بهترین آرایشگاه‌های داماد در تهران

بهترین آرایشگاه‌های داماد در تهران

فهرست عناوین

در زمان‌های قدیم فقط عروس خانمها به دنبال آراستگی و رسیدگی به ظاهر خود بودند و آقا دامادها تنها با پوشیدن یک لباس درخور، در کنار عروس قرار می‌گرفتند. اما امروزه وضع فرق کرده است. خصوصا در سال‌های اخیر کارهای مربوط به پیرایش مو و گریم داماد کمتر از عروس خانم نیست. آقای داماد اگر به گریم خود اهمیت ندهد، در مقابل دوربین، در کلیپ و عکس‌ها، بین مهمانان و مهمتر از همه در کنار عروس خانم با آن میکاپ و لباس، صورتی بی حال و ظاهری آشفته خواهد داشت. از این رو پیدا کردن یک آرایشگاه داماد حرفه ای نه تنها کم اهمیت‌تر از آرایشگاه عروس خانم نیست بلکه به همان اندازه مهم است.

در این مقاله کارشناسان ما در تیم بزمینه با ذکر معیارهای در نظر گرفته شده، تعدادی از بهترین سالن‌های داماد در سطح شهر تهران را معرفی کرده اند تا به آقا داماد‌هایی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند در پیدا کردن یک گریمور حرفه ای کمک کرده باشند.

گریم داماد نه آرایش عروس!

باید سالنی را پیدا کنید که داماد را آرایش نکند. بعضی از آقا داماد‌ها در شب عروسی با لایه ای از کرم پودر و چهره ای آرایش شده در مراسم ظاهر می‌شوند که اصلا شایسته یک داماد نیست. گریمور حرفه ای علاوه بر آن که عیوب چهره را می‌پوشاند باید مراقب باشد داماد را مانند بانوان آرایش نکند و فقط زیبایی های خدادادی وی را پررنگتر کرده و عیوب چهره را بپوشاند.

محل قرار گیری سالن

آقا داماد در روز عروسی مشغله‌های زیادی دارد. باید به بسیاری از امور مانند گرفتن دسته گل و تزئین ماشین رسیدگی کند. از این رو مهم است که سالن داماد نزدیک به سالن عروس خانم و گل فروشی باشد تا وقت گرانبهای او در روز به آن مهمی در مسیر و ترافیک هدر نشود.

اخلاق گریمور

گریمور باید خوش اخلاق باشد تا بتواند با رفتار و برخورد خوب انرژی مناسب را به داماد منتقل کند. از این رو در انتخاب سالن آقا داماد به برخورد پرسنل توجه کنید تا خدایی نکرده در روز عروسی با مشکل خاصی مواجه نشوید.

یک تجربه قبل از عروسی!

بد نیست پیش از مراسم یک بار برای کوتاهی مو یا استفاده از خدمات پوست و مو آرایشگر خود را تست کنید و ببینید آیا به نظر شما اهمیت می‌دهد یا خیر. به این ترتیب هم با اخلاق او آشنا می‌شوید هم می‌بینید که مطابق سلیقه شما کار می‌کند یا خیر.

خدمات آرایشگاه‌های داماد چه چیزهایی هستند؟

تیم بزمینه با صحبت‌هایی که با سالن‌های تخصصی داماد داشته است و با توجه به تجربه‌های دامادهای گذشته خدمات سالن‌های تخصصی داماد را شامل خدمات پاکسازی، کوتاهی اصلاح و گریم می‌داند. البته تمیز کردن ناخن هم در لیست یک سری از سالن‌ها وجود دارد که در صورت تمایل آقا داماد، این خمات را نیز ارائه می‌دهند.

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین سالن‌های تخصصی و آرایشگاه‌های داماد می‌پردازیم.

سالن هامیا

سالن پیرایش هامیا واقع در شمال شرق تهران، به مدیریت آقای کاوه علی نیا با محیطی زیبا، آرام، صمیمی و تیمی متشکل از آرایشگران و پیرایشگران حرفه ای با آخرین و به روزترین خدمات و با کیفیت ترین متریالها پذیرای شما دوستان عزیز می باشد. خدماتی چون ویتامینه ی مو، کراتینه ی مو، پاکسازی پوست، گریم و متعادل سازی، ماساژ سر و گردن و مانیکور و پدیکور با استفاده از بهترین برندها را می توانید در سالن پیرایش هامیا تجربه کنید.

سالن کاماتی

سالن کاماتی به مدیریت آقای مهدی ژاله‌پرور با چهارده سال سابقه حرفه‌ای در زمینه خدمات گریم داماد در فرمانیه واقع شده است. این سالن مخصوص دامادهایی است که به استیل و ظاهر خود در شب عروسی اهمیت می‌دهند. تیم مجرب کاماتی با انواع روش‌های حرفه‌ای پاکسازی پوست و گریم صورت پذیرای آقا دامادهاست. محصولات استفاده شده در این سالن همگی از بهترین برندهای آمریکایی، سوئیسی و هلندی هستند. یک اتاق وی‌آی‌پی به آقا دامادها اختصاص داده شده تا در آرامش کامل ساعات حضور در سالن را سپری کنند. خدمات مو و ناخن را می توان در لیست خدمات داماد این سالن مشاهده کرد. کوتاهی مو، کراتینه و ویتامینه، پاکسازی پوست و گریم حرفه ای کاماتی همگی سبب می شود آقا داماد به بهترین استیل ممکن خود دست پیدا کند.

آرایشگاه مردانه مهبد استایل

آرایشگاه مردانه مهبد استایل از معروفترین آرایشگاههای سمت فرمانیه در تهران است. آقای مهبد مقدم دوره های حرفه ای را تحت نظر اساتید معروف خارجی آموزش دیده اند. این آرایشگاه مردانه در زمینه پیرایش وگریم آقا دامادها برای مراسم نامزدی و عروسی خدمات متنوعی در پکیج های متنوع ارائه می دهد.

سالن پرستیژ

سالن داماد پرستیژ به مدیریت آلبرت در دو شعبه واقع در غرب تهران، خیابان پیامبر و شمال تهران، محدوده ولنجک خدمات تخصصی داماد را ارائه می‌دهد. خدمات پاکسازی صورت و ماسک‌های آماده سازی پوست در این سالن در چند نوبت برای داماد انجام می‌شود تا پوست شفافیت لازم را داشته باشد و آمادگی یک گریم حرفه‌ای را به دست آورد. تست مدل مو دو روز پیش از مراسم بر روی داماد انجام می‌شود تا استرس روز عروسی او کم شود. علاوه بر این در صورتی که منوی وی آی پی این سالن را انتخاب کنید گریمور همراه با شما فرستاده می‌شود تا در طول مراسم و فیلمبرداری در کنار شما باشد، مدل موهای شما را تغییر دهد یا در صورت ایجاد اشکال در گریم آن را درست کند.

سالن آس

سالن آس با مدیریت محمد کاشانی واقع در تهرانپارس به فعالیت تخصصی در حوزه گریم داماد می‌پردازد. تیم حرفه ای و متخصص آس آقا داماد را در طول مراسم از صبح تا شب همراهی می‌کنند تا نگرانی‌های آقا داماد را از این بابت از بین ببرند. تخصص و تجربه دو عاملی است که تیم آس را در این راستا به موفقیت رسانده است.

بزمینه ضمن آرزوی بهترین ها برای شما عروس دامادهای عزیز شما را به خواندن این مقالات دعوت می کند:



به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت