با لوکیشن های عکاسی عروسی در کرمانشاه آشنا شوید

با لوکیشن های عکاسی عروسی در کرمانشاه آشنا شوید

فهرست عناوین

در صورتی که ساکن شهر یا استان کرمانشاه هستید و برای عکاسی فرمالیته یا عروسی خود به دنبال لوکیشن های عکاسی زیبا هستید، مکان های مختلفی وجود دارد که می توانید آن ها را انتخاب کنید. با ما همراه شوید تا در این مقاله با لوکیشن های عکاسی کرمانشاه بیشتر آشنا شویم. 

  بهترین لوکیشن های عکاسی کرمانشاه 

کرمانشاه یکی از استان های زیبای ایران است که از حیث مکان های تاریخی و جاذبه های طبیعی جز استان های برتر محسوب می شود. اگر برای فرمالیته عروسی خود دنبال لوکیشن عکاسی هستید و یا می خواهید برای خودتان عکس هایی خاص و زیبا بگیرید، این لوکیشن ها می تواند انتخاب عالی برای شما به شمار رود.

سراب صحنه 

سراب صحنه یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه است که با مرکز استان حدود 45 دقیقه فاصله دارد. در این سراب زیبا شما می توانید از مناظر زیبایی مانند درختان سر به فلک کشیده، آبشار و نهرهای جاری لذت برده و عکس هایی بسیار زیبا بگیرید. این سراب دارای درختان قدیمی با تنه هایی پهن و ریشه هایی از خاک بیرون زده است و شما می توانید در کنار آن ها عکس هایی خاص و متفاوت بگیرید. عکاسی در باغ های این سراب در فصل پاییز آن چنان شما را غرق در رنگ های زرد و نارنجی می کند، که عکس های آن بدون شک به یکی از زیباترین تصاویر آلبوم شما تبدیل خواهد شد.

محوطه تاریخی بیستون 

اگر هیچ اطلاعی از تاریخ و فرهنگ کرمانشاه هم نداشته باشید، بدون شک نام بیستون یادگار عشق اسطوره ای شیرین و فرهاد را شنیده اید. محوطه تاریخی بیستون یکی از لوکیشن های عکاسی کرمانشاه و یکی از آثار تاریخی جهانی در این استان به شمار می رود. کوه های سر به فلک کشیده، نهر آب جاری، سنگ های بزرگ و زیبا در محوطه همگی این مکان را به یک محوطه زیبا و آرامش بخش تبدیل کرده است.
در این محوطه تاریخی، همچنین کاروانسرای قدیمی شاه عباسی با معماری خاص و بسیار زیبا وجود دارد. شما می توانید بعد از عکاسی در یکی از اتاق های سنتی این کاروانسرا اقامت کرده و در رستوران آن غذایی مطبوغ میل کنید.

باغ گل ها 

در حال حاضر بعد از اصفهان، کرمانشاه دومین استانی است که اقدام به طراحی و ساخت باغ گل ها کرده است. این باغ زیبا زمینی به مساحت بیش از 5 هکتار داشته و خاک آن قابلیت کشت بیش از 4 هزار گل ژاپنی، ایرانی، فرانسوی، ایتالیایی و غیره را دارد. در این باغ زیبا مجموعه ای از گل های کاکتوس، درختچه ها، گل های رنگارنگ، آب راه، برکه، گل های فصلی، کالسکه فلزی قرار دارد که آن را به یکی از زیباترین لوکیشن های عکاسی کرمانشاه تبدیل کرده است.

طاق بستان 

از دیگر لوکیشن های عکاسی کرمانشاه و یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری این استان می توان به طاق بستان اشاره کرد. این مجموعه در قسمت شمالی مرکز استان واقع شده و دارای چشمه، سنگ هایی بسیار زیبا، سنگ نگاره و سنگ نوشته هایی از دوران ساسانی است که فضایی زیبا و کلاسیک را برای لوکیشن عکاسی به شما خواهد داد.

تکیه معاون الملک و بیگلربیگی 

بخش قدیمی کرمانشاه پر از تکیه ها و مساجد یادگار از دوران قاجار است که بسیاری از افراد آن ها را برای لوکیشن های عکاسی کرمانشاه برای گرفتن عکس هایی خاص و زیبا انتخاب می کنند.
این تکیه ها شما را به دوران قاجار و سادگی و ظرافت معماری آن دوران می برد. عکاسی در کنار حوض آب آن، گل های شمعدانی، پنجره های فیروزه ای رنگ، کاشی کاری های بی نظیر، خاطره ای خاص و زیبا برای شما به یادگار باقی خواهد گذاشت.

سراب نیلوفر 

از دیگر لوکیشن های عکاسی کرمانشاه که می توانید تصاویری بسیار زیبا در آن بگیرید، می توان به سراب نیلوفر اشاره کرد. این سراب زیبا در فاصله حدود 30 دقیقه ای از مرکز استان واقع شده و در آن یک استخر طبیعی وسیع واقع شده است. سطح آب این استخر پر از غنچه و برگ های گل های نیلوفر است که منظره ای بسیار زیبا جلوی چشمان شما گسترده می کند. این سراب زیبا به خصوص در فصل تابستان یک انتخاب عالی برای عکاسی به شمار می رود.

  تالاب هشیلان 

اگر برای لوکیشن عکاسی کرمانشاه خود به دنبال یک مکانی طبیعی، دنج و آرام هستید، تالاب هشیلان می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.در این تالاب سراب و چشمه های جوشان متعددی وجود دارد و پوشش گیاهی آن بسیار زیبا و متفاوت است. عکس های شما در این لوکیشن عکاسی کرمانشاه می تواند بسیار زیبا و خاص از آب در بیاید.

پارک کوهستان 

پارک کوهستان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و لوکیشن های عکاسی کرمانشاه است که در نزدیکی طاق بستان واقع شده است. این پارک یکی از بزرگ ترین پارک های استان است که به تدریج ارتفاع آن از سطح زمین بیشتر می شود. این پارک دارای دو آبشار مصنوعی و نورپردازی زیبایی روی سنگ های کوه اطراف است که به شما این امکان را می دهد، عکس هایی خاص و زیبا بگیرید.

تنگه گولم 

از دیگر جاذبه های طبیعی و لوکیشن های عکاسی کرمانشاه که زیبای آن شما را شگفت زده خواهد کرد، می توان به تنگه گولم اشاره کرد. این تنگه در فاصله 15 کیلومتری شهرستان اسلام آباد غرب واقع شده و دارای یک آبشار کوچک و آبگیری زیبا است. این تنگه در اثر فرسایش رودخانه کنگاوش واقع در این منطقه ایجاد شده است.

  بنای تاریخی زیج منیژه 

از دیگر لوکیشن های عکاسی کرمانشاه که حالتی کلاسیک و خاص به عکس های شما می دهد، می توان به بنای تاریخی زیج منیژه واقع در روستای پاتاق شهرستان سرپل ذهاب اشاره کرد. این بنای قدیمی یادگاری از دوران ساسانیان است و یک لوکیشن عکاسی خاص و زیبا برای عکاسی شما به شمار می رود.

آبشار پیران 

اگر می خواهید علاوه بر عکاسی در یکی از زیباترین لوکیشن های عکاسی کرمانشاه، بلندترین آبشار ایران را نیز ببینید، حتما سری به آبشار پیران در فاصله 9 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب بزنید. این آبشار بیش از 100 متر ارتفاع داشته و کوه های اطراف آن هیبتی خاص و بسیار زیبا دارد. عکاسی در این منطقه زیبا می تواند خاطره ای بسیار شیرین و جذاب برای شما رقم بزند. بعد از عکاسی می توانید ویرانه های قصر یزدگرد که از دوران ساسانی به جای مانده است نیز دیدن کنید.

ابشار شهرستان دالاهو 

دالاهو یکی از شهرستان های استان کرمانشاه است که در دل کوه واقع شده و پر از باغ های گردو است. در این شهرستان یک آبشار زیبا وجود دارد که شما می توانید ان را برای لوکیشن های عکاسی خود انتخاب کنید. باغ ها و طبیعت این شهرستان نیز می تواند انتخاب خوبی برای عکاسی شما به شمار رود.

روستای هجیج و داریان 

اگر می خواهید تصاویر خود را در یکی از زیباترین و بکرترین جاذبه های طبیعی نه تنها کرمانشاه، بلکه ایران بگیرید، حتما روستای هجیج و داریان شهرستان پاوه را به خاطر بسپارید. طبیعت این منطقه شما را به بهشت می برد، رودخانه سیروان واقع در این روستا به شما امکان استفاده از قایق را می دهد. شما می توانید سوار بر قایق، یا در کوچه های سنگی روستا و یا طبیعت بکر آن عکس هایی زیبا و منحصر به فرد بگیرید.

  سراب قنبر 

کرمانشاه استانی پر از سراب و رودخانه و پوشش گیاهی خاص و زیبا است. سراب قنبر یکی دیگر از سراب های طبیعی استان بوده که در جنوب شهر و در دامنه سفید کوه واقع شده است. این سراب طبیعتی بکر و زیبا دارد و شما می توانید آن را به عنوان یکی از لوکیشن های عکاسی خود انتخاب کنید.

سراب شیان 

اگر دوست دارید، عکس هایی خاص در کنار آب و غروب آفتاب بگیرید، سراب شیان یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی کرمانشاه است که می توانید آن را انتخاب کنید. این سراب زیبا در فاصله حدود 30 دقیقه ای از شهرستان اسلام آباد غرب واقع شده و محیطی آرام و زیبا دارد. عکاسی در این سراب به خصوص در هنگام غروب و طلوع آفتاب می تواند به یک تجربه خاص و زیبا برای شما تبدیل شود.

نخلستان های قصر شیرین 

جالب است بدانید در کنار طبیعت کوهستانی بسیاری از شهرستان های استان کرمانشاه، کافی است سری به شهرستان مرزی قصر شیرین بزنید. این شهرستان مرزی دارای نخلستان های زیبا و بزرگی است که می تواند ایده های خاص و زیبایی برای عکاسی به شما بدهد. انتخاب این لوکیشن عکاسی کرمانشاه در زمان طلوع و غروب آفتاب یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

  روستای گلین 

از دیگر لوکیشن های عکاسی کرمانشاه و یکی از بی نظیرترین جاذبه های طبیعی این استان می توان به روستای گلین آن اشاره کرد. این روستا طبیعتی سرسبز و بسیار متفاوت دارد. در این روستا یک رودخانه همیشه خروشان، برکه ها، درختان قدیمی با تنه های بزرگ و دره های زیادی وجود دارد که اگر عکاس شما حرفه ای باشد، می توانید تصاویری بسیار زیبا و متفاوت در این روستا بگیرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت