مراسم عقد در بالن

مراسم عقد در بالن

فهرست عناوین

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی حال خوشی دارید برای ابراز نهایت خوشحالی خود از اصطلاح پرواز کردن استفاده کنید. پرواز رویاییست که از دیر باز بشر در پی راه هایی برای تحقق آن بوده است. رویایی که امروزه به طرق مختلف به واقعیت پیوسته است. از طرفی وصال معشوق نیز از سالهای دور سوژه ناب شاعران بوده و رسیدن به یار آرزوی هر انسان عاشقی است.

پرواز کبوترها؛ نمادی زیبا در عروسی

معمولا عروس و دامادها مایلند که روز عقد خود را به صورتی خاص و منحصر به خودشان رقم بزنند از این رو از هفته ها و ماه‌ها در پی ایده های خلاقانه و نوآوری های ناب هستند تا بهترین روز زندگی‌شان را به بهترین شکل رقم بزنند. کاملا آشکار است که هرچه بودجه در نظرگرفته شده بالاتر باشد به گزینه های بیشتر و بهتری می‌توان فکر کرد. همچنین سالهاست که در مراسم عقد و عروسی، بعنوان نمادی از پرواز و رهایی، از کبوترهای سفید استفاده می کنند. حال به این فکر کنید که خود شما به پرواز دربیایید. حتی تصور اینکه در حین پرواز در آسمان پیوند عاشقانه تان را جاودانه کنید، برای بسیاری از شما هیجان انگیز است.

عروسی در بالن، تجربه واقعی پرواز 

یکی از هیجان انگیزترین و جالبترین وسایل پرواز بالن است. اگر به دنبال خلق روزی استثنایی و لحظاتی خاطره انگیز در روز عقد خود هستید، می‌توانید این گزینه را در ذهن داشته باشید. تصویری از یک بالن که شما و همسر آینده تان در آن حضور دارید و از زمین بلند می شوید، تصویری رمانتیک از شروع زندگی مشترک شماست.

بالن رنگارنگی که حس شادی و نشاط را به بیننده القا می کند از زمین دور می شود و به آسمان ها می رود. بالنی که قرار است پیوند عاشقانه شما را در دل خود ثبت کند. وصالی که در آسمان اتفاق بیفتد رویای دست نیافتنی هر دختر و پسر جوانیست که در آستانه ی ازدواج قرار دارد.

حضور تصویر بردار شما همراه با یک عاقد در بالنی که شما در آن قرار گرفته اید، تمام چیزی است که می تواند رویای شما را به واقعیت تبدیل کند. اگر مشکلی بابت هزینه ندارید، می توانید مهمانان خود را در بالن های دیگر به همراه داشته باشید تا هم از طبیعت بکر و زیبای اطراف تهران لذت ببرند هم شما را در سفر رویایی‌تان همراهی کنند. مطمئنا این گونه برای همراهان شما نیز روزی با شکوه، حیرت انگیز و به  یاد ماندنی رقم خواهد خورد. بهتر است برای فیلم برداری 2 دوربینه عمل کنید. یک فیلم بردار از پایین و سطح زمین فیلم برداری کند و یک فیلم بردار همراه شما سوار بالن باشد.

برنامه ریزی برای عروسی در بالن

تنها چیزی که باید مد نظر قرار دهید، این است که زمان سفر شما با بالن در ایران معمولا صبح زود و به صرف صبحانه است. مدت سفر با بالن در حدود یک ساعت است. که پیش از آن هنگام صرف صبحانه آماده سازی بالن رویاهای خود را مشاهده می‌کنید.

در صورت تمایل می توانید پیوند خود را درون بالن و سکوت نامتناهی آسمان بی کران انجام دهید و جشنی در همان شب در کنار عزیزانتان برگزار کنید و فیلمی که توسط فیلمبردارتان صبح همان روز گرفته شده است را در مراسم برای مهمانان پخش کنید و شاهد شگفتی، هیجان و تعجب آن ها شوید. می توانید سالن مراسم را با عکس‌هایی که داخل و در کنار بالن رنگارنگ خود گرفته اید تزئین کنید.

توصیه بزمینه این است که اگر استایل عروسی شما فانتزی یا یونیک و خلاق است، حتما به گزینه سفر با بالن فکر کنید. می توانید برای عکاسی فرمالیته هم به این گزینه فکر کنید. بهتر است پکیج لوازم آرایش و چند دست لباس اضافی همراه داشته باشید. حرکت تور شما در باد می تواند عکس‌های هیجان انگیزی خلق کند. دسته گلتان را فراموش نکنید و با لبخند زیبایتان بهترین خاطرات را در قالب عکس ثبت کنید.

کافی است با صرف هزینه، رویای خود را تحقق بخشید و سالیان سال با بستن چشم هایتان، پرواز بر بالن را در مهمترین روز زندگیتان به خاطر آورید و آرامشی که در آن روز تجربه کردید را در دل و جانتان جاودانه کنید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

عسل بانو | 1397 مهر 14


چه ایده ی نابی .... فقط به شرطی که از ارتفاع نترسیم

سروش | 1397 مهر 18


خیلی تجربه جالبیه. ولی تو ایران هم خیلی کمه و هم خیلییییی گرون!

ستاره | 1397 مهر 22


خیلی جالبه و هیجان انگیز
ولی تو ایران من یه دونه رو سراغ دارم که خیلی گرونه
البته واسه تولدش رو میدونم
که نفری دو میلیون و 500 میگیرن

شاهد | 1397 اسفند 26


پرواز قشنگه اما این نوعش شاید یکمی قشنگتر هم باشه................@!

nargas | 1398 خرداد 04


عالیه وای.........