لیست گران ترین باغ تالارهای لوکس تهران

لیست گران ترین باغ تالارهای لوکس تهران

فهرست عناوین

مراسم عقد و عروسی یکی از مهم ترین مراسم هایی است که اغلب افراد در طول زندگی خود برگزار می کنند. با توجه به اهمیت این مراسم، همه زوج های جوان دوست دارند مراسم خود را به بهترین حالت ممکن برگزار کنند. در میان فاکتورهای مهم در برگزاری یک مراسم عقد و عروسی عالی، انتخاب باغ تالار یکی از کلیدی ترین و مهم ترین انتخاب ها است. در هر شهر تالارها و باغ تالارهای عروسی بسیاری وجود دارد که زوج های جوان می توانند برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود انتخاب کنند. در شهر تهران ده ها تالار و باغ وجود دارد که برخی از آن ها بسیار لوکس و البته گران قیمت هستند. ورودی برخی از این باغ تالارها در ایام خاص بالاتر از 100 میلیون تومان است و منوی پذیرایی گاهاً از پایه 3 میلیون تومان شروع می شود! اگر شما نیز قصد دارید مراسم خود را به شکلی لوکس و گران قیمت برگزاری کنید، با ما همراه شوید تا با گران ترین باغ تالارهای لوکس تهران آشنا شویم.

باغ تالار تشریفاتی شاتو دُ ورسای

باغ تالار ورسای یکی از لوکس ترین و البته گران ترین باغ تالارهای پایتخت است که در محله احمد آباد مستوفی واقع شده. در معماری این باغ تالار از کاخ ورسای فرانسه الهام گرفته شده و شما اوج زیبایی را در آن خواهید دید. این باغ تالار 50 هزار متر مربع بوده و می‌توانید آن را برای پذیرایی از 600 مهمان رزرو کنید. این باغ تالار دارای لوکیشن‌های عکاسی مختلف مانند صخره‌های نوادا، ونیز ایتالیا، کلیسای سن سباستین، گورستان اتومبیل و بخش های دیگر است و شما را از هر لوکیشن عکاسی دیگر برای مراسم عقد و عروسی و کلیپ فرمالیته خود بی نیاز می کند.

باغ تالار الوین

یکی دیگر از باغ تالارهای لوکس و گران قیمت در تهران، باغ تالار الوین است. این باغ تالار در در منطقه گرمدره واقع شده و دسترسی بسیار مناسبی دارد. مساحت این باغ سه هزار متر است که می تواند 750 نفر مهمان را در خود جای دهد. یکی از ویژگی های جذاب و منحصر به فرد این باغ تالار یک دریاچه و یک عمارت منحنی کلاسیک بسیار زیبا است که عروس و داماد می‌توانند از فضای باز آن نهایت استفاده را برای عکاسی ببرند. امکان برگزاری مراسم عقد در فضای باز در کنار فضای سبز و دریاچه این تالار را به یکی از محبوب ترین انتخاب ها تبدیل کرده است.

عمارت دانیال

اگر دوست دارید مراسم عقد وعروسی خود را در یک باغ تالار بسیار شیک با دیزاینی کاملا اروپایی برگزار کنید، باغ تالار دانیال بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اکسسوری، گل آرایی و دیزاین این مجموعه توسط افرادی حرفه‌ای انجام شده و بدون شک یکی از زیباترین‌ها در پایتخت است. این باغ تالار همچنین یکی از بزرگ ترین باغ تالارهای تهران با مساحتی حدود 20 هزار متر مربع است که می‌تواند مراسماتی با 2 هزار مهمان را نیز به خوبی برگزار کند. ساختمان این باغ تالار در 5 طبقه ساخته شده و در آن سوئیت‌هایی نیز برای اسکان عروس و داماد و اقوام درجه یک آن ها در نظر گرفته شده است. استخر 500 متری، روف گاردن اختصاصی و بسیار زیبا، امکان برگزاری مراسم عقد در فضای باز، سفره خانه مراکشی و ده‌ها امکانات لوکس دیگر این باغ تالار را به یکی از گران ترین و محبوب ترین باغ تالارهای تهران تبدیل کرده است.

باغ تالار موگه

باغ تالار موگه با ویویی بسیار زیبا در شهریار تهران واقع شده و دسترسی آن بسیار عالی است. این باغ تالار دیزاین مدیترانه ای و بسیار متفاوت دارد. برکه زیبا در کنار نخل های بلند جلوه ای بسیار خاص و زیبا به لوکیشن عکاسی شما خواهد داد. فضای سالن بسیار دلباز بوده و بالغ بر 70 هزار متر مربع است. این باغ تالار برای برگزاری مراسم‌های شلوغ تا جمعیت 1000 نفر مهمان نیز مناسب است.

باغ تالار هانا

نام دیگری که در لیست لوکس ترین باغ تالارهای تهران قرار می گیرد، باغ تالار هانا است. این باغ تالار دو سالن مجزا با ظرفیت 800 و 600 نفر دارد که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را برای برگزاری مراسم عقد خود رزرو کنید. دریاچه بسیار زیبا و سفره عقد بر روی این دریاچه یکی از بارزترین ویژگی های این باغ تالار است. دیزاین حرفه ای و بسیار زیبا، پارکینگی بسیار بزرگ با ظرفیت 400 خودرو، مبلمانی شیک و همکاری با پرسنلی حرفه‌ای این باغ تالار را به یکی از بهترین باغ تالارهای تهران تبدیل کرده است.

عمارت فاخر

اگر به دنبال باغ تالاری هستید که لوکیشن های عکاسی مختلفی دارد، عمارت فاخر یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این عمارت نیز مانند عمارت ورسای لوکیشن های مختلفی مانند تالار آیینه، تالار گل، تایتانیک، عمارت هخامنش، خانه وست ورلد، عمارت شاین فرانسه، عمارت اسپرلوس و شهر مینیاتوری گالیور دارد. این باغ تالار ظرفیت پذیرایی از 600 مهمان را دارد که می‌توانید آن ها را برای برگزاری یک مراسم لوکس انتخاب کنید.

باغ تالار آریانا

یکی دیگر از باغ تالارهای گران قیمت و لوکس تهران، باغ تالار آریانا است. این باغ تالار 15 هزار متر مربع فضای سبز داشته که طراحی و دیزاینی بسیار زیبا و اروپایی دارد. بزرگی باغ باع شده این امکان در اختیار مهمانان قرار داشته باشد که بتوانند در سه لوکیشن مختلف باغ مراسم خود را برگزار کنند. دیزاین باغ به صورت روستیک و بسیار زیبا انجام شده است. برای انتخاب سفره عقد می‌توانید از میان 20 سفره مختلف و زیبا تم مورد نظر خود را انتخاب کرده و نظرات خود را برای ایجاد سفره دلخواه خود به دیزاینرهای باغ تالار بگویید. معماری بسیار زیبا ساختمان چه از داخل و چه از خارج، اکسسوری های به کار رفته، پارکینگ بزرگ و سیستم صوتی و نورپردازی حرفه‌ای این مجموعه آن را به یکی از بهترین های پایتخت تبدیل کرده است.

باغ تالار ملک در ملارد

این باغ تالار زیبایی به سبکی کاملا اروپایی دیزاین شده و می‌توانید آن را برای مراسماتی تا 300 نفر مهمان رزرو کنید. محوطه آن 3000 متری بوده و با یک نورپردازی حرفه‌ای زیبایی خود چند برابر کرده است. باغ تالار دکوراسیونی اروپایی- لهستانی دارد که در هیچ جای دیگر شبیه آن را نخواهید دید. پرسنلی با لباس های متحد الشکل و رفتاری کاملا حرفه ای، منو غذایی متنوع و با کیفیت از دیگر ویژگی های این باغ تالار محبوب و لوکس پایتخت به شمار می رود.

باغ تالار صفاجو

یکی از بزرگ ترین و البته لوکس ترین باغ تالارهای تهران، باغ تالار صفاجو است که مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع دارد. طراحی فضای سبز بسیار زیبا، در کنار آب نما و استخر، اکسسوری های گران قیمت و لوکس و آلاچیق این باغ تالار را به یک انتخاب درجه یک برای برگزاری مراسم عقد و عروسی هم در فضای باز و هم داخل عمارت تبدیل کرده است.

باغ عمارت 21

یک باغ تالار بسیار لوکس به سبک اروپایی که زیبایی آن خیره کننده خواهد بود، باغ تالار 21 است. مبلمان و صندلی های این باغ تالار همگی از بهترین برندها و با دیزاینی خاص انتخاب شده اند و وسایل پذیرایی و اکسسوری ها همگی مدرن و لوکس هستند. این باغ عمارت نیز به سبک اروپایی لهستانی دیزاین و معماری شده است. برگزاری عروسی محمدرضا گلزار در این عمارت در تابستان 1402 به معروفیت آن بیش از پیش افزود.

باغ تالار ریورساید

باغ تالار ریورساید در شرق تهران قرار داشته و یکی از بزرگ ترین باغ تالارهای پایتخت به شمار می رود. اگر قصد برگزاری یک مراسم تشریفاتی با 1500 نفر مهمان را دارید، این باغ تالار بهترین گزینه برای شما خواهد بود. عمارت داخلی تالار به صورت بسیار اعیانی و لوکس معماری و دیزاین شده و فضای بیرونی آن با آب نما، طراحی فضای سبز و گلکاری بسیار خاص و متفاوت شده است.

باغ تالار تاج

این باغ تالار بسیار زیبا و شیک در یکی از خوش و آب وهواترین نقاط یعنی در گرمدره تهران واقع شده است. فضایی داخلی و فضای باز آن بسیار زیبا و لوکس است که در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. یکی از ویژگی های عالی این باغ تالار فضای باز بزرگ با ظرفیت 1000 نفر مهمان است. بنابراین نه تنها مراسم عقد بلکه مراسم عروسی خود را نیز می توانید به شکلی لوکس و لاکچری در فضای باز برگزار کنید.

تالار مجلل رویال پالاس

نام دیگری که در لیست لوکس ترین و گران ترین باغ تالارهای پایتخت قرار می گیرد، تالار مجلل رویال پالاس در اتوبان بابایی شرق است. تالار این مجموعه فضایی بسیار بزرگ بدون پایه دارد که هزار نفر مهمان می توانند در آن پذیرایی شده و به رقص و شادی بپردازند.

باغ عمارت شیخان

یکی دیگر از زیباترین باغ تالارهای تهران باغ عمارت شیخان است. ظرفیت این باغ عمارت 800 نفر بوده و دیزاین زیبای آن به شما کمک می کند یک مراسم لوکس و لاکچری برگزار کنید. همه چیز در این باغ عمارت از بهترین ها انتخاب شده است. معماری عمارت، فضای سبز، ظروف، اکسسوری ها در نوع خود لوکس و گران قیمت هستند.

عمارت مدرن باران مهر

اگر برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود به دنبال یک باغ بکر و نچرال هستید، باغ عمارت مدرن باران مهر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. فضای طبیعی این باغ و دیزاین روستیک آن برای افرادی که عاشق چیزهای ساده هستند، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. سالن عقد روباز و عمارت جداگانه، کیترینگ غذا، شمع آرایی، موسیقی زنده، گل آرایی و پارکینگ اختصاصی از دیگر ویژگی های این باغ تالار است.

باغ تالار عمارت ایرانی

باغ تالار عمارت ایرانی یک باغ تالار بسیار لوکس و گران قیمت درون شهر تهران است که می‌توانید آن را برای پذیرایی از تعداد 400 مهمان رزرو کنید. این باغ تالار 20 هزار متر مربع مساحت داشته و در منطقه الهیه تهران واقع شده است. فضای داخلی عمارت بسیار لوکس با معماری ایرانی است که در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. پارکینگ با ظرفیت 150 خودرو، منو پذیرایی بسیار متنوع و با کیفیت، پرسنلی کاربلد و حرفه ای از دیگر ویژگی های این باغ تالار به شمار می رود.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت