طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

فهرست عناوین

ازدواج زن و مرد متولد شهریور بایکدیگر چگونه خواهد بود؟ زن متولد شهریور ماه احساساتی و خوش‌قلب است. سراسر وجود او احساس است و عشق او از گرمی و حرارت سرشار است. در مقابل مرد متولد شهریور عموماً تا قبل از عاشق شدن اهمیتی برای احساس طرف مقابل قائل نیست و ممکن است به‌راحتی قلب یک زن را بشکند. او از عشق‌های پرسوز و گداز خوشش نمی‌آید ولی زمانی که عاشق کسی شد دست از پا خطا نمی‌کند و حسادت معشوق خود را برنمی‌انگیزد. زن و مرد شهریور ماهی هر دو دارای ویژگی انتقادناپذیری را با خود یدک می‌کشند و حاضر نیستند به گناه خود اقرار کنند. از نظر تیم بزمینه این زن و شوهر با تقویت روحیه انتقادپذیری خود باید به بهبود زندگی خود کمک کنند. بزمینه برای زوج شهریور ماهی آرزوی خوشبختی دارد. 

طالع بینی ازدواج زن متولد شهریور با مرد فروردین

زن متولد شهریور یک منتقد به تمام معنا برای ظاهر همسرش است. احتمالا این انتقادها خوشایند همسر فروردین ماهی مغرورش نخواهد بود. اما همسر چنین زنی پس از گذر زمان خواهد فهمید که قصد او عیب جویی نیست. زن شهریوری اگر بفهمد همسرش حقیقتا عاشق او نیست یک روز هم نمی‌ماند پس مرد فروردین ماهی نباید انتظار داشته باشد همسر شهریوری‌اش کناره گیری‌های او از ابراز علاقه را تاب بیاورد. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج، پیشنهاد می‌کند به وسیله گفتگوی شفاف و ابراز احساسات درونی طرفین، زندگی ایده آلی را برای خود تضمین کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد شهریور با مرد اردیبهشت

مرد اردیبهشت ماهی ممکن است برای جلب توجه دختر مورد علاقه خود خانه‌ای به شکل قصر خریداری کند و حتی مقداری از وسایل منزل را از قبل تهیه کند اما اگر دختر مورد علاقه‌اش در آخرین ماه تابستان به دنیا آمده باشد، باید بداند او کسی نیست که گول تجملات و زرق‌وبرق را بخورد. یک زن شهریوری زنی کامل و همسری فوق‌العاده است که همه رفتار و کردارش بدون نقص است، زیرا بیش از سایرین اهل انتقاد به خود است. مرد متولد شده در ماه دوم بهار بیش از دیگران قدر چنین همسری را می‌داند و وجود او را پاس می‌دارد. بزمینه برای این زوج آرزوی زندگی سراسر عشق را دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد شهریور با مرد خرداد

ازدواج مرد متولد خرداد با زن متولد شهریور اگر تنها یک مشکل داشته باشد، آن انتقادهای پیاپی زن شهریور ماهی و مقاومت مرد خرداد ماهی در مقابل این انتقادهاست. مرد متولد خرداد از شنیدن انتقاد خصوصاً از رفتار‌های عاشقانه‌اش بیزار است و ممکن است در قالب گوشه کنایه و شوخی تلافی کند. زن متولد شهریور قلبی پاک و بی‌ریا دارد و به‌شدت احساساتی است. چندگانگی روحی مرد متولد خرداد ممکن است خوشایند چنین زنی نباشد. زن متولد شهریور با ریزبینی و دقت و مرد متولد خرداد با ذوق و هیجان زندگی می‌کنند. بزمینه ضمن آرزوی روزهایی خوش برای این زوج امیدوار است طرفین با شناخت ویژگی‌های یکدیگر بتوانند زندگی سرشار از عشقی برای خود رقم بزنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد شهریور با مرد تیر

زن متولد شهریور و مرد متولد تیرماه هر دو در مهمانی‌ها و جمع‌های رسمی با نزاکت و مدابی آداب رفتار می‌کنند. این ویژگی در هردوی آن‌ها سبب آرامش خاطر طرفین می‌شود. مرد متولد تیر ماه در مواقع ناراحتی در لاک خود فرو می‌رود. شاید زن شهریور ماهی بهترین کسی است که بتواند او را از این حالت خارج کند. مرد اولین ماه تابستان همواره در حال مقایسه همسر و مادرش است. حتی اگر این را به زبان نیاورد دوست دارد آشپزی و خانه‌داری همسرش مانند مادرش باشد. دختری که در ماه شهریور به دنیا آمده است در آشپزی و پخت انواع غذاها و کیک‌ها می‌تواند این مقایسه را برنده شود البته اگر این مقایسه را تاب بیاورد و سبب اختلافشان نشود. بزمینه برای این زوج زندگی سرشار از عشق آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد شهریور با مرد مرداد

مرد متولد مرداد ماه کمی حسود و حساس است و همیشه باید همسر خود را تحت کنترل داشته باشد. او در هنگام عصبانیت تبدیل به کسی می‌شود که بهتر است از او فاصله گرفت. زن شهریوری به حدی دارای تدبیر و متشخص است که می‌تواند تا حد زیادی اعتماد همسر خود را جلب کند و در مواقع عصبانیت او را آرام کند ولی اگر بیش از حد اذیت شود ممکن است عصبانیتش بیشتر از همسرش شود و حتی چند ظرفی در خانه شکسته شود. زن متولد شهریور اهل انتقادهای شدید است که ممکن است سبب عصبانیت شیر سرکش مردادی شود. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند زن متولد ماه شهریور تا حدی که می‌تواند دست از انتقادهای پیاپی بکشد و مرد متولد مرداد حس اعتماد خود را تقویت کند. زن متولد شهریور و مرد متولد مرداد می‌توانند با تدابیر خود زندگی خوبی در کنار هم تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد شهریور با مرد مهر

مرد متولد ماه مهر از خانه نامرتب متنفر است و یک همسر شهریور ماهی می‌تواند منزل مرتب را به او هدیه دهد. زن شهریوری و مرد مهر ماهی هردو بسیار خوش‌قلب و بی‌ریا هستند و در کنار هم می‌توانند زندگی بی‌دردسری را تشکیل دهند. زن متولد شهریور خواستار عشق حقیقی است و بدون شک مرد متولد ماه مهر فردی است که این عشق حقیقی را می‌تواند به او بدهد. بزمینه برای این زوج بهترین روزها را آرزو می‌کند.

طالع بینی ازدواج زن متولد شهریور با مرد آبان

زن متولد آخرین ماه تابستان مدام در حال انتقاد از همسرش است. شاید این خصوصیت او برای همسر آبان ماهی‌اش چندان خوش نیاید و سبب شود او خشم سوزاننده‌اش را به همسر خود نشان دهد یا در راستای خلق‌وخوی انتقام جوی خود به انتقام گرفتن اقدام کند. این در حالی است که زن شهریور ماهی به شد احساساتی و خوش‌قلب است و می‌تواند همسرش را از هرگونه ناراحتی نجات دهد. او همیشه لباس‌های مرتب می‌پوشد و ظاهری ایده‌آل برای یک مرد آبان ماهی دارد. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج امیدوار است تا آن‌ها با شناخت بیشتر از یکدیگر و از خودگذشتگی زندگی خود را به ایده‌آل ممکن نزدیک کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد شهریور با مرد آذر

همسر ایده آل برای مرد متولد ماه آذر، زنی باهوش و با محبت است. این ویژگی‌ها در زن متولد ماه مهر به وضوح وجود دارد. مرد متولد آخرین ماه پاییز انسانی بسیار خوشبین است که همین عدم واقع بینی او باعث می‌شود گول ظاهر افراد را بخورد. زن مهر ماهی به عنوان مشاوری با تدبیر در کنار همسر آذر ماهی‌اش می‌تواند گزند افراد رند و کلاهبردار را از زندگی مشترکشان دور کند. بنابراین همراهی این زوج با یکدیگر می تواند زندگی خوبی را برایشان رقم بزند. بزمینه برای آن‌ها زندگی سرشار از عشق و محبت آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد شهریور با مرد دی

زندگی زن متولد شهریور و مرد متولد دی معمولا به مشکل جدی برخورد نمی‌کند زیرا در بسیاری موارد سازگار هستند و با هم تفاهم دارند. زن متولد ماه شهریور با یک ذره بین اعمال و رفتار همسرش را زیر نظر دارد تا اگر کم و کاستی شاهد بود و از او رفتارهای بچه‌گانه سر زد انتقاد خود را به او منتقل کند. مرد متولد دی خصوصا در جوانی بسیار جدی است و خوشایند همسر شهریوری‌اش می‌باشد. مرد دی ماهی خواهان همسری کدبانو و خانه دار است. همسری که او می‌خواهد علاوه بر این باید همیشه لباس های تمیز و زیبا بپوشد. خوشبختانه زن متولد آخرین ماه تابستان تمام این ویژگی ها را داراست و در این زمینه نیز باهم سازگاری دارند. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد شهریور با مرد بهمن

مرد متولد بهمن ماه غالبا اهل پذیرش انتقاد نیست و کمتر پیش می‌آید که به نواقص خود اعتراف کند. در مقابل زن متولد شهریور را می‌توان یک زن بالفطره منتقد دانست زیرا دائما در حال انتقاد از همسرش است. البته زن متولد شهریور در ابتدا و پیش از دیگران از خود انتقاد می‌کند و از این رو رفتاری بدون نقص دارد. مرد متولد بهمن را می‌توان در جمع از خنده‌های بلند و روحیه شاد و شلوغش تشخیص داد. ممکن است همسر حساس شهریوری‌اش از چنین رفتارهایی استقبال نکند زیرا او رفتارهای این چنینی را مقبول نمی‌داند. از نظر بزمینه این زوج با یک گفتگوی روشن و بیان خواسته ها و تلاش برای رسیدن به نقاط مشترک می‌توانند زندگی خوبی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج زن متولد شهریور با مرد اسفند

مرد متولد اسفند و زن متولد شهریور در یک مورد با یکدیگر اختلاف کامل دارند. زن متولد ماه آخر تابستان به‌شدت اهل انتقاد از سایرین است در حالی که مرد متولد ماه اسفند معمولاً در مورد دیگران قضاوت نمی‌کند و خود را در جایگاه منتقد قرار نمی‌دهد. علاوه بر این، این مرد به هیچ عنوان انتقادپذیر هم نیست از این رو ممکن است با همسر شهریوری خود به مشکل برخورد کند. زن متولد شهریور بسیار خوش‌قلب و احساساتی است و این ویژگی او مرد اسفند ماهی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند زن شهریوری به جای انتقاد‌های پیاپی از همسر خود مشکلات را در قالب گفتگوی نرم، ابراز کند تا بتوانند به‌راحتی مشکلات را پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت