این اطلاعات را قبل از مراسم عروسی در اختیار عکاس و فیلمبردار خود قرار دهید!

این اطلاعات را قبل از مراسم عروسی در اختیار عکاس و فیلمبردار خود قرار دهید!

فهرست عناوین

پس از پزشکان، عکاس عروسی شما محرم اسرار شماست! برای عکاسی و فیلمبرداری بهتر و بی نقص در مراسم عروسی خود باید از قبل اطلاعاتی که لازم است را در اختیار عکاس خود قرار دهید تا پس از پایان مراسم افسوس نخورید. نکات و اطلاعاتی که باید در اختیار عکاس قرار دهید تا بتواند بهتر و کارآمدتر عکاسی کند و هر آنچه که برای شما مهم است را به صورتی زیبا و دلنشین ثبت کند. بزمینه در این مقاله اطلاعاتی را که می تواند به عکاس شما کمک کند تا بدون اضطراب و با آمادگی کامل کار عکاسی شما را انجام دهد، بررسی نموده است.

زاویه طلایی چهره شما!

اگر دقت کنید اکثر افراد در عکس های خود یک ژست غالب و تکراری دارند چون زاویه طلایی چهره خود برای عکاسی را می دانند. گاهی این زاویه طلایی با مدل شینیون موهای شما یا مدل لباس یا نوع یقه لباس شما نیز تعیین می شود. در عکاسی عروسی قرار نیست همه عکس ها با یک ژست و از یک زاویه گرفته شوند اما دانستن این موضوع به عکاس شما کمک می کند تا در طول مراسم عروسی در موقعیت های مناسبی از شما عکس و فیلم بگیرد. مقاله 12 باید و نباید ژست گرفتن در عکاسی عروسی را هم بخوانید.

اقوام درجه یک و افراد مهم خانواده خود و همسرتان را به او معرفی نمایید.

اقوام درجه یک شما و اقای داماد مثل پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و برادر و همسران آنها یا هرکس دیگری که در زندگی شما نقش مهمی دارد از جمله کسانی هستنند که جزو افراد خاص زندگی شما محسوب می شوند و دوست دارید تا در فیلم مراسم عروسی شما بیش از دیگران دیده شوند پس از قبل از مراسم آنها را به عکاس و فیلمبردار خود معرفی نمایید تا توجه ویژه ای به آنها داشته باشند.

مشکلات خانوادگی را با فیلمبردار خود در میان بگذارید!

کار سختی قرار نیست انجام دهید! اما اگر در خانواده خود یا همسرتان مشکلاتی از قبیل طلاق یا قهر و ناراحتی وجود دارد آن را با عکاس و فیلمبردار خود در میان بگذارید تا حواس او به قاب های بسته عکاسی یا درخواست از مهمان ها برای عکسهای دو نفره و دسته جمعی با عروس و داماد باشد.

نام و شماره تماس دی جی را در اختیار فیلمبردار خود قرار دهید.

در مراسم عروسی سر هیچکس خلوت نیست. از خود عروس و داماد گرفته تا مادر و خواهر و برادر آنها. پس برای این که فیلمبردار شما در موقعیتی پیش بینی نشده قرار نگیرد، حتما شماره تماس دی جی و بقیه عوامل برگزار کننده مراسم عروسی خود را در اختیار او قرار دهید تا اگر آهنگ خاصی لازم بود اجرا شود یا مطلب خاصی باید اعلام می شد را به راحتی با دی جی در میان بگذارد.

عقاید مذهبی افراد خانواده و فامیل را در نظر بگیرید.

به عکاس و فیلمبردار خود گوشرد کنید که برای عکاسی و فیلمبرداری از میهمان ها از آنها اجازه بگیرد یا قبل از روشن کردن دوربین این موضوع را به اطلاع افراد برساند چون گاهی اوقات دلایلی با ریشه مذهبی یا شخصی باعث می شود که افراد تمایلی برای حضور در عکس ها و فیلم عروسی شما نداشته باشند.

عکاس و فیلمبردار خود را سورپرایز نکنید!

هر برنامه ای شبیه آواز خواندن، آتش بازی یا رقص خاصی برای غافلگیر کردن میهمان ها یا همسر خود دارید حتما از قبل با عکاس و فیلمبردار خود در میان بگذارید تا بتواند برنامه درستی برای ثبت لحظات شما در ذهن داشته باشد، در زمان مناسب در جای مناسبی قرار بگیرد و لحظات خاص را به راحتی فیلمبرداری نماید.

جزئیات دکوراسیون مراسم خود را با عکاس در میان بگذارید.

ممکن است در مراسم عروسی شما بعضی از جزئیات ساخته دست خودتان باشد که در این صورت حتما آن را به اطلاع عکاس خود برسانید تا از آنها غافل نشود، گیفت های عروسی، کیک و محل قرار گرفتن آن، قاب های ثبت جملات خاطره انگیز توسط میهمان ها، کارت عروسی، عکسهای کودکی تا بزرگسالی عروس و داماد و ... از جمله جزئیاتی هستند که معمولا در لیست برنامه های آتلیه برای عکاسی و فیلمبرداری هستند اما شما نیز می توانید با یادآوری آنها مطمئن شوید که چیزی از قلم نمی افتد.

بهترین آتلیه های عکس و فیلم

استودیو عکس و فیلم ژمرا مشاهده این کسب و کار
آتلیه عروس یونیک مشاهده این کسب و کار

فیلمبرداری از میهمان ها در هنگام سرو غذا ممنوع!

این کار باعث معذب شدن میهمان ها می گردد و در انتها هم تصاویر جذاب و جالب توجهی برای شما به دنبال ندارد پس از قبل با فیلمبردار خود هماهنگ کنید تا در هنگام سرو غذا به ثبت چند صحنه از میزهای غذا بسنده کند و حتی اگر برای فیلمبرداری در هنگام صرف غذا اصرار دارید می توانید در قابهای باز و با فیلمبرداری از دور این کار را انجام دهید.
سخن آخر:
مراسم عروسی شما خاص ترین روز در طول زندگی شما محسوب می شود . روزی که هیچ وقت تکرار نمی شود و خاطره آن تا ابد با شما باقی می ماند. آمادگی های قبلی برای تک تک مراحل برگزاری این مراسم به شما کمک می کند تا از اتفاقات ناخوشایند یا نادیده گرفتن برخی جزئیات مهم جلوگیری کنید. حتما از چند روز قبل از مراسم، جلسات حضوری با عکاس و فیلمبردار خود داشته باشید تا او با شما، روحیات شما و مواردی که برای شما مهم هستند بیشتر آشنا گردد و بهتر و زیباتر مراسم عروسی شما را در قاب تصاویر ثبت کند. نگرانی های خود درباره شب عروسی تان و هر آنچه که احتمال می دهید اتفاق بیفتد یا دوست ندارید اتفاق بیفتد را با عکاس خود در میان بگذارید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت