید که نیاز به مشاوره با اطرافیانتان دارید. در این مواقع بهتر است به افراد خانواده و دوستانتان تکیه کنید، اما به یاد داشته باشید که گاهی اعتماد به نفس نجات دهنده شماست و این شما هستید که می دانید بهترین چیز برای شما چیست. خانواده نقش کلیدی در برنامه ریزی مراسم عروسی شما دارد، در تمام تصمیمات شما از محل برگزاری جشن گرفته تا لباس عروس و بقیه موارد. روز عروسی شما روز پیوند دو نفر با یکدیگر و تولد یک خانواده جدید در این دنیاست و این بسیار زیباست، اما به خاطر داشته باشید که آنقدر که جشن عروسی تان برای خود شما با اهمیت است برای اطرافیان شما نیست. دیگران به اندازه شما به رنگ دستمال سفره های موجود روی میز میهمانها در مراسم عروسی شما اهمیتی نمی دهند! پس مراقب باشید که دیگران را با حساسیت های خود آزار ندهید و توجه به جزئیات را خودتان بر عهده بگیرید.

شیر

عروس های برج شیر افرادی هستند که از قابل توجه بودن در هر جمعی لذت می برند و به هیچ عنوان از آن نمی ترسند. روز عروسی شما فرصت خوبی است تا از این کانون توجه بودن لذت ببرید البته باید در این بین به آقای داماد هم فکر کنید و فراموش نکنید که او هم به اندازه شما در مرکز توجه قرار دارد.
شیرها جزو افرادی هستند که از طبع خلاق خود برای سرگرمی و لذت میهمان ها در جشن عروسی خود بسیار استفاده می کنند و بیشترین انرژی خود را صرف هیجان و نشاط میهمانان می کنند تا به همه خوش بگذرد و خاطره جشن عروسی آنها برای همیشه در ذهن ها باقی بماند.

خوشه

خوشه ها اساسا برای طراحی یک مراسم عروسی با تمام جزئیات و سختی های آن ساخته شده اند! خصوصیات آسمانی شما در روز عروسی شما هویدا می شوند و تنها نکته ای که باید همیشه آن را در ذهن داشته باشید این است که با وجود شما همه چیز خوب پیش می رود. پس منفی بافی را کنار بگذارید و افکاری از این قبیل که "اگر باران ببارد چه می شود؟" یا " اگر لباسم پاره شد چه کنم ؟" را کنار بگذارید.
عروس های خوشه رژیم های غذایی و ورزش را قبل از روز عروسی به هیچ وجه رها نمی کنند، چون به اهمیت سلامتی و تناسب اندام واقف هستند. به همین دلیل از آرامش و استراحت در ماه عسل پس از پایان کارهای مربوط به مراسم عروسی بسیار لذت می برند.

ترازو

برنامه ریزی های جشن عروسی توانایی های دیپلماتیک عروس برج ترازو را به چالش می کشند. این یک فرصت خوب برای شماست تا سلیقه دقیق و نگرش کامل به جزئیاتی که در شخصیت شما نهادینه شده است را به عرصه ظهور برسانید. جشن عروسی شما سرشار از تجربه های جدید و هیجان انگیز برای شما و میهمانانتان خواهد بود به طوری که جشن شما الگوی افراد برای برگزاری جشن ها خواهد شد. جشن عروسی شما انعکاسی قوی از شخصیت درونی شماست که همیشه به جزئیات توجه ویژه ای داشته اید. نکته ای که در برگزاری جشن عروسی خود باید مد نظر داشته باشید این است که در تعداد دوستانی که برای جشن عروسی دعوت می کنید دقت بیشتری داشته باشید و لازم نیست کسانی را که دوسال پیش به آنها فقط سلام کرده اید به جشن عروسی خود دعوت کنید!

عقرب

عروس های برج عقرب جزو مرموزترین افراد در طالع بینی زودیاک هستند، به طوری که میهمانان آنها به هیچ عنوان نمی دانند در روز عروسی آنها قرار است با چه چیزی مواجه شوند؟ همزمان با این رمزآلودی نهفته در عقرب ها، وفاداری و شور و اشتیاق نیز در آنان موج می زند که این موهبتی است که در کمتر کسی دیده می شود. به همین دلیل انتظار می رود که جشن عروسی عقرب ها پر از موقعیت های صمیمانه و جزئیات عاشقانه باشد. عقربها همیشه به جنبه های غیرمتعارف وقایع، نگاه ویژه تری دارند و این خصوصیت آنها در برنامه ریزی جشن عروسی آنها نیز بی تاثیر نیست پس خانواده و دوستان آنها باید آماده شرکت در مراسم عروسی باشند که مانند آن را تا به حال ندیده اند.

کمان یا کماندار

هیچ چیز برای شما غیرممکن نیست. کماندارها معمولا با جاه طلبی ذاتی خود افراد برگزار کننده جشن عروسی خود را تحت فشار قرار می دهند. شما همیشه میزبان جمع های دوستانه خود بوده اید پس در عروسی خود تلاش می کنید جشن را طوری برگزار کنید که به رویداد سال تبدیل شود!

بز

با توجه به مشغله بسیار زیاد شما برنامه ریزی جشن عروسی برای شما غیر قابل انجام به نظر می رسد اما در نهایت شما از پس آن برمی آیید. عروس های برج بز در تفهیم خواسته های خود به برگزارکنندگان جشن اندکی دچار مشکل می شوند و مجبور می شوند با آنها کمی خشن برخورد کنند، اما همه می دانند که این استرس به خاطر برگزاری هر چه بهتر مراسم عروسی به وجود آمده است. شتابزدگی عروس های برج بز باعث می شود که تمرکز آنها روی خودشان و داماد کمتر باشد و بیشتر به شور و اشتیاق میهمان ها اهمیت بدهند و سعی کنند تا میهمان ها اوقات خوشی را در جشن عروسی آنها بگذرانند. عروس های برج بز معمولا از برنامه ریزی جشن عروسی خود لذت نمی برند و ترجیح می دهند تا همه چیز زودتر تمام شود و پس از آن در ماه عسلی خاطره انگیز قوای خود را بازیابی کنند.

آبریز

جشن عروسی برای عروس های برج آبریز فرصتی است تا بتوانند خلاقیت خود را در آن نشان دهند. آبریزها معمولا هیچ کاری را از روی اجبار انجام نمی دهند و از سنت های معمول پیروی نمی کنند. آنها عاشق تابوشکنی هستند و مراسم خود را به نحوی که خودشان دوست دارند برگزار می کنند. به همین دلیل جشن عروسی آنها همیشه در دسته جشن های منحصر به فرد طبقه بندی می شود. خوشبختانه عروس های آبریز فقط حرف نمی زنند و اهل عمل هستند و مسائل و مشکلات را به راحتی حل و فصل می کنند. نکته ای که عروس های آبریز باید به آن توجه داشته باشند این است که درست است که جشن عروسی روز رویایی زندگی شماست، اما در اجرای ایده های خلاقانه خود میهمانان و راحتی آنها را نیز در نظر بگیرید تا جشن شما دچار مشکل نشود.

ماهی

افراد متولد برج ماهی برای احساسات خود ارزش زیادی قائل هستند و دوست دارند تمام برنامه های مراسم عروسی آنها نیز بر پایه احساسات آنها انجام شود. همه افکار عروس های برج ماهی برای برنامه ریزی جشن عروسی خود، در حیطه راحتی و رضایت میهمان ها و اجزای کلی و مهم مراسم می چرخد و کمتر به جزئیات توجه می کنند. فراموش نکنید که جشن عروسی شما خاص ترین روز در زندگی شماست پس آن را به حال خود رها نکنید. شما در هر زمانی توانایی این را دارید که تمام مهربانی خود را نثار اطرافیان کنید، پس در روند برگزاری مراسم عروسی خود نیز به این نکته توجه داشته باشید و با دیگران به همان اندازه که همیشه مهربان هستید مهربان باشید!
متولد هر ماهی که باشید، چه طالع بینی را قبول داشته باشید چه نه، باز هم این مساله را نمی توانید انکار کنید که جشن عروسی از جمله کارهای مهم زندگی هر فردی است که نیاز به برنامه ریزی منسجم و قوی دارد. طالع بینی معتقد است متولدین بعضی از بروج دارای قدرت برنامه ریزی قویتری نسبت به بقیه هستند، بعضی ها اعتماد به نفس بالاتری نسبت به بقیه دارند و بعضی قدرت مدیریت ذاتی در وجود آنها نهفته است. این خصوصیت های متفاوت در افراد باعث شده است که در هر جشن عروسی یک یا چند المان پررنگ تر از بقیه ظاهر شوند. بزمینه به همه نوعروسان به خصوص نوعروسان برج بز، دوپیکر و خرچنگ توصیه می کند در برنامه ریزی جشن عروسی خود برای اینکه مطمئن باشند چیزی از قلم نیفتاده است از داشبورد برنامه ریزی بزمینه استفاده کنند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت