طالع بینی ازدواج متولدین مهر

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

فهرست عناوین

ازدواج زن و مرد متولد مهر با یکدیگر چگونه خواهد بود؟ زن و مرد متولد ماه مهر هر دو انسان‌های منصفی هستند که حتی در قبال دشمن خود با انصاف برخورد می‌کنند. هردوی آنها بسیار هوشیار هستند و قدرت استدلال بالایی دارند و برای یکدیگر و دیگران مشاورهای خوبی به‌حساب می‌آیند. تفاوتی که مرد و زن مهر ماهی با هم دارند در این است که زن مهر ماهی عاشق خرید لباس‌های گران‌قیمت است در حالی‌که مرد متولد ماه مهر در خرج و مخارج بسیار جانب تعادل را رعایت می‌کند. بزمینه ضمن آرزوی بهترین‌ها برای این زوج امیدوار است تا زن متولد مهر ماه تعادل بین دخل و خرج را رعایت کند تا بتوانند به هماهنگی لازم برسند و یک زندگی ایده‌آل را تجربه کنند.

زن متولد مهر با مرد متولد فروردین

زن متولد مهر ماه علاوه بر ظرافت‌های زنانه افکار و اظهار نظر‌های قابل قبولی دارد که در جمع، برتری خود را به سایرین را ثابت می‌کند. این ویژگی می‌تواند یکی از جذابیت‌های او برای مرد فروردین ماهی‌اش را رقم بزند. مرد اولین ماه سال خواهان همسری مستقل است و زن متولد ماه مهر عاشق کار در بیرون از منزل. از این رو در این مورد می‌توانند به سازگاری برسند. مرد فروردین ماهی عاشق مدیریت و رهبری است و نمی‌تواند با همسری که این ویژگی را در او نادیده بگیرد کنار بیاید. در مقابل زن متولد ماه مهر خواهان آن است که تا حد ممکن در کارها و فعالیت‌های اجتماعی شوهر خود شرکت داشته باشد و در عین حال آن قدر منطق و هوشمندی دارد که رهبری شوهر را با جان و دل قبول داشته باشد. از این رو در کنار مرد فروردینی یک زن با سیاست و مدبر به حساب می‌آید. مرد فروردینی عاشق همسری خوش اندام و بی نقص است در حالی که زن مهرماهی علاقه شدیدی به شیرینی جات دارد و همیشه در معرض چاقی قرار دهد. توصیه می‌شود زن مهر ماهی برای جلب توجه بیشتر مرد فروردینی در مقابل خوراکی‌های چاق کننده مقاومت کند زیرا ظاهر برای او خیلی مهم است.تیم بزمینه برای این زوج روزهای خوشی را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد شده در ماه اردیبهشت همسری خانه‌دار می‌خواهد که بتواند نقش یک کدبانوی تمام‌عیار را در منزل ایفا کند. در مقابل دختر مهر ماهی چه در دوران تجرد و چه در دوران تأهل اصرار دارد در بیرون از منزل شغلی داشته باشد. اما لازم به گفتن است برای زن متولد مهر، خانه‌داری یک شغل تمام‌وقت محسوب می‌شود که حتی کار بیرون از منزل هم مانع آن نمی‌شود. بوی غذا و تزئین میز غذا با انواع گل‌ها چیزی است که همسر یک خانم مهرماهی همواره آن را تجربه خواهد کرد. زن مهرماهی می‌تواند قدرت مردانگی را در مرد اردیبهشت ماهی‌اش زنده کند زیرا او کسی است که همسرش را پرستش می‌کند و این را هرکس که به زندگی آن‌ها نگاهی بیاندازد متوجه خواهد شد. مرد اردیبهشت ماهی هم همیشه یک رگ از مردان سنتی را در وجود خود دارد و دوست دارد همسرش مقام مرد را در منزل به همان صورت قدیمی حفظ کند. تیم بزمینه برای این زوج لحظات خوشی را آرزو می‌کند.

طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با مرد متولد خرداد

مرد متولد خرداد شخصیتی مرموز و چندگانه دارد. کافی است یک دختر متولد شده در ماه مهر با زبان نرم خود در کنار چنین مردی قرار بگیرد، آن‌وقت خواهید دید چگونه بهترین شخصیت مرد خردادی را از او بیرون می‌کشد. هوشیاری و انصاف زن متولد ماه مهر سبب می‌شود تا به همسر خرداد ماهی خود انتقادهای تند روا ندارد و او را از این بابت عصبانی نکند. مرد متولد آخرین ماه بهار زندگی یکنواخت و آرام را دوست ندارد. تدبیر زن متولد ماه مهر برای چنین مردی لازم و واجب است تا به‌عنوان مشاوری عاقل در کنار همسر خود زندگی را به‌پیش براند. بزمینه برای این زوج بهترین‌ها را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با مرد متولد تیر

زن متولد ماه مهر یک مشاور عاقل و فهمیم و یک هم‌صحبت فوق‌العاده برای مرد تیر ماهی است. اگر مرد ماه تیری که همسرش متولد ماه مهر است مانند سایر مرد‌های متولد شده در این ماه تابع فرمان‌های مادرش باشد ممکن است روزی به خودش بیاید و ببیند که همسر مهر ماهی‌اش با یک نقشه زیرکانه توأم با صبر او و مادرش را تحت سلطه خود درآورده است تا بتواند یک زندگی دو نفره برابر با همسرش را داشته باشد. زن متولد مهر ماه کسی است که در مواقع لزوم حتی بیش از یک مادر از همسرش مراقبت می‌کند و همه مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گیرد. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج امیدوار است تا طرفین با از خود گذشتگی و شناخت بیشتر از هم بتوانند بهترین زندگی ممکن را برای یکدیگر خلق کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با مرد متولد مرداد

زن متولد ماه مهر برای یک مرد مرداد ماهی شریکی صادق و عاقل است که می‌تواند در بسیاری از امور به او مشاوره دهد. زبان چرب و نرم زن مهرماهی تواند مرد مرداد ماهی را نرم کند و عاشق خود سازد. کافی است کسی قلق مرد مردادی را بداند و با چرب‌زبانی دل او را به دست آورد، آنگاه عشق سرشار او را خواهد دید. مرد مرداد ماهی وقتی عصبانی می‌شود تقریباً هیچ چیز جلو دارش نیست اما در این بین شاید یک زن مهر ماهی بتواند او را آرام کند. تیم بزمینه برای این زوج آرزوی داشتن یک زندگی سراسر تدبیر و عشق دارد. این زوج می‌توانند در کنار هم عشق و عقل را در سراسر زندگی خود سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با مرد متولد شهریور

داشتن همسر مهرماهی به معنی داشتن یک خانه تمیز و مرتب است و این همان چیزی است که مرد شهریور ماهی خواهان آن است. مرد متولد شده در ماه شهریور انتقاد‌ها را نمی‌پذیرد در مقابل پذیرش اشتباهات خود مقاومت نشان می‌دهد این در حالی است که مدام از همسرش انتقاد می‌کند. یک همسر مهر ماهی می‌تواند چنین مردی را آرام کند چرا که زن متولد ماه مهر بسیار با درایت و علاقمند به صلح و آرامش است. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج معتقد است با تلاش مرد شهریور ماهی برای شناخت همسر مهر ماهی‌‌اش می‌تواند به نگرش او واقف شود و تا حدی دست از انتقاد علیه او بردارد تا زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با مرد متولد آبان

زن متولد ماه مهر مشاوری خوب و همسری هوشیار برای مرد بااراده آبان ماهی است که اهداف بزرگ در سر می‌پروراند. قدرت استدلال زن مهر ماهی می‌تواند همسر آبان ماهی‌اش را به جاهای خوبی برساند. مرد متولد آبان ظاهری آرام اما درونی ناآرام دارد که برای آرامش همراهی یک همسر مهر ماهی کافی است.بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با مرد متولد آذر

همسر ایده آل برای مرد متولد ماه آذر، زنی باهوش و با محبت است. این ویژگی‌ها در زن متولد ماه مهر به وضوح وجود دارد. مرد متولد آخرین ماه پاییز انسانی بسیار خوشبین است که همین عدم واقع بینی او باعث می‌شود گول ظاهر افراد را بخورد. زن مهر ماهی به عنوان مشاوری با تدبیر در کنار همسر آذر ماهی‌اش می‌تواند گزند افراد رند و کلاهبردار را از زندگی مشترکشان دور کند. بنابراین همراهی این زوج با یکدیگر می تواند زندگی خوبی را برایشان رقم بزند. بزمینه برای آن‌ها زندگی سرشار از عشق و محبت آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با مرد متولد دی

مرد متولد دی در پی جاه و مقام است و پیشرفت این‌چنینی را به پول و ثروت ترجیح می‌دهد. در این راستا یک همسر مهر ماهی کافی است تا به عنوان مشاوری خوب در کنارش قرار بگیرد و او را تا رسیدن به آرزوهایش حمایت کند. زن متولد مهر با انصاف و هوشیار است از این رو با عدم ابراز علاقه مرد دی ماهی به خوبی کنار می‌آید و می‌تواند دوست داشتن و علاقه او را از کارها و اعمالش بفهمد. بزمینه برای این زوج بهترین ها را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با مرد متولد بهمن

مرد متولد بهمن ماه خواهان همسری است که بتواند او را همدم و دوست خود بداند. برای چنین مردی زن متولد ماه مهر می‌تواند یک دوست با تدبیر و عاقل به حساب آید که علاوه بر رفاقت راهنمای خوبی برای همسرش باشد. زن متولد ماه مهر را می‌توان انسانی با انصاف و منطقی در نظر گرفت که از رفتارهای اجتماعی همسر بهمن ماهی‌اش برداشت بد نمی‌کند. مرد متولد بهمن انتقاد‌پذیر نیست و برای تذکر اشتباهات او بیان زن متولد مهر کارساز است. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد مهر با مرد متولد اسفند

کسی که با یک مرد متولد اسفند ازدواج می‌کند یا به اوج خوشبختی می‌رسد یا زندگی پرفراز و نشیبی خواهد داشت. زنی که در ماه مهر متولد شده است با تدبیر خود می‌تواند هر دو زندگی را مدیریت کند و زندگی خوبی را برای خود و همسرش رقم می‌زند. مرد متولد اسفند با فکر اقتصادی خود می‌تواند به ثروت خوبی برسد و یک زن هوشیار که در ماه مهر متولد شده است می‌تواند مشاور خوبی در کنار چنین مردی باشد. زبان نرم زن مهر ماهی، همسر اسفندی‌‌اش را به یک مرد ایده‌آل تبدیل می‌کند. تیم بزمینه با آرزوی خوشبختی برای این زوج پیشنهاد می‌کند تا مرد متولد اسفند از تدابیر و مشاوره‌های همسر مهر ماهی خود بهره بگیرد تا بتواند در کارهای اقتصادی خود بیش از پیش پیشرفت کند.

بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت