هرآنچه باید راجع به برگزاری مراسم عروسی در ترکیه بدانید

هرآنچه باید راجع به برگزاری مراسم عروسی در ترکیه بدانید

فهرست عناوین

برگزاری مراسم عروسی در ترکیه یکی از کارهایی است که این روزها بین بسیاری از زوج های ایرانی رواج پیدا کرده است. اگر شما محدودیتی در بودجه مالی ندارید، این انتخاب می تواند خاطره ای جاودان و همیشگی در ذهن شما ایجاد کند. انجام کلیه مراحل و مراسم عقد بین المللی در ترکیه در کم ترین زمان و با بهترین قیمت از جمله خدماتی است که توسط شرکت های مختلف به شما ارائه خواهد شد. اگر شما نیز قصد برگزاری مراسم عقد و عروسی در ترکیه را دارید، خواندن این مقاله اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

برگزاری یک مراسم عروسی لاکچری در ترکیه

ترکیه یکی از زیباترین کشورهای آسیا و اروپا است که بسیاری از افراد سالیانه برای سفر آن را انتخاب می کنند. برگزاری مراسم عروسی در ترکیه از دیگر انتخاب های رایجی است که این روزها میان زوج های ایرانی باب شده است. ترکیه دارای سواحل بسیار زیبا و جزایر فوق العاده، عمارت های خاص و تاریخی و هتل های لوکسی است که می توانید آن ها را برای برگزاری مراسم عروسی و یا فرمالیته انتخاب کنید.
یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی، کشتی های تفریحی است. یک جشن بسیار متفاوت و زیبا که نمی توانید آن را در ایران داشته باشید. تنگه های زیبایی در ترکیه وجود دارد که کشتی های تفریحی در آن ها توقف کرده و مراسم عقد و عروسی روی عرشه کشتی و در این تنگه های زیبا برگزار می شود. از جمله این تنگه ها می توان به تنگه بسفر یا بغار اشاره کرد. این تنگه پل ارتباطی میان اروپا و آسیا بوده و بدون شک یکی از زیباترین جاذبه های توریستی نه تنها در ترکیه بلکه در جهان به شمار می رود. کشتی ها از قبل برای برگزاری مراسم عقد و عروسی شما آماده می شوند. بعد از آن که عروس و داماد و همه مهمان ها سوار بر عرشه کشتی شدند، کشتی به سمت مقصد مورد نظر به آرامی حرکت کرده تا شما بتوانید از زیبایی های دریا، غروب خورشید، تنگه ها، آتش بازی، موزیک و پذیرایی لذت ببرید.
در کنار برگزاری مراسم عقد و عروسی بر روی کشتی، سواحل و عمارت های بسیار زیبایی در ترکیه وجود دارد که توسط شرکت های برگزار کننده مراسم منجمله عقد نگارین به شما پیشنهاد داده می شود تا شما متناسب با سلیقه خود یک مکان زیبا برای برگزاری مراسم های ازدواج بین المللی با بهترین قیمت و سوپرایز ویژه در عروس در استانبول و شهرها دیگر را انتخاب کنید.

ثبت ازدواج ایرانی و بین المللی جهت اقامت عروس و داماد در کشور ثالث

این روزها بسیاری از افراد به دنبال اقامت در کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند. برای دریافت اقامت راه های مختلفی توسط کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، در اختیار شما قرار می گیرد. یکی از کارهایی که به شما در دریافت اقامت کمک می کند، ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه است.
سند ازدواج بین المللی یک سند معتبر و رسمی برای افراد است که می توانند بدون هیچ گونه محدودیت از نظر نژاد، مذهب و دین به عقد ازدواج رسمی یکدیگر دربیایند. اعتبار این سند در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی بالا است و یک سند کاملا پذیرفته شده و رسمی به شمار می رود. بنابراین اگر به دنبال اقامت در یک کشور ثالث هستید، داشتن سند ازدواج بین المللی می تواند یک امتیاز مثبت برای شما به شمار رود.
ازدواج بین المللی در حال حاضر در تمامی کشورهای اتحادیه اروپا، استرالیا، آمریکا، تونس و ترکیه انجام می شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت عقد بین المللی در ترکیه

برای آن که از قبل مدارک مورد نیاز عقد بین المللی در ترکیه را اماده کرده باشید، باید بدانید برای برگزاری این مراسم چه مدارکی مورد نیاز است؟
• گواهی تجرد
• اصل پاسپورت
• 6 تا 8 قطعه عکس رنگی تمام رخ
• کارت ملی
• اصل شناسنامه یا برگه تولد
• گواهی سلامت
• طلاق نامه برای افرادی که جدا شده اند
• دو نفر شاهد
• مترجم رسمی
• رضایت نامه پدر برای دختر خانم هایی که ازدواج اول آن ها است.
تمامی مدارک بالا باید از ایران و ترکیه تاییدیه گرفته و به زبان ترکی ترجمه شوند.

هزینه عروسی در ترکیه چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از انتخاب ترکیه برای برگزاری مراسم عقد و عروسی، هزینه ای است که برای این مراسم باید پرداخت کنید. مانند مراسم عروسی در داخل کشور، مراسم عقد و عروسی در ترکیه نیز می تواند با پیشنهادهای ویژه ای برگزار شود. مکانی که برای برگزاری مراسم عقد و عروسی انتخاب می کنید، مهم ترین فاکتوری است که بر هزینه مراسم عروسی در ترکیه تاثیرگذار است. برای مثال عروسی در کشتی در مقایسه با مکان های دیگر هزینه بیشتری برای شما به دنبال خواهد داشت.
تعداد مهمان ها، انتخاب میکاپ آرتیست برای میکاپ عروس، انتخاب آتلیه عکاسی برای عکاسی مراسم و فرمالیته، پذیرایی از مهمان ها، موسیقی زنده، ماشین عروس، کیک و دیگر آفرهای ویژه در این هزینه تاثیرگذار خواهند بود.
بهترین زمان برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در ترکیه چه زمانی است؟
ترکیه را در هر فصل و هر زمانی می توانید برای برگزاری مراسم عقد و عروسی انتخاب کنید. این کشور در هر فصل زیبایی مخصوص به خود را دارد اما اگر برای برگزاری مراسم خود به دنبال بهترین زمان هستید، می توانید اواخر بهار و اوایل پاییز را انتخاب کنید.

مراحل ثبت و برگزاری مراسم عقد در ترکیه

برای آن که مراسم عقد و عروسی شما در ترکیه برگزار شود باید مراحل مختلفی را از قبل انجام دهید تا مراسم شما به طور رسمی در ترکیه انجام شده و در ایران و دیگر کشورها به صورت رسمی پذیرفته شود. مراحل زیر برای برگزاری و ثبت مراسم عقد در ترکیه ضروری است:
• مراجعه به کنسولگری ترکیه
• اخذ تاییدیه از وزارت امور خارجه ترکیه برای ثبت ازدواج بین المللی
• انجام آزمایش های پزشکی
• دریافت فرم های ازدواج از شهرداری و تایید در دفاتر رسمی
• تعیین وقت عقد رسمی
• رزور مکان و تشریفات عروسی
• ثبت ازدواج در سفارت ایران

برگزاری مراسم عقد و عروسی با موسسات حقوقی بین المللی

در صورتی که بخواهید مراسم عقد و عروسی در ترکیه را خودتان به تنهایی انجام دهید، بدون شک کار برای شما بسیار سخت خواهد شد و شما را خسته می کند. بهترین انتخاب برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در ترکیه موسسات حقوقی هستند که از ابتدای راه به شما کمک کرده تا شما ظرف چند روز تمامی کارهای لازم را انجام داده و تمامی تشریفات مورد نظرتان را رزرو کنید.
بسیاری از این موسسات به شما در انجام کلیه مراحل و مراسم عقد بین المللی در ترکیه در کم ترین زمان و نازل ترین قیمت در ده روز کاری کمک خواهند کرد. فرآیندی که شاید اگر خودتان به تنهایی انجام دهید بیش از چند ماه طول خواهد کشید. همچنین با انتخاب این موسسات هزینه های شما تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. برگزاری مراسم های ازدواج بین المللی با بهترین قیمت و سوپرایز ویژه عروس در استانبول و دیگر شهرها از جمله پیشنهادهایی است که توسط بسیاری از این موسسات حقوقی به شما پیشنهاد داده خواهد شد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت