معرفی ۱۲ باغ عمارت عکاسی برتر در تهران

معرفی ۱۲ باغ عمارت عکاسی برتر در تهران

فهرست عناوین

عکاسی و ساخت کلیپ عروسی و فرمالیته شاید بهترین چیزی باشد که خاطره مهم ترین روز زندگی شما را همیشگی می کند. این روزها برای گرفتن عکس های روز عروسی، زوج ها باغ عمارت های مختلف عکاسی با مناظر مختلف را انتخاب می کنند تا بتوانند تصاویری متفاوت و زیبا داشته باشند. اگر مراسم ازدواج و عقد شما هم نزدیک است، ما در این بخش شما را با بهترین باغ عمارت عکاسی در تهران آشنا می کنیم. 

باغ عمارت دل آرا 

یکی از بهترین باغ عمارت های عکاسی در تهران که سه عمارت عکاسی جداگانه داخل خود دارد، باغ عمارت دل آرا است. این باغ عمارت بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای داشته و می تواند پاسخگوی تمامی زوج های جوان با هر سلیقه و خواسته ای باشد.
باغ و طبیعت بسیار زیبا و متفاوت فضای بیرونی و طراحی لاکچری عمارت ها شما را چند ساعت به اروپا و لاکچری ترین کشورها می برد! فیلم برداری و عکاسی در این مجموعه با جدید ترین و حرفه ای ترین تجهیزات انجام شده تا در نهایت شما از نتیجه کار رضایت کامل به دست آورید.
این باغ عمارت عکاسی در شهریار واقع شده و شما می توانید برای ثبت شیرین ترین روز زندگیتان روی پرسنل آن حساب کنید.

باغ عمارت ویکتوریا 

اگر برای عکاسی و فیلم برداری مراسم عروسیتان دنبال یک لوکیشن اروپایی، لاکچری و شیک هستید، بدون شک باغ عمارت ویکتوریا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
فضای داخلی و بیرونی عمارت این باغ به سبک کاملا اروپایی و شاهانه ساخته شده است تا شما بتوانید عکس هایی متفاوت و زیبا بگیرید. مجموعه این باغ عمارت به اندازه ای زیبا است و لوکیشن های متفاوتی برای عکاسی دارد، که شما حتی می توانید عکس ها و فیلم فرمالیته خود را نیز آن جا بگیرید.
رفتار پرسنل و کادر این مجموعه بسیار گرم و حرفه ای است و شما در چند ساعت کاملا احساس راحتی و آرامش خواهید کرد. می توانید همراه با ساقدوش ها و دوستانتان در تایمی که از قبل رزرو گرده اید، در باغ حاضر شده و علاوه بر گرفتن تصاویری زیبا، از کنار هم بودنتان لذت ببرید. این باع زیبا نیز در اطراف شهریار واقع شده است.

باغ ورسای 

اگر دوست دارید علاوه بر عکاسی متفاوت و زیبا، قدم زدن در خیابان های فرانسه و ایتالیا را نیز تجربه کنید، کافی است عکاسی مراسم خود را به باغ ورسای بسپارید.
در این مجموعه متفاوت و زیبا، باغ کاخ ورسای فرانسه، خیابان برندهای پاریس، بخشی از ونیز ایتالیا، بخشی از ویلای هادریان ایتالیا، بخشی از صخره های نوادا به شکل بسیار زیبایی طراحی شده تا شما بتوانید عکس هایی بسیار زیبا و فوق حرفه ای بگیرید.
علاوه بر مکان های تاریخی و معروف مهمی که در بالا اشاره شد، در این باغ عمارت عکاسی، کشتزار و مزرعه گل آفتاب گردان، باغ میوه، دو باغ با سبکی مدرن و بسیار زیبا نیز وجود دارد که شما می توانید در آن ها عکاسی کنید.
اگر به لوکیشن های کلاسیک نیز علاقه مند هستید، عکاسی در عمارت کاخ کشاورزی روسیه، دهکده انگلیسی و یا کلیسای سن سباستین می تواند همان چیزی باشد که دنبال آن بودید. در واقع تنوع لوکیشن های عکاسی در این مجموعه به قدری است که می توانید هزاران عکس متفاوت و زیبا بگیرید.

عمارت احتشامیه 

باغ عمارت عکاسی دیگری که در تهران می توانید روی کیفیت، قیمت مناسب و لوکیشن های زیبای آن حساب کنید، عمارت احتشامیه است. اگر مراسم عروسی شما در فصل زمستان است، می توانید از فضای بسیار زیبای داخل عمارت برای عکاسی و فیلم برداری استفاده کنید. در فصل های دیگر طبیعت و فضای بیرونی مجموعه و باغ به قدری زیبا است که می توانید عکس هایی بسیار زیبا و متفاوت بگیرید.

پرنسا پارک 

یکی از زیباترین و متفاوت ترین باغ عمارت های عکاسی که می توانید برای ساخت کلیپ فرمالیته، عروسی یا مدلینگ استفاده کنید، پرنسا پارک تهران است. در این مجموعه شما می توانید لوکیشن های طبیعی مختلفی از رودخانه، جنگل، برکه یا حتی کویر ببینید. شما می توانید تنها ظرف مدت کوتاه چند ساعت، ایران گردی یا حتی جهان گردی کرده و بدون نیاز به پرداخت هزینه های بالا برای ساخت کلیپ در خارج از کشور، یک کلیپ متفاوت بسازید.
علاوه بر طراحی مکان های طبیعی، در این پارک قلعه های عصر رنسانس، عمارت رومی و لوکیشن های کلاسیک و مدرن بسیاری طراحی شده است تا شما بتوانید عکس هایی لاکچری و زیبا بگیرید.
این باغ عمارت عکاسی در جاده تهران، سعید آباد واقع شده و بیش از ۲۰ هزار متر مربع وسعت دارد. کافه داخلی، اتاق پرو، اتاق ادیت، محل استراحت، پارکینگ خصوصی از دیگر مزایای این مجموعه به شمار می رود.

باغ عمارت مانلی 

باغ عمارت عکاسی برتر دیگر در تهران، باغ عمارت مانلی با راهروهای معروف و رویایی آن است. در مجموعه باغ مانلی پنج راهرو یا کوچه باغ با طبیعت و ظاهرهای متفاوت وجود دارد که هر کدام برای خود دنیایی دارند.
عمارت مانلی چه از بیرون و چه از داخل فضای بسیار شیک و لاکچری دارد و می تواند زیبایی عکس ها و تصاویر شما را دو چندان کند. این مجموعه باغ عمارت نیز در شهریار واقع شده است.
در صورتی که بخواهید از باغ به صورت عمومی اسنفاده کنید، باید هزینه ای حدود ۷۰۰ هزار تومان به صورت تایم آزاد و برای عمارت ساعتی ۳۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

باغ عمارت اردیبهشت 

باغ عمارت اردیبهشت از دیگر مکان هایی در تهران است که می توانید عکاسی مراسم عروسی، فرمالیته یا مراسم های دیگر خود را آن جا انجام دهید.
یکی از ویژگی های جذاب این باغ، داشتن فضاهایی متفاوت برای عکاسی اسپرت، کلاسیک، سنتی و اعیانی است. علاوه بر طراحی فضای داخلی و بیرونی از وسایل مختلفی مانند ماشین های قدیمی و دیگر تجهیزات سنتی استفاده شده که به عکس های شما ظاهری متفاوت و جذاب می دهد.
این باغ عمارت زیبا در انتهای اشرفی اصفهانی واقع شده و شما می توانید آن را به صورت اختصاصی و یا آزاد رزرو کنید.

باغ عمارت ملک دربند 

اگر دوست دارید عکاسی مراسم عروسی خودتان را در یک عمارت قدیمی و اعیانی به جا مانده از دوران قاجار انجام دهید، باغ عمارت ملک دربند بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
این باغ عمارت قدیمی که مالکیت خصوصی دارد، چند سالی است برای عکاسی زوج های جوان مورد استفاده قرار می گیرد. این بنای فاخر در شمال تهران، بدون شک می تواند تصاویر بهترین روز زندگی شما را دیدنی تر کند.

باغ عمارت عکاسباشی 

از دیگر باغ عمارت های عکاسی که در این بخش به شما پیشنهاد می دهیم، باغ عمارت عکاسباشی در انتهای اشرفی سیمون، بعد از میدان دانشگاه واقع شده و دارای لوکس ترین و متفاوت ترین لوکیشن های عکاسی عروس و مدلینگ است.
این مجموعه نیز دارای عمارت های مختلف و لوکیشن های کلاسیک و اسپرت بوده و شما می توانید تصاویر و عکس هایی مطابق با سلیقه خود بگیرید.

باغ عمارت شاهی 

اگر دوست دارید، عکس ها و کلیپ عروسی شاهانه داشته باشید، باغ عمارت شاهی مناسب ترین مکان برای عکاسی شما خواهد بود. این باغ عمارت در ورودی شهریار واقع شده و فضای بسیار بزرگ با لوکیشن های متفاوت دارد.
در این مجموعه دو عمارت بزرگ با طراحی هایی متفاوت و بسیار زیبا وجود دارد که بابت رزور هر ساعت باید حدود مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنید. هزینه استفاده عمومی باغ نیز بدون محدودیت ساعت ۷۰۰ هزار تومان می باشد. رفتار پرسنل این مجموعه و عملکرد آن ها بسیار حرفه ای و دوستانه است تا استرس های مهم ترین روز زندگیتان کم تر شود.

بهترین آتلیه های تهران

استودیو پرنسا مشاهده این کسب و کار
آتلیه عروس پارمیس مشاهده این کسب و کار

باغ عمارت عکاسی گل مریم 

اگر دوست دارید کلیپ عروسی و فرمالیته خود را در خارج از کشور تهیه کنید و پرداخت هزینه های آم برایتان سخت است، عکاسی در باغ عمارت گل مریم دقیقا همان کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب تر به شما ارائه خواهد کرد.
در این باغ عمارت جاذبه های طبیعی مانند رودخانه و جنگل به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است به طوری که حتی شما می توانید در آن قایق سواری کنید! عمارت های این مجموعه نیز بسیار متفاوت و شیک بوده و شما می توانید خاطرات شیرینتان را به زیباترین شکل ممکن ماندگار کنید.
هزینه عکاسی در باغ عمارت عکاسی گل مریم بسیار مناسب است. هزینه یک ساعت عکاسی در عمارت همراه یک ساعت آتلیه و هی شات ۶۰۰ هزار تومان و هزینه تایم آزاد باغ عمومی همراه با آتلیه و هلی شات ۶۰۰ هزار تومان است.
علاوه بر باغ عمومی، یک باغ خصوصی نیز در لین مجموعه قرار داشته که برای رزرو آن باید حدود ساعتی ۱میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

باغ عمارت نارون 

باغ عمارت عکاسی دیگری که در لواسان واقع شده و بسیار زیبا و شیک است، باغ عمارت نارون می باشد. این مجموعه ۳۸۰۰ متر مربع مساحت داشته و عمارت آن دارای ۴ طبقه مختلف است.
هر کدام از طبقات دارای طراحی و چیدمانی متفاوت، اصل و بسیار شیک است. استخر روباز و سرپوشیده آن دست عکاسان را برای ثبت تصاویری متفاوت باز گذاشته است. فضای بیرونی و تراس های این باغ عمارت عکاسی تهران به قدری زیبا است که سخت پسند ترین زوج های جوان را نیز شیفته خود می کند.

باغ عکاسی گل موگه

این لوکیشن مخصوص عکسبرداری و فیلمبرداری، در شهریار واقع شده است و عمارتی زیبا و استخری بزرگ به همراه گلخانه و باغی سرسبز برای عکاسی زوج های جوان دارد. آتلیه های بسیاری در تهران با این باغ عکاسی قرارداد دارند و از فضای روستیک و خاص آن برای ثبت عکسها و فیلمهای زیبا بهره می برند. 
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت