طالع بینی ازدواج متولدین آبان

طالع بینی ازدواج متولدین آبان

فهرست عناوین

ازدواج زن و مرد متولد آبان با یکدیگر چگونه خواهد بود؟ مرد و زن متولد آبان ماه ویژگی‌های مشترک بسیاری باهم دارند که این ممکن است باعث اختلاف بین آنها شود یا سبب شود یکدیگر را به‌خوبی درک کنند. هر دو مغرور و با اعتماد بنفس هستند و تا حد زیادی حسود، انتقام‌جو و جاه‌طلب می‌باشند. مرد متولد آبان خواهان همسری مطیع است. زن متولد ماه آبان نیز خواهان برتری همسر خود می‌باشد. بنابراین در این مورد به‌خوبی باهم کنار می‌آیند. زن متولد آبان ماه مانند همسر آبان ماهی‌اش بسیار جذاب و دلرباست. صبر و تحمل بی‌پایان زن متولد هشتمین ماه سال کار همسرش را برای رسیدن به بلند پروازی‌ها راحت می‌کند. بزمینه برای این زوج زندگی‌ای سرشار از عشق آرزو دارد. 

طالع بینی ازدواج زن متولد آبان با مرد متولد فروردین

طنازی و زیبایی زن آبان ماهی می‌تواند مرد فروردین ماهی‌ را که عاشق زیبایی همسرش است، جذب کند. مرد فروردینی نمی‌تواند خوش و بش همسرش با سایر آقایان را تاب بیاورد در حالی که خود را برای گرم گرفتن با جنس مخالف مجاز می‌داند. حال آن که همسر آبان ماهی‌اش به شدت حسود و انتقام جو است و می‌تواند در این مورد با او به مشکل برخورد کند. زن آبان ماهی زنی قوی، مغرور و شجاع است اما انتظار برتری طلبی همسر فروردینی خود را به طرز شگفت انگیزی برآورده می‌کند. او موجبات پیروزی و قدرت همسرش را فراهم می‌کند تا احساس برتری پیدا کند. زن متولد شده در هشتمین ماه سال بسیار لجباز است و اهل تلافی و انتقام. اگر از طرف مقابل کم محلی ببیند به او بی محلی می‌کند. معمولا اگر یک زن آبان ماهی همسر فروردینی داشته باشد شاید هیچ گاه آشتی اتفاق نیفتد. از نظر تیم بزمینه هر دو باید برای محکم کردن چارچوب رابطه خود بیشتر تلاش کنند و با اندکی از خود گذشتگی از غرور خود بکاهند و برای روز‌های بهتر تلاش کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد آبان با مرد متولد اردیبهشت

زن متولد آبان یک زن کاملاً مدرن است و به آن عده از هم‌جنسان خود که حالت معشوقه، زن کدبانو، مادر فداکار و امثالهم را دارند به دیده حقارت می‌نگرد، حال آنکه پسر اردیبهشتی همچون نسل پدر و پدربزرگ خود به دنبال همسری است که به دیدگاه سنتی او احترام بگذارد زیرا او خواهان زنی کدبانو است که مقام مرد را برتر بداند. او کسی است که از همسر خود ایراد نمی‌گیرد ولی دوست دارد همیشه غذاهای چند رنگ روی سفره خود ببیند. مرد دومین ماه بهار، مردی رمانتیک است که برای جلب توجه معشوق خود هر کاری می‌کند اما مرد صفت بودن دختر آبانی سبب می‌شود با کارهای رمانتیک نرمش نشان ندهد. اما اگر کسی بتواند زن آبان ماهی را با صداقت و تعهد تحت تأثیر قرار دهد آن‌وقت آتش عشق یک زنی که تا دیروز مغرور و سرد بود را خواهد دید. مرد اردیبهشت ماهی با صبر و تحمل خود می‌تواند یک دختر آبان ماهی را عاشق خود کند. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج معتقد است مرد اردیبهشت ماهی می‌تواند با کاشتن نهال عشق در دل زن آبان ماهی همسر ایده‌آلی بدست آورد.

طالع بینی ازدواج زن متولد آبان با مرد متولد خرداد

زن متولد ماه اردیبهشت یا عاشق است یا متنفر. این زن حد وسط برای احساسش قائل نیست. مرد متولد خرداد با شخصیت چندگانه و رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی می‌تواند باعث احساسات متناقض همسر آبان ماهی خود شود. البته لازم به گفتن است صبر و تحمل زن آبان ماهی غیرقابل وصف است. بزمینه برای این زوج خوشبختی را آرزو دارد و امیدوار است که زندگی مرد متولد خرداد و زن متولد آبان با صبر و حوصله زن آبان ماهی و ذوق و خوش‌زبانی مرد خرداد ماهی به یک زندگی عالی تبدیل شود.

طالع بینی ازدواج زن متولد آبان با مرد متولد تیر

زن متولد آبان حسود و انتقام‌جو است و اگر همسرش متولد ماه تیر باشد این ویژگی را در همسرش همچون آینه مشاهده خواهد کرد. زن متولد ماه آبان کسی نیست که برای همسرش کدبانوگری کند و همسری فداکار باشد چه برسد به آنکه برای او نقش مادر را ایفا کند. اگر یک مرد متولد ماه تیر با زن آبان ماهی ازدواج کند باید این خواسته خود مبنی بر مادر بودن همسرش را کنار بگذارد. زن متولد آبان ماه خواهان برتری مرد خویش است و سعی می‌کند شرایطی فراهم کند تا همسرش احساس برتر بودن کند. بنابراین هرگز با همسر خود مثل یک بچه رفتار نمی‌کند. از نظر بزمینه در صورتی که زن متولد آبان به خواسته‌های شوهرش مبنی بر انجام وظایف مادری کمی اهمیت دهد و در مقابل مرد متولد ماه تیر از انتظارات بیش از اندازه خود عقب‌نشینی کند، آن‌ها می‌توانند زندگی خوبی با هم داشته باشند.

طالع بینی ازدواج زن متولد آبان با مرد متولد مرداد

مرد متولد مرداد ماه کمی حسود و حساس است و همیشه باید همسر خود را تحت کنترل داشته باشد. او در هنگام عصبانیت تبدیل به کسی می‌شود که بهتر است از او فاصله گرفت. زن شهریوری به حدی دارای تدبیر و متشخص است که می‌تواند تا حد زیادی اعتماد همسر خود را جلب کند و در مواقع عصبانیت او را آرام کند ولی اگر بیش از حد اذیت شود ممکن است عصبانیتش بیشتر از همسرش شود و حتی چند ظرفی در خانه شکسته شود. زن متولد شهریور اهل انتقادهای شدید است که ممکن است سبب عصبانیت شیر سرکش مردادی شود. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند زن متولد ماه شهریور تا حدی که می‌تواند دست از انتقادهای پیاپی بکشد و مرد متولد مرداد حس اعتماد خود را تقویت کند. زن متولد شهریور و مرد متولد مرداد می‌توانند با تدابیر خود زندگی خوبی در کنار هم تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد آبان با مرد متولد شهریور

مرد متولد شهریور ماه تا حد زیادی به احساسات طرف مقابل بی‌اعتناست. زن آبان ماهی بسیار حسود و انتقام‌جو است. اگر مرد شهریور به این احساس او بی‌اهمیت باشد بدون شک به مشکل برمی‌خورند. اما خبر خوب آن است که مرد شهریور ماهی وقتی عاشق شد کاری نمی‌کند که حسادت طرف مقابل تحریک شود. زن متولد آبان گول حرف‌های عاشقانه را نمی‌خورد و جالب آنکه مرد شهریوری هم اهل چرب‌زبانی نیست. در رابطه با مرد متولد ماه آخر تابستان باید صبور بود زیرا او خیلی دیر به ازدواج فکر می‌کند. شاید صبوری زن آبان ماهی اینجا کارساز باشد. صبر و تحمل زن متولد دومین ماه پاییز زبانزد است و همین ویژگی او برای تحمل مشکلات زندگی کفایت می‌کند. بزمینه برای این زوج روز‌های خوشی آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد آبان با مرد متولد مهر

مرد متولد ماه مهر از خانه نامرتب متنفر است و یک همسر شهریور ماهی می‌تواند منزل مرتب را به او هدیه دهد. زن شهریوری و مرد مهر ماهی هردو بسیار خوش‌قلب و بی‌ریا هستند و در کنار هم می‌توانند زندگی بی‌دردسری را تشکیل دهند. زن متولد شهریور خواستار عشق حقیقی است و بدون شک مرد متولد ماه مهر فردی است که این عشق حقیقی را می‌تواند به او بدهد. بزمینه برای این زوج بهترین روزها را آرزو می‌کند.

طالع بینی ازدواج زن متولد آبان با مرد متولد آذر

مرد متولد آذر بسیار رک گو است و صراحت لهجه در او گاه سبب درشت گویی‌اش می‌شود. صبر و تحمل بی پایان زن متولد آبان می‌تواند سبب شود تا او در مقابل رک گویی‌های همسرش طاقت بیاورد. دمدمی‌ مزاج بودن مرد سومین ماه پاییز احتمال این را ایجاد می‌کند که حسادت زن دومین ماه این فصل را برانگیزد و روحیه انتقام‌جوی او را برانگیزاند. زن متولد آبان کمتر در خانه می‌ماند و مرد آذر ماهی نیز همسری می‌خواهد که همپای او به گردش و سفر برود. از این رو زندگی این زوج همراه با گردش و تفریح شیرین‌تر خواهد بود. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد آبان با مرد متولد دی

جاه‌طلبی ویژگی مشترک زن آبان ماه و مرد متولد دی است. زن متولد ماه آبان خواهان برتری همسرش است و دوست دارد او دارای مقام بالایی باشد. این ویژگی در او تمرکز زندگی آن ها را به سمت کسب پست و مقام می‌کشاند چرا که در زندگی مرد متولد دی جاه‌طلبی حرف اول را می‌زند. خانه‌داری زن آبان ماهی معمولا زبانزدد خاص و عام است و این ویژگی او، همسر دی ماهی‌اش را که خواهان همسری این‌چنینی است پایبند منزل می‌کند. شجاعت و صبر و تحمل زن متولد آبان مکمل تلاش و جدیت مرد دی ماهی در زندگی است. بزمینه امیدوار است این زوج زندگی پر از شادی، عشق و موفقی را تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد آبان با مرد متولد بهمن

زن متولد آبان معمولا انسانی حسود و البته انتقام‌جو است. اگر همسر این زن متولد ماه بهمن است باید کمی مراقب رفتارهای اجتماعی خود باشد. مرد بهمن‌ ماهی معمولا با سایرین خیلی گرم می‌گیرد، در جمع جلب توجه می‌کند و بیش از سایرین جمع را در دست می‌گیرد. زن متولد آبان نه تنها خام چرب زبانی‌های طرف مقابل نمی‌شود بلکه از دانه‌هایی که برایش ریخته می‌شود بیزار است. مرد بهمن ماهی نیز اهل چنین چرب زبانی‌هایی نیست و از این جهت اگر دختر مورد نظرش آبان ماهی باشد خوش شانس است. زیرا برخلاف سایر خانم‌ها زن متولد آبان این ویژگی او را منفی تلقی نمی‌کند. مرد متولد بهمن همسری می‌خواهد که بتواند با او رفاقت کند. برای یک دوست چه ویژگی‌ای بهتر از رازداری! زن متولد آبان می‌تواند یک همدم رازدار برای همسر بهمن ماهی‌اش باشد. بزمینه برای این زوج بهترین‌ها را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد آبان با مرد متولد اسفند

مرد متولد آخرین ماه سال به هیچ عنوان حسود نیست و حسادت همسرش او را عصبانی می‌کند. از این رو اگر همسر این مرد متولد ماه آبان باشد ممکن است در این راستا با هم به مشکل برخورد کنند. از آنجا که مرد متولد ماه اسفند تمایل به مخفی‌کاری دارد، این دروغ‌های کوچک ممکن است سبب شک و شبهه برای همسرش شود. صبر و تحمل زن متولد ماه آبان در برابر ناملایمات و مشکلات زندگی بی‌نهایت است. مرد اسفند ماهی گاه به‌شدت تنبل می‌شود و صبوری همسر آبان ماهی‌‌اش در این شرایط به کار می‌آید. تیم بزمینه با آرزوی سعادت برای این زوج توصیه می‌کند تا با ایجاد اعتماد دو طرفه و تقویت راستگویی مرد اسفندماهی و جلب اعتماد همسرش مشکلات ناشی از حسادت‌های زن متولد آبان برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت