انتخاب مدل لباس عروس بر اساس فرم اندام

انتخاب مدل لباس عروس بر اساس فرم اندام

فهرست عناوین

طراحان مد و لباس بر این باورند که هر قدر به تناسب لباس عروس با اندام بیشتر دقت شود، عروس آراسته تر و بی نقص تر  به نظر خواهد رسید. حال اگر کمی ریز بینانه تر به معقوله انتخاب مدل لباس عروس بیندیشیم، خواهیم دید که باید مشخص شود که اندام شما به چه شکلی است تا مناسب ترین مدل برای یک لباس عروس برازنده انتخاب شود. ادامه مقاله را بخوانید.

5 مدل محبوب لباس عروس

مدل ساده یا A line

این مدل لباس عروس دامنی شبیه حرف A انگلیسی دارد و به طور کلی رایج ترین مدل از زمان های بسیار قدیم بوده است. نوع پلیسه آنها نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل  لوکس یا لاکچری

مدل لوکس، لباس عروس‌هایی را شامل می شود که دامن های پفی دارند و از چند لایه شیفون و تور برای دوختن آن مورد استفاده قرار می گیرد. نوع بسیار مجلل تر این لباس با پارچه های ساتن طرح‌دار با گیپورهای درشت و زیاد است.

مدل مجلسی

این مدل لباس عروس از بالا تا به پایین به صورت راسته دوخته می شود و برای عروس خانم هایی با اندام سبک و ریز بسیار مناسب است.

مدل یونانی

از بالاتنه تا زیر باسن این مدل لباس عروس کمی به بدن می چسبد و تا به انتها کمی گشاد تر می شود. عروس خانم هایی که به جشن عروسی رمانتیک علاقه دارند، مطمئنا این مدل را می پسندند.

مدل ماهی یا پری دریایی

یکی از مدل های بسیار زیبای لباس عروس که برای خانم هایی که ریزه نقش هستند بسیار مناسب خواهد بود، مدل ماهی است. از بالا تا ریز ران این لباس عروس کاملا به بدن می چسبد و از  دامن از قسمت زانو به پایین گشاد و پف دار می شود.

اندام شما چه شکلی است؟

اندام گلابی شکل: اگر اندازه شانه ها و به طور کلی بالاتنه شما باریک تر از پایین تنه (خصوصا باسن) شما باشد، اندامی گلابی شکل دارید. بهترین مدل لباس برای این نوع اندام به ترتیب مدل های ساده، لوکس، یونانی و مدل ماهی است.

اندام سیبی شکل: افرادی که اندام به اصطلاح سیبی شکل دارند، سایز کمر، سینه و باسن آنها تقریبا باهم یکسان است و تناسب طبیعی دارد. مناسب ترین انتخاب برای این فرم اندام، مدل ساده و یونانی است.

اندام ساعت شنی: مانند فرم بدن اکثر مدل ها، اندام ساعت شنی به این صورت است که سایز کمر باریک بوده و حجم و سینه ها و باسن باهم مساوی است. مسلم است که افرادی با چنین اندام متناسبی تمام مدل های لباس عروس را می توانند به تن کنند.

اندام مستطیلی شکل: در فرم مستطیلی شکل تمامی قسمت های بدن باهم هم سایز هستند و کمر خیلی باریک دیده نمی شود. برای انتخاب بهترین مدل لباس عروس بهتر است از مدل ساده یا مدل لوکس استفاده شود تا کمر باریک تر به نظر برسد.

اندام مثلثی وارونه: بسیاری از افراد به اصطلاح چهارشانه در این دسته قرار می‌گیرند که معمولا عرض شانه و سینه هایشان از باسن آنها بیشتر است. بنابراین در انتخاب بهترین مدل لباس عروس بهتر است از مدل های ساده، لوکس و یونانی استفاده شود.ج

با این حال قبل از اینکه به سراغ خرید یا اجاره لباس عروس تان بروید، بهتر است ابتدا با تست استایل شناسی، سبک عروسی تان را بشناسید تا دید بهتری نبست به لباس عروس مورد نظرتان پیدا کنید. البته اگر فرصت زیادی تا عروسی تان باقی مانده است و از اندامتان راضی نیستید می توانید با برنامه تناسب اندام 6 ماهه، خودتان را به شرایط ایده آلتان نزدیک کنید. و در اخر روز عروسی روز شماست! هر لباسی که در آن احساس راحتی می کنید و آن را دوست دارید بپوشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

titi | 1397 مهر 08


چه خوب که اینقدر دقیق راهنمایی کردید...ممنونم واقعا

افسانه | 1397 مهر 15


من خوش هیکلم همه چی بهم میاد ))))