بهترین سالن های زیبایی و میکاپ آرتیست های تهران

بهترین سالن های زیبایی و میکاپ آرتیست های تهران

فهرست عناوین

میل به زیبا دیده شدن از دیرباز از دغدغه های بشر به ویژه خانم ها بوده است. هر دخترخانمی معمولا مهمترین روز زندگی خود را روز عروسی خود می داند. بسیاری از اقوام آقا داماد برای اولین بار عروس خانم را در شب عروسی ملاقات می‌کنند. چه بسا اولین تصویری که از عروس خانم در ذهن آنها نقش میبندد در دیدارهای بعدی قابل تغییر نباشد. لباس، میکاپ و مدل موی عروس مهمترین پارامترهای ظاهری را تشکیل می دهند. اگر در اثر ناآگاهی انتخاب درستی نداشته باشید سالیان سال نه تنها علاقه ای به دیدن فیلم عروسی خود ندارید بلکه از فکر کردن به شب عروسی احساس آزار می کنید. بنابراین سعی کنید انتخاب های خود را بر اساس آگاهی ناشی از تحقیق و بررسی انجام دهید تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب با کمترین درصد خطا را داشته باشید و شب عروسی شما همان شب رویایی ای باشد که انتظارش را داشتید.

در این مقاله قصد داریم یکی از مهمترین بخش های عروسی یعنی سالن زیبایی و میکاپ آرتیست را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم به انتخاب بهتر شما کمک کنیم. ابتدا به بیان معیارهایی که در انتخاب سالن زیبایی باید مد نظر قرار دهید، می پردازیم سپس با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان بزمینه با معرفی بهترین آرایشگاه‌های تهران سعی در راهنمایی شما داریم. در نهایت این شما هستید که با توجه به انتظارات خود می توانید از بین گزینه های پیشنهادی آرایشگر مراسم عروسی خود را انتخاب کنید:

بودجه

شاید بتوان مهمترین پارامتر در انتخاب های مختلف عروسی را بودجه در نظر گرفته شده دانست. زیرا ممکن است یک آرایشگر را مطابق با معیارها و بررسی های مختلف انتخاب کنید، اما در آخر متوجه قیمت بالای پکیج عروس سالن مورد نظر شوید! آن وقت مجبورید تمام وقتی که برای تحقیق و بررسی قرار داده اید را نادیده بگیرید.

اخلاق آرایشگر

شاید پیش از عروسی، از نظر خانم ها پارامتر اخلاق معیار مهمی برای انتخاب آرایشگر نباشد، اما با تحقیقات انجام گرفته توسط کارشناسان بزمینه و بررسی تجربیات عروس خانم های گذشته، خلق و خوی آرایشگر بیشتر از آنچه فکرش را بکنید حائز اهمیت است. بسیاری از عروس خانمها علاقه‌مند هستند تا درباره ی آرایش و مدل موی خود اظهار نظر کنند اما با برخورد بد آرایشگر مواجه می شوند! یا عروس خانم هایی بودند که به علت پلک زدن زیاد هنگام  آرایش چشم با فریادهای آرایشگر رو برو شدند. آرایشگر شما آغاز کننده یکی از مهمترین روزهای زندگی شماست. آرایشگری که چهره ی عبوسی دارد برای شما ایجاد تنش و استرس می کند. کسی را انتخاب کنید که بتوانید با او لحظات خوشی را تجربه کنید. بعضی از آرایشگر ها چون هرروز عروس دارند فراموش می کنند که این روز برای شما تکرار شدنی نیست. کسی را برگزینید که با لبخند و روی خوش به شما بهترین حس ها را منتقل کند.

محدوده قرارگیری سالن زیبایی

محل قرار گیری سالن، نزدیکی آن به محل عکاسی و دسترسی راحت آن بسیار مهم است. در روز عروسی گاهی هر دقیقه ماندن در ترافیک برای عروس و داماد به اندازه چند ساعت می گذرد. از آنجا که کارهای روز عروسی فشرده است، صرفه جویی در مسافت و زمان کار بسیار عاقلانه ای است.

سبک آرایش

غالبا هر آرایشگری به تخصص در یک سبک میکاپ شهرت دارد. اگر به سبک آرایش شب عروسی خود اطمینان دارید، می‌توانید مطابق با سبک مورد نظر خود آرایشگر مناسب را انتخاب کنید.

فضای سالن زیبایی

چند ساعت ابتدایی روز عروسی شما، در سالن زیبایی می گذرد. مهم است که این فضا با روحیات شما سازگار باشد. بعضی از عروس خانم ها ترجیح می دهند در سالنی آماده شوند که آرام و خلوت باشد. برخی دیگر دوست دارند تا سایر مشتری ها و افراد حاضر در سالن فضای شادی برایش فراهم کنند. بعضی افراد نیز حساسیتی در این مورد ندارند. روحیات خود را بشناسید تا در روز عروسی اذیت نشوید.

وقت شناس بودن

طی چندین سال تجربه ای که کارشناسان بزمینه بدست آورده اند، بزرگترین مشکلی که عروس خانم ها با آرایشگر خود پیدا می کنند دیر آماده کردن آن هاست. اغلب این تاخیر سبب ایجاد استرس و تشویش در عروس خانم ها می شود. از علل اصلی این مسئله می توان به حضور دیرهنگام آرایشگر در آرایشگاه و قبول تعداد زیاد عروس در یک روز و نداشتن محدودیت در این مورد اشاره کرد. بنابراین این مورد را حتما همچون موارد دیگر جدی بگیرید.

داشتن تخصص کافی

یک آرایشگر خوب باید گریمور خوبی هم باشد. او باید بتواند با نگاه به صورت وحتی لباس عروستان تشخیص دهد چه مدل مو و آرایشی مناسب شماست. او باید با فرم های مختلف صورت آشنا باشد تا بتواند بهترین گریم را روی صورت شما پیاده کند.

از لوازم آرایش خوب استفاده کند.

مارک لوازم آرایش مورد استفاده ی آرایشگر را بررسی کنید. لوازم آرایشی بی کیفیت تا چند ساعت بیشتر روی صورت نمی ماند و روی پوست جلوه ی خوبی ندارد. بعضی از آرایشگرها که اغلب سابقه ی زیادی ندارند، هنگام بستن قرارداد از مارک های معروف لوازم آرایش نام می برند، اما هنگام استفاده از برند‌های متفرقه استفاده می‌کنند. بنابراین در روز عروسی هم خوب دقت کنید تا سرتان کلاه نرود.

در آخر توصیه اکید ما به شما این است که به هیچ عنوان به دیدن آلبوم نمونه کار آرایشگاه ها اکتفا نکنید. چرا که آلبوم نمونه کار توسط آتلیه های حرفه ای و با نورپردازی و رتوش خوب تهیه می شوند. حتما از نزدیک عروس های واقعی (نه مدل هایی که صورت بدون نقصی دارند) را ببینید تا بتوانید با اطمینان تصمیم به انتخاب آرایشگاه بگیرید.

لیست زیر پس از بررسی های انجام گرفته توسط کارشناسان بزمینه از بین صدها آرایشگر و سالن زیبایی به دست آمده است.


بهترین سالنهای زیبایی و میکاپ آرتیست های تهران


سالن زیبایی شبنم نظیف 

سالن زیبایی شبنم نظیف واقع در غرب تهران آماده همکاری در ساختن بهترین روز زنگیتان می‌باشد. این سالن با مدیریت خانم نظیف، یکی از حرفه‌ای‌ترین میکاپ آرتیست‌های عروس است. کلیه خدمات عروس نظیر درست کردن ناخن‌ها، اکستنشن و شینیون، لیفت مژه و ابرو به همراه میکاپ و گریم تخصصی عروس و هر آنچه که نیاز داشته باشید را می‌توانید در این سالن زیبایی استفاده کنید. این سالن از ترکیب بهترین برندهای موجود، مناسب میکاپ شما استفاده می‌کند. 

سالن زیبایی خالق 

سالن زیبایی خالق از سالن های قدیمی و نام آشنای منطقه شرق تهران است. مدیریت این سالن سرکار خانم خالق هستند که دقت و ظرافت کار ایشون زبانزد خاص و عام است.


سالن زیبایی نقره نگار

غیر ممکن است در محدوده شرق تهران زندگی کنید و اسم سالن زیبایی نقره نگار را نشنیده باشید. این سالن بزرگ و شیک با مدیریت خانم شایگان اداره می شود و همه سلایق را پوشش می دهد

سالن زیبایی لی لی

سالن زیبایی لی لی در سال ۱۳۸۷ با مدیریت خانم لیلا رضایی در منطقه سعادت آباد، افتتاح شد. در حال حاضر سالن جدید VIP لی لی در بلوار ایران زمین (غرب تهران) با ۳۰ نفر پرسنل و در محیطی خوش‌آیند و مجلل،‌ میزبان شما مشتریان عزیز می‌باشد. کلیه خدمات مورد نیاز بانوان نظیر رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مانیکور و پدیکور، طراحی ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، کاشت مژه، با بهترین کیفیت و جدیدترین متد مهیا است. طبق مشاهدات کارشناسان بزمینه اغلب میکاپهای این سالن در سبک مدیوم و غلیظ است.

سالن زیبایی سرمه وسمه

سالن زیبایی سرمه وسمه از سال 1375 با مدیریت سرکار خانم موسوی در منطقه مرزداران واقع در غرب تهران افتتاح گردید و اکنون دو شعبه در سعادت آباد و مرزداران دارد. شما عروس خانمها می‌توانید با انتخاب این سالن ساعات اولیه بهترین روز زندگی خود را در محیطی گرم و دوستانه تجربه کنید.

سالن زیبایی شیرینا

سرکار خانم شیرین بهرامی نیا در محدوده شهرک غرب یک سالن زیبایی شکیل و دوست داشتنی دایر کرده اند که با هنر میکاپ آرتیستهای مختلف، کار گریم عروس را در سبکهای مختلف از لایت تا مدیوم انجام میدهند. سالن زیبایی شیرینا در لاین های رنگ و مش و ناخن و ... نیز به بانوان عزیز خدمات ارائه می دهند.

سالن زیبایی رویال صدف

سالن زیبایی رویال صدف از مراکز زیبایی قدیمی و به نام است که شعبه یVIPاین مجموعه مخصوص عروس های سخت پسند واقع در شهرک غرب، خیابان حسن سیف است. این مرکز به مدیریت سرکار خانم رستگار با بهره گیری از تلفیق آرایش و گریم ماندگار، بر پایه قواعد اصولی معتبر در دنیا به شما این امکان را می‌دهد تا خود را به دستان حرفه ای متخصصین این مجموعه بسپارید.

میکاپ آرتیست فارا داودی

میکاپ آرتیست خانم فارا داودی از بهترین و شاخص ترین میکاپ آرتیست های تهران می باشند که جدیدترین و به روزترین متد آرایشی و میکاپ را برای گریم حرفه ای عروس به کار می برند. زیرسازی و پاکسازی پوست، میکاپ های لایت و مدیوم در کنار میکاپ های خاص و متفاوت با استفاده از مدرن ترین روش های آرایشی و با بهره برداری از بهترین برندهای لوازم ارایشی توسط خانم داودی انجام می شود. هم چنین علاقمندان می توانند از کلاس های آموزش میکاپ آرتیست و خودآرایی ایشان نیز که در بالاترین کیفیت از سطوح مبتدی تا پیشرفته ارائه می شود، بهره مند گردند


سالن زیبایی چیلای

سرکار خانم سلمانی، مدیریت سالن زیبایی چیلای را بر عهده دارند که با تجربه گرانقدری که در این سالها کسب نموده اند به بهترین نحو، عهده دار مدیریت این سالن درجه یک می باشند.
با مراجعه به این سالن، در اولین نگاه جو صمیمی و دوستانه در کنار نظم حاکم بر مجموعه جلب توجه می کند؛ زیرا یکی از رسالت های مدیریت سالن، رفع هر گونه تنش و استرس برای مراجعه کنندگان می باشد. لذا با اولین حضور در سالن چیلای، متوجه متفاوت بودن آن می شوید.
سالن زیبایی چیلای با کادر حرفه ای، در تمام لاین های زیبایی از جمله: میکاپ، رنگ و مش، شینیون، کوتاهی، ابرو، ناخن، پوست و پاکسازی، ماساژ، اپیلاسیون و ... فعالیت می کند.

سالن زیبایی هانس

سه شعبه سالن زیبایی هانس در زعفرانیه، فرشته و الهیه با بهترین کیفیت، خدمات متنوعی را ارائه میدهند. از جمله این خدمات می توان به رنگ و لایت حرفه‌ای، بوتاکس، مژه، ابرو و تتو، کوتاهی حرفه‌ای، خدمات تخصصی پوست، تمامی خدمات ناخن، میکاپ عروس، اپیلاسیون، شینیون، اکستنشن مو، بوتاکس مو اشاره کرد.

در ضمن سالن های زیبایی هانس ، اتاق مخصوص خدمات حرفه ای عروس دارند که تمامی خدمات در کمال آرامش انجام شوند.

سالن زیبایی مرضیه محمدی

سالن  سرکار خانم مرضیه محمدی واقع در زعفرانیه، یکی از سالن های زیبایی عروس مشهوری است که هنر گریمشان زبانزد است. بیش از ده سال سابقه درخشان و تحصیلات آکادمیک در این زمینه، سرکار خانم مرضیه محمدی را در این راستا به موفقیت رسانده است. با دیدن عروسهای خانم محمدی به گریم حرفه ای ایشان در عین حفظ چهره‌ی طبیعی عروس پی‌می‌بریم.

سالن زیبایی گیوا رویال

آرایشگاه زنانه گیوا رویال شعبه ولنجک از مدرن ترین و لوکس ترین سالن های زیبایی شهر تهران است. سرکار خانم سارا حسینی از میکاپ آرتیست های معروف تهران، مؤسس سالنهای زیبایی گیوا می باشند. سرکار خانم حسینی علاوه بر استفاده از مواد آرایشی مرغوب با میکاپ فوق العاده چهره ای بسیار جذاب از عروس خانم ها می سازند.

سالن زیبایی مینا رئوف

مینا رئوف دارنده مدرک معتبر گریم و میکاپ حرفه ای از  Mac کانادا، در سالن زیبایی خود واقع در کامرانیه به یکی از قطب های گریم تخصصی عروس تبدیل شده است که مسلما کار ایشان نیازی به تعریف ندارد.

میکاپ آرتیست امیده قاسمی

اگر از آن دسته از افراد خاص پسند هستید که مهم ترین روز زندگیتان و تصویری که از شما در ذهن دیگران ثبت می شود مهم است، میکاپ آرتیست امیده قاسمی در محدوده ی فرشته در لیست بهترین گریمور های دوره دیده از کشور های اروپایی قرار دارد، که با استفاده از به روز ترین متدهای روز دنیا و برترین برندهای جهانی در خدمت عروس های خاص پسند خواهد بود.

سالن زیبایی طهورا چیذری 

اگر در محدوده اقدسیه به دنبال یک سالن زیبایی خوب باشید حتما نام سالن با سابقه طهورا چیذری به گوش شما می رسد. میکاپ آرتیست این سالن زیبایی، خانم تهمینه هستند که میکاپی نچرال و شیک را به شما هدیه می دهند.  

سالن زیبایی مریم رئوف

سالن VIP زیبایی و عروس سرکار خانم مریم رئوف واقع در زعفرانیه با 10 سال تجربه تخصصی در حوزه میکاپ و زیبایی، دارنـــده نشــان رسمــی (پلاتین) لـورآل فـرانسه می باشند. کسب عناوین متعدد مدیریتی و خدماتی نشان از همین امر است.

سالن زیبایی ویانا فرزانه

غیر ممکن است عروس این آرایشگاه معروف باشید و آن را به دیگران توصیه نکنید. امکانات و سرویس های ویژه ی مرکز عروس ویانا فرزانه از قبیل مشاوره تخصصی عروس و خدمات پوست تحت نظر متخصص و طراح ناخن فوق حرفه ای، همچنین شینیون های ژورنالی و به روز مطابق با خواسته عروس، با کمک چهار میکاپ آرتیست مطرح با چهار سبکِ متفاوت باعث شده است این سالن یکی از بهترین سالنهای شمال شهر تهران باشد.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت