ایده های جدید برای تزئین اتاق عقد

ایده های جدید برای تزئین اتاق عقد

فهرست عناوین

ممکن است شما بخواهید مراسم عقد خود را در خانه برگزار کنید.می ‌توانید خودتان دست به کار شده و از ایده ‌های جدید برای تزئین اتاق عقد استفاده کنید و با کمک یک فلوریست ماهر اتاق عقدی شیک و خاص برای خود طراحی کنید. می ‌توانید هم از عکس‌ های مختلف در اینترنت ایده بگیرید، و هم سلیقه خود را در آن دخالت داده و یک اتاق عقد زیبا داشته باشید. در ادامه با ایده‌ های مختلف و زیبایی برای تزئین اتاق عقد مدرن بیشتر آشنا خواهیم شد.

از هارمونی رنگ در انتخاب دکور عقد استفاده کنید

یکی از مهم‌ ترین مواردی که باید در تزئین اتاق عقد در نظر داشته باشید آن است که به جای شلوغ کردن فضا با رنگ‌ های مختلف حتما هارمونی رنگ‌ها و تم آن‌ها را در نظر داشته باشید تا تزئین اتاق عقد حالتی ساده اما شیک داشته باشد. هارمونی رنگ به فضای اتاق عقد نظم و تناسب خاصی داده و باعث ایجاد احساس آرامش در فضا می‌ شود.

استفاده از استند، تور یا پرده پشت سر عروس و داماد

اگر اتاقی که انتخاب کرده ‌اید پنجره و یک پرده شیک دارد، بهترین گزینه برای انتخاب مکان چیدن سفر عقد جلوی پرده است. یک پرده زیبا پشت سر جایگاه عروس و داماد پس زمینه‌ ای بسیار شیک به عکس ‌های شما خواهد داد. در صورتی که اتاق انتخابی شما پرده ندارد، می‌ توانید از تور یا پارچه حریر برای پس زمینه و پشت سر جایگاه عروس و داماد استفاده کنید.

از ریسه های روشنایی استفاده کنید

این روزها استفاده از ریسه‌ های ریز لامپ برای تزئین مراسم ‌های جشن مختلف بسیار رایج شده است. ریسه‌ های لامپ باعث نورآرایی بسیار زیبای فضا شده و اتاق عقد را رمانتیک ‌تر و زیباتر می‌کند. می‌ توانید از لامپ‌هایی با طیف ‌های نور رنگی یا تور سفید با توجه به نوع دیزاین اتاق استفاده کنید. همچنین می ‌توانید ریسه ‎های لامپ را به شکل ‎های مختلف روی دیوار نصب کنید، مثلا می ‌توانید حرف اول اسم عروس و داماد را با آن بسازید یا آن را به شکل یک قلب فرم دهید.

از گل‌ های رنگی دکوراتیو استفاده کنید

اگر کمی برای تزئین اتاق عقد جسور هستید، استفاده از گل‌ های رنگی دکوراتیو می ‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این گل ‌های مصنوعی معمولا با استفاده از کاغذ یا مقوا ساخته شده و استفاده از ترکیب رنگ ‌های ملیحی مانند سفید و صورتی در آن می‌ تواند تزئین اتاق عقد را به شکلی بسیار زیبا انجام دهد.

استفاده از ایده های مختلف بادکنک آرایی

این روزها بادکنک آرایی حرف اول را در تزئینات مراسم مختلف مانند اتاق عقد، جشن تولد و یا حتی مراسم عقد می‌زند. کافی است جست و جویی در دنیای اینترنت داشته باشید تا با مدل ‌های مختلف بادکنک آرایی آشنا شوید. شاید استفاده از ایده ‌های مختلف بادکنک ارایی و تهیه آن ‌ها برای شما سخت باشد، از این رو می توانید بادکنک های تزئین شده به سبک های مختلف را از تزئیناتی فروشی ها تهیه کنید و آن را طبق سلیقه خود در تزئین اتاق عقد به کار ببرید. بادکنک های سفید، طلایی، شیری و صورتی از جمله پرطرفدارترین رنگ ها برای بادکنک آرایی اتاق عقد به شمار می رود.

استفاده از چندین چهارپایه به جای یک میز عقد

به جای آن که یک میز عقد جلوی عروس و داماد داشته باشید، می توانید دست به کار شده و یک سفره عقد چند طبقه داشته باشید. برای این کار کافی ست از چند چهارپایه با ارتفاع‌ های مختلف استفاده کرده و روی آن ها را با استفاده از پارچه حریر یا ساتن بپوشانید. می توانید یک پارچه حریر بزرگ و یک پارچه روی تمام چهارپایه‌ ها بکشید تا فرم آن زیباتر نیز شود.

گل آرایی طبیعی و مصنوعی اتاق عقد

ایده جذاب و پرکاربرد دیگر برای تزئین اتاق عقد گل آرایی است که می ‌توانید آن را هم با استفاده از گل ‌های طبیعی و هم گل های مصنوعی انجام دهید. استفاده از گل های طبیعی کمی هزینه بیشتری دارد اما زیبایی اتاق عقد را بیشتر می کند. اگر هم قصد استفاده از گل های مصنوعی را دارید، سراغ گل هایی بروید که فرم آن ها طبیعی و زیبا است. ایده های مختلفی نیز برای گل آرایی در فضای اینترنت وجود دارد که می توانید از آن ها ایده بگیرید. نکته مهم آن که حتما انتخاب رنگ گل را با توجه به تمی که در نظر گرفته اید، انجام دهید.

یک مبل دو نفره شیک انتخاب کنید

مبل عروس و داماد چیزی است که در مرکز تزئینات اتاق عقد قرار گرفته و در همه عکس های عروس و داماد نیز وجود دارد. از این رو علاوه بر تزئین اتاق عقد حتما یک مبل دو نفره یا دو مبل تک نفره شیک و زیبا برای عروس و داماد انتخاب کنید. مبل های اعیانی و لوکس دیزاین اتاق عقد را خاص تر می کند. همچنین بهتر است از مبل های راحتی و ساده استفاده نکنید!

جایگاه عروس و داماد بسازید

یک ایده جذاب و زیبای دیگر برای تزئین اتاق عقد، آن است که با استفاده از استندهای مختلف یک جایگاه عروس و داماد بسازید. استند را می توانید با المان های مختلف مانند گل آرایی، بادکنک آرایی و یا استفاده از پارچه حریر و ساتن تزئین کنید و دو طرف مبلمان عروس و داماد یا پشت آن و جلوی دیوار قرار دهید. استند فضای خاص تر و زیباتری به اتاق عقد خواهد داد.

استفاده از ریسه‌های مختلف برای تزیین اتاق عقد

اگر اتاق عقد شما نسبتا بزرگ است، می توانید از ریسه های مختلف مانند ریسه لامپ یا ریسه حلقه های گل برای تزئین اتاق عقد استفاده کنید. ترکیب این ریسه ها با استفاده از پارچه حریر در پس زمینه اتاق یک دیزاین شیک و اروپایی را به اتاق عقد می‌دهد.

چیدن سفره عقد بر روی میزهای شیشه ای و آینه ای

میزهای آینه ای به یکی از محبوب ترین ترندهای سال تبدیل شده است که طراحان بسیاری برای دیزاین سفره عقد از آن استفاده می کنند. انعکاس تصویر عروس و داماد و اکسسوری های به کار رفته در تزئین اتاق بر روی میزهای شیشه ای زیبایی اتاق عقد را چند برابر خواهد کرد. در صورتی که این دیزاین را برای سفره عقد انتخاب کرده اید، بهتر است سبک دیزاین اتاق ساده تر و مینیمال تر باشد. همچنین با انتخاب این میز شیشه ای دیگر نباید از پارچه و تور برای رومیزی استفاده کنید.

استفاده از عکس های عروس و داماد

یکی دیگر از ایده های جدید و دوست داشتنی در تزئین اتاق عقد، استفاده از عکس های کوچک عروس و داماد از سنین مختلف آن ها است. این عکس ها را می توانید با ایده های جالبی مانند مانند ریسه در دیوار پشت جایگاه عروس و داماد به کار ببرید.

شمع آرایی اتاق عقد

یک ایده جذاب و زیبای دیگر برای تزئین اتاق عقد استفاده از شمع آرایی است. در شمع آرایی با توجه به آن که می خواهید شمع برای مدت طولانی در اتاق عقد روشن بماند، می ‎توانید از باکس های شیشه ای استفاده کرده و شمع های بلند دکوراتیو خود را داخل آن ها قرار دهید. شمع های مجلسی در طرح ها و دیزاین های مختلف و بسیار زیبایی وجود دارند که می توانید با توجه به تم اتاق عقد خود آن ها را انتخاب کنید.
در ادامه ایده های بیشتری برای گل آرایی و تزیین اتاق عقد می بینیم.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت