درباره‌ متولدین تیر بیشتر بدانید!

درباره‌ متولدین تیر بیشتر بدانید!

فهرست عناوین

خرچنگ نشان چهارم دایره زودیاک است. متولدین این ماه افرادی آغازگر و قوی هستند. برای این متولدین امنیت و محافظت از خانواده در اولویت بالا است. به طور کلی تیرماهیها عاشق آرامش خانه و خانواده هستند.

متولدین تیر ماه به دلیل برخوردار بودن از قوه بصری و حسی فوق‌العاده‌شان، روانشناسانی واقعی هستند. به همین دلیل نیز از ظاهرسازی و تعارفات مصنوعی خوششان نمی آید و ترجیح می دهند در بسیاری از جمع ها شرکت نکنند.

کودک متولد تیر

کودک متولد خرچنگ بسیار احساسی است و اهل خاطره بازی است. همه چیز در خاطره احساسی او میماند، و این خاطرات بنیان احساسی آینده او را می سازد. تیر ماهی ها به ریشه های احساسی خود تا ابد وابسته هستند و شاید به همین خاطر هست که می گویند پسرهای تیرماهی، تا ابد گوش به خرف مادر هستند. خرچنگ نیاز به ناز و نوازش زیادی دارد و متولدین این ماه با حیوانات هم میانه خوبی دارند.

عناصر ماه تیر

عنصر این ماه آب است و متولدین تیر عاشق آب و آب بازی هستند.

متولدین تیر به دلیل حساسیت آناتومی آنها در ناحیه معده، دستگاه گوارش فوقانی، رحم و لوزالمعده، مستعد بیماری هایی مثل سوء هاضمه هستند. 

سیاره حاکم بر این برج، ماه است و این باعث می شود نوسانات احساسی زیادی داشته باشند. البته آنها معمولا آرام و خونسرد هستند ولی اگر عصبانی شوند، خشم آنها تبعات سنگینی به همراه خواهد داشت. 

ازدواج متولدین تیر

در ازدواج خرچنگها به دنبال روابط عمیق هستند و ارتباطات سطحی را دوست ندارند پس برای روابط کوتاه مدت آنها را انتخاب نکنید. خرچنگ بیشترین سازگاری را با تارس، عقرب و ماهی دارد. 

مقاله طالع بینی ازدواج تیر را هم مطالعه کنید. طالع بینی ازدواج زودیاک را هم بخوانید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : طالع بینی

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

lovefish | 1399 تير 04


سلام
مطالب سایت عالی هست
فقط متاسفانه فکر کنم مطالب مردادماه را به جای تیرماه قرار داده اید
لطفا بررسی کنید.
سپاس