کدام شاخه آرایشگری پردرآمد تره؟

کدام شاخه آرایشگری پردرآمد تره؟

فهرست عناوین

شاخه آرایشگری برای افرادی که به این هنر علاقه داشته و در آن استعداد و مهارت دارند، می تواند یک شغل پردرآمد و لذت بخش باشد. این روزها لاین های آرایشگری آن قدر متنوع است که شما می توانید به صورت اختصاصی یک یا چند لاین را یاد گرفته و در آن ماهر شوید. کدام لاین آرایشگری مناسب شما است؟ درآمد هر لاین چقدر است؟ اگر هنوز برای انتخاب لاین ارایشگری خود شک دارید، خواندن این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

لاین های مختلف آرایشگری

تا چند سال پیش زمانی که شما وارد یک سالن زیبایی می شدید، تمامی خدمات زیبایی را تنها یک نفر انجام می داد. این روزها اما فعالیت سالن های زیبایی بسیار تغییر کرده است. در یک سالن زیبایی افراد متخصص در هر لاین به صورت اختصاصی کار مربوط به خود را انجام می دهند. در آرایشگری لاین های مختلفی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• میکاپ و گریم
• شینیون مو
• میکاپ تخصصی عروس
• بافت مو
• رنگ مو
• کراتین و احیا مو
• کاشت ناخن
• کاشت و اکستنشن مژه
• تتو و میکروبلیدینگ ابرو
• پاک سازی پوست

کدام لاین آرایشگری مناسب شما است؟

قبل از آن که سراغ درآمد هر کدام از لاین های آرایشگری برویم، باید به این نکته توجه داشته باشیم که کدام لاین برای شما مناسب تر است؟
• کار کردن در لاین ناخن و مژه می‌تواند بر قسمت گردن شما آسیب زیادی وارد کند. از این رو اگر عضلات گردن ضعیفی دارید، حتما به دنبال آن باشید که با حرکات ورزشی آن را تقویت کنید.
• اگر دوست دارید در زمینه رنگ مو یا کراتین و احیا فعالیت کنید، از این مساله مطمئن شوید که به مواد شیمیایی آلرژی ندارید. در صورت وجود حساسیت، این مواد شیمیایی می‌تواند آسیب قابل توجهی به ریه‌های شما بزند.
• لاین کاشت مژه مناسب افرادی است که دقت بالایی دارند. این کار ظرافت قابل توجهی نیاز دارد و چون با سلامت چشم افراد سروکار دارد، باید در انجام آن بسیار دقیق بود.
• لاین تتو نیز از جمله لاین هایی است که بیش از هر چیز نیاز به دقت و مهارت دارد. از ان جا که ماندگاری تتو بسیار بالا است، شما باید از نتیجه کار خود اطمینان کافی داشته باشید.

درآمد لاین های مختلف آرایشگری چقدر است؟

قبل از آن که به صورت اختصاصی درامد هر لاین را بررسی کنیم، باید به این نکته توجه داشته باشیم که مانند هر کار دیگری، درآمد لاین های مختلف آرایشگری به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد. محل سالن شما می‌تواند عامل تاثیرگذار بر روی درآمد شما باشد. مهارت و تجربه شما بدون شک تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. هر چه سرعت عمل شما بالاتر باشد، می توانید به تعداد بیشتری مشتری در طول روز خدمات دهید و فاکتورهای دیگری که بر درآمد شما تاثیر خواهد گذاشت.

میکروبلیدینگ، هاشور ابرو و تتو

یکی از لاین های پرطرفدار در ارایشگری، تتو و میکروبلیدینگ است. در این لاین، رنگ دانه های بی ضرر به پوست تزریق می شوند تا ایرادات صورت مانند عدم قرینگی ابرو یا کم پشت بودن آن ها، کج بودن خط لب و موارد دیگر رفع شود. در صورتی که در کار خود مهارت کافی داشته باشید، نتیجه کار بسیار طبیعی و زیبا از آب در خواهد امد. اگر سرعت عمل شما برای انجام این کار در کنار دقت و مهارت بالا باشد، می توانید با توجه به میزان سختی کار از هر مشتری هزینه ای بین 500 هزار تا بیش از 2 میلیون دریافت کنید.

گریم و میکاپ

یکی دیگر از لاین های پردرآمد در آرایشگری، گریم و میکاپ است. گریم و میکاپ امروزی با آرایش های خلیجی و پر رنگ چند سال پیش بسیار متفاوت است. در این روش میکاپ ارتیست با توجه به فرم صورت از ترفندهایی استفاده می کند تا بتواند معایب صورت را از بین برده و یک گریم نسبتا ساده اما بسیار زیبا انجام دهد. با توجه به آن که این روزها اغلب افراد برای مراسم های مختلف مهمانی و یا عروسی، علاقه مند به استفاده از میکاپ و گریم هستند، مشتریان شما تعداد کمی نخواهند بود. هزینه میکاپ از حدود 400 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است. هزینه میکاپ عروس در برخی از سالن های زیبایی به بیش از 8 میلیون تومان نیز می رسد. توصیه می کنیم مقاله آرایش لایت یا اروپایی چیست و چه ویژگی ها و کاربردی دارد؟ را بخوانید.

پاکسازی پوست

پاک سازی پوست یکی از کارهایی است که می توان برای لایه برداری و از بین بردن جای جوش، آکنه و لکه استفاده کرد. فرقی نمی کند که نوع پوست شما چیست و یا از چه شوینده ای استفاده می کنید، به مرور زمان آلودگی ها به منافذ زیرین پوست شما نفوذ کرده و باعث ایجاد جوش و یا لکه می شود. پاکسازی پوست کمک می کند که علاوه بر لایه های بالایی، لایه های زیرین پوست نیز تمیز شده و آب رسانی شوند. این روزها بسیاری از افراد علاقه مند به انجام دوره ای و ماهیانه پاک سازی پوست هستند. با توجه به پکیج های مختلف پاک سازی، هزینه هر مشتری می تواند از حدود 300 هزار تومان تا 800 هزار تومان باشد.

طراحی و کاشت ناخن

این روزها کمتر خانمی را می بینید که ناخن هایی مرتب و دیزاین شده نداشته باشد. اگر ناخن های شما نازک است و یا زود می شکند، کاشت ناخن می تواند زیبایی را به آن ها هدیه دهد. کاشت ناخن هر 20 روز تا یک ماه نیاز به ترمیم دارد، از این رو اگر بتوانید مشتریان خود را راضی کنید، آن به مشتریان دائمی و ماهیانه شما تبدیل خواهند شد. با توجه به نوع کاشت و میزان سختی دیزاین ناخن، هزینه این لاین برای هر مشتری از 350 هزار تا 500 هزار تومان خواهد بود.

شینیون و بافت مو

شینیون و بافت مو نیز از لاین های پرطرفدار آرایشگری است که مهارت در آن می تواند شما را به درآمد بالایی برساند. تقریبا هر کسی که برای میکاپ مراسمی به سالن زیبایی مراجعه می کند، موهای خود را هم شینیون خواهد کرد. از این رو تعداد مشتریان شما تقریبا با تعداد مشتریان میکاپ برابری می کند. در کنار شینیون تخصصی مو، شما می توانید بافت آن را هم یاد بگیرید. بسیاری از دختران جوان دوست دارند، برای تنوع از مدل های مختلف بافت مو استفاده کنند و بافت تنها مخصوص مهمانی و تولد نیست. در نتیجه تعداد مشتریان شما حتی از میکاپ آرتیست هم می تواند بیشتر باشد. هزینه یک شینیون ساده از حدود 400 هزار تومان شروع شده و تا 3 میلیون تومان نیز می رسد. هزینه هر شاخه بافت نیز با توجه به پیچیدگی آن و یا استفاده از موی اضافه از 40 هزار تومان تا 100 هزار تومان خواهد بود.

رنگ مو

یک لاین پرطرفدار که هر کسی حداقل یک بار از آن استفاده کرده است. یک لاین جذاب که می تواند تنوع و خلاقیت بسیار زیادی داشته باشد. آمبره و یا سامبره مو، لایت های مختلف از جمله کارهای زیبایی است که می تواند چهره افراد را خاص و متفاوت کند. این لاین نیز از جمله لاین هایی است که همیشه مشتری داشته و پر رونق است. با توجه به میزان کوتاهی و بلندی مو و نوع رنگی که انتخاب کرده اید، هزینه رنگ مو از حدود 700 هزار تومان تا بیش از 3 میلیون تومان خواهد بود.

کراتین و احیا مو

کراتین و احیا مو یکی از لاین هایی است که در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. دیگر داشتن موهایی زیبا و خوش حالت برای هیچ کس آرزو نیست! کراتین و احیا مو این روزها در لاین های مختلفی مانند پروتئین تراپی، ویتامینه کردن مو، پلکسر و غیره انجام می شود. اغلب این کارها علاوه بر لخت و صاف کردن مو، باعث تقویت آن نیز خواهد شد. طبیعی است هر چه موهای شما بلندتر باشد، هزینه کراتین و احیا مو بیشتر خواهد بود. هزینه این لاین از حدود 700 هزار تومان آغاز شده و می تواند تا بیش از 4 میلیون تومان نیز برسد.

لیفت و اکستنشن مژه

داشتن مژه هایی پرپشت، بلند و زیبا می تواند چهره شما را زیباتر نشان دهد. گران قیمت ترین ریمل نیز نمی تواند مژه های شما به مژه هایی بلندتر یا پرتر از چیزی که واقعا هست، تبدیل کند. اکستنشن و لیفت مژه از جمله کارهای زیبایی است که می تواند زیبایی را به چشمان شما هدیه دهد. این روزها اغلب دختران و زنان به انجام این لاین زیبایی علاقه مند هستند و تعداد مشتریان شما قابل توجه خواهد بود. هزینه اکستنشن مژه می تواند از حدود 250 هزار تا 500 هزار باشد. اکستنشن مژه نیز هر 20 روز تا یک ماه نیاز به ترمیم و شارژ دارد.

کدام لاین ارایشگری پردرآمدتر است؟

در بخش های بالا با درآمد هر کدام از لاین های زیبایی آشنا شدیم. اگر قصد دارید فعالیت خود را به تازگی شروع کنید، هیچ چیز مانند تبلیغات و بازاریابی و کیفیت بالای کار نمی تواند تعداد مشتریان شما را افزایش دهد. شما باید بتوانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید تا درآمد بالا و قابل توجهی داشته باشید. هر لاین زیبایی با توجه به تعداد مشتری و مهارتی که دارید می تواند درآمد ماهیانه حداقل 10 میلیون تومان تا بیش از 50 میلیون تومان برای شما داشته باشد. توصیه می کنیم حتما مقاله روش تبلیغات و جذب مشتری سالن زیبایی را بخوانید


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت