همه چیز درباره عروسی گلزار

همه چیز درباره عروسی گلزار

فهرست عناوین

عروسی گلزار هنرپیشه و سوپراستار ایرانی حواشی بسیار داشت. چند روز قبل از اعلام رسمی گلزار، کلیپی از خروج محمدرضا گلزار همراه با یک خانم از دفتر عقد و ازدواج سروصدای زیادی ایجاد کرد و حواشی زمانی بیشتر شد که گلزار عکس العملی به این حواشی نشان نداد. تنها چند روز پس از انتشار این کلیپ، مراسم عقد آرایی این سوپراستار در صفحه رسمی اینستاگرام، خبر از ازدواج او داد. شاید جزئیات برگزاری مراسم این هنرپیشه ایرانی برای بسیاری از شما جذاب باشد، از این رو با ما همراه شوید تا با همه جزئیات برگزاری این مراسم آشنا شویم.

همسر محمدرضا گلزار کیست؟

قبل از آن که سراغ جزئیات مراسم عروسی محمدرضا گلزار برویم، می‌خواهیم با همسر او کمی بیشتر اشنا شویم. آیسان آقا خانی همسر محمدرضا گلزار دختری زنجانی است که اختلاف سنی بیش از 20 سال با همسر خود دارد. آیسان دختر یک تاجر اهل زنجان است که پس از بروز این انتشار صفحه اینستاگرام او دنبال کننده‌ های زیادی را به خود جلب کرد.

باغ عمارت 21 محل برگزاری مراسم عروسی

مراسم عروسی گلزار در باغ عمارت 21 یکی از لوکس ترین و زیباترین باغ تالارهای گرمدره برگزار شد. این باغ تالار در سال 1386 ساخته شده و معماری بسیار زیبا و خاص دارد. فضای سبز آن 500 و عمارت آن ظرفتی پذیرایی از 300 نفر مهمان را دارد. این باغ تالار در بخش خوش آب و هوایی واقع شده و فضای سبز زیبای آن، عمارت 21 را به یک گزینه عالی برای برگزاری مراسم در فضای باز تبدیل کرده است. همان طور که در کلیپ های عقد ارایی نیز مشخص است، مراسم گلزار نیز در فضای باز برگزار شد.

استدیو زبرا، استدیو عکاسی و فیلم برداری مراسم عروسی محمدرضا گلزار

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این سوپراستار سینمای ایرانی چه استدیویی را برای عکاسی و فیلم برداری مراسم خود انتخاب کرده است. استدیو زبرا یکی از متفاوت ‌ترین و خاص ترین استودیوهای عکاسی در شمال تهران است که از جدیدترین تجهیزات روز عکاسی و ایده های خلاقانه و خاص برای ساخت کلیپ های عقد و عروسی و فرمالیته استفاده می کند. هنوز کلیپی از مراسم گلزار از این مجموعه منتشر نشده تا جزئیات بیشتری در اختیار خوانندگان قرار گیرد.

برند راد، کت و شلوار عروسی گلزار

با وجود برندهای خارجی به نام و معروفريال گلزار برای انتخاب کت و شلوار دامادی خود سراغ یک برند ایرانی به نام برند راد رفته است. کت و شلوار گلزار بسیار خوش دوخت بود و طرحی ساده و تقریبا کلاسیک داشت. خانه مد راد یک برند آوانگارد و لوکس ایرانی است که در سال 2018 توسط امیر راد در کمپانی بزرگ company house لندن ثبت شده است.

برند آسکاودینگ، دوخت سفارشی لباس عروس

این مزون سفارشی دوز با ارسال یک پست اینستاگرامی از تهیه لباس عروس همسر آقای گلزار خبر داد. البته هیچ عکسی از مدل این لباس تاکنون منتشر نشده است.

برگزاری مراسم عقد در سالن عقد طلایی

همان طور که در بخش مقدمه نیز به آن اشاره شد، اولین حواشی مراسم عروسی محمدرضا گلزار با کلیپی از خروج این بازیگر به همراه همسرشان از یک سالن عقد آغاز شد. مراسم عقد این هنرپیشه ایرانی در سالن عقد طلایی یکی از زیباترین سالن‎های عقد تهران برگزار شد. این خانه عقد در پاسداران واقع شده و دیزاین اتاق و سفره عقد آن بسیار زیبا و لوکس است.

گل آرایی مراسم عروسی

این روزها گل آرایی یکی از فاکتورهای مهم در دیزاین مراسم‌های عقد و عروسی به شمار می‌رود. استفاده از تم رنگ خاص و گل‌های طبیعی باعث می‌شود که مراسم هرچه لوکس‌تر و خاص‌تر برگزار شود. کلیپ و عکس‌های پخش شده از مراسم عروسی گلزار یک گل آرایی بسیار زیبا را نشان می‌دهد. حروف بزرگ A و R با گل‌های سفید رنگ و زیبایی آماده شده و در ورودی عمارت قرار گرفت. دیگر اکسسوری های مورد استفاده در کنار این گل آرایی نیز ساده و مینیمال بود.

دیزاین میزهای پذیرایی

دیزاین میزهای پذیرایی به خصوص زمانی که کیفیت برگزاری مراسم و رضایت مهمانان بسیار مهم است، فاکتوری است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. در مراسم عروسی گلزار این مساله به شکل دقیق و هنرمندانه ای مورد توجه قرار گرفته بود. میزهای پذیرایی به سبکی کاملا حرفه ای دیزاین شده بود و تمام اکسسوری هایی که برای دیزاین میز طراحی نیاز است، استفاده شده بود. پیش دستی، شوپلیت، گیف مخصوص مهمانان، گل آرایی میز به سبکی اروپایی میزهای پذیرایی این مراسم عروسی را به یکی از نقاط قوت آن تبدیل کرده است.

برگزاری مراسم عقد آرایی

عقد رسمی گلزار و همسرش چند روز قبل از مراسم عروسی در دفتر رسمی ازدواج خوانده و ثبت شد. این زوج خوش ذوق علاوه بر عقد رسمی، در مراسم خود مراسم عقد آرایی نیز برگزار کردند. عقد آرایی چند جمله احساسی و زیبا است که توسط فردی خوانده شده و عروس و داماد آن را تکرار می‌کنند. این مراسم عقد حالتی بسیار عاشقانه و احساسی به مراسم می‌ دهد. بخش هایی از مراسم عقد آرایی توسط گلزار در صفحه اینستاگرام او منتشر شد.

گمانه زنی ها راجع به هزینه برگزاری مراسم عروسی محمدرضا گلزار

هزینه برگزاری مراسم عروسی گلزار را نمی توان به طور دقیق مشخص کرد اما شواهد نشان می دهد که هزینه برگزاری این مراسم بیش از چند میلیارد بوده است. حداقل منو کیترینگ در باغ تالار 21 مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان است که به فرض تعداد مهمانان 400 نفر و کم ترین قیمت منو پذیرایی( که احتمال آن بسیار کم است!) هزینه پذیرایی چیزی حدود یک میلیارد تومان بوده است. هزینه گل ارایی و هزینه‌های دیگر مانند کیک و سفره عقد نیز رقم های مختلف بین 100 میلیون تا بیش از 400 میلیون دارد که بدون شک در این مراسم عقد و عروسی از بهترین و گران قیمت ترین ها انتخاب شده است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت