طالع بینی ازدواج متولدین آذر

طالع بینی ازدواج متولدین آذر

فهرست عناوین

ازدواج زن و مرد متولد آذر چگونه خواهد بود؟ ویژگی‌های مشترک میان زن و مرد آذر بسیار زیاد است. هردو رک گو و صریح هستند. مرد متولد آذر خواهان همسری دست و دلباز است که این ویژگی در زن متولد این ماه وجود دارد. صداقتی که هردوی آن‌ها دارند می‌تواند زندگی ای سرشار از اعتماد برایشان رقم بزند. بنا بر آن چه گفته شد زوج آذر ماهی باید برای گفتگوی شفاف تلاش کنند تا بتوانند بدون این که دیگری را ناراحت کنند باهم به گفتگو بپردازند. بزمینه امیدوار است با تلاش طرفین بر روی ابراز احساسات مثبت این زوج بهترین ازدواج ممکن را تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با مرد متولد فروردین

مرد فروردینی همسری تا حدودی مطیع و کدبانو می‌خواهد. بی نظمی زن آذر ماه کمی‌ با این خواسته همسر فروردینی اش منافات دارد و البته زبان تند و انتقادهایش مرد فروردینی را مورد آزار قرار می‌دهد. زن آذر ماهی معمولا آزاد و راحت زندگی می کند. مرد فروردین ماه خواهان برتری و مدیریت است اما زن آذرماهی از دستور شنیدن و حرف شنو بودن بیزار است. هرچند زن آذر ماهی می‌خواهد مستقل عمل کند و ارباب نداشته باشد اما از مرد ضعیف نیز خوشش نمی‌آید از این رو مرد فروردین ماهی می‌تواند قدرت خود را به رخش بکشد و شاید این ویژگی زن آذر ماهی تا حدی برای مرد فروردینی‌اش جذاب باشد. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با مرد متولد اردیبهشت

زن متولد ماه آذر گاهی بی پرده سخن می گوید و خودمختار است که ممکن است این امر سبب بروز خشم مرد اردیبهشتی شود. زیرا مرد اردیبهشت ماهی زودرنج است و خیلی زود ناراحت می‌شود. در مقابل شاید این مرد اردیبهشتی باشد که بتواند یک زن آذر ماهی را با عشق و محبت آرام کند. رابطه زن آذر ماهی با کارهای خانه چندان خوش نیست و مرد اردیبهشتی که یکی از ویژگی‌های همسر ایده آلش آشپزی و خانه‌داری حرفه‌ای است، باید در کنار همسر آذر ماهی‌اش صبوری کند. مرد متولد ماه اردیبهشت با اندکی تشویق شاید بتواند خواسته‌های خود را توسط همسر آذر ماهی‌اش پیاده کند. تیم بزمینه ضمن آرزوی لحظاتی خوش برای این زوج پیشنهاد می‌کند تا دختر متولد ماه آذر برای جلب نظر همسرش به کارهای منزل تمایل بیشتری نشان دهد و مرد متولد اردیبهشت با شناخت بیشتر همسر خود از حرف‌های ناگهانی او کمتر برنجد.

طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با مرد متولد خرداد

زندگی مشترک بین زن متولد آذر و مرد متولد خرداد ممکن است پر از گوشه‌کنایه و متلک باشد. زن آذر ماهی معمولاً زبان تندی دارد و مرد متولد خرداد این بدزبانی را در قالب شوخی و خنده تلافی می‌کند. مهمان‌دوست بودن این زن و مرد سبب جذب دوستان زیادی به سمت منزلشان می‌شود. از نظر بزمینه سرگرم شدن این زوج به فعالیت‌های خارجی و تفریح و مهمانی می‌تواند سبب شود زندگی مشترک برایشان لذت بخش‌تر شود.

طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با مرد متولد تیر

اگر زن متولد ماه آذر و مرد متولد ماه تیر بنا باشد تنها بر سر یک چیز به مشکل بربخورند، آن یک مورد مسائل مالی است. زیرا مرد متولد تیرماه مدام از همسرش خواهد شنید که پولی که برای مخارج زندگی می‌دهد کافی نیست. در چنین زندگی، زن در حال ولخرجی و مرد در حال حرص خوردن است. زیرا مرد متولد تیر ماه را تا حدودی می‌توان خسیس یا مقتصد در نظر گرفت. اگر همسر یک مرد تیرماهی، متولد ماه آذر باشد هیچ‌گاه نباید او را با مادرش مقایسه کند زیرا معمولاً از این مقایسه ناامید خواهد شد. اگر مادر مرد متولد تیر اخلاق خوبی نداشته باشد از آنجا که پسرش همیشه گوش به فرمان اوست، ممکن است با عصبانیت عروس مواجه شود. بزمینه ضمن آرزوی بهترین‌ها برای این زوج پیشنهاد می‌دهد تا مرد متولد تیر دست از پسر حرف گوش‌ کن مادر بودن! بردارد تا احترام بین عروس و مادرشوهر حفظ شود.

طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با مرد متولد مرداد

زن متولد شده در ماه آذر در برخی مواقع زبانی تندی دارد که می تواند گاهی سبب عصبانیت مرد متولد مرداد می‌شود. او کسی نیست که بتواند با چرب‌زبانی مرد مرداد ماهی را رام کند چرا که مرد متولد شده در ماه مرداد بیش از همه نیازمند ناز و نوازش و حرف‌های خوب از جانب همسرش است. زن ماه آذر خواهان استقلال و تک‌روی است، در مقابل مرد مرداد ماهی دوست دارد کنترل امور را در دست داشته باشد. تیم بزمینه با آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا زن متولد ماه آذر گفتگوی مسالمت‌آمیز را جایگزین درشت‌گویی خود کند تا سبب تحریک احساسات منفی همسر مرداد ماهی‌اش نشود و در مقابل مرد متولد ماه مرداد همسر آذر ماهی‌اش را در راستای مدیریت امور زندگی شریک کند.

طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با مرد متولد شهریور

مرد شهریوری از هرج‌ومرج در خانه بیزار است و احتمال اینکه با بی‌نظمی همسر آذر ماهی به مشکل بربخورد زیاد است. زن متولد ماه آذر به رک گویی معروف است و این خصوصیت اخلاقی در او اگر باعث رنجش مرد شهریوری شود، احتمالاً ادامه رابطه آن‌ها را سخت می کند. زیرا مرد متولد شهریور اهل جر و بحث نیست و فقط طرف مقابل را کنار می‌گذارد. مرد متولد شهریور اهل آقا بالاسری کردن نیست و این ویژگی می‌تواند همسر آذر ماهی‌‌اش را تا حد زیادی پایبند خود کند. دختر‌های متولد ماه آذر غالباً گول چرب‌زبانی مردان را می‌خورند اما خوشبختانه مرد متولد شهریور به هیچ عنوان اهل چرب‌زبانی نیست و حداقل از این جهت نمی‌تواند نقش گرگی در لباس میش را بازی کند. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد و توصیه می‌کند تا زن متولد آخرین ماه پاییز، برخلاف میل درونی خود عمل کند و به تقویت خانه‌داری بپردازد تا همسر خود را خوشحال سازد و مرد شهریور ماهی نیز به‌جای قطع امید از همسر خود به گفتگوی سالم بنشیند و او را از افکار و خواسته‌های خود آگاه کند.

طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با مرد متولد مهر

 گاهی اوقات زن آذر ماهی به خانه داری و آشپزی بی‌ علاقه است و اصلاً با خانه نشستن میانه خوبی ندارد، در حالی‌که مرد متولد ماه مهر از خانه نامرتب فراری است. زن متولد نهمین ماه سال، بسیار پول خرج کن است و زندگی را در لحظه در آغوش میگیرد و شادی را اولویت زندگی می داند، در حالی‌که مرد مهر ماهی برای آینده مالی بسیار محافظه‌کارانه عمل می‌کند و اهل مدیریت مخارج است. زن آذر مانند مرد متولد ماه مهر، اهل منطق است و از این منظر می‌توانند هم‌صحبت‌های خوبی برای هم باشند. بزمینه امیدوار است این زوج همواره بتوانند بر پایه منطق و علاقه زندگی خوبی را تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با مرد متولد آبان

زن متولد آذر ماه کمی رک است. همین درشت‌گویی او ممکن است سبب رنجش و برانگیختن خشم همسرش شود. زن متولد ماه سوم پاییز، به هیچ عنوان مطیع بی چون و چرا نیست. او یک زن کاملاً خودساخته، مستقل و خودمختار است که این ویژگی او گاهی موردپسند مرد متولد شده در دومین ماه این فصل نمی‌باشد. زن متولد آذر و مرد متولد آبان هردو واقع‌بین هستند و از نظر بزمینه این می‌تواند باعث گفتگوهای منطقی بین آنها شود.

طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با مرد متولد دی

بزرگ‌ترین اختلاف بین زن متولد آذر و مرد متولد دی را می‌توان خانه‌داری و نظم و انضباط دانست. مرد متولد دی خصوصا در ایام جوانی دارای دیسیپلین و نظم و انضباط خاصی است که همگان را شگفت‌زده می‌کند. او همه کارها را سر ساعت و در زمان مشخصی انجام می‌دهد، در حالی که زن متولد آذر یک فرد آزاد و راحت به حساب می‌آید. مردی که در ماه دی متولد شده است خواهان همسری خانه‌دار و کدبانو است در حالی که زن متولد آذر معمولا اهل خانه‌داری نیست. ویژگی مشترک زن آذر ماهی و مرد دی ماهی در ترجیح افتخار و مقام به مال و ثروت است. آن‌ها در این راستا می‌توانند یاری‌دهنده یکدیگر باشند. زبان نیش‌دار مرد متولد دی در کنار بد‌زبانی زن متولد آذر می‌تواند دردسر ساز شود. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج امیدوار است طرفین با شناخت کامل از یکدیگر از گفته‌های طرف مقابل برداشت ظاهری نکنند و با خوش زبانی و گفتگوی روشن از بروز مشکلات بزرگتر خودداری کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با مرد متولد بهمن

اگر زن متولد آذر و مرد متولد بهمن در یک مورد به مشکل برخورد کنند آن مشکل احتمالا مسائل اقتصادی است. زیرا تفکر آن‌ها پیرامون امور مالی با یکدیگر متفاوت است. مرد متولد بهمن در مسائل اقتصادی ولخرجی را مجاز نمی‌داند در حالی که زن آذر ماهی معمولا اهل ولخرجی است. زن آذر ماهی و مرد متولد بهمن هر دو در ازدواج کند هستند و ممکن است رابطه آن‌ها طولانی شود و تا سالیان سال به ازدواج ختم نشود. زن متولد آذر به خاطر ازدواج، تک روی‌های خود را در زندگی کنار نمی‌گذارد. مرد بهمن ماهی نیز پس از ازدواج به همان قوت قبلی روابط خود را با دوستانش ادامه می‌دهد. بزمینه امیدوار است که علاقه بین این زوج به حدی باشد که آن‌ها را بیش از سایر جاذبه‌های زندگی به یکدیگر جذب کند و آن‌ها با یک گفتگوی سالم و روشن بتوانند افکار خود پیرامون مسائل زندگی از جمله امور مالی را به یکدیگر نزدیک کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با مرد متولد اسفند

زن متولد ماه آذر به‌شدت اهل رک گویی و صراحت کلام است. مرد متولد ماه اسفند نیز ممکن است ناخودآگاه حرف‌هایی بزند که سبب رنجش طرف مقابل شود. شاید این ویژگی‌ها در آنها، سبب اختلاف و رقابتشان شود. از طرفی زن متولد ماه آذر بسیار راستگوست و این تندگویی او شاید ناشی از همین صداقتش باشد. در حالی‌ که مرد متولد اسفند بی‌دلیل علاقمند به غلو و خالی‌بندی است. البته منظور دروغ‌های کوچک است که ضرر زیادی ندارند ولی همسرش باید با آن‌ها کنار بیاید و آن را بخشی از ویژگی‌های منفی همسر خود بداند و بپذیرد. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا مرد متولد اسفند با تقویت صداقت خود، اعتماد را در زندگی افزایش دهد و هر دو طرف از متلک دست بکشند و به گفتگوی عاقلانه که مخصوص دو انسان بالغ است بپردازند.

بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

minooazim | 1398 ارديبهشت 03


این طالع بینی خیلی غرض ورزانه نوشته شده. کاملا مشخص است که نویسنده خصومت شخصی با اذرماهی ها داشته و قصد تخریب زنا اذر را داشته. من خودم به عنوان زن آذری زنی بسیار محتاط مودب، خانه دار و خانواده دوست هستم. اتفاقا ما در خانواده مان و دوستانمان آذر ماهی های زیادی دیدیم که با متولدین هر ماهی هم ازدواج کردند و بسیار هم موفق بودند. از طرفی همسرانشان را دیدم که خانه و اموالشان را بنام زنانشان کردند. پس این هایی که نوشته شده کاملا دروغ و وهم آلود و ساخته ذهن یک فرد بدبین و اتفاقا درشت گو! می باشد. چرا که خودم در خانواده بسیار منعطف و مهربانم و دوستانم اذعان دارند که هیچ وقت حرف اضافی یا بی ادبانه از دهانم بیرون نمی آید. در خانه داری، اشپزی و مدیریت کارهای بیرون از خانه همیشه قدرتمند رفتار می کنم و از نوجوانی هم به علت علاقه شدید به مادرانگی، کارهایی مثل اشپزی، خیاطی، بافتنی، کاشت گل و گیاه، موسیقی و ... را انجام داده ام و علاقه به این کارها داشتم. ببخشید البته آدم نباید راجع به خودش تعریف بنویسد ولی انقدر توهین آمیز راجع به زنان آذر ماهی نوشتید که برای خودم متاسف شدم از مطالعه این صفحه از پیج. در ضمن باید بگویم که خودم یک دخترم که مهندسی مکانیک خواندم و از صفر تا صد زندگی ام تا امروز که دانشجوی دکتری هستم را خودم ساختم و در طول زندگی ام به هیچ انسانی بی احترامی نکردم و از این درشت زبانی ها که نویسنده این متن می گوید با هیچ بنده خدایی نداشتم. به تنهایی یک آموزشگاه فنی و مهندسی را تاسیس و مدیریت کردم و تعداد شاگردان آقای زیادی را دیدم که از ماههای مختلف سال بودند و اتفاقا همگی از خودم بزرگتر بودند و بسیاری از آنان از رفتارهایم خوششان آمده بود. طوری که مجبور بودم با یک ترفندی بدون اینکه دلشان بشکند آنها را از خودم دور کنم. امروز هم برای طالع بینی آذر و مهر آمدم مطالعه کنم چرا که همسرم مهر ماهی است و رابطه بسیار خوبی با هم داریم. که اتفاقا همسرم همیشه از من گله دارد که تورا بخدا یک کم از خودت دفاع کن و جلوی مردم زبانت را موش نخورد. تو رو خدا انقدر کار خانه نکن و زندگی را به خودت سخت نگیر . بعد این نویسنده در رابطه با آذر ماهی ها هرچه دلش خواسته بی ادبی و درشت زبانی کرده و با کمال غرض ورزی می گوید زن اذر درشت زبان است و ولخرج و بی حساب و کتاب و بی هنر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگر این طور است پس من چطور صاحب یک آموزشگاه شدم؟ چطور دکتری مهندسی مکانیک را در بهترین دانشگاه ایران یعنی دانشگاه تهران خواندم؟؟؟؟؟؟؟ چطور در این دوره ای که دختران این قدر با کمبود خواستگار مواجه شدند خواستگاران موجه و با تربیتی داشتم؟؟؟؟ چطور از پس زندگی ام بر می آیم؟؟؟؟؟ لباسهایی که خودم می دوزم را چه کسی دوخته ؟؟؟ لابد نویسنده این مطلب؟؟؟؟ غذایی که مقابل همسر عزیزم می گذارم لابد نویسنده این مطلب می پزد؟؟؟؟ واقعا که بسیار غرض ورزانه بود.