درباره‌ متولدین خرداد بیشتر بدانید!

درباره‌ متولدین خرداد بیشتر بدانید!

فهرست عناوین

فعال، بسیار باهوش و پرجنب و جوش صفاتی است که در وهله اول در یک متولد خرداد خواهید دید. خردادی ها مثل آفتاب‌پرست هستند و با توجه به شرایط و مکانهایی که در آن قرار می گیرند و افرادی که با آنها معاشرت می کنند، تغییر می کنند.

حس ششم متولد خرداد به شدت قوی است در نتیجه هوش هیجانی اکثر آنها بسیار بالاست. متولدین این ماه هیچ وقت به عقب باز نمی گردند و همیشه رو به جلو حرکت می کنند و سعی می کنند که روی پای خود بایستند. آنها از مجادله و گفتگو لذت می برند در عین حال نیز اکثرا در بحث ها برنده هستند. متولدین خرداد درست‌ مثل‌ بچه‌ها سرزنده‌، پرشور و با نشاط هستند، در حقيقت‌ افسونگراني‌ به‌ شمار مي‌آيند كه‌ اگر شرايط به‌ نفع‌ آنها پيش‌ برود بهترين‌ها هستند، در غير اين‌ صورت‌ افرادي‌خودخواه‌، خود محور، تخيلي‌، سرسخت‌، ناآرام‌ و بي‌قرار مي‌شوند.

دوستی و عشق

داشتن یک دوست یا شریک عاطفی خردادی باعث می شود که شما تا هیچ وقت حوصله تان سر نرود و همیشه سرگرم باشید. آنها در دوستی و عشق بسیار وفادارند و شما را عمیقا دوست خواهند داشت. البته باید گفت که متولدین خرداد همیشه به دنبال بهترین گزینه برای ازدواج هستند و گاهی ممکن است به دلیل وسواس بیش از حد دچار مشکل شوند. آنها عشق را دوست دارند و همیشه درصددند تا با روش های جدید زندگی خود را از محبت لبریز کنند؛ بنابراین رابطه و زندگی با آنها اصلا خسته کننده نخواهد بود!

 

نقاط قوت متولدین خرداد

فروتن، مهربان، کنجکاو، وفق پذیر، یادگیری سریع و تبادل نظر با دیگران.

نقاط ضعف متولدین خرداد

عصبی، بی ثبات، بی تصمیم.

چیزها و کارهایی که متولدین خرداد به آن علاقه مندند

موسیقی، کتاب، مجله، گپ و گفتگو، مسافرت‌های کوتاه.

چیزهایی که متولدین خرداد دوست ندارند

تنها بودن، محدود شدن، کارهای تکراری روزمره.

 5دلیل برای اینکه از خردادی بودن‌تان لذت ببرید!

  1. شما می توانید به راحتی از یک گروه به یک گروه دیگر بپیوندید و به راحتی با تقریبا همه ارتباط برقرار کنید. شاید علاقه‌ی چندانی به شهرت نداشته باشید، اما بخاطر اینکه تقریبا با همه می جوشید، در میان همگان محبوب خواهید بود!
  2. بخاطر هوش بسیار بالایی که دارید می توانید تمام زوایای هر مساله ای را به سرعت بررسی کنید و حرکت بعدی خود را در لحظه و بدون دل مشغولی در نظر بگیرید!
  3. چون تحت تاثیر سیاره قدرتمندی چون عطارد هستید، کاملا قادر خواهید بود که حرف خود را به کرسی بنشانید و حتی اگر ایده ای نه چندان جذاب هم داشته باشید، به کمک استعداد متقاعد کنندگی‌تان می توانید جهت فکری افراد را به سمت مقصودتان تغییر دهید!
  4. انرژی سرشار و فوق‌العاده شما همه را سر ذوق می‌آورد! یک خرداد ماهی برای به راه اندازی یک مهمانی کافیست و شما خوب می دانید که چطور این کار را انجام دهید!
  5. به نظر بسیاری از افراد شما شخصیتی اسرار آمیز هستید و یافتن هر یک از شخصیت های متفاوت یک خردادی و آشنا شدن با آنها بسیار لذت بخش و جذاب خواهد بود!

آیا مایل هستید که طالع بینی سال تولدتان را ببینید؟ پس اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

Sab.j | 1397 مهر 04


سلام وقت بخیر ممنون از سایت بسیار خوبتان عنصر وجودی خرداد ماه هوا هست که در اینجا خاک نوشته شده