پوستی زیبا و شاداب برای روز عروسی

پوستی زیبا و شاداب برای روز عروسی

فهرست عناوین

بر اساس نظر جرالد ایمبر ، جراح بین‌المللی و مشهور پلاستیک، دوره زمانی مراقبت و ترمیم پوست برای هر شخص متناسب با ساختار پوست فرد متفاوت است؛ به همین دلیل درمان‌ها و مراقبت‌های پوستی متفاوتی با توجه به شرایط مختلف وجود دارد.

برای ساده‌تر کردن موضوع در ادامه یک دستورالعمل کلی معرفی می‌شود که بر اساس آن می‌توانید برای درمان و مراقبت از پوست خود برنامه‎‌ریزی کنید. بهتر است یک سال قبل از زمان عروسی شروع کنید.

12ماه از قبل از عروسی

یک کلینیک پوستی خوب و قابل اطمینان پیدا کنید و در مورد امکاناتی که بر روی درمان‌های زیبایی و ضد پیری طولانی مدت تمرکز می‌کنند، سوال کنید. به آنها بگویید که هدف شما مراقبت و ترمیم پوستتان برای روز عروسیتان است. در اولین ویزیت در مورد نتیجه‌ای که دوست دارید در پایان دورهی درمان بدست آورید، تاکید کنید؛ مثلا داشتن پوست صاف و درخشان، کاهش قرمزی پوست صورت یا کاهش چربی در منطقه T شکل صورت (شامل بینی و پیشانی است). همینطور در مورد محصولات مراقبتی و شیوه مصرف آنها در منزل سوال کنید و بدون خجالت در مورد بهترین نحوه درمان متناسب با بودجه‌تان با آنها مشورت نمایید.

مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که فصل و شرایط آب و هوایی، محل برگزاری عروسی یا زمان و مکان موردنظرتان برای ماه عسل را حتما به دکترتان بگویید. زیرا گرمای شدید یا سرمای شدید، تابش خورشید، میزان خنک بودن باد همه این عوامل می‌توانند بر روی نحوه درمان تاثیرگذار باشند.

9ماه قبل از عروسی

این مدت فرصت مناسبی برای شروع درمان‌هایست که به زمان بیشتری نیاز دارند. این نیازهای شامل عملیات زیر هستند.

درمان‌های پوستی عمیق

لایه‌برداری عمیق از پوست سبب تسریع بازسازی سلول‌های پوستی می‌شود، در نتیجه پوستی صاف و درخشان و بدون لک حاصل میکند.

میکروندلینگ  با پی‌آر‌پی

این درمان تا حدودی ترسناک به نظر می‌رسد ولی تقریبا برای اکثر افراد قابل اجرا است (به جزء افرادی با بیماری‌های خاص). در این روش از عناصر سلولی موجود در خون خودتان استفاده خواهد شد تا سبب رشد سلول‌ها برای چهره‌ای بینظیر شود.

مجددا به دکترتان در مورد نتایجی که می‌خواهید در پایان درمان بدست آورید یادآوری کنید. داشتن ارتباط مناسب با دکتر سبب می‌شود که نتایج بهتری حاصل شود.

ماه قبل از عروسی

نگران زمان از دست رفته نباشید. شما هنوز فرصت کافی برای شروع درمان‌هایی مانند میکروندلینگ با پی‌آر‌پی، لیزر و یا آی‌پی‌ال  را دارید.

اولین درمان شما ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. شش ماه زمان مناسبی است تا به پوست خود شوک وارد کنید و چند روش جوان‌سازی و زیباسازی پوست را مورد استفاده قرار دهید.

در این زمان شما باید تمرکز بیشتری بر روی درمان‌هایی که بیشترین نتایج را از انواع روش‌های لایه‌برداری حاصل می‌کنند، داشته باشید.

3ماه قبل از عروسی

بر اساس آنچه دکتر ایمبر می‌گوید، در این فاصله زمانی که کم‌کم به روز عروسی نزدیک می‌شوید بر روی درمان‌هایی تمرکز کنید که قبلا آنها را انجام داده‌اید و از امتحان کردن روش‌های جدید و یا داروهای جدید اجتناب کنید. این زمان فرصت مناسبی برای گذراندن جلسات پایانی درماپلنینگ است.

1ماه قبل از عروسی

هیچ درمان جدیدی را در این زمان شروع نکنید.

از لایه‌برداری‌های عمیق پوستی اجتناب کنید و از محصولاتی استفاده کنید که سبب تغذیه و غنی‌سازی پوست شما می‌شوند.

در نهایت از پزشک خود در مورد کارهایی که یک هفته قبل از عروسی باید انجام دهید سوال کنید و در مورد برطرف کردن هر گونه آکنه‌ای که ممکن است در اثر استرس ایجاد شوند راهنمایی بخواهید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

ستاره | 1397 مهر 11


آدم انقدر استرس داره و کلی کار و دغدغه
فک نکنم وقتی بمونه
در صورتی که خیلی پوست مهمه ولی متاسفاته بین دغدغه های عروسی گم‌میشخ