لیست بهترین سالن عقدهای شیراز به همراه امکانات و آدرس

لیست بهترین سالن عقدهای شیراز به همراه امکانات و آدرس

فهرست عناوین

اگر ساکن شهر زیبای شیراز هستید و برای مراسم عقد خود به دنبال یک سالن زیبا و عالی هستید، در این مقاله شما را با تعدادی از بهترین سالن عقدهای شیراز و امکاناتشان اشنا می کنیم تا بتوانید برای بهترین روز عروسی خود یک انتخاب رضایت بخش داشته باشید.

لیست بهترین سالن عقدهای شیراز

همانند هر شهر دیگر در شیراز نیز سالن های عقد بسیاری وجود دارد که می توانید مراسم خود را در آن ها برگزار کنید. هر کدام از این سالن ها دیزاین مخصوص به خود و ویژگی های خود را داشته که شما می توانید متناسب با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. در ادامه با تعدادی از بهترین سالن های عقد شیراز آشنا خواهیم شد.

باغ عقد پلاک 7

اگر دوست دارید مراسم عقد خود را در یک فضای باز و در محیطی سرسبز و زیبا برگزار کنید، باغ عقد پلاک 7 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این باغ پلاک دارای سفره عقد با دیزاینی زیبا و عالی است و شما می توانید عکس هایی زیبا و منحصر به فرد در داخل مجموعه باغ بگیرید.
میز و صندلی مهمان ها در فاصله کمی از جایگاه عروس داماد به شکل زیبایی قرار داده شده و پذیرایی همراه با فینگر فود، شیرینی و انواع دسرها انجام می شود. این باغ خود دارای یک گروه فیلم برداری حرفه ای است و شما می توانید عکاسی و فیلم برداری مراسم خود را به قیمتی بسیار مناسب به این تیم بسپارید. این باغ دارای منوهای مختلفی است و شما می توانید متناسب با بودجه خود آن ها را انتخاب کنید. این باغ تالار در در بلوار چمران و کوچه 40 واقع شده است.

باغ عقد امیدوار

باغ عقد امیدوار نام دیگری در لیست بهترین دفتر عقدهای شیراز است که شما می توانید مراسم عقد خود را به شکل لاکچری و زیبا در آن برگزار کنید. در این باغ شما می توانید انتخاب کنید که سفره عقدتان در داخل عمارت باشد و یا در حیاط باغ. انتخاب هر کدام از این سفره های عقد به سلیقه شما بستگی دارد. اگر نمی خواهید برای عکاسی فرمالیته خود هزینه ی جداگانه ای پرداخت کنید، فضای داخل عمارت و باغ این دفتر عقد در شیراز به قدری زیبا با لوکیشن های متنوع است که می توانید عکس های خود را در آن بگیرید.
در این دفتر عقد شیراز، گل آرایی، شمع آرایی، آتش بازی، پخش موسیقی زنده و غیره ارائه شده و شما می توانید یک مراسم رویایی در این باغ داشته باشید. این دفتر عقد در چهار راه ستار خان، خیابان شهید رادفر قرار دارد.

باغ عقد الف

باغ عقد الف نیز بدون شک یکی از بهترین دفتر عقدهای شیراز است که امکانات با کیفیت بالایی در اختیار زوج های جوان قرار می دهد. ظرفیت این دفتر عقد شیراز 100 نفر بوده و شما می توانید تمامی اقوام درجه یک خود را بدون محدودیت برای مراسم دعوت کنید.
دیزاین محوطه و سفره عقد این باغ بسیار زیبا بوده تا عروس و داماد بتوانند عکس هایی خاص و بسیار زیبا بگیرند. پذیرایی از مهمانان در این باغ عقد به وسیله میوه، شیرینی، دسر، فینگر فود و منوی غذا انجام شده و شما می توانید مهمانان خود را به شام و یا ناهار نیز دعوت کنید.

دفتر عقد دیت

بدون شک دفتر عقد دیت یکی دیگر از نام هایی است که باید در لیست بهترین دفتر عقدهای شیراز ذکر شود. این دفتر عقد در فرهنگ شهر و در خیایان شهدای گرامی واقع شده است و شما می توانید مراسم لاکچری و رویایی خود را در آن برگزار کنید. ورودی این دفتر عقد یک تونل پوشیده از گل دارد که باعث می شود لحظه ورود شما به تالار یک لحظه زیبا و عالی در تصاویر و فیلم عروسی از آب دربیاید.
منوی پذیرایی این دفتر عقد شیراز متنوع بوده و شما می توانید از انواع غذاهای ایرانی، فینگر فود، میوه، شیرینی و دسر برای مهمانان خود استفاده کنید. گل آرایی، شمع آرایی و دیزاین این دفتر و تالار عقد بسیار زیبا است و در نگاه اول می تواند توجه شما را به خود جلب کند.

سالن عقد سپید شیراز

اگر برای مراسم عقد خود به دنبال یک سالن زیبا، گرم و خودمانی هستید، سالن عقد سپید یکی از بهترین دفتر عقدهای شیراز می تواند انتخاب عالی برای شما به شمار رود. این دفتر عقد محیطی گرم و دوستانه دارد و سفره عقد آن به شکل بسیار زیبایی دیزاین شده است.
امکان پخش موسیقی زنده، پذیرایی از مهمانان، گل آرایی از دیگر امکانات این دفتر عقد است که آن را در لیست بهترین ها قرار داده است. این دفتر عقد در فرهنگ شهر و بین کوچه 32 و 34 واقع شده است.

دفتر عقد سرای صدرا

سرای صدرا یک فضای مدرن و بسیار شیک برای برگزاری مراسم عقد در شیراز در اختیار شما قرار می دهد. در این تالار از سیستم های نورپردازی بسیار حرفه ای و جدید استفاده شده و تمامی ظروف مورد استفاده کریستال زیبا و عالی هستند.
می توانید از آتش بازی هنگام ورود عروس و داماد استفاده کرده تا لحظه ورودتان به سالن بسیار رویایی و لاکچری شود. منوی پذیرایی در این سرا متنوع است و شما می توانید متناسب با بودجه خود آن ها را انتخاب کنید. سفره عقد در این سالن به عنوان یکی از بهترین دفتر عقدهای شیراز متنوع بوده تا شما با توجه به سلیقه خود دیزاین زیبایی را انتخاب کنید. این سالن در شهر صدرا ابتدای بلوار باغ شهر شاندیز واقع شده است.

دفتر عقد و تالار نارسیب

اگر می خواهید یک مراسم عقد کامل و عالی داشته باشید و مراسم عروسی برگزار نمی کنید، می توانید مراسم عقد خود را در تالار نارسیب شیراز برگزار کنید. این دفتر عقد به شما کمک می کند مراسم خود را با تشریفات کامل برگزار کنید. سفره عقد در این دفتر به شکل زیبایی دیزاین شده تا عکس های شما زیبا و ماندگار گرفته شود.
پذیرایی از مهمانان همراه با شیرینی و میوه و یا شام و ناهار، نورپردازی حرفه ای، گل آرایی، آتش بازی هنگام ورود عروس و داماد و پخش موسیقی زنده از دیگر امکانات این دفتر عقد به شمار می رود.

دفتر عقد شماره 50 شیراز

دفتر عقد شماره 50 از دیگر بهترین دفتر عقدهای شیراز است که می توانید بهترین روز زندگی خود را در آن برگزار کنید. سفره عقد این دفتر دیزاینی خاص و متفاوت به همراه نورپردازی حرفه ای دارد تا تصاویر شما پای سفره عقد زیبا و به یاد ماندنی شود.
شما می توانید از مهمانان خود به همراه شیرینی و میوه پذیرایی کرده و جشن خود را با عزیزانتان شریک شوید. این دفتر عقد در ابتدای بلوار گلستان واقع شده است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت