گران ترین و لوکس ترین کارت های عروسی به همراه 30 مدل جدید کارت دعوت عروسی 2024

گران ترین و لوکس ترین کارت های عروسی به همراه 30 مدل جدید کارت دعوت عروسی 2024

فهرست عناوین

مراسم عروسی در هر گوشه از دنیا رسم و رسومات خاص خود را دارد که برخی از آن ها در مشترک و برخی مخصوص به همان کشور است. کارت دعوت عروسی یکی از رسم های مشترک و رایج در اغلب کشورهای دنیا است که زوج های جوان با استفاده از آن به طور رسمی از مهمانان خود برای شرکت در مراسم دعوت می کنند. برای انتخاب کارت دعوت عروسی مدل ها و ایده های مختلفی وجود دارد که برخی از آن ها بسیار لوکس و البته گران قیمت خواهد بود. با ما همراه شوید تا در این مطلب با گران ترین کارت های دعوت عروسی در دنیا و کارت های دعوت عروسی در ایران بیشتر آشنا شویم.

کارت عروسی کی شاون جانسون و جنیفر کنراد (20 میلیون دلار)

کی شاون جانسون بازیکن سابق فوتبال و همسرش جنیفر کنراد برای کارت دعوت خود از آی پد استفاده کردند. آی پد از طریق پست برای مهمانان ارسال شد که در آن مهمانان می توانستند جزئیات مراسم عروسی و تصاویری از سالن عروسی را ببینند. این کارت دعوت برای زوج جوان حدود 20 میلیون دلار هزینه داشت.

تانیشا ایتال (10 میلیون دلار)

تانیشا ایتال دختر دختر رئیس بزرگ ترین کمپانی فولاد در جهان و میلیارد معروف هندی است. پدر تانیشا کارت دعوت عروسی را به طور کامل از طلا سفارش داد! البته در کنار کارت عروسی گران قیمت، مجلس عروسی تانیشا نیز یکی از گران ترین و لوکس ترین مراسمات عروسی در هند بود.

شیلپا شتی و راج کوندرا (6 میلیون دلار)

شیلتا شتی بازیگر معروف هالیوود است که در سال 2009 با راج کوندرا ازدواج کرد. کارت عروسی این زوج طرحی سلطنتی و طلایی داشت که روی هرکدام از کارت ها حرف R و S حک شده بود. جزئیات مراسم به صورت یک بروشور به همراه یک بسته شکلات سفارش و گران قیمت نیز در کارت دعوت قرار داده شد.

آیشواریا رای و آبیشک پاچان ( 5 میلیون دلار)

آیشواریا و آبیشک دو ستاره معروف هندی یکی دیگر از گران ترین کارت های عروسی را برای خود انتخاب کردند. کارت دعوت عروسی آن ها سه جعبه مختلف بود که بر روی هرکدام از آن ها حرف اول اسمشان حکاکی شده بود. در جعبه اول کارت دعوت، در جعبه دوم بسته شکلات و در جعبه سوم یک مجسمه گانش، خدای هندو قرار داده شده بود. کارت دعوت مهمانان ویژه نیز توسط پدر و مادر عروس و داماد امضا شده بود.

شاهد کاپور و میرا راجپوت (4.5 میلیون دلار)

یکی دیگر از گران ترین کارت های دعوت عروسی باز هم مربوط به کشور هند است. این کارت دعوت زیبا و متفاوت شامل چهار بطری کوچک عسل و دو بسته مستطیل شکل شامل چای درجه یک خارجی بود که در یک باکس به شکل زیبایی کنار هم قرار گرفته بودند. زوج جوان برای این کارت دعوت عروسی حدود 4.5 میلیون دلار هزینه کردند.

پولکیت سامرات و شویتا روهیرا (2.8 میلیون دلار)

کارت دعوت لوکس و گران قیمت دیگر باز هم به یکی از بازیگران بالیوود یعنی پولکیت و شویتا اختصاص دارد. این کارت دعوت یک کارت دعوت متفاوت و بسیار زیبا بود که برای طراحی آن از کاریکاتورهایی مربوط به فیلم های دو بازیگر در بالیوود استفاده شده بود. همچنین در این کارت دعوت عروسی فانتزی از رنگ های بسیار زیبا و متنوعی استفاده شده بود که عشق و علاقه عمیق بین زوج جوان را نشان می داد.

ویوک اوبروی و پریانکا آلوا (1.8 میلیون دلار)

این زوج هندی نیز برای کارت دعوت عروسی خود حدود 1.8 میلیون دلار هزینه کردند. کارت عروسی آن ها شامل دو جعبه شکلات پر شده و کارت دعوت بود. این زوج همچنین یکی از گران ترین مراسم عروسی در هند را نیز برگزار کردند.

انتخاب کارت عروسی گران و لوکس

برای انتخاب کارت دعوت عروسی انتخاب های متنوع و مختلفی برای شما وجود دارد.
اگر قصد دارید یک کارت دعوت لوکس و متفاوت انتخاب کنید، کارت های دعوت پلکسی گلاس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. پلکسی گلاس ها چیزی شبیه به شیشه بوده و ظاهری متفاوت و بسیار زیبا دارند. پلکسی گلاس ها قابلیت حک اسم یا هر نوشته روی خود را داشته و به هر رنگ دلخواه رنگ آمیزی می شوند. شما همچنین می توانید یک تصویر خاص را بر روی این کارت ها حک یا چاپ کنید. سفت و محکم بودن این کارت های دعوت در مقایسه با حالت کاغذی کارت های دعوت کلاسیک حالتی متفاوت به آن ها خواهد داد.
اگر انتخاب شما کارت دعوت های کاغذی است، می توانید از کاغذهای با کیفیت استفاده کنید. همچنین برای لوکس شدن کارت دعوت می توانید از کاغذهای طلاکوب یا نقره کوب استفاده کرده و حروف اول اسم های خود و همسرتان را روی آن حک کنید.
در ادامه جدیدترین مدلهای لوکس کارت دعوت را می بینید. 
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت