لوکیشن های سنتی ایران برای برگزاری مراسم عقد

لوکیشن های سنتی ایران برای برگزاری مراسم عقد

فهرست عناوین

برای برگزاری مراسم عقد گزینه های مختلفی برای شما وجود دارد. می توانید مراسم عقد خود را در یک باغ تالار، فضای باز در کنار دریا، سالن عقد یا خانه عقد یا هر جای دیگر برگزار کنید. لوکیشن های سنتی یکی دیگر از جاهای پرطرفداری است که بسیاری از افراد با استایل کلاسیک دوست دارند مراسم عقد خود را آن جا برگزار کرده و عکس ها و کلیپ هایی خاص و متفاوت بگیرند.
لوکیشن سنتی و کلاسیک در دنیای مدرن امروز حسی نوستالژیک و متفاوت برای مراسم عقد شما ایجاد می کند. اگر مراسم عقد شما نزدیک است و شما نیز به دنبال لوکیشن فضای سنتی هستید، با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

هتل بوتیک نظامیه تهران

اگر ساکن پایتخت هستید و به دنبال لوکیشن زیبایی برای مراسم عقد سنتی هستید، هتل بوتیک نظامیه می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این هتل در میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، کوی نظامیه و کوچه عدالت واقع شده است. قدمت این بنا به دوران قاجار باز می گردد و صدر اعظم ناصرالدین شاه قاجار یعنی میرزا اقاخان نوری در آن زندگی می کرده است. فضای سنتی بیرونی به همراه محوطه ای مشجر، آینه کاری های بسیار زیبای داخل، شیشه های رنگی و فضای گرم و دوست داشتنی آن را به یک انتخاب محبوب برای لوکیشن سنتی عقد تبدیل کرده است.

اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز تهران

لوکیشن سنتی زیبای دیگری در تهران که می توانید مراسم عقد خود را در آن برگزار کنید، اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز تهران است. این اقامتگاه نیز در میدان بهارستان، پایین تر از چهار راه سرچشمه و انتهای کوچه افشار واقع شده است. هتل در دوران قاجار ساخته شده و معماری منحصر به فرد ایرانی در هر گوشه از آن به خوبی به چشم می آید. ساختمان آن در سه طبقه ساخته شده و تعداد 10 اتاق برای مسافران دارد. گوشه به گوشه این اقامتگاه می تواند یک لوکیشن زیبا برای عکاسی باشد.

عمارت استاد زمان در تهران

در تهران نیز عمارت های سنتی و قدیمی بسیاری وجود دارد که می توانید عکاسی مراسم عقد خود را در آن ها انجام دهید. عمارت استاد زمان یکی از این لوکیشن های عکاسی زیبا است. زمانی که به عمارت وارد می شوید، حوض آبی فیروزه ای رنگ و قالی های قدیمی رنگارنگ توجه شما را به خود جلب می کند. فضای مشجر به همراه تکنیک های معماری و دیزاینی که توسط طراحان مختلف انجام شده، فضایی بسیار زیبا و خاص در این عمارت ایجاد کرده است.

هتل نوساز گران میراث رشیدیه تهران

هتل گران میراث رشیدیه تهران در محله پونک نمونه‌ای از معماری اصیل و فاخر ایرانی است که به تازگی افتتاح شده است. جایی که علاوه بر فضای چشم‌نواز سنتی، امکانات و خدماتی به‌روز دارد. این مجموعه که شامل رستورانهای سرای دلربا و هتل و چندین تالار است برگرفته از معماری ادوار تاریخی ایران است که شکوه و عظمتش از تلفیق اصول مهندسی روز دنیا با معماری اصیل ایرانی می باشد و طی 13 سال بنا شده است.

سرای بدیع اصفهان

یکی از لوکیشن های خاص عکاسی و برگزاری مراسم عقد در شهر اصفهان، سرای بدیع این شهر است. سرای بدیع در دوران صفویه ساخته شده و حضور در آن به شما آرامشی متفاوت و دور از انتظار خواهد داد. سرای بدیع همان خانه معروف حاج رسولی ‌های سابق است. این مجموعه در ابتدا چهار خانه قدیمی بوده اما در حال حاضر فقط یکی از آن ها باقی مانده است. این خانه توسط مهندس بدیعی خریداری شده و با صرف بیش از 12 میلیارد در تومان هزینه شخصی طی ده سال، به الگو و معماری اصیل ایرانی در دوران صفویه بازگشته است. خانه به ثبت میراث فرهنگی اصفهان هم درامده است.
خانه بدیع در خیابان چهار باغ پایین قرار داشته و دسترسی به آن نیز بسیار مناسب است.

عمارت شهسواران اصفهان

در شهر زیبای اصفهان چندین لوکیشن سنتی بسیار زیبا برای مراسم عقد وجود دارد که عمارت شهسواران یکی از آن ها است. این عمارت در خیابان حکیم و کوچه شماره 9 واقع شده و شما به راحتی با وسایل نقلیه عمومی مختلف یا خودرو شخصی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. سال ساخت عمارت به دوران قاجاز و حدود 150 سال پیش باز می گردد. مالک اولیه این عمارت محمد حسین کازرونی تاجر معروف ایرانی بوده است. این عمارت در اسفند ماه سال 1398 توسط مهدی شهسواریان خریداری شد و به عنوان اقامتگاه سنتی تغییر کاربری داد. مرمت این بنا حدود دو سال طول کشید تا همه چیز در آن عالی و به همان سبک دوران قاجار باشد.
 باغچه کوچک و باصفا، حوض وسط حیاط و معماری سنتی و زیبای عمارت لوکیشن های عکاسی بسیار زیبا و خاصی برای عکس های شما به وجود خواهد آورد.

هتل بوتیک گلبهار شیراز

اگر در شهر زیبا شیراز ساکن هستید و به دنبال لوکیشینی سنتی و زیبا برای مراسم عقد خود هستید، هتل بوتیک گلبهار یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. هتل در بلوار سیبویه و محله سنگ سیاه واقع شده است. این خانه قدیمی 180 سال قدمت داشته و به دوران قاجار باز می گردد. هتل گلبهار در سال 1399 به منظور بهبود کیفیت خدمات رسانی به طور کامل مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفت.
 پنجره ها و ارسی های قدیمی، نورپردازی حیاط در زمان شب، حیاط مشجر و بسیار زیبا و حوض کوچک داخل حیاط فضایی بسیار زیبا برای عکاسی ایجاد کرده است که در بدو ورود توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

هتل بوتیک شمس الملوک شیراز

نام دیگری که در لیست بهترین لوکیشن های سنتی مراسم عقد قرار می گیرد، هتل بوتیک شمس الملوک شیراز است. این هتل 507 متر مربع مساحت و 660 متر مربع زیربنا دارد. هتل حدود 140 سال پیش و در دوران قاجار ساخته شده و معماری اصیل و زیبای ایرانی را به وضوح در آن خواهید دید. علاوه بر حیاط زیبا، هتل اتاق شاه نشین با دیزاینی سنتی دارد که چندین لوکیشن خاص و متفاوت عکاسی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

هتل بوتیک ایرانمهر شیراز

در شیراز در هر گوشه و کنار می توانید آثار قدیمی و تاریخی زیبایی ببینید که بسیار زیبا و خاص هستند. هتل بوتیک ایرانمهر شیراز یکی از جاهای قدیمی و بسیار زیبا در این شهر است که در خیابان زند، کوچه 25 و فرعی دوم واقع شده است. ساختمان هتل در دوران قاجار ساخته شده اما به منظور بهبود کیفیت خدمت رسانی به مسافران در سال 1398 به طور کامل مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفته است. پنجره های چوبی و قدیمی، حیاط سنگفرش، پرده های قدیمی و نوستالژیک، حجره ها و یک حوض بزرگ در وسط حیاط زیبایی خیره کننده ای به این هتل زیبا داده است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت