آقایان شیک پوش و خوش استایل بخوانند!

آقایان شیک پوش و خوش استایل بخوانند!

فهرست عناوین

پیروی از مد مورد پسند بسیاری از آقایان نیست اما برای شیک پوش بودن، پیروی از برخی قوانین و اصول در پوشیدن لباس جز واجبات است. علاوه بر این هرچقدر هم که بگوییم از روی ظاهر افراد نباید قضاوتشان کرد، باز هم تاثیری که لباس پوشیدن شما بر روی نظر طرف مقابل می‌گذارد قابل انکار نیست. در این مقاله ما در تیم بزمینه بایدها و نبایدهایی را پیرامون تیپ و استایل لباس پوشیدن برای آقایان بیان کرده‌ایم تا آقایانی که به شیک پوشی خود اهمیت می‌دهند بتوانند از این نکات استفاده کنند.

کفش‌های تمیز و براق نشانه شخصیت و آراستگی شما هستند

پوشیدن کفش‌های کهنه و پاره کل استایل شما را زیر سوال می‌برد. همواره سعی کنید کفش‌هایتان را تمیز کنید و واکس بزنید. همینطور در نظر داشته باشید همیشه خرید یک کفش با دوام می‌تواند بهتر از خرید چند کفش بی کیفیت با عمرکوتاه و ظاهر شکننده باشد.

برندهای معروف همیشه بهترین انتخاب نخواهند بود.

این که در خرید لباس تنها برند آن برای شما مهم باشد نکته خوبی نیست. سعی کنید در خرید لباس استایل خود را در نظر بگیرید و لباسی در تناسب با اندام و شخصیت خود تهیه کنید.

در پوشیدن لباس‌های چرم افراط نکنید!

کت چرم معمولا هم برای خانم ها و هم برای آقایان جذاب است. اما پوشیدن شلوار و کلاه و... چرم مناسب همه افراد و همه جا نیست؛ مثلا برای افرادی که پر یا چاق، پوشیدن کت چرم ممکن است زیبا باشد اما پوشیدن شلوار چرم در برخی موارد جالب از آب در نمی آید. بنابراین در خرید اقلام چرم افراط نکنید.

همیشه و همه جا صندل مناسب نیست!

اگر قصد پوشیدن صندل دارید جوراب را فراموش کنید. در صورتی که با نمایان بودن پاها مشکل دارید صندل‌هایتان را کنار بگذارید. علاوه بر این صندل مناسب فصول گرم سال و کنار استخر و ساحل است. از پوشیدن صندل در همه فصول خودداری کنید.

از لباس‌هایتان درست نگه داری کنید

لباس‌های خود را به صورت منظم آویزان کنید و مرتب تا بزنید تا عمر بیشتری داشته باشند. لباس‌های بافت را آویزان نکنید تا شکل خود را از دست ندهند. در شستشوی لباس‌ها و رنگ ندادن آن‌ها به یکدیگر دقت کنید.

در فضای بسته عینک آفتابی نزنید!

برخلاف تصور افرادی که گمان می‌کنند در فضای بسته نیز عینک دودی جذاب است اصلا به این صورت نیست و عینک آفتابی در محیط بسته جالب به نظر نمی‌رسد. عینک دودی در نور آفتاب استفاده می‌شود و حتی در محیط باز هم در صورت ملاقات با فرد آشنا، ادب حکم می کند عینک آفتابی را بردارید و به آشنایان سلام کنید.

استفاده از جین های رنگی و طرح دار ممنوع!

جین‌های رنگارنگ مثل زرد، بنفش، قرمز و.... جذابیت شما را می‌کاهد؛ بنابراین بهتر است جین‌های تیره یا آبی روشن را به تن کنید. از پوشیدن شلوار هایی با زاپ زیاد و بزرگ خودداری کنید. جین‌های طرح‌دار و فانتری مناسب یک آقا نیستند. جین‌های ساده می‌تواند جذابیت خیلی بیشتری داشته باشند. همچنین اگر نگران جذابیت خود هستید از پوشیدن شلوارهای جین با جیب بزرگ خودداری کنید. شلوار جین خود را به اندازه مناسب کوتاه کنید تا به کفشتان گیر نکند. شلوارهای جین با طرح پاره و ریش ریش مناسب ملاقات های رسمی نیستند!

لباس های خیلی گشاد یا خیلی تنگ نپوشید!

شما یک آقا هستید و بهتر است یاد بگیرید بدون حضور نفر دوم برای خود لباس تهیه کنید. هیچ گاه به امید چاق شدن یا لاغر شدن لباس نخرید و سایز مناسب را انتخاب کنید؛ زیرا همانقدر که لباس های تنگ نازیبا هستند، لباسهای گشاد نیز استایل را زیر سوال می برند.

نسبت به ظاهر خود بی تفاوت نباشید!

ست نکردن لباس‌ها یا پوشیدن لباس‌های نامناسب در موقعیت نامناسب یا لباسهایی با سایز بزرگتر یا کوچکتر، از جذابیت شما می‌کاهد. در هر فصل از رنگها و لباسهای مناسب آن فصل استفاده کنید.

شلوار فاق کوتاه و افتان مناسب نیستند

شلوار‌های فاق کوتاه سبب نمایان شدن پشت کمر شما و لباسهای زیرین شما می‌شوند که این صحنه به هیچ عنوان خوشایند نیست. بنابراین شلوارهایی که لباس زیر شما را نمایان می‌کند نپوشید. هیچ کس علاقه ای به دیدن لباس زیر شما ندارد.

رنگ کفش و جوراب باید متناسب باشند

پوشیدن جوراب سفید برای کفش مشکی مناسب نیست. هیچ گاه این نکته را از یاد نبرید، بهتر است جوراب شما از شلوارتان تیره تر باشد. در مورد انتخاب رنگ جوراب و کفش این مقاله را بخوانید.

کمربند و کفش با هم ست می شوند

بهتر است کمربند و کفش خود را از یک رنگ انتخاب کنید. برای مثال کمربند قهوه ای مناسب پوشیدن با کفش مشکی نیست. در صورتی که می‌توانید بند ساعت خود را نیز با کفش و کمربندتان ست کنید.

لباس‌های با کیفیت بخرید!

به جای داشتن چندین لباس بی کیفیت یک لباس با کیفیت بخرید. در استایل شما تاثیر به سزایی خواهد داشت. لباس‌های باکیفیت و خوش دوخت شما را خوش‌تیپ‌تر نشان می‌دهد. به شما توصیه می کنیم مقاله راهنمای انتخاب کت و شلوار بر اساس اندام را حتما مطالعه کنید.

کت خز چندان مناسب آقایان نیست!

کت‌های خز برای آقایان مخصوصا آقایان جوان مناسب نیستند. این کت‌ها قیمت‌های بالایی دارند ولی جذابیت مثبتی برایتان ایجاد نمی‌کنند. بهتر است از کت‌های چرم، فوتر یا سایر انواع موجود در بازار تهیه کنید.

لباس‌های عجیب و رنگی رنگی نپوشید!

بعضی افراد برای جلب توجه لباس‌های مضحک و عجیب و غریب تن می‌کنند. شاید این نوع لباس‌ها توجه سایرین را به شما جلب کند اما مطمئن باشید از نوع مثبت نیست. لباس‌های معقول بپوشید و در استایل مناسب یک جنتلمن ظاهر شوید.

به سه نکته کوتاه دیگر نیز توجه کنید:

  1. یک انتخاب شیک برای آقایان در فصل بهار و پاییز دستمال گردن است.
  2. به قد کروات توجه کنید چون نباید از کمربند تجاوز کند.
  3. در مورد تفاوت تاکسیدو و کت شلوار این مقاله را بخوانید.

اگر دوست دارید تا بهترین استایل را از آن خود کنید، ما بهترین ها را به شما معرفی می کنیم. اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت