بهترین لوکیشن های عکاسی در مشهد

بهترین لوکیشن های عکاسی در مشهد

فهرست عناوین

اگر ساکن شهر زیبای مشهد هستید و برای ساخت کلیپ فرمالیته عروسی خود به دنبال لوکیشن های عکاسی خاص و زیبا هستید، ما در این مقاله شما را با بهترین آن ها آشنا خواهیم کرد. بسیاری از آتلیه های حرفه ای و سابقه دار مشهد، تصاویر خود را در این لوکیشن های زیبا ثبت کرده اند. با ما همراه شوید تا با این مکان های زیبا در مشهد بیشتر آشنا شویم. 

بهترین لوکیشن های عکاسی در مشهد 

چه بخواهید خودتان عکس هایی خاص و زیبا بگیرید و چه برای ساخت کلیپ فرمالیته خود دنبال لوکیشن های زیبا هستید، این مکان ها می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

شاندیز 

احتمالا نام شاندیز را بارها و بارها شنیده اید. یک شهر ییلاقی و بسیار زیبا اطراف مشهد که محیطی بسیار خاص با درختان سر به فلک کشیده و رودخانه و دره های پر آب دارد. آتلیه های عکاسی در فصل های مختلف سال، از پاییز تا تابستان این شهر را برای عکاسی فرمالیته انتخاب می کنند، زیرا در هر فصل زیبایی این شهر خاص و ستودنی است.

دره هفت حوض 

یکی دیگر از لوکیشن های خاص عکاسی که می توانید عکس هایی زیبا و البته متفاوت در آن بگیرید، دره هفت حوض مشهد است. این منطقه سنگ هایی صاف و صیقلی دارد و آب چشمه در میان سنگ ها جاری است. عکس های شما در این لوکیشن بسیار خاص و زیبا خواهد شد.

  دشت ارغوان 

اگر دوست دارید، عکس های کلیپ فرمالیته شما در یک دشت پر از گل های صورتی گرفته شود، حتما سری به دشت ارغوان روستای کلاته آهن بزنید. این روستا دارای یک رودخانه زیبا و دشتی پر از گل های صورتی است که بسیاری از اتلیه های عکاسی آن را برای گرفتن عکس های فرمالیته انتخاب می کنند.

روستای اخملد 

از دیگر جاذبه های توریستی شهر زیبای مشهد که یک لوکیشن بسیار خاص برای عکاسی نیز به شمار می رود، روستای اخملد است. این روستا با داشتن یک آبشار زیبا، رودخانه، طبیعتی سرسبز و زیبا و چشمه های متعدد یک انتخاب بسیار مناسب هم برای تفریح های یک روزه و هم عکاسی به شمار می رود.

  روستای زشک 

روستای زشک از دیگر روستاهای خوش آب و هوای مشهد است که در آن هم می توانید جاذبه های طبیعی بسیاری از جمله یک آبشار زیبا همراه با طبیعت سرسبز ببینید. می توانید با اتلیه عکاسی خود هماهنگ کرده و سفری یک روزه و یا نصف روزه به این روستای زیبا داشته باشید.

پارک ملت 

اگر برای ساخت کلیپ فرمالیته عروسی خود قصد خارج شدن از شهر را ندارید، پارک ملت می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما به شمار رود. این پارک یکی از بزرگ ترین پارک های ایران بوده و پوشش گیاهی و معماری خاص و زیبایی دارد. تصاویر شما در این پارک نیز می تواند خاص و زیبا شود.

پارک وکیل آباد

پارک وکیل آباد از دیگر لوکیشن های عکاسی در مشهد است که بسیاری از آتلیه های عکاسی آن را برای عکاسی فرمالیته خود انتخاب می کنند. وجود آب روان داخل پارک و درختان سر به فلک کشیده این پارک را به یکی از زیباترین جاذبه های توریستی مشهد تبدیل کرده است.

خانه اردکانی ها

اگر دوست دارید عکس های فرمالیته خود را در فضایی کلاسیک و قدیمی همراه با رنگ های فیروزه ای زیبا بگیرید، خانه اردکانی های مشهد یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این خانه دارای معماری خاص به جا مانده از دوران قاجار است و یک لوکیشن عکاسی بسیار زیبا برای طرفداران این سبک به شمار می رود.

کوهسنگی 

کوهسنگی نامی آشنا برای ساکنین مشهد و مسافران است تا حتما در سفر به این شهر سری به آن بزنند. این پارک زیبا با داشتن معماری متفاوت از سنگ ها می تواند یک لوکیشن عکاسی بسیار خاص و زیبا برای زوج های جوان و آتلیه های عکاسی باشد.

فریزی 

از دیگر روستاهای خوش آب و هوای اطراف مشهد می توان به فریزی اشاره کرد. این روستا به قدری زیبا است که به نگین درخشان مشهد معروف شده است. خانه های قدیمی، طبیعت سر سبز و محیطی بکر و زیبا به شما این امکان را می دهد که تصاویری خاص و زیبا برای کلیپ فرمالیته خود بگیرید.

روستا و آبشار قره سو 

از دیگر جاذبه های طبیعی و لوکیشن های عکاسی در مشهد، به روستا و آبشار قره سو می رسیم که حدود یک ساعت با شهر مشهد فاصله دارد. این روستا دارای چند آبشار بلند و کوتاه و طبیعتی زیبا و چشم نواز است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. اگر عکاسی در طبیعت را دوست دارید، این روستا انتخاب ایده آل و مناسبی برای شما خواهد بود.

  پارک میرزا کوچک خان 

از آن جا که تعداد مسافران هر ساله به مشهد بسیار زیاد است، این شهر دارای پارک های متعددی است تا مسافران بتوانند از محیط زیبای آن ها استفاده کنند. این پارک ها همچنین به یکی از انتخاب های اصلی اتلیه های عکاسی برای ثبت عکس های فرمالیته تبدیل شده اند. تصاویر ثبت شده در این پارک به خصوص در فصل پاییز شما را شگفت زده خواهد کرد.

روستای نغز 

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، اطراف مشهد پر از روستاهای خوش آب و هوا و ییلاقی است که طبیعتی بسیار زیبا و چشم نواز دارد. روستای نغز یکی از این روستاهای زیبا است که در میان کوه ها احاطه شده است. کافی است وارد این روستای زیبا شوید تا هر نقطه آن را یک انتخاب مناسب برای عکاسی ببینید.

باغ گیاه شناسی 

باغ گیاهان مشهد یکی از بزرگ ترین باغ های گل و گیاه ایران است که حدود 400 نمونه ژنتیکی گل در آن قرار دارد. در این باغ بسیار زیبا می توانید کلکسیونی از گل های خاص ایرانی، آفریقایی، اروپایی و غیره ببینید. گل هایی که شاید در هیچ جای دیگر از ایران نمونه آن وجود نداشته باشد. ثبت عکس های کلیپ فرمالیته در این پارک نیز می تواند خاص باشد.

باغ خونی

باغ خونی از دیگر جاذبه های گردشگری مشهد است که در آن هم عمارت زیبایی باقی مانده از دوران قاجار وجود دارد و هم معماری خاص از گیاهان با یک حوض زیبا دارد. بسیاری از عکاسان و آتلیه های عکاسی این لوکیشن را برای ثبت خاطرات انتخاب می کنند.

خانه ملک 

زوج های جوانی که عاشق ثبت تصاویر در محیط های قدیمی و کلاسیک هستند، می توانند عکس های کلیپ فرمالیته خود را در خانه ملک این شهر بگیرند. این خانه نیز در مشهد به جا مانده از دوران قاجار است و معماری بسیار زیبای آن، آن را به یک لوکیشن عکاسی پر طرفدار تبدیل کرده است.

باغ پرندگان

اگر دوست دارید عکس های شما سبکی متفاوت همراه با پرندگان خاص و زیبا باشد، می توانید باغ پرندگان را برای ثبت تصاویر کلیپ فرمالیته خود انتخاب کنید. این باغ هم معماری بسیار زیبایی دارد، هم پر از گیاهان زیبا با چینش خاص است و هم پرندگان بسیاری به صورت آزاد در آن وجود داشته و شما می توانید در کنار آن ها تصاویری خاص و زیبا بگیرید.

طرقبه 

طرقبه نام روستایی پر آوازه در نزدیکی مشهد است که ظاهری بسیار زیبا و توریستی دارد. این روستا در چهار فصل مختلف سال به شکلی زیبا است که مسافران هیچ گاه بازدید از آن را از یاد نخواهند برد. این روستای توریستی نیز می تواند به عنوان یک لوکیشن عکاسی بسیار زیبا برای کلیپ های فرمالیته به شمار رود.

  سد چالیدره 

بسیاری از آتلیه های عکاسی این لوکیشن زیبا را به خصوص در غروب برای ثبت تصاویر انتخاب می کنند. غروب خورشید در این ارتفاع یک فضایی زیبا و خاص با چشم اندازی رویایی ایجاد می کند که ثبت تصویر آن می تواند بسیار خاص و به یاد ماندنی شود.

ارتکند 

از دیگر روستاهای توریستی مشهد که با آن حدود 100 کیلومتر فاصله دارد، می توان به روستای ارتکند اشاره کرد. این روستای زیبا تلفیقی از کوه، جنگل و آبشار است و زیبایی آن شما را شگفت زده خواهد کرد. پیاده روی این روستا تا رسیدن به آبشار کمی سخت است اما فضای بسیار زیبای آن به زحمتش می ارزد!

روستای حصار 

روستای حصار نیز از دیگر جاذبه های طبیعی مشهد است که آتلیه های عکاسی بسیاری آن را برای ساخت کلیپ فرمالیته انتخاب می کنند. این روستای خوش اب هوا نیز دارای پوشش گیاهی و طبیعتی زیبا بوده و می توانید عکس هایی متفاوت در آن بگیرید.

  روستای جاغرق  

اگر برای ساخت کلیپ فرمالیته خود دوست دارید لوکیشن های جنگل، آبشار، دریاچه و باغ های میوه داشته باشید، روستای جاغرق یک انتخاب بسیار مناسب برای شما به شمار می رود.

روستای کنگ 

روستای کنگ ماسوله خراسان است. معماری خانه ها در این روستا پلکانی و بسیار خاص است. این روستا همچنین دارای باغ های میوه، کوه های سر به فلک کشیده و چشمه هایی زیبا است که می توانید در آن عکس هایی زیبا برای کلیپ فرمالیته خود بگیرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت