ایده‌های جدید و شیک برای تزیین وسایل بله برون

ایده‌های جدید و شیک برای تزیین وسایل بله برون

فهرست عناوین

مراسم‌ مرتبط با ازدواج از خواستگاری تا پاگشا بخشی از مهم‌ترین رسوم ما ایرانیان هستند. رسومی که اگرچه ممکن است جدیت سابق را نداشته باشند، اما هنوز شیرین هستند و برگزار کردن آن‌ها در میان اغلب زوج‌های جوان رایج است. جشن بله برون یکی از این جشن‌ها است که هنوز به عنوان رسمی‌ترین مراسم‌های قبل از ازدواج به صورتی جدی میان خانواده‌ها برگزار می‌شود. مراسمی که اعلام رسمی ازدواج و اولین جشن عمومی همراه با فامیل بعد از خواستگاری است. این جشن با توجه به رسوم تعیین شده، قوانین خاصی دارد. قاعده‌هایی ساده اما خاص که می‌تواند خاطره‌ای شیرین را برای عروس و داماد و خانواده‌های آنان بسازد.
یکی از رسوم زیبا در این مراسم، هدیه بردن برای عروس خانوم است. هدیه‌هایی که به معنای احترام و ارزش عروس و خانواده او تهیه می‌شود و یک شروع شادمانه به حساب می‌آید. به همین دلیل یکی از دغدغه‌های خانواده داماد، نحوه تزیین کادوهای عروس برای شیک‌تر شدن آن‌ها است. اگر شما نیز در آستانه برگزاری این مراسم و از خانواده داماد هستید، ایده‌های تزیین وسایل بله برون را از دست ندهید.

تزیین انگشتر نامزدی؛ مهم‌ترین هدیه مراسم بله برون را دیزاین کنید

هدف اصلی برگزاری جشن بله برون، اهدای انگشتر نامزدی یا به اصطلاح انگشتر نشان است. در حقیقت در این مراسم با اجرای نمادین انداختن حلقه نشان به دست عروس توسط داماد، نامزدی دختر و پسر رسما اعلام می‌شود. بنابراین اصلی‌ترین خرید شما، انگشتر نامزدی است. برای تزیین انگشتر نامزدی می‌توانید خلاقانه‌ترین ایده‌ها را اجرا کنید. ساده‌ترین کار برای تزیین انگشتر نشان، قرار دادن جعبه مخملی آن در مرکز یک باکس گل است. برای اینکه جعبه انگشتر با تم هدایای شما هماهنگ باشد، می‌توانید گل‌های داخل باکس را هم رنگ با دیگر تزیینات در نظر بگیرید.
اما برای اینکه متمایز باشید، تزیینات خلاقانه‌تری را انتخاب کنید. برای مثال می‌توانید هنگام خرید کیک، از قنادی بخواهید تا فضایی برای قرار گرفتن حلقه روی کیک در نظر بگیرد. با این کار هم تزیین کیک را انتخاب کرده‌اید و هم یک جای حلقه نامزدی متفاوت دارید.
استفاده از جعبه‌های شیشه‌ای، استفاده از جعبه‌های فلزی فانتزی هم رنگ با تزیینات و قرار دادن حلقه روی درخت مفتولی نیز از دیگر ایده‌هایی هستند که می‌توانید برای تزیین حلقه از آن‌ها استفاده کنید.

تزیین لاکچری لوازم بله برون با امکانات ساده

برای اینکه هدایای بله برون شیک و زیبا باشند بیش از آنکه به لوازم گران قیمت نیاز داشته باشید، باید کمی حوصله و سلیقه به خرج دهید. در ادامه به شما نکاتی برای تزیین هدیه عروس خواهیم گفت.
انتخاب سینی هدایا؛ ساده اما شیک و مدرن هدیه بدهید
برای اینکه در هنگام تزیین سردرگم نشوید، هدایای هماهنگ را به چند دسته تقسیم کنید. پارچه و لباس، کیف و کفش، سرویس طلا، لوازم آرایش و قرآن، دفتر بله برون و کله قند می‌توانند به صورت دو به دو روی یک سینی قرار بگیرند.
قبل از هرچیز باید زمینه هدایا را مشخص کنید. کوسن‌های لوکس فانتزی، سبدهای تخت حصیری و تکه‌های مربع شکل آینه می‌توانند بهترین پس زمینه برای هدایای شما باشند. بنابراین در قدم اول باید به تعداد گروه هدایای خود، سینس یک شکل و یک اندازه تهیه کنید. اگر زمان کمی برای جستجو در بازار برای پیدا کردن سینی دارید، ایده آینه مربعی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. چرا که هم به هدایا جلوه می‌دهد و هم در هر شیشه بری امکان خرید آن‌ها را دارید.

رنگ غالب تزیین هدایا را مشخص کنید

انتخاب تم مناسب برای تزیین کادوهای بله برون نیز باید پیش از شروع کار صورت بگیرد. برای انتخاب تم بله برون می‌توانید رنگ زمینه تزیینات میز بله برون را از عروس خانوم جویا شوید. این کار به شما کمک می‌کند تا رنگ‌های مشابه یا مکمل آن را انتخاب کنید. اگر از رنگ تزیینات اطلاعی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم ترکیبی از رنگ‌های لوکس و شیک را انتخاب کنید.
طلایی، گلبهی، یاسی، نقره‌ای و ارغوانی می‌توانند مناسب‌ترین رنگ در کنار رنگ سفید و شیری برای تزیینات کادوی عروس باشند. توجه کنید که علاوه بر تزیینات هدایا، برای انتخاب مدل کیک بله برون نیز به رنگ کادوها توجه کنید تا تم رنگی مشابه را سفارش دهید. برای کنار هدایا می‌توانید از حلقه‌های کوچک گل طبیعی یا مصنوعی، رشته‌های مروارید و کاغذهای زرورقی نیز استفاده کنید.

انتخاب کیک بله برون؛ دقت و وسواس به خرج دهید

چند سالی است که کیک بله برون جایگزین خرید شیرینی در این مراسم شده و به یک رسم همیشگی تبدیل شده است. انتخاب کیک با تزیین زیبا و شیک به شما کمک می‌کند تا هدایای عروس نمایی متفاوت و زیبا داشته باشند.
هماهنگی رنگ کیک با تزیینات هدیه، طراحی‌های مدرن کیک و استفاده از گل طبیعی روی آن می‌تواند انتهاب مناسبی برای این مراسم باشد. اما این روزها کیک های فانتزی نیز با طرح‌های مختلف و با خمیر فوندانت در قنادی‌ها وجود دارند. اگر می‌خواهید متفاوت باشید، این کیک‌های متنوع و زیبا را از دست ندهید.
برای خرید کیک با بهترین طرح و بالاترین کیفیت در مراسم بله برون، باید به فروشندگان معتبر مراجعه کنید. کیک ویترین یک فروشگاه معتبر انواع کیک است که همراه لحظات شاد شما در همه مراسم‌ها، از تولد تا نامزدی و عروسی است. برای خرید آنلاین کیک می‌توانید به سایت کیک ویترین مراجعه کنید. همچنین برای خرید کیک سفارشی با طرح دلخواه، با شماره 021-66567512 تماس بگیرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت