آیا قانون جذب عشق و نیمه گمشده وجود دارد؟

آیا قانون جذب عشق و نیمه گمشده وجود دارد؟

فهرست عناوین

آیا به این موضوع ایمان دارید که عشق می تواند دنیا را بچرخاند؟ عشق یک حس ناب و عمیق است که هر فردی آن را به نوع خاصی تجربه می کند. همه انسان ها تمایل به دوست داشتن و دوست داشته شدن دارند. کسانی که عاشق نشده اند و یا با وجود طی کردن دوران جوانی نتوانستند نیمه گمشده خود را پیدا کنند؛ ممکن است با مشاهده روابط عاشقانه اطراف خود به احساس بدی دچار شوند. مجردی یکی از بهترین دوران های زندگی است که انسان می تواند درک بهتری از خود داشته باشد، خود را بشناسد و برای استقلال و آزادی خود تلاش کند. اما همه انسان ها مایل هستند تا در دورانی از زندگی عشق را تجربه کنند.
قانون جذب یکی از راه هایی است که به انسان کمک می کند تا بتواند عشق یا نیمه گمشده خود را پیدا کند. ممکن است این موضوع برای اغلب افراد غیر قابل باور باشد. بر این اساس در این مطلب به توضیح کامل اینکه آیا قانون جذب عشق یا نیمه گمشده وجود دارد؛ می پردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

قانون جذب چیست؟

قبل از اینکه بخواهید با قانون جذب عشق و نیمه گمشده آشنا شوید؛ بهتر است اطلاعات خود را در زمینه اینکه قانون جذب چیست، افزایش دهید. در فلسفه اندیشه نوین، قانون جذب به عنوان یک باور شبه علمی شناخته می شود. طبق این قانون، انسان می تواند با تمرکز کردن روی افکار مثبت و منفی خود؛ اتفاقات خوب و بدی را برای خود رقم بزند.
باور قانون جذب از زمانی مورد توجه قرار گرفته است که انسان ها دریافتند، فکر انسان و خود انسان دارای انرژی هستند و به واسطه همین انرژی، یکدیگر را جذب می کنند. امروزه بسیاری از انسان ها با کمک قانون جذب توانستند سلامت خود تضمین کنند، ثروت زیادی جذب کنند، روابط خود را بهبود ببخشند و زندگی خوبی را تجربه کنند.
امروزه انسان ها برای دریافت نتایج مثبت و موثر از قانون جذب، آن را با تجسم خلاقانه ترکیب می کنند. در واقع انسان می کوشد تا افکار مثبت داشته باشد و با تجسم کردن آن فکر، اتفاقات خوبی را در زندگی رقم بزند.

قانون جذب عشق یا نیمه گمشده چیست؟

قانون جذب عشق زیر مجموعه قانون جذب کلی است؛ در واقع انسان ها باید برای استفاده از قانون جذب عشق، قانون جذب را بیاموزند و از قوانین آن پیروی کنند. انسان ها از طریق بیان احساسات، صحبت کردن، فکر کردن و... ارتعاشات خود را به دیگران منتقل می کنند.
در صورتی که فردی بخواهد عشق و نیمه گمشده خود را جذب کند؛ باید از طریق عشق ورزیدن و دوست داشتن دیگران، عشق را به سوی خود جذب کند. اگرچه استفاده از قانون جذب تنها چند سال است که در بین مردم رواج پیدا کرده است؛ اما همه ما سالیان زیادی است که اثرات این قانون را در زندگی مشاهده می کنیم. قطعاً از اطرافیان و بزرگان خود شنیده اید که می گویند هرچه درو کنید، دریافت می کنید. این موضوع می توانید در جذب عشق نیز اثرگذار باشد. عشق بورزید، تا عشق دریافت کنید.

چگونه با استفاده از قانون جذب، عشق خود را جذب کنیم؟

بسیاری از افراد مایل هستند تا از طریق قانون جذب عشق، عشق خود را جذب کنند، روابط خود را بهبود ببخشند و موانع میان روابط عاشقانه خود را از بین ببرند. برای اینکه فردی بخواهد از این قانون برای جذب کردن عشق استفاده کند؛ باید ارتعاشات خود را به کائنات منتقل کند. شاید این سوال برای تان ایجاد شود که چگونه می توان ارتعاشات را به کائنات انتقال داد؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است؛ عشق ورزیدن می تواند بهترین راه حل برای انتقال ارتعاشات به کائنات باشد. اگر می خواهید عشق را به زندگی خود وارد کنید، باید بتوانید به دیگران عشق بورزید.
تحسین کردن دیگران، توجه به مخلوقات خداوند. هدیه دادن به دیگران، محبت کردن به سالمندان، والدین، کودکان، ایجاد حس مثبت در دیگران و...از جمله کارهایی است که باعث جاری شدن عشق به زندگی می شود. با انجام این کارها ارتعاشات به کائنات انتقال داده می شود و کائنات بعد از دریافت این ارتعاشات در زمانی مناسب، به نیاز شما پاسخ می دهند.

چگونه با قانون جذب، نیمه گمشده خود را جذب کنیم؟

آیا شما هم بر این باور هستید که عشق و نیمه گمشده در سرنوشت انسان تعیین شده است و خودتان نباید به دنبال پیدا کردن آن باشید؟ این باور اشتباه سالیان زیادی است که موجب شده است تا انسان ها تلاشی برای پیدا کردن نیمه گمشده خود نداشته باشند.
اگرچه پیدا کردن عشق و جذب آن با اجبار و شتاب امکان پذیر نیست؛ اما نباید به این باور توجه داشته باشیم که عشق و نیمه گمشده یک شانس هستند و یا از قبل در سرنوشت ما تعیین شده اند. پیدا کردن عشق و نیمه گمشده مانند تمام جنبه های زندگی در کنترل شما قرار دارد و شما می توانید نیمه گمشده تان را در زمان مناسب به سوی خود جذب کنید. اما برای جذب نیمه گمشده طبق قوانین جذب عشق باید قدم هایی را طی کنید که در ادامه این قدم ها به طور کامل شرح داده شده است.

برای دریافت و جذب نیمه گمشده باور خود را تقویت کنید

اولین قدمی که باید برای جذب نیمه گمشده و عشق بردارید؛ این است که باور خود را برای شایستگی پیدا کردن یک عشق ناب تقویت کنید. شما باید این باور را داشته باشید که شایسته عشق و دریافت محبت هستید. بسیاری از کسانی که برای جذب عشق اقدام می کنند؛ بر این تصور هستند که باور شایستگی خود برای جذب عشق بسیار ساده است.
 اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا با وجود باور به شایستگی، نتوانستید نیمه گمشده یا عشق خود را پیدا کنید؟ متاسفانه بسیاری از انسان ها فریاد می زنند و به زبان می آورند که شایسته دوست داشته شدن هستند؛ اما با انجام کارهای اشتباه، و فکر کردن به تردیدها و نگرانی ها به صورت پنهانی، این شایستگی را از بین می برند.
بنابراین اگر می خواهید نیمه گمشده خود را جذب کنید، نه تنها در زبان، بلکه در افکارتان تردیدها را کنار بزنید. اگر با تردید و شک و دو دلی همراه بوده اید؛ برای بر طرف کردن آن ابتدا به سوالات زیر پاسخ دهید:
1. به چه چیزی شک دارم؟ (پاسخ: شانس برای پیدا کردن عشق)
2. آیا افرادی دیگری با موقعیت مشابه من عشق دریافت کرده اند؟ (پاسخ: بله)
3. هر چند وقت یکبار این اتفاق در دنیا اتفاق می افتد؟ (پاسخ: در هر ثانیه)
بلافاصله بعد از رخنه کردن تردیدها به افکارتان؛ با پرسیدن این سوالات و دادن پاسخ های مثبت به آن ها، تردید را از ذهن خود دور کنید و برای جذب نیمه گمشده خود در دنیا مثبت بی اندیشید.

تلاش کنید تا خودتان را دوست داشته باشید

ممکن است این حرف بسیار کلیشه ای و تکراری به نظر برسد؛ اما تا زمانی که شخصی خودش را دوست نداشته باشد و به خود عشق نورزد، نمی تواند انتظار دوست داشته شدن از جانب دیگران را داشته باشد. بنابراین دومین گام برای جذب نیمه گمشده، این است که از همه جهات به خودتان علاقمند باشید و به خود عشق بورزید.
در صورتی که درگیر روابط گذشته هستید و خودتان را با تکرار آن خاطرات سرزنش می کنید؛ نمی توانید منتظر حضور نیمه گمشده تان در زندگی باشید. به همین علت بهتر است برای دوست داشتن خود؛ ابتدا احساس گناه خود را کنار بگذارید و به پس زده شدن یا تحقیر شدن خود در روابط قبلی خود فکر نکنید. بسیاری از شما با گفتن جملاتی مانند: "همسرم به من خیانت کرد"، " نمی خواهم وارد روابط عاشقانه جدیدی شوم" و... در ذهن با افکار خود مقاومت می کنید.
این کار تنها باعث بازگشت مجدد روابط گذشته به زندگی شما می شود؛ چرا که شما همچنان به آن روابط فکر می کنید. در چنین شرایطی بهتر است بلافاصله افکار خود را با جملات مثبتی مانند " می خواهم عشق جدیدی را در زندگی تجربه کنم" و... تغییر دهید.

در رابطه با خواسته های خود شفاف باشید

برای پیدا کردن و جذب نیمه گمشده تان؛ سومین قدم این است که خواسته خود را به طور شفاف بیان کنید. نیمه گمشده تان را چگونه تصور می کنید؟ قد بلند؟ پوست تیره؟ موهای بلوند؟ ورزشکار؟ و... برای اینکه بخواهید نیمه گمشده تان را جذب کنید باید به طور واضح ویژگی های ظاهری، باطنی، اخلاق، شغل و.. را تصور کنید.
برای این کار بهتر است زمانی را تعیین کنید و به تصور و نوشتن تمام مشخصات نیمه گمشده تان بپردازید. اگر نمی توانید خواسته های خود را به درستی تصور کنید، می توانید به روابط گذشته خود فکر کنید و هر آنچه را که به آن علاقه ندارید؛ مخالف آن را برای نیمه گمشده تان بخواهید. برای مثال اگر در روابط گذشته تان از صادق نبودن فرد مقابل تان ناراضی بوده اید؛ می توانید در خصوصیات نیمه گمشده تان، صادق بودن را اضافه کنید. توجه داشته باشید که باید خواسته ها به صورت مثبت بیان شود تا نتیجه درستی به همراه داشته باشد.
این مقالات را هم ببینید:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : عشق جذب
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت